WARNING! ALLEEN LEZEN ALS JE TEGEN LANGDRADIGE VERHALEN KAN!
Ik heb het uitgemaakt met mijn ex omdat ik niet tegen de manier kon waarop hij mij behandelde,ik heb zelfs het gevoel dat ik nu licht getraumatiseerd ben geraakt.
IK heb m leren kennen via een vriendin van mij we wisselde onze msn en tel nr uit.Uiteindelijk spraken we een keertje af en toen ik m zag schrok ik, hij was totaal niet mijn type dik, lelijk en onverzorgd.
Maar omdat ik hem al een tijdje kende en het klikte had ik zoiets van laat ik gwn naar zn innerlijk kijken.
Dat ging een hele tijd goed en hij heeft mij toen ook ontmaagd.Later maakte ik steeds meer ruzie met hem omdat ik me ergerde aan zijn gedrag hij was totaal niet gentle en heel erg gierig.Ik had het er met me vrienden over en hun hadden vanaf het begin al iets van laat hem hij is niks voor jou 1vriendin had een andere mening ze zei :je kan niet beter krijgen, je kan mooier krijgen maar niet beter want misschien is deze jongen wel gwn heel lief zei ze.Toen ging ik denken van ze heeft echt gelijk en toen ging het weer een tijdje goed We deden nooit leuke dingen ik ben 3 keer bij hem geweest en hij talloze keren bij mij,als ik iets voorstelde iets te gaan doen deed ie altijd moeilijk hij zat liever de hele dag binnen te niksen.En dan raakte die ook nog geirriteerd als ik geen seks met m wou omdat mijn moeder thuis was.
Als hij rookte bood hij me nooit een sigaret aan,als hij iets te eten maakte bood hij me ook niks aan wel of ik een hapje van hem wilde,hij heeft een keer Mac voor me gehaald ik bleef toen in de auto en hij kwam terug met 1 menu en kipnuggets die menu heb ik dus met hem moeten delen te gierig om 2 menus te kopen.
Ik slikte dit alles ik d8 hij veranderd wel.
Anderhalve maand geleden zijn we eindelijk een keer iets gaan doen we zijn naar een hotel geweest heel mooi ingericht en ik had echt zoiets van dit word het dit word harstikke romantisch en gezellig.
Toen we in de kamer zaten ging ik effe een sigaretje roken uit het raam en hij lag op bed tv te kijken.
Later ging ik er ook bij liggen we keken samen tv todat hij opeens zei okee het is aan en tilde me benen omhoog ik zei nee nog niet maar we hadden toch seks.Meteen daarna ging ik douchen omdat hij een soort van in slaap was gevallen.Toen ik klaar was vroeg ik of hij naar de stad wou rijden ik wilde een joint want ik voelde me heel rot.Hij deed weer moeilijk en rekte tijd hij vroeg wel of ik me sexy lingerie aan wilde trekken en dat het AAN zou zijn als we terug kwamen.nog steeds was ik aan t w8en pas toen hij zei dat ie honger had gingen we weg, de coffeeshops waren allemaal al gesloten het was inmiddels al 3 uur in de nacht.terug gekomen in het hotel aten we ons eten op en 2 min drna viel meneer gelijk in slaap.
Ik ergerde me kapot en was in staat om naar huis te gaan ook al kon het niet.
De volgende ochtend deed ik heel droog tegen hem en hij had het door.Het ergste was nog dat ik dat
FOKKING KLOTE HOTEL heb betaald.
Ik vroeg of hij me wilde afzetten bij een vriendin. we bleven nog voor haar deur in de auto praten en opeens hield ik t niet meer ik begon heel erg te huilen ik was zo verdrietig en teleurgesteld.Toen pas zag die hoe erg ik dit alles vond.Ik zei: je stelt me alleen maar teleur hij vroeg me: meer dan dat ik je gelukkig maak?ik antwoorde daar ja op.
Hij vond dat heel erg om te horen ik stapte de auto uit en ging naar me vriendin.Ze had alles al gezien uit haar raam en haar moeder ook.
Ik vroeg haar wat ik met hem aan moest want ik wist t echt niet meer ik hield te veel van hem.
Ze zei dat ik m gwn moest laten.
Later die avond belde hij me en hadden we het over wat er was gebeurd hij zei :dat ie zou veranderen want hij wou niet dat ik me alleen maar ongelukkig zou voelen.Ik zei: eerst zien dan geloven,want ik had geen vertrouwen meer in hem. Hij begon te veranderen in liefheid hij gaf me massages en als hij vertrok van zijn huis vroeg hij of ik iets wilde hebben van pompstation hij heeft een zwangersschapstest gekocht(die trouwens negatief was THANK GOD!.En we zouden weer naar een hotel gaan maar die ging wegens omstandigheden niet door.Z'n auto was stuk
Die avond ben ik met girls naar een verjaardag gegaan het was harstikke gezellig! ik ging samen met een van me vriendinnen naar huis want ze woont in dezelfde straat we kwamen onze buurjongens tegen en ze waren btje vervelend enzo. Mijn vriendin liep met me mee want ze zag dat ze me lastig zouden blijven vallen.
Uiteindelijk gingen ze allemaal weg maar eentje bleef, mijn vriendin belde me op of hij ook al weg weg was ik loog dat ie al weg was.Hij lachte en begon me opeens te zoenen ik zoende hem terug ik had er schijt aan ik was gwn door de war.Het is er best heet aan toe gegaan geen sex maar hij heeft me verwend.Hij zei ook steeds ik wil je verwennen alstjeblieft laat me nou toch en ik zocht die liefde dus ik heb het allemaal maar laten gebeuren.
Volgende dag had ik spijt maar ook weer niet ik heb het me ex niet verteld.
Alles liep gwntjes hij werd weer zoals eerst en gister heb ik de relatie beeindigd.
Het kwam door een opmerking van hem.
Hij belde me in de ochtenden zei wat ga je doen vandaag? ik zei: niks toen zei hij oo okee is goed ik ga vanavond misschien langskomen ik zei laat me maar weten.
Later die middag sprak ik m op msn hij vroeg wat ik ging doen ik zei jaa met vriendinnen iets doen we weten nog niet wat.Ik vroeg heb jij zin om iets te doen met ons?Hij zei jaa is goed ik heb nu tog niks te doen,maar moet ik dan met alleen maar meiden chillen ik zei: je kan tog een vriend meenemen waarop hij zei oke.
Ik weet alleen niet wat we kunnen gaan doen heb jij een idee dit was inmiddels al een gesprek via de tel.Nee zei hij hmm ik ook niet zei ik. gwn wandelen buiten cafetje pakken ofzo? hij zei ik ga geen zwerfkat uithangen.Ik zei wat dan wel altijd (in dit geval dan niet)zeg je dat je komt met een vriend en dan moet ik bedenken wat we gaan doen.Jaa zegt ie dan, ik heb tog al gezegd dat we zouden komen!Dus dat betekend dat ik dan gelijk een planning moet verzinnen? jaa zei die.
Ik zei we doen nooit iets leuks samen altijd zitten we binnen,waarop hij zei jaa denk je dat ik t leuk vind elke keer binnen zitten? toen zei ik nou je laat anders ook niet merken dat je het niet leuk vind.Toen was ie stil en gooide die het op jaa ik vraag je altijd of je naar de Bioscoop wilt je zegt ik vind de bioscoop niet leuk.Toen zei ik jaa ik vind de Bios niet zo leuk nee alleen als er een hele goede film draait! maar je weet dan tog al dat ik de bios niet leuk vind wrm zou je het dan elke keer weer moeten vragen als je tog al weet dat ik niet leuk vind? Toen had ik zoiets van weet je wat laat dit allemaal maar en ik zei t heeft geen zin meer we begrijpen elkaar niet toen zei hij gelijk oow okee dan ga ik nu ophangen het heeft tog geen zin meer ik zei nee ga een discussie met me aan en hij zei nee het heeft geen zin meer ik zei WAT heeