Een potje bruine bonen??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef Incantrix het volgende:
Oh bah, Mamanik, wat naar! Heel erg veel sterkte en beterschap..
Miss_Sly, zou het misschien een idee zijn om niet de vrijdag maar de woensdag vrij te nemen? Dan werk je nooit meer dan 2 dagen achter elkaar voor je weer ff bij kunt tanken. Is mij aangeraden toen ik een paar jaar terug na een burnout een dag minder ging werken en ik heb er nog nooit spijt van gehad
Mag ik jullie vervelen met een ranzig praatje? Sorry hoor, maar ik moet het even kwijt (woordgrapje :S ): ik zat me daarnet echt af te vragen of er ook tangverlossingen bestaan voor vrouwen die nog lang niet moeten bevallen, maar wel constipatie hebben, argh! Ik heb er buikpijn van, maar verder.. Ho maar
Mijn man werd 30quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:40 schreef Sugar het volgende:Amaranta, wat leuk, Eva wordt grote zus!!!!
![]()
Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!![]()
Oh en werd je vorige week woensdag 30? Ik was gaan sporten en zag een feestje met een 30-bord voor het raam en volgens mij deed jij net de deur open!![]()
Heb hier helemaal overheen gelezen... bah wat vervelend zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef MamaNik het volgende:
Even een kort berichtje vanaf mijn mobiel (niet ideaal typen). Lig sinds gisteravond in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging zelf helemaal geen klachten maar bloed en urine was niet goed. De grens van eiwit is 00.30 en bij mij is het 00.32. Echt balen dus nu leven we met de dag misschien mag ik nog naar huis als de waarde's constant blijven en misschien moet ik blijven tot het eind maar wel is duidelijk nu dat ze ergens tussen 37 en 38 weken max geboren worden. Morgen 33 weken dus nog max 5 weken.
zakjes met extra zemelen of vezelsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Incantrix, 1 of 2 kiwi's elke ochtend op de nuchtere maag schijnt ook heel erg goed te werken.
En anders even de huisarts bellen, die kan je ook middeltjes geven, niet hard-core laxeermiddelen hoor, maar kruidenbuiltjes oid dacht ik die kunnen helpen.
Het is iig een bekend probleem voor veel zwangeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |