over vertekend beeld gesproken..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook de SOA's, coke verslavingen en drugsvriendjes vieren daar hoogtij
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Moenlait het volgende:
[..]
I lived in both worlds, jij leeft alleen maar in NL, jij weet niet beter jochie, jij weet niet beter als dat je je vrouwtje complimentjes en cadeautjes moet geven en dan maar te hopen dat je niet in een achterlijke friendzone beland...
Dat dusquote:
Oh ja, sorry...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef Moenlait het volgende:
[..]
over vertekend beeld gesproken..![]()
![]()
je vergeet nog de Mexicaanse griep..
je zou mogen hopen dat je ooit een ZuidAmerikaanse vriendin hebt..
Blij dat ik niet uit friesland kom / daar niet woonquote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Friesland is geen soevereind land he, dat weet je..
Achtereind!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Nou Re, kom d'r maar in.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Moenlait het volgende:
ik ga straks die M even in haar kont batsen op de dak van haar Suzuki Swift.. jeweetz..
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Moenlait het volgende:
ik ga straks die M even in haar kont batsen op de dak van haar Suzuki Swift.. jeweetz..
goede samenvattingquote:Op maandag 4 mei 2009 14:43 schreef Luxuria het volgende:
Proficiat, je bent een eikel.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Moenlait het volgende:
Jij loopt te janken omdat je je zwangere vriendin bedriegt met een geil mokkel van je werk. Vervolgens jank je nog meer dat je eigenlijk niet 1 x, maar bij vier verschillende gelegenheden dat collegaatje hebt geneukt en vervolgens zijn het de vrouwen die reageren op jouw janktopic die zeikenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Moenlait het volgende:
ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika, daar maken die vrouwen er tenminste geen issue van.. Hier moet je allemaal dat gezeik van vrouwen horen..
Jank jank, ik heb mijn vriendin bedrogen. Jank, jank, wat moet ik nu?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
Ik heb echt medelijden met de mannen hierzo, jullie zijn geindoctrineerd door de manipulaties van de westerse vrouw.. Als maar cadeautjes moeten kopen, alsmaar complimentjes moeten geven, en dan ook nog grote kans dat je in zo een friendzone beland..In ZuidAmerika bestaat er niet zoiets als in een friendzone belanden, daar is alles gewoon duidelijk. Friendzone laat me niet lachen..
Nee, want hier in NL houden vrouwen van je als je carriere hebt gemaakt. en dan ook nog huilen dat het aan de man ligt dat vrouwen een golddigger worden.. mannen krijgen hier in NL alles de schuld van..
![]()
Mijn ex heeft een golddigger van me gemaakt
Soevereind. Is dat zoiets als een achtereind?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Moenlait het volgende:
Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
Ik heb echt medelijden met de mannen hierzo, jullie zijn geindoctrineerd door de manipulaties van de westerse vrouw.. Als maar cadeautjes moeten kopen, alsmaar complimentjes moeten geven, en dan ook nog grote kans dat je in zo een friendzone beland..In ZuidAmerika bestaat er niet zoiets als in een friendzone belanden, daar is alles gewoon duidelijk. Friendzone laat me niet lachen..
Nee, want hier in NL houden vrouwen van je als je carriere hebt gemaakt. en dan ook nog huilen dat het aan de man ligt dat vrouwen een golddigger worden.. mannen krijgen hier in NL alles de schuld van..
![]()
Mijn ex heeft een golddigger van me gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |