*uitzondering meldt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
miss_sly, heb je inmiddels al contact gehad met je zus?
En met 34 wk met verlof is toch heerlijk! Ik las trouwens dat vrouwen die eerder met verlof gaan veel minder vaak overtijd dragen
hihi hormonaal kusje dr op dan maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat baby het toch goed doet, luna!
Met ongeduld heeft het bij mij niets te maken. Ik wacht al zoveel jaar op dit kindje, 2 weekjes meer kan ik dan ook nog wel wachten hoor. Ik ben alleen zo bang dat er iets fout gaat, en voor mijn gevoel zit dat zo rond 42 weken...hormonaal emogedoe, vermoed ik
Tot 36 wk gewerkt en "maar" 4 dagen over tijd gegaan ;-). Nu werk ik niet... dus ben benieuwd... hahaha.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
miss_sly, heb je inmiddels al contact gehad met je zus?
En met 34 wk met verlof is toch heerlijk! Ik las trouwens dat vrouwen die eerder met verlof gaan veel minder vaak overtijd dragen
Volgende keer maar action en dan een bezoekje aan Casa Di Laura, wie weet.......quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef Noli. het volgende:
Nou....
Geen "action" na een bezoekje aan de Action..
Meid, het is ook hardstikke lang, elke dag van 9 tot 6!! Ik werk ook 3 dagen van 8-5 maar dat is thuis, en ik lig tussen de middag dan ook mooi gelijk met het grut op bed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef miss_sly het volgende:
peterfan, dat klinkt bekend, niet meer concentreren en mijn tijd uitzitten...nu al
Ik zal best wel een zeikerd zijn, en dat mag men dan ook gerust vinden, maar ik ben er klaar mee. Ik vind van 9-18 uur werken gewoon te lang, zelfs als ik structureel 4 dagen werk ipv 5 en dus iedere week een vrije dag opneem. Ik wil zo graag dingen doen in huis, nog eens iets leuks doen met schaap nu het nog kan samen, etc, en dat komt er allemaal niet van. 's Avonds heb ik nergens meer energie voor en kom ik met veel moeite aan het nodige zoals wassen toe. De vrijdag neem ik vrij, dus ik heb iedere week lang weekend. De eerste dag moet ik bijkomen, de tweede dag doen we iets leuks en de derde is het weer bijkomen. Ik heb alleen helemaal geen reden om minder te gaan werken, het gaat hartstikke goed met me. Dus tja...dan vind ik het moeilijk om dat te regelen. Toch denk ik dat ik iig die 34 weken ga regelen
Een potje bruine bonen??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef Incantrix het volgende:
Oh bah, Mamanik, wat naar! Heel erg veel sterkte en beterschap..
Miss_Sly, zou het misschien een idee zijn om niet de vrijdag maar de woensdag vrij te nemen? Dan werk je nooit meer dan 2 dagen achter elkaar voor je weer ff bij kunt tanken. Is mij aangeraden toen ik een paar jaar terug na een burnout een dag minder ging werken en ik heb er nog nooit spijt van gehad
Mag ik jullie vervelen met een ranzig praatje? Sorry hoor, maar ik moet het even kwijt (woordgrapje :S ): ik zat me daarnet echt af te vragen of er ook tangverlossingen bestaan voor vrouwen die nog lang niet moeten bevallen, maar wel constipatie hebben, argh! Ik heb er buikpijn van, maar verder.. Ho maar
Mijn man werd 30quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:40 schreef Sugar het volgende:Amaranta, wat leuk, Eva wordt grote zus!!!!
![]()
Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!![]()
Oh en werd je vorige week woensdag 30? Ik was gaan sporten en zag een feestje met een 30-bord voor het raam en volgens mij deed jij net de deur open!![]()
Heb hier helemaal overheen gelezen... bah wat vervelend zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef MamaNik het volgende:
Even een kort berichtje vanaf mijn mobiel (niet ideaal typen). Lig sinds gisteravond in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging zelf helemaal geen klachten maar bloed en urine was niet goed. De grens van eiwit is 00.30 en bij mij is het 00.32. Echt balen dus nu leven we met de dag misschien mag ik nog naar huis als de waarde's constant blijven en misschien moet ik blijven tot het eind maar wel is duidelijk nu dat ze ergens tussen 37 en 38 weken max geboren worden. Morgen 33 weken dus nog max 5 weken.
zakjes met extra zemelen of vezelsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Incantrix, 1 of 2 kiwi's elke ochtend op de nuchtere maag schijnt ook heel erg goed te werken.
En anders even de huisarts bellen, die kan je ook middeltjes geven, niet hard-core laxeermiddelen hoor, maar kruidenbuiltjes oid dacht ik die kunnen helpen.
Het is iig een bekend probleem voor veel zwangeren.
Nee zolang mijn lijf het toelaat laten ze ze zitten. Moet zowiezo over de 34 weken heen zien te komen ivm de longentjes maar ze worden zowiezo tussen 37 en 38 weken gehaald cq ingeleid. Nu afwachten hoe het gaat lopen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef Noli. het volgende:Ik heb zo over MamaNik heen gelezen!
![]()
![]()
Jeetje, zwangerschapsvergiftiging..
Maar je kleintjes mogen nu wel blijven zitten?
Ik dacht altijd dat als je zwangerschapsvergiftiging had dat dan de baby('s) ook zo snel mogelijk gehaald werd(en). Maar dat is dus niet (meer) zo?
Gelukkig ben je al 33 weken, maar wat naar dat het toch nog zo loopt. Sterkte, lijkt me niets fijn zo gedwongen rust in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nee zolang mijn lijf het toelaat laten ze ze zitten. Moet zowiezo over de 34 weken heen zien te komen ivm de longentjes maar ze worden zowiezo tussen 37 en 38 weken gehaald cq ingeleid. Nu afwachten hoe het gaat lopen.
PM me maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vorige week echt voor het eerst heeeeeeeeeeel bizar gedroomd.
Zo vaag dat ik het niet eens hardop durf te zeggen.
Hoe voel jij je MamaNik?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nee zolang mijn lijf het toelaat laten ze ze zitten. Moet zowiezo over de 34 weken heen zien te komen ivm de longentjes maar ze worden zowiezo tussen 37 en 38 weken gehaald cq ingeleid. Nu afwachten hoe het gaat lopen.
Of Sudokuquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:39 schreef Stiemie het volgende:
Miss sly straks lekker met een goed boek of tijdschrift naar bed. Heerlijk! Ik neem het me vaak voor, maar helaas komt het er te weinig van...
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
Nee sorry, not suitable voor gevoelige oogjes en oortjes.
LOLL uiersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:07 schreef seilram het volgende:
BE, vertel nouuuuuwww! Ik droomde van de week dat ik 4 borsten had!!![]()
Wehehehe, echt! En het ergste. ... ik lag ermee op het kopieerapparaatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:10 schreef Twinkly het volgende:
[..]
LOLL uiers
Ja joh BE, gewoon onder een spoilertjehad je er maar niet over moeten beginnen. En we zijn hier allemaal zwanger dus nu gaan we allemaal heel erg emotioneel worden
![]()
![]()
Ik hoef het niet te weten hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vorige week echt voor het eerst heeeeeeeeeeel bizar gedroomd.
Zo vaag dat ik het niet eens hardop durf te zeggen.
ROFL!! het is gewoon je onbewuste wens!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef seilram het volgende:
[..]
Wehehehe, echt! En het ergste. ... ik lag ermee op het kopieerapparaaten toen kwam er een meneer en die zei: dat is hier niet de bedoeling mevrouw. Maar ik had wel mooi een kopie van mijn 4 borsten
Nou.. op www.droominfo.nl even borsten ingetikt (op basis van mijn droom).quote:[b]Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef
Als dat geen wishfull thinking is...![]()
Ik hecht dan ook geen enkele betekenis meer aan mijn dromen.
Kan me er gelukkig totaal niet in vinden. Ik spoor gewoon niet als ik slaap...quote:Als je droomt dat je verkracht bent, stelt dit de sadistische uitdrukking van een seksuele wens voor. Het kan wijzen op een onbewust verlangen om gepakt te worden, veroverd, of gedwongen te worden iets te doen in een verboden terrein. Het kan ook duiden op haatdragende gevoelens naar het andere geslacht. Een andere uitleg is dat je je op een of andere manier geschonden voelt. Iets of iemand brengt uw zelfrespect en emotioneel welzijn in gevaar.
Deze droom zou ook kunnen slaan op een verkrachting die je in het echte leven hebt meegemaakt. In dat geval is deze droom een manier om met dit trauma om te gaan en een begin van het natuurlijk helingsproces.
Als je een verkrachting ziet gebeuren, duidt dit op sexueel dysfunctie of onzekerheid over sex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |