Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Moenlait het volgende:
[..]
ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika, daar maken die vrouwen er tenminste geen issue van.. Hier moet je allemaal dat gezeik van vrouwen horen..
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Moenlait het volgende:
[..]
ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika, daar maken die vrouwen er tenminste geen issue van.. Hier moet je allemaal dat gezeik van vrouwen horen..
dat je een keer met een andere vrouw hebt geneukt, zolang je maar van haar houdt dan is het goed.. hier in Nederland moet je altijd weer dat gezeik aanhoren, de man wordt in het Westen onderdrukt door de vrouw, de vrouw heeft de broek aan. Je moet als maar cadeautjes kopen, je moet als maar complimentjes geven. Hier in NL moet je complimentjes geven ook al meen je het niet.. In ZuidAmerika doen vrouwen alles voor je, ze zorgen voor, ze doen alles voor je, als je maar van ze houdt, je hoeft ze niet steeds een complimentje te geven, als je het eens in de zoveel tijd geeft, dan krijg je er veel voor terug. Ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika waar ik stage heb gelopen..quote:
Die zwangere vriendin is ineens foetsie?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Moenlait het volgende:
[..]
dat je een keer met een andere vrouw hebt geneukt, zolang je maar van haar houdt dan is het goed.. hier in Nederland moet je altijd weer dat gezeik aanhoren, de man wordt in het Westen onderdrukt door de vrouw, de vrouw heeft de broek aan. Je moet als maar cadeautjes kopen, je moet als maar complimentjes geven. Hier in NL moet je complimentjes geven ook al meen je het niet.. In ZuidAmerika doen vrouwen alles voor je, ze zorgen voor, ze doen alles voor je, als je maar van ze houdt, je hoeft ze niet steeds een complimentje te geven, als je het eens in de zoveel tijd geeft, dan krijg je er veel voor terug. Ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika waar ik stage heb gelopen..
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika waar ik stage heb gelopen..
[..]
dat je een keer met een andere vrouw hebt geneukt, zolang je maar van haar houdt dan is het goed.. hier in Nederland moet je altijd weer dat gezeik aanhoren, de man wordt in het Westen onderdrukt door de vrouw, de vrouw heeft de broek aan. Je moet als maar cadeautjes kopen, je moet als maar complimentjes geven. Hier in NL moet je complimentjes geven ook al meen je het niet.. In ZuidAmerika doen vrouwen alles voor je, ze zorgen voor, ze doen alles voor je, als je maar van ze houdt, je hoeft ze niet steeds een complimentje te geven, als je het eens in de zoveel tijd geeft, dan krijg je er veel voor terug. Ik ga maar weer terug naar ZuidAmerika waar ik stage heb gelopen..
Een kind opvoeden is niet alleen van het kind houden, maar ook een gezonde en eerlijke relatie met de moeder hebben. En als dat niet lukt, kan je je kind wel zoveel liefhebben, maar dan gaat het gewoon niet werken.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef Moenlait het volgende:
[..]
dat ik paar keer sex met een andere vrouw heb gehad, heeft toch geen invloed op mijn liefde voor mijn kind, ik heb mijn kind toch niets vervelends aangedaan.
En je laat je zwanger vriendin achter? Net vond je het nog zo erg dat je kind dna opgroeid zonder vader?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Moenlait het volgende:
[..]
[..]
Toe maar jongen, gooi het er maar uit. Al die frustratie! En dat komt allemaal door die nazi-feministes!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
Ik heb echt medelijden met de mannen hierzo, jullie zijn geindoctrineerd door de manipulaties van de westerse vrouw.. Als maar cadeautjes moeten kopen, alsmaar complimentjes moeten geven, en dan ook nog grote kans dat je in zo een friendzone beland..In ZuidAmerika bestaat er niet zoiets als in een friendzone belanden, daar is alles gewoon duidelijk. Friendzone laat me niet lachen..
Nee, want hier in NL houden vrouwen van je als je carriere hebt gemaakt. en dan ook nog huilen dat het aan de man ligt dat vrouwen een golddigger worden.. mannen krijgen hier in NL alles de schuld van..
![]()
Mijn ex heeft een golddigger van me gemaakt
ik zou bijna denken dat ts niet van Nederlandse komaf is?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
Ik heb echt medelijden met de mannen hierzo, jullie zijn geindoctrineerd door de manipulaties van de westerse vrouw.. Als maar cadeautjes moeten kopen, alsmaar complimentjes moeten geven, en dan ook nog grote kans dat je in zo een friendzone beland..In ZuidAmerika bestaat er niet zoiets als in een friendzone belanden, daar is alles gewoon duidelijk. Friendzone laat me niet lachen..
Nee, want hier in NL houden vrouwen van je als je carriere hebt gemaakt. en dan ook nog huilen dat het aan de man ligt dat vrouwen een golddigger worden.. mannen krijgen hier in NL alles de schuld van..
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toe maar jongen, gooi het er maar uit. Al die frustratie! En dat komt allemaal door die nazi-feministes!
Ik ben gewoon een NLer, ik heb 1 jaar stage gelopen in Zuid Amerika en de vrouwen hier, kunnen niet tippen aan die vrouwen van daar, en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:34 schreef Laurensius het volgende:
[..]
ik zou bijna denken dat ts niet van Nederlandse komaf is?
Jij hebt echt een TE vertekend wereldbeeld...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
![]()
Als je zwangere vriendin dit zou lezenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een NLer, ik heb 1 jaar stage gelopen in Zuid Amerika en de vrouwen hier, kunnen niet tippen aan die vrouwen van daar, en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk..
Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een NLer, ik heb 1 jaar stage gelopen in Zuid Amerika en de vrouwen hier, kunnen niet tippen aan die vrouwen van daar, en dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk..
Ook de SOA's, coke verslavingen en drugsvriendjes vieren daar hoogtijquote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef Moenlait het volgende:
[..]
I lived in both worlds, jij leeft alleen maar in NL, jij weet niet beter jochie, jij weet niet beter als dat je je vrouwtje complimentjes en cadeautjes moet geven en dan maar te hopen dat je niet in een achterlijke friendzone beland...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt echt een TE vertekend wereldbeeld...
Even voor de duidelijkheid: de OP is uit de dikke duim?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Moenlait het volgende:
[..]
I lived in both worlds, jij leeft alleen maar in NL, jij weet niet beter jochie, jij weet niet beter als dat je je vrouwtje complimentjes en cadeautjes moet geven en dan maar te hopen dat je niet in een achterlijke friendzone beland...
Wat weet jij nou van zijn ervaringen?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Moenlait het volgende:
[..]
I lived in both worlds, jij leeft alleen maar in NL, jij weet niet beter jochie, jij weet niet beter als dat je je vrouwtje complimentjes en cadeautjes moet geven en dan maar te hopen dat je niet in een achterlijke friendzone beland...
over vertekend beeld gesproken..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook de SOA's, coke verslavingen en drugsvriendjes vieren daar hoogtij
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Dat dusquote:
Oh ja, sorry...quote:Op maandag 4 mei 2009 16:40 schreef Moenlait het volgende:
[..]
over vertekend beeld gesproken..![]()
![]()
je vergeet nog de Mexicaanse griep..
je zou mogen hopen dat je ooit een ZuidAmerikaanse vriendin hebt..
Blij dat ik niet uit friesland kom / daar niet woonquote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Friesland is geen soevereind land he, dat weet je..
Achtereind!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Moenlait het volgende:
[..]
Nou Re, kom d'r maar in.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Moenlait het volgende:
ik ga straks die M even in haar kont batsen op de dak van haar Suzuki Swift.. jeweetz..
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Moenlait het volgende:
ik ga straks die M even in haar kont batsen op de dak van haar Suzuki Swift.. jeweetz..
goede samenvattingquote:Op maandag 4 mei 2009 14:43 schreef Luxuria het volgende:
Proficiat, je bent een eikel.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Moenlait het volgende:
Jij loopt te janken omdat je je zwangere vriendin bedriegt met een geil mokkel van je werk. Vervolgens jank je nog meer dat je eigenlijk niet 1 x, maar bij vier verschillende gelegenheden dat collegaatje hebt geneukt en vervolgens zijn het de vrouwen die reageren op jouw janktopic die zeikenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Moenlait het volgende:
Jank jank, ik heb mijn vriendin bedrogen. Jank, jank, wat moet ik nu?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
![]()
Soevereind. Is dat zoiets als een achtereind?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Moenlait het volgende:
Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard. Lafaard.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Moenlait het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |