en dus deel je het maar met heel FOK!?quote:Vervolgens afscheid genomen en elkaar beloofd dat we dit niemand zouden vertellen en dat het tussen ons zou blijven.
het is toch anoniem..quote:Op maandag 4 mei 2009 14:45 schreef Re het volgende:
[..]
en dus deel je het maar met heel FOK!?
en van verdriet krijg je geen miskraam
Stress kan een miskraam wel "bevorderen", toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:45 schreef Re het volgende:
[..]
en dus deel je het maar met heel FOK!?
en van verdriet krijg je geen miskraam
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:43 schreef Luxuria het volgende:
Proficiat, je bent een eikel.
Double fail!quote:Vervolgens alles afgesloten en wij naar buiten, zij ging richting de bushalte lopen en ik zei van ik kan je wel een stukje een lift geven en zei vond het goed.
Volgens mij gaat dat niet he-le-maal zoals gepland.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:40 schreef Moenlait het volgende:
Vervolgens afscheid genomen en elkaar beloofd dat we dit niemand zouden vertellen en dat het tussen ons zou blijven.
Er hier alle details over vertellen is ook een soort therapie om het te verwerken.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:40 schreef Moenlait het volgende:
Eenmaal aangekomen bij haar thuis zijn we gelijk het bed in gedoken en hebben sex gehad. Bij elkaar zat ik ongeveer 2 uur bij haar thuis.
Slimme meisjes nemen geen kind op hun 25ste na een relatie van 3 jaar.quote:ze is mooi, ze is slim (studie/werk),
Goed idee!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef Gripper het volgende:
Ok, dit wordt zometeen een 7 pagina's durend topic met wat voor eikel je wel niet bent, hoe hard je vriendin je in je ballen zou moeten trappen en dat je een vuile rothond bent.
Laten we een vreemdga-topic nou eens voor één keer luchtig houden, vertel bijvoorbeeld maar wat voor geile dingen je allemaal met M hebt uitgevoerd in die 2 uur:
[..]
Er hier alle details over vertellen is ook een soort therapie om het te verwerken.![]()
O ja, en je vriendin zal heus niet spontaan een miskraam krijgen als je het vertelt hoor.
nou gaat er natuurlijk geen enkele man vreemd in nederland dus ook niet als vriendin zwanger isquote:Op maandag 4 mei 2009 14:58 schreef Lienekien het volgende:
Het verhaal is me met wat te veel smaak en details verteld om geloofwaardig over te komen.
Ik zeg dat de manier waarop hij het vertelt de boel ongeloofwaardig maakt. Le-zen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:03 schreef Re het volgende:
[..]
nou gaat er natuurlijk geen enkele man vreemd in nederland dus ook niet als vriendin zwanger is
en ik zeg nergens of dit verhaal waar of niet waar isquote:Op maandag 4 mei 2009 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zeg dat de manier waarop hij het vertelt de boel ongeloofwaardig maakt. Le-zen.
Nou, ik niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:07 schreef Re het volgende:
[..]
en ik zeg nergens of dit verhaal waar of niet waar is
maar we gaan er vooralsnog vanuit dat het waar zou kunnen zijn
Met als resultaat dat de TS zijn falende genen de wereld niet in kan brengen. Je moet het haar dus gewoon vertellen. Win / Win.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Stress kan een miskraam wel "bevorderen", toch?
En tegen de collega ben je dus ook nog niet duidelijk geweest over dat ze moet stoppen met het flirten?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:40 schreef Moenlait het volgende:
Sinds dit incident lijkt het alsof M. steeds vrolijker op het werk verschijnt, ze flirt nog vaker en dan nu ook waar andere collegas bij zijn, en ze is behoorlijk touchy, ze zit steeds aan me. Ik heb het idee dat ze het een aantal collegas heeft verteld, ik zit er bijhoorlijk mee.. Eigenlijk vanaf de ochtend na de sex, voel ik me eigenlijk ziek van wat er is gebeurd. Ik ben bang om het op te biechten aan mijn vriendin, ze zal superverdrietig zijn en straks krijgt ze nog een miskraam ofzo. Dus voorlopig heb ik nog niets gezegd over dat incident.
Wat moet ik doen?
Dit dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:44 schreef Biogarde het volgende:
Ballen kweken.
Wat denk je nouquote:Op maandag 4 mei 2009 14:40 schreef Moenlait het volgende:Ondertussen is mijn vriendin sinds ze zwanger is, wat rustiger/saaier/heeft geen zin geworden, en dan met name de sex is tussen ons bekoeld, niet dat het slecht tussen ons gaat, maar ze heeft altijd geen zin, ze wil meteen slapen enz, ze wil nergens naartoe gaan drinken/uit eten/uitgaan enz.
Ipv dat jullie er nou even aan meewerken om het een leuk topic te laten worden. Maar nee hoor, Fok zit weer vol moraalridders die alleen maar klootzak kunnen roepen. Zo wordt het nooit wat met die naaktfoto'squote:Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef Gripper het volgende:
Ok, dit wordt zometeen een 7 pagina's durend topic met wat voor eikel je wel niet bent, hoe hard je vriendin je in je ballen zou moeten trappen en dat je een vuile rothond bent.
Laten we een vreemdga-topic nou eens voor één keer luchtig houden, vertel bijvoorbeeld maar wat voor geile dingen je allemaal met M hebt uitgevoerd in die 2 uur:
Nouja, is er tenminste nog een iemand verstandig in de relatie.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:40 schreef Moenlait het volgende:
ze wil nergens naartoe gaan drinken/uit eten/uitgaan
Weet niet of dat het beste advies is.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:30 schreef Druktemaker het volgende:
Al die mensen hier die TS gaan vertellen dat hij een eikel is etc![]()
Dat snapt hij zelf ook wel, geef hem liever wat raad.
TS, moeilijke keuze. Vroeg of laat zal het misschien toch wel uitkomen. Dan is het beter om het nu al aan je vriendin te vertellen.
Succes.
Voor het ontzettende wijf dat je bent moet je nog een hoop leren over manipuleren.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:40 schreef Moenlait het volgende:
Als ik dat vertelde kijk ik ook altijd naar de gezichten van mijn collegas om een indruk te krijgen van hoe ze reageerden en of ze het mij wel of niet gunden. (..) Dus als ik van iemand aandacht krijg voelt dat extra goed aan.
dank je voor je serieuze reactie..quote:Op maandag 4 mei 2009 15:30 schreef Druktemaker het volgende:
Al die mensen hier die TS gaan vertellen dat hij een eikel is etc![]()
Dat snapt hij zelf ook wel, geef hem liever wat raad.
TS, moeilijke keuze. Vroeg of laat zal het misschien toch wel uitkomen. Dan is het beter om het nu al aan je vriendin te vertellen.
Succes.
Hm, dit doet me afvragen of je uberhaupt nog wel bij je vriendin wil blijven? Een keer is al erg natuurlijk (dat weet je zelf ook wel) maar blijkbaar had je er niet genoeg spijt van..quote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Moenlait het volgende:
[..]
dank je voor je serieuze reactie..
Het is eigenlijk niet bij die ene keer sex gebleven om eerlijk te zijn. Ik heb in een tijdsperiode van een maand totaal 4 x sex gehad, die ene keer dan en die andere 3 keren heb ik tegen mijn vriendin gezegd dat we moesten vergaderen en zo heb ik nog eens 3x5 uur bij haar thuis doorgebracht..
Joh en na vier keer seks denkt dat gare wijf ineens dat ze op het werk kan rondbazuinen dat jullie meer dan flirterig zijn?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Moenlait het volgende:
Het is eigenlijk niet bij die ene keer sex gebleven om eerlijk te zijn. Ik heb in een tijdsperiode van een maand totaal 4 x sex gehad, die ene keer dan en die andere 3 keren heb ik tegen mijn vriendin gezegd dat we moesten vergaderen en zo heb ik nog eens 3x5 uur bij haar thuis doorgebracht..
ik denk dat het te maken had met het lenteweer en een opgehoopte seksuele drang.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, dit doet me afvragen of je uberhaupt nog wel bij je vriendin wil blijven? Een keer is al erg natuurlijk (dat weet je zelf ook wel) maar blijkbaar had je er niet genoeg spijt van..
Juist ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:45 schreef Moenlait het volgende:
[..]
ik denk dat het te maken had met het lenteweer en een opgehoopte seksuele drang.
Ik denk dat het te maken had met een ernstige vorm van egoisme. Niet met impulsivieteit.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:45 schreef Moenlait het volgende:
[..]
ik denk dat het te maken had met het lenteweer en een opgehoopte seksuele drang.
Als het 1 keer was zou ik dat nog heel ergens verweg wel als reden kunnen begrijpen, maar je hebt de rit in de auto al gehad (waar je toen echt al wel wist dat het fout zou gaan) en na de eerste keer dat het fout ging, had je ook meer dan genoeg spijt kunnen hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:45 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Precies. Zeker als M een beetje lekker is. Is ze lekker? Heb je toevallig pics?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:45 schreef Moenlait het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Moenlait het volgende:
[..]
dank je voor je serieuze reactie..
tuurlijk wil ik bij haar blijven.. maar als ik het vertel wat er allemaal gebeurt is, dan komt het helemaal niet meer goed.. dus daarom hou ik mij koest, omdat het verder gewoon prima gaat, maar ik ben bang dat die M. het aan iedereen vertelt en vroeg of laat mijn vriendin erachter komt.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als het 1 keer was zou ik dat nog heel ergens verweg wel als reden kunnen begrijpen, maar je hebt de rit in de auto al gehad (waar je toen echt al wel wist dat het fout zou gaan) en na de eerste keer dat het fout ging, had je ook meer dan genoeg spijt kunnen hebben.
De opgehoopte behoeftes en het lenteweer hebben niet je arm omgedraaid en je gedwongen je collega te neuken, je was er zelf bij en moet je eigen verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden.
Maar nog beantwoord je mijn vraag niet: wil je wel bij je huidige vriendin blijven?
idd.. had nog enige vorm van sympathie voor je in de OP..quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken had met een ernstige vorm van egoisme. Niet met impulsivieteit.
Lolquote:Op maandag 4 mei 2009 15:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Precies. Zeker als M een beetje lekker is. Is ze lekker? Heb je toevallig pics?
Wat heb je nu met M afgesproken dan? Heb je het al helemaal afgekapt? Of ga je gewoon nog even door tot de baby er is en je vriendin wel weer zin heeft?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:57 schreef Moenlait het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik bij haar blijven.. maar als ik het vertel wat er allemaal gebeurt is, dan komt het helemaal niet meer goed.. dus daarom hou ik mij koest, omdat het verder gewoon prima gaat, maar ik ben bang dat die M. het aan iedereen vertelt en vroeg of laat mijn vriendin erachter komt.
ik doe gewoon normaal tegen haar, ik kan haar moeilijk ontwijken, ze is mijn collega, het is een klein bedrijf en we werken op dezelfde afdeling. Ze stuurt me wel steeds seksueel getinte emails als we achter de computer op het werk zitten, als ik deze dan lees dan kijkt ze altijd vanuit haar bureau naar me om te zien hoe ik reageer en vervolgens zie je een vette smile op haar gezicht, ik beantwoord ze niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat heb je nu met M afgesproken dan? Heb je het al helemaal afgekapt? Of ga je gewoon nog even door tot de baby er is en je vriendin wel weer zin heeft?
Het spijt me dat ik het zeg maar ik hoop dat ze dat doet. Je vriendin heeft het recht om te weten dat je een slappe zak bent zeg. (al twijfel ik in hoeverre dit verhaal waar is) Als het waar is, hoop ik dat het uitkomt en je vriendin bij je weg gaat. Je hebt nu al een paar keer met je collega geneukt: waar houdt het op? Zoals een andere user al zegt: als je echt ziek er van was geweest, had je het niet meer gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:57 schreef Moenlait het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik bij haar blijven.. maar als ik het vertel wat er allemaal gebeurt is, dan komt het helemaal niet meer goed.. dus daarom hou ik mij koest, omdat het verder gewoon prima gaat, maar ik ben bang dat die M. het aan iedereen vertelt en vroeg of laat mijn vriendin erachter komt.
Heb je M. al gezegd dat je het niet meer wil? Of wil je helemaal niet dat ze ophoudt?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:05 schreef Moenlait het volgende:
[..]
ik doe gewoon normaal tegen haar, ik kan haar moeilijk ontwijken, ze is mijn collega, het is een klein bedrijf en we werken op dezelfde afdeling. Ze stuurt me wel steeds seksueel getinte emails als we achter de computer op het werk zitten, als ik deze dan lees dan kijkt ze altijd vanuit haar bureau naar me om te zien hoe ik reageer en vervolgens zie je een vette smile op haar gezicht, ik beantwoord ze niet.
dus je hoopt dat ze bij me weggaat en mijn kind zonder vader opgroeit..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het zeg maar ik hoop dat ze dat doet. Je vriendin heeft het recht om te weten dat je een slappe zak bent zeg. (al twijfel ik in hoeverre dit verhaal waar is) Als het waar is, hoop ik dat het uitkomt en je vriendin bij je weg gaat. Je hebt nu al een paar keer met je collega geneukt: waar houdt het op? Zoals een andere user al zegt: als je echt ziek er van was geweest, had je het niet meer gedaan.
waarschijnlijk, ALS het verhaal al waar is, heeft TS helemaal geen spijt,quote:Op maandag 4 mei 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het zeg maar ik hoop dat ze dat doet. Je vriendin heeft het recht om te weten dat je een slappe zak bent zeg. (al twijfel ik in hoeverre dit verhaal waar is) Als het waar is, hoop ik dat het uitkomt en je vriendin bij je weg gaat. Je hebt nu al een paar keer met je collega geneukt: waar houdt het op? Zoals een andere user al zegt: als je echt ziek er van was geweest, had je het niet meer gedaan.
dat heb ik gezegd, maar ik kan haar moeilijk de mond snoeren..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heb je M. al gezegd dat je het niet meer wil? Of wil je helemaal niet dat ze ophoudt?
"Iedereen kan vader worden, maar papa zijn, dat is de kunst."quote:Op maandag 4 mei 2009 16:07 schreef Moenlait het volgende:
[..]
dus je hoopt dat ze bij me weggaat en mijn kind zonder vader opgroeit..
ik hoop dat je kind opgroeit met de kennis dat zijn echte vader een slappe zak was zonder ballen en vreemdging ipv goed te zorgen voor de mamma, ipv een messteek in haar rug.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:07 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Tja. Als ik het kind zou zijn, dan zou ik zo'n vader toch niet willen. Een slappe zak die tijdens de zwangerschap vreemd gaat en daarna niet eens de ballen heeft het goed af te kappen en het eerlijk op te biechten.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:07 schreef Moenlait het volgende:
[..]
M weet wel dat mijn vriendin zwanger is..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:08 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
waarschijnlijk, ALS het verhaal al waar is, heeft TS helemaal geen spijt,
maar had M niet meer zo een zin in dat gedoe en hem voor de keuze gesteld,
of we beginnen serieus wat met elkaar, of gen batsen meer. (ze weet natuurlijk niets van die
zwangere vriendin van TS af)
TS krijgt het ineens benauwd want wilde M alleen maar als interessant neuk object, en daarom heeft hij SPIJT van het feit dat hij het met een college heeft gedaan, omdat ze te dichtbij hem staat en de boel wel eens kan verlinken. Geen spijt van batsen dus.
Bah.
Euh.. idd!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
"Iedereen kan vader worden, maar papa zijn, dat is de kunst."
kansen op FAIL er even bij gezet.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Nou vooruit:
Tuurlijk gaat M het aan iedereen rond bazuinen haar enige doel was om jou (als gebonden man, namelijk met kind op komst) te verleiden. Dat is spannend en geil enzo.
Nu dat niet meer boeiend is ben je volledig afhankelijk van haar en haar goede humeur. Gezien het feit het een vrouw is gaat het zeker rond en ligt dit verhaal rond de geboortje van je eerste kind bij je op de stoep. Dan kun je vooraf 2 dingen doen.
1) [90%] roepen dat M een freaky stalker is, waarbij je nu een verhaal verteld waarbij ze een collega lastig valt. Dan valt het niet meer zo op als jij ook aan de beurt ben.![]()
Gezien jouw morele besef [100%] heb je hier geen moeite mee, immers liegen doet je niet zoveel.
2) [70%] je gaat met de billetjes bloot, waarbij je iemand enorm veel pijn doet en je omgeving je volledig zal verketteren omdat je een zwangere vrouw stelselmatig bedriegt. (en terecht.)
Dat heb je dan zelf veroorzaakt, die schuld moet je niet afschuiven op en uitspraak die ik doe. Je hebt iets gedaan en daar zitten consequenties aan vast.. Wil je dan wel dat je vriendin in onwetendheid blijft en altijd vertrouwen blijft houden in iemand die 'overwerkt' terwijl dat onterecht is?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:07 schreef Moenlait het volgende:
[..]
dat ik paar keer sex met een andere vrouw heb gehad, heeft toch geen invloed op mijn liefde voor mijn kind, ik heb mijn kind toch niets vervelends aangedaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:11 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Euh.. idd!
En beter zonder vader dan een vader die je niet kan vertrouwen!
Geloofwaardigheid is gedaald tot nul.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef Moenlait het volgende:
[..]
dat ik paar keer sex met een andere vrouw heb gehad, heeft toch geen invloed op mijn liefde voor mijn kind, ik heb mijn kind toch niets vervelends aangedaan.
Omdat je bang bent dat ze het anders tegen iedereen verteld? Neem verantwoordelijkheid voor je daden en controle over je leven, laat zien dat je een man bent: biecht het op aan je vriendin en snoer M haar mond. Wees een kerel!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Moenlait het volgende:
[..]
dat heb ik gezegd, maar ik kan haar moeilijk de mond snoeren..
idd. tenzij je écht zo denkt natuurlijk. Als je ook maar een greintje liefde voor dat ongeboren hummeltje hebt, dan zal je die hele teringzooi niet riskeren.quote:
hou toch op met dat femi-nazi gepraat, ik word een beetje misselijk van die zogenaamde Westerse cosmopolitische vrouw die altijd maar een man moet vertellen wat hij wel of niet moet doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:12 schreef Nijns het volgende:
Hoe kan jij je zoontje/dochtertje nou recht in de ogen kijken en vertellen over eerlijkheid? Ik zou zo niet met mezelf kunnen leven..
je hebt je kind niets vervelends aangedaan..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef Moenlait het volgende:
[..]
dat ik paar keer sex met een andere vrouw heb gehad, heeft toch geen invloed op mijn liefde voor mijn kind, ik heb mijn kind toch niets vervelends aangedaan.
lol.. dus je hebt hier ook al niet te ballen om commentaar te accepteren?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:16 schreef Moenlait het volgende:
[..]
hou toch op met dat femi-nazi gepraat, ik word een beetje misselijk van die zogenaamde Westerse cosmopolitische vrouw die altijd maar een man moet vertellen wat hij wel of niet moet doen.
JIJ vraagt om advies, daar kunnen ook vrouwen op reagerenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:16 schreef Moenlait het volgende:
[..]
hou toch op met dat femi-nazi gepraat, ik word een beetje misselijk van die zogenaamde Westerse cosmopolitische vrouw die altijd maar een man moet vertellen wat hij wel of niet moet doen.
Dankjequote:Op maandag 4 mei 2009 16:18 schreef Laurensius het volgende:
[..]
lol.. dus je hebt hier ook al niet te ballen om commentaar te accepteren?
ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika, daar maken die vrouwen er tenminste geen issue van.. Hier moet je allemaal dat gezeik van vrouwen horen..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
JIJ vraagt om advies, daar kunnen ook vrouwen op reageren
Je hebt je vriendin toch ook niets vervelends aangedaan. Waarom open je dan dit topic?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Maken de vrouwen waar geen issue van?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Moenlait het volgende:
[..]
ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika, daar maken die vrouwen er tenminste geen issue van.. Hier moet je allemaal dat gezeik van vrouwen horen..
Gast jij begint te piepen. Als je een echte kerel was had je niet op fok! komen huilen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Moenlait het volgende:
[..]
ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika, daar maken die vrouwen er tenminste geen issue van.. Hier moet je allemaal dat gezeik van vrouwen horen..
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Moenlait het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Moenlait het volgende:
[..]
dat je een keer met een andere vrouw hebt geneukt, zolang je maar van haar houdt dan is het goed.. hier in Nederland moet je altijd weer dat gezeik aanhoren, de man wordt in het Westen onderdrukt door de vrouw, de vrouw heeft de broek aan. Je moet als maar cadeautjes kopen, je moet als maar complimentjes geven. Hier in NL moet je complimentjes geven ook al meen je het niet.. In ZuidAmerika doen vrouwen alles voor je, ze zorgen voor, ze doen alles voor je, als je maar van ze houdt, je hoeft ze niet steeds een complimentje te geven, als je het eens in de zoveel tijd geeft, dan krijg je er veel voor terug. Ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika waar ik stage heb gelopen..quote:
Die zwangere vriendin is ineens foetsie?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Moenlait het volgende:
[..]
dat je een keer met een andere vrouw hebt geneukt, zolang je maar van haar houdt dan is het goed.. hier in Nederland moet je altijd weer dat gezeik aanhoren, de man wordt in het Westen onderdrukt door de vrouw, de vrouw heeft de broek aan. Je moet als maar cadeautjes kopen, je moet als maar complimentjes geven. Hier in NL moet je complimentjes geven ook al meen je het niet.. In ZuidAmerika doen vrouwen alles voor je, ze zorgen voor, ze doen alles voor je, als je maar van ze houdt, je hoeft ze niet steeds een complimentje te geven, als je het eens in de zoveel tijd geeft, dan krijg je er veel voor terug. Ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika waar ik stage heb gelopen..
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika waar ik stage heb gelopen..
[..]
dat je een keer met een andere vrouw hebt geneukt, zolang je maar van haar houdt dan is het goed.. hier in Nederland moet je altijd weer dat gezeik aanhoren, de man wordt in het Westen onderdrukt door de vrouw, de vrouw heeft de broek aan. Je moet als maar cadeautjes kopen, je moet als maar complimentjes geven. Hier in NL moet je complimentjes geven ook al meen je het niet.. In ZuidAmerika doen vrouwen alles voor je, ze zorgen voor, ze doen alles voor je, als je maar van ze houdt, je hoeft ze niet steeds een complimentje te geven, als je het eens in de zoveel tijd geeft, dan krijg je er veel voor terug. Ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika waar ik stage heb gelopen..
Een kind opvoeden is niet alleen van het kind houden, maar ook een gezonde en eerlijke relatie met de moeder hebben. En als dat niet lukt, kan je je kind wel zoveel liefhebben, maar dan gaat het gewoon niet werken.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef Moenlait het volgende:
[..]
En je laat je zwanger vriendin achter? Net vond je het nog zo erg dat je kind dna opgroeid zonder vader?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Moenlait het volgende:
[..]
[..]
Toe maar jongen, gooi het er maar uit. Al die frustratie! En dat komt allemaal door die nazi-feministes!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
Ik heb echt medelijden met de mannen hierzo, jullie zijn geindoctrineerd door de manipulaties van de westerse vrouw.. Als maar cadeautjes moeten kopen, alsmaar complimentjes moeten geven, en dan ook nog grote kans dat je in zo een friendzone beland..In ZuidAmerika bestaat er niet zoiets als in een friendzone belanden, daar is alles gewoon duidelijk. Friendzone laat me niet lachen..
Nee, want hier in NL houden vrouwen van je als je carriere hebt gemaakt. en dan ook nog huilen dat het aan de man ligt dat vrouwen een golddigger worden.. mannen krijgen hier in NL alles de schuld van..
![]()
Mijn ex heeft een golddigger van me gemaakt
ik zou bijna denken dat ts niet van Nederlandse komaf is?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
Ik heb echt medelijden met de mannen hierzo, jullie zijn geindoctrineerd door de manipulaties van de westerse vrouw.. Als maar cadeautjes moeten kopen, alsmaar complimentjes moeten geven, en dan ook nog grote kans dat je in zo een friendzone beland..In ZuidAmerika bestaat er niet zoiets als in een friendzone belanden, daar is alles gewoon duidelijk. Friendzone laat me niet lachen..
Nee, want hier in NL houden vrouwen van je als je carriere hebt gemaakt. en dan ook nog huilen dat het aan de man ligt dat vrouwen een golddigger worden.. mannen krijgen hier in NL alles de schuld van..
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toe maar jongen, gooi het er maar uit. Al die frustratie! En dat komt allemaal door die nazi-feministes!
Ik ben gewoon een NLer, ik heb 1 jaar stage gelopen in Zuid Amerika en de vrouwen hier, kunnen niet tippen aan die vrouwen van daar, en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:34 schreef Laurensius het volgende:
[..]
ik zou bijna denken dat ts niet van Nederlandse komaf is?
Jij hebt echt een TE vertekend wereldbeeld...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
![]()
Als je zwangere vriendin dit zou lezenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een NLer, ik heb 1 jaar stage gelopen in Zuid Amerika en de vrouwen hier, kunnen niet tippen aan die vrouwen van daar, en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk..
Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een NLer, ik heb 1 jaar stage gelopen in Zuid Amerika en de vrouwen hier, kunnen niet tippen aan die vrouwen van daar, en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk..
Ook de SOA's, coke verslavingen en drugsvriendjes vieren daar hoogtijquote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef Moenlait het volgende:
[..]
I lived in both worlds, jij leeft alleen maar in NL, jij weet niet beter jochie, jij weet niet beter als dat je je vrouwtje complimentjes en cadeautjes moet geven en dan maar te hopen dat je niet in een achterlijke friendzone beland...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt echt een TE vertekend wereldbeeld...
Even voor de duidelijkheid: de OP is uit de dikke duim?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Moenlait het volgende:
[..]
I lived in both worlds, jij leeft alleen maar in NL, jij weet niet beter jochie, jij weet niet beter als dat je je vrouwtje complimentjes en cadeautjes moet geven en dan maar te hopen dat je niet in een achterlijke friendzone beland...
Wat weet jij nou van zijn ervaringen?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Moenlait het volgende:
[..]
I lived in both worlds, jij leeft alleen maar in NL, jij weet niet beter jochie, jij weet niet beter als dat je je vrouwtje complimentjes en cadeautjes moet geven en dan maar te hopen dat je niet in een achterlijke friendzone beland...
over vertekend beeld gesproken..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook de SOA's, coke verslavingen en drugsvriendjes vieren daar hoogtij
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Dat dusquote:
Oh ja, sorry...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef Moenlait het volgende:
[..]
over vertekend beeld gesproken..![]()
![]()
je vergeet nog de Mexicaanse griep..
je zou mogen hopen dat je ooit een ZuidAmerikaanse vriendin hebt..
Blij dat ik niet uit friesland kom / daar niet woonquote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Friesland is geen soevereind land he, dat weet je..
Achtereind!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Nou Re, kom d'r maar in.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Moenlait het volgende:
ik ga straks die M even in haar kont batsen op de dak van haar Suzuki Swift.. jeweetz..
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Moenlait het volgende:
ik ga straks die M even in haar kont batsen op de dak van haar Suzuki Swift.. jeweetz..
goede samenvattingquote:Op maandag 4 mei 2009 14:43 schreef Luxuria het volgende:
Proficiat, je bent een eikel.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Moenlait het volgende:
Jij loopt te janken omdat je je zwangere vriendin bedriegt met een geil mokkel van je werk. Vervolgens jank je nog meer dat je eigenlijk niet 1 x, maar bij vier verschillende gelegenheden dat collegaatje hebt geneukt en vervolgens zijn het de vrouwen die reageren op jouw janktopic die zeikenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Moenlait het volgende:
Jank jank, ik heb mijn vriendin bedrogen. Jank, jank, wat moet ik nu?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
![]()
Soevereind. Is dat zoiets als een achtereind?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Moenlait het volgende:
Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |