ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef Vivi het volgende:
Mag! Best wel bij de kapper, die gebruikt minder agressief spulMaar ik heb het regelmatig zelf gedaan, en BE ook
.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Sorbootje het volgende:
@BE: Interessante droomWas je in je droom ook zwanger? Dan lijkt 69 me nog niet eens gemakkelijk, vooral voor je vriendin
![]()
Fijn van dat slapen, en van het klussen trouwens ook!quote:Afgelopen weekend als een achterlijke geklusd in huis. Was gisteravond bek- en bekaf... alles deed pijn (en dan heb ik nog echt regelmatig even rust genomen), maar het resultaat mag er zijn. Een mooie nieuwe slaapkamer! Nog drie kamers te gaan voordat mini-sorbo zich aandient.
Moet zeggen dat ik wel héérlijk heb geslapen, voor het eerst in weken. Kon ook niet anders, was echt kapot.
Merk vandaag op mijn werk dat ik mijn favoriete houding als ik in gesprek met een klant ben (rechtop, beetje naar de klant toegebogen) niet meer aan kan nemen. Pensje gaat in de weg zitten...
Ik moet nu écht even een plaatje uit mijn hoofd krijgen van dat skippyballengevechtquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ehm... zij is ook zwanger nu.
Maar ik geloof in de droom niet nee, anders was het meer een potje skippy-bal stoeien geweest!
[..]
Fijn van dat slapen, en van het klussen trouwens ook!
Gek genoeg merk ik dat ik op mijn werk veel meer last van mijn lijf/stuitje heb dan thuis.
Gisteren de hele dag geklust en gedaan, nergens last van, en nu kan ik bijna niet op of neer als ik ook maar een half uurtje op mijn stoel zit.
ik heb dit bij zwangerschap van Jade gehad... het begon bij 20 weken.. ik kreeg snachts vreselijke krampen en dacht eerst aan weeën.. maar het bleef constant.. in eerste instantie dacht ha dat het een spierscheurtje was door draaien van baby en zo... Maar de pijn kwam regelmatiger terug en werd heviger en heviger... Ook begin augustus dus toen was Jade 3 weken kreeg ik het en toen verdween de pijn niet meer, heb toen op spoed gelegen en daaruit bleek dus dat ik galstenen had.. door de hoeveelheid toegenomen hormonen tijdens zwangerschap... ze wilden me meteen opereren maar wilde liever nog even wachten ivm borstvoeding.. toen ik het begin september weer kreeg was het eerste wat ik zei.. en nu wil ik geopereerd worden.. zonde van de borstvoeding.. maar was zo gelukkig dat de oorzaak van pijn weggenomen werd.. en ik moet zeggen... het doet echt goed niet meer wakker te moeten worden van de pijn...quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef owlet het volgende:
Karin, ik las net van je buikpijn. Nou ben ik bevooroordeeld omdat ik het nu zelf mee kamp, maar pijn hoog in de rechtenkant van je buik kan duiden op galstenen.
Zeker als de pijn 's avonds komt en een paar uur aanhoudt. Galstenen komen bij veel mensen voor en zwangerschap kan ze ook aan het licht brengen.
Een verpleegkundige omschreef ze als: "forty-fat-fertility-stones" oftewel: vaak getriggerd bij na het passeren van de 40, bij te dikke mensen en bij zwangere vrouwen. Nou zijn die eerste categoriën voor jouniet van toepassing maar de laatste wel![]()
Als je nou weer een keer zo'n pijn hebt is het misschien een goed idee om even langs de huisarts te gaan. De manier om ze op te sporen is een echo, da's ook nooit weg![]()
Luna, is het veel bloed en heb je ook pijn bij het plassen dan? Ik denk eerder aan een bloedvaatje wat misschien kapot is gegaan namelijk. Met een blaasinfectie zul je toch ook wat pijn voelen lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:51 schreef lunastar het volgende:
seilram succes
een klein vraagje.. een streepje bloed in het slijm kan dit ook wijzen op blaasinfectie...
heb juist even geluisterd en baby is nog goed aktief.. maar krijg wel de bibbers nu en mijn 2 meiden zijn thuis
dus kan niet zomaar even naar ha en die zit dan ook pas om 16u30...
