Berto en Berto-vrouw van harte met jullie zoon!!
Seilram en Oscar succes zet hem op !! Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen.
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:04 schreef Mone het volgende:Ik tik het even over;
de ongeboren baby is nauwelijks beschermd tegen lawaai. Vooral de bassen dreunen bijna onverminderd door tot in de baarmoeder.
bla blabla .Blz 182, veilig zwanger.
Boek van Beatrijs Smulders [sub](lees: zeikwijf die ruggenprik niet nodig vind, en vind dat we als vrouw zijnde niet moeten werken als we kinderen krijgen, en nog meer van die jaren 50 uitspraken) adviezen van haar met een korreltje zout nemen lijkt me erg verstandig dit is namelijk een nogal geitenwollensokkenvrouwtje imho. Koop dan een leuk boek om te lezen van iemand die ook nog wat positiefs kan brengen, Claudia de Breij leest echt beter weg. En vooral je bent zwanger niet ziek!! dus leef! [/sub]
Hier veel last van de wel bekende kraamtranen
(aaah wat voel ik me een zeikwijf en snottertrut) tja het hoort erbij maar komt ook wel door een slechtere start met Ties die niet lekker wil drinken en dus ff extra hulp nodig heeft en tja dat hakt er in, ik krijg dus extra uren kraamzorg om Ties wat beter op weg te helpen.
Totaal nu 12 uur extra over 2 dagen, kraamverzorgster is echt een schat van een mens 300% verschil met die van bij Isa dit is namelijk geweldig!! fruit met paraplu prikkertjes erin enz enz 't lijkt wel feest af en toe + het huis blinkt als een spiegel.
Vanavond krijg ik eindelijk de 37 weken lang gewenste McDonalds manlief moet zijn schuld inlossen

hopelijk verdrijft dat de kraamtranen een beetje ik heb iig enorm veel zin in zoute hap.
Zal binnenkort eens verkassen naar het baby topic maar ik vond de kraamtranen hier beter op zijn plek.
Noli-baby schiet eens op joh!