abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:17:59 #251
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68734641
Berto en Berto-vrouw van harte met jullie zoon!!

Seilram en Oscar succes zet hem op !! Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen.

quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:04 schreef Mone het volgende:
Ik tik het even over;
de ongeboren baby is nauwelijks beschermd tegen lawaai. Vooral de bassen dreunen bijna onverminderd door tot in de baarmoeder.
bla blabla .

Blz 182, veilig zwanger.
Boek van Beatrijs Smulders [sub](lees: zeikwijf die ruggenprik niet nodig vind, en vind dat we als vrouw zijnde niet moeten werken als we kinderen krijgen, en nog meer van die jaren 50 uitspraken)
adviezen van haar met een korreltje zout nemen lijkt me erg verstandig dit is namelijk een nogal geitenwollensokkenvrouwtje imho. Koop dan een leuk boek om te lezen van iemand die ook nog wat positiefs kan brengen, Claudia de Breij leest echt beter weg. En vooral je bent zwanger niet ziek!! dus leef! [/sub]

Hier veel last van de wel bekende kraamtranen (aaah wat voel ik me een zeikwijf en snottertrut) tja het hoort erbij maar komt ook wel door een slechtere start met Ties die niet lekker wil drinken en dus ff extra hulp nodig heeft en tja dat hakt er in, ik krijg dus extra uren kraamzorg om Ties wat beter op weg te helpen.
Totaal nu 12 uur extra over 2 dagen, kraamverzorgster is echt een schat van een mens 300% verschil met die van bij Isa dit is namelijk geweldig!! fruit met paraplu prikkertjes erin enz enz 't lijkt wel feest af en toe + het huis blinkt als een spiegel.
Vanavond krijg ik eindelijk de 37 weken lang gewenste McDonalds manlief moet zijn schuld inlossen hopelijk verdrijft dat de kraamtranen een beetje ik heb iig enorm veel zin in zoute hap.
Zal binnenkort eens verkassen naar het baby topic maar ik vond de kraamtranen hier beter op zijn plek.

Noli-baby schiet eens op joh!
Mama van Isa en Ties
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:35:36 #252
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68735281
De 37 weken lang gewenste MacDonalds?? Ehhh...ik ben nog steeds vaste klant...

Rocka, het enige wat in onze dungeon te vinden is, is wijn....meer niet. Helaasch!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:59:46 #253
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68736304
Memmel, die wijn is voor jou nu net zo verboden als ruige sm-sex
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marlieske, jammer van de slechte start. Hopelijk trekt dat snel weer bij. Hoe is het met jouw herstel?

Noli, ga je nou nog bevallen of hoe zit het??????
.... met gevoel voor drama....
pi_68737152
oehh spannend Seilram, zettemop.. Best raar, we zijn op de zelfde datum uitgerekend..

Marlieske
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68738007
Hier weer terug van vakantie en een beetje bij gelezen, alleen dit topic.....

Als het goed heb gezien, Gefeliciteerd Marlieske met de komst van Ties

Berto en Berto-vrouw geniet van Stephan

MamaNik, in t ziekenhuis... hopelijk gaat t snel weer wat beter en mag je weer naar huis

Seilram en Oscar, Succes hopelijk gaat alles voorspoedig

Dacht eergisteren dat mn buik onploft was, hij leek in eens heel groot.... echt super maf hoe hard t nu groeit
pi_68738047
Aw Marlieske

Seilram, nog even de beeb binnenhouden en dan

Ben weer bij de vk geweest, hartje gehoord, bm gevoeld, bloeddruk etc en dat is allemaal in orde. Vermoeidheid kan ik alleen maar aan toegeven. Moeilijk vind ik, want een hoop andere zwangere dames werken zelfs nog gewoon en dan zou ik in bed moeten liggen... Mja volgens Juup© is zwanger zijn topsport en voor elke vrouw weer anders en hoef ik me niet groot te houden zeg maar.
Vrijdag naar gyn om bloedonderzoeken te bespreken. Heb zelf nu alvast roosvicé ferro gehaald, is het de bedoeling dat ik er een ranjaatje van maak? (Moet nog even het etiket lezen)

Ik ga nu een lekkere gezonde salade maken, vitaminebommetje kan ik wel gebruiken. En straks naar de pufclub voor het eerst, ik ben erg benieuwd

Oh ja, ik ben tijdens mijn zwangerschap ook nog wel eens bij de mac geweest hoor. Dat kan toch geen kwaad? (Vorige week nog voor een McFlurry...mjam! Heb een ijsjestik nu ik zwanger ben )
#geen
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 17:52:53 #257
5428 crew  miss_sly
pi_68738433
Duchess, de roosvicee kun je door water doen, maar ook door jus d'orange bijv. Je mag maximaal eetlepels roosvicee per dag. Ik neem er nu ruim 1 per dag, maar misschien dat je iets meer kunt nemen. Kun je misschien even mee uitproberen hoe en wat.
Er jus bij drinken is wel heel verstandig, omdat vitamine C de opname van ijzer verbeterd. Daarom ook jus drinken bij eten waar ijzer in zit, zodat het beter opgenomen wordt. Twee uur voor en na hetgeen met ijzer GEEN melk drinken en eigenlijkj sowieso je zuivel apart nemen, niet met iets van eten. Zuivel maakt juist de opname van oa ijzer veel moeilijker.

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat de gyn morgen iets voor je kan betekenen, want zo moe zijn is gewoon niet fijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:14:39 #258
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68739225
Seilram en Oscar spanneeeeeeeeend ! ! ! !

Hier nog steeds niks..
Ik ben net al naar huis gewandeld in de hoop dat het misschien iets zou doen. Maar nee dus..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68739363
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zwijmel hier op mijn veel te saaie werkplek in deze veel te saaie plaats ( Hoerenveen ) lekker verder...
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:19:15 #260
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68739391
Ahw Noli jammer ik zit stiekem wel een beetje te f5-en

Hopelijk is alles goed met Seilram en beebje.

Duchess ik hoorde dat je eigk ook op moet passen met softijs, net als rauwmelkse kaas bijvoorbeeld. Tenzij je zelf je softijs maakt kun je het beter mijden. Ik ontwijk al een paar maanden mn geliefde mcflurry en swirls
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68739459
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Noli jammer ik zit stiekem wel een beetje te f5-en

Hopelijk is alles goed met Seilram en beebje.

Duchess ik hoorde dat je eigk ook op moet passen met softijs, net als rauwmelkse kaas bijvoorbeeld. Tenzij je zelf je softijs maakt kun je het beter mijden. Ik ontwijk al een paar maanden mn geliefde mcflurry en swirls
Terwijl je JUIST bij McD prima softijs kunt nemen, die maken de machine elke dag schoon!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68739513
Is het met softijs zo dat de baby er alleen last van heeft als je er zelf ook ziek van bent? Ik had een keer "verkeerde" kaas gegeten en vroeg aan mn huisarts of dat echt veel kwaad kon en hij zei dat als ik er zelf niet ziek van was geweest dat het dan niks uitmaakte..
Ik heb namelijk al heel veel swirls en milkshakes gehad
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 18:25:10 #263
5428 crew  miss_sly
pi_68739627
Ik heb vanmiddag een fotootje van mijn neefje Brent gezien. Wat een snoepie
Hij lijkt op zijn oudste broer vond ik, maar volgens mijn zusje zit er ook wat van de middelste in en heeft hij van allebei de mooiste trekken gekregen. Ik ben zooo benieuwd

Vandaag toen ik thuiskwam stond het kraampakket er en hoewel ik me had voorgenomen er nog niets mee te doen, ga ik het dadelijk toch een beetje uitpakken denk ik...ben eigenlijk toch ook wel nieuwsgierig.
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:26:45 #264
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68739682
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef McLaura het volgende:

[..]

Terwijl je JUIST bij McD prima softijs kunt nemen, die maken de machine elke dag schoon!
ja dat valt te betwijfelen hoe goed dat schoongemaakt wordt hoor
de zaken waar ik gewerkt heb waar de machines ook elke dag schoongemaakt werden, werden echt niet enorm goed schoongemaakt. Hetzelfde geldt voor de machines en keukens van de Mac. Ik zou er niet vanuit gaan dat het brandschoon en bacterievrij is

Maar goed het is altijd voor iedereen persoonlijk natuurlijk of je het wel of niet laat staan. Ik weet wel dat er meer mensen zijn die het laten staan om die reden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:26:50 #265
100412 mefke79
komt goed!
pi_68739687
ijs en kaas zou gevaarlijk kunnen zijn ivm listeria en alleen als je daar zelf ziek van wordt kan het kwaad. Maar die kans is heel klein. In het vorige topic staan wat linkjes met uitleg (kan nu effe niet op zoeken, ga eten).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:27:30 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68739709
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef Chan het volgende:
Is het met softijs zo dat de baby er alleen last van heeft als je er zelf ook ziek van bent? Ik had een keer "verkeerde" kaas gegeten en vroeg aan mn huisarts of dat echt veel kwaad kon en hij zei dat als ik er zelf niet ziek van was geweest dat het dan niks uitmaakte..
Ik heb namelijk al heel veel swirls en milkshakes gehad
geen idee, zou best kunnen hoor
ik ga er vanuit dat je dok wel weet waar ie over praat toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68739782
lol ja maar hij had het dus over die kaas en ik vroeg me af of dat dan ook voor softijs geldt
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:32:13 #268
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68739864
ja nouja het gaat wel om dezelfde bacterie dus ik denk dat het wel ook voor softijs geldt dan

Oh nog even een voor Marlieske's kraamtranen. Gelukkig weet je waar het vandaan komt en wordt je niet enorm overvallen door een depri gevoel, lijkt me dat dat erg scheelt. En wat fijn van je nieuwe kraamverzorgster!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68740960
Seilram..! Spannuuuund! Zet 'm op meid!

Haha, leuke droom BE! Heb je je vriendin inmiddels al gezien? Dat wordt leuk!

Ik heb zo'n leuke week! Ieniemienie voel ik elke dag trappelen (heb nu ook af en toe het gevoel dat ze draait. Soms voel ik echt dat ze tegen m'n blaas schopt), vandaag ben ik jarig , morgen weer een echo en zaterdag heeft N. voor onze verjaardagen samen een bbq geregeld waar ik helemaal niets aan hoef te doen!

Jeuj!
pi_68741315
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag dan Ssserpente!
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 19:12:36 #271
5428 crew  miss_sly
pi_68741604
Gefeliciteerd Ssserpente
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:15:07 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68741699
Gefeli Ssserpente! wat leuk zo'n week
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 6 mei 2009 @ 19:25:53 #273
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68742168
Sserpente gefeliciteerd met je verjaardag

Oscar en Seilram veel succes, en ik hoop dat alles voorspoedig verloopt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:03:37 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68743803
Feli Sserpente!

Enneh, nee, ik heb mijn vriendin nog niet weer gezien maar...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:05:24 #275
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68743881
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Feli Sserpente!

Enneh, nee, ik heb mijn vriendin nog niet weer gezien maar...
SPOILER

waarom moet ik nu aan iemand van hier denken? hihi

sorry, flauw
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')