Slaan die man van jou!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef Memmel het volgende:
Oeh, Seilram, spannend! Succes in ieder geval!
Ik heb weer een baaldag. Anna is niet te genieten, de hond is vervelend en had in zijn hok gekakt. Mijn man ruimt zijn zooi niet op en heeft natuurlijk geen aandacht voor mij en gaat natuurlijk moederdag vergeten en maakt natuurlijk te veel herrie 's ochtends enz. enz. Kortom: het is gewoon zijn schuld.![]()
Ik denk dat ie met regelmaat een pak rammel krijgtquote:
neen geen pijn tijdens of na plassen... enkel een streep bloed tussen het slijm bij het afvegen en dan al 3 daagjes wat krampen die naar rug trekken...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Luna, is het veel bloed en heb je ook pijn bij het plassen dan? Ik denk eerder aan een bloedvaatje wat misschien kapot is gegaan namelijk. Met een blaasinfectie zul je toch ook wat pijn voelen lijkt me.
nee hoor, het is állemaal de schuld van mijn man, zeg dat maar tegen hemquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef Memmel het volgende:
Oeh, Seilram, spannend! Succes in ieder geval!
Ik heb weer een baaldag. Anna is niet te genieten, de hond is vervelend en had in zijn hok gekakt. Mijn man ruimt zijn zooi niet op en heeft natuurlijk geen aandacht voor mij en gaat natuurlijk moederdag vergeten en maakt natuurlijk te veel herrie 's ochtends enz. enz. Kortom: het is gewoon zijn schuld.![]()
Hm die krampen vind ik dan weer minder klinken, in dat geval is een huisarts raadplegen misschien toch wel zo slim ja. Ik neig in elk geval niet te denken dat het aan je blaas ligt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef lunastar het volgende:
[..]
neen geen pijn tijdens of na plassen... enkel een streep bloed tussen het slijm bij het afvegen en dan al 3 daagjes wat krampen die naar rug trekken...
ja dan hebben we ook direct de 10 weken echoquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef Twinkly het volgende:
Seilram en man wat spannendSucces!!
Beesie-Jen wat leuk, krijg je ook een echo?
Ik heb al een tijdje last van bandenpijn aan de zijkanten van m'n buik naar de liezen toe, maar sinds twee dagen heb ik ook een pijnlijk kruisAlsof ik daar spierpijn heb. Is dat ook bandenpijn? Het is vooral naar als ik loop. Ik vind het ook zo snel, ik ben nog maar net 14 weken.
Dit is dus waar ik ook al tijden last van heb, vooral ook als ik wat veel gelopen heb.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb al een tijdje last van bandenpijn aan de zijkanten van m'n buik naar de liezen toe, maar sinds twee dagen heb ik ook een pijnlijk kruisAlsof ik daar spierpijn heb. Is dat ook bandenpijn? Het is vooral naar als ik loop. Ik vind het ook zo snel, ik ben nog maar net 14 weken.
Boek van Beatrijs Smulders [sub](lees: zeikwijf die ruggenprik niet nodig vind, en vind dat we als vrouw zijnde niet moeten werken als we kinderen krijgen, en nog meer van die jaren 50 uitspraken) adviezen van haar met een korreltje zout nemen lijkt me erg verstandig dit is namelijk een nogal geitenwollensokkenvrouwtje imho. Koop dan een leuk boek om te lezen van iemand die ook nog wat positiefs kan brengen, Claudia de Breij leest echt beter weg. En vooral je bent zwanger niet ziek!! dus leef! [/sub]quote:Op maandag 4 mei 2009 23:04 schreef Mone het volgende:
Ik tik het even over;
de ongeboren baby is nauwelijks beschermd tegen lawaai. Vooral de bassen dreunen bijna onverminderd door tot in de baarmoeder.
bla blabla .
Blz 182, veilig zwanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marlieske, jammer van de slechte start. Hopelijk trekt dat snel weer bij. Hoe is het met jouw herstel?
Noli, ga je nou nog bevallen of hoe zit het??????.... met gevoel voor drama....
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zwijmel hier op mijn veel te saaie werkplek in deze veel te saaie plaats ( Hoerenveen) lekker verder...
Terwijl je JUIST bij McD prima softijs kunt nemen, die maken de machine elke dag schoon!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Noli jammerik zit stiekem wel een beetje te f5-en
![]()
Hopelijk is alles goed met Seilram en beebje.
Duchess ik hoorde dat je eigk ook op moet passen met softijs, net als rauwmelkse kaas bijvoorbeeld. Tenzij je zelf je softijs maakt kun je het beter mijden. Ik ontwijk al een paar maanden mn geliefde mcflurry en swirls
ja dat valt te betwijfelen hoe goed dat schoongemaakt wordt hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Terwijl je JUIST bij McD prima softijs kunt nemen, die maken de machine elke dag schoon!
geen idee, zou best kunnen hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef Chan het volgende:
Is het met softijs zo dat de baby er alleen last van heeft als je er zelf ook ziek van bent? Ik had een keer "verkeerde" kaas gegeten en vroeg aan mn huisarts of dat echt veel kwaad kon en hij zei dat als ik er zelf niet ziek van was geweest dat het dan niks uitmaakte..
Ik heb namelijk al heel veel swirls en milkshakes gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Feli Sserpente!
Enneh, nee, ik heb mijn vriendin nog niet weer gezien maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waarom moet ik nu aan iemand van hier denken?hihi
sorry, flauw![]()
Wat dan wat danquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
waarom moet ik nu aan iemand van hier denken?hihi
sorry, flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zoiets was het inderdaad hier ook. Ik was ingepland voor de groep vanaf 5 mei, waarbij de mevrouw aan de telefoon nog zei dat 't eigenlijk wat aan de late kant was, "maar goed". Kreeg ik eergister (!) een brief waarin die hele 5 mei niet genoemd wordt, begindatum 12 meiquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:54 schreef tessie het volgende:
Oh das wel raar innepin. Bij ons 'clubje' zit ook 1 meisje en die is ook al veel verder dan de rest, zij zal ws. ook niet eens bij de laatste les zijn omdat ze dan al bevallen is. Was wat mis gegaan in de planning ofzo.
Maar de pufclubjuf houdt daar wel rekening mee door de echte belangrijke dingen nu wat naar voren te schuiven, zodat ze niet echt wat belangrijks mist. Kan bij jou dan vast ook wel!
Nee hoor, ik denk er hetzelfde over!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik maak me ook niet zo druk over een ijsje van de mac ofzo. Dat ding wordt zo vaak en zo enorm veel gebruikt en verschoond (en niet te vergeten getest door de Keuringsdienst) dat ik dat toch echt wel aan durf.
Bij de snackbar om de hoek heb ik dan wel weer twijfels en daar laat ik het ook maar zitten
of ben ik nu heel naief?
daar houden we je wel aan hè !!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef Noli. het volgende:
Meestal staat softijs er idd wel bij ja..
Gerommel hier!
Mocht er daadwerkelijk wat gaan gebeuren horen jullie het nog..![]()
Ja, maar ik kan het nooit bij die ene houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef tessie het volgende:
Noli! Spannend!
Leverworst mag toch gewoon 1 boterham per dag trouwens? Doe ik ook af en toe wel hoor...
Oh noes!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef huuphuup het volgende:
Duchess ik hoorde dat je eigk ook op moet passen met softijs, net als rauwmelkse kaas bijvoorbeeld. Tenzij je zelf je softijs maakt kun je het beter mijden. Ik ontwijk al een paar maanden mn geliefde mcflurry en swirls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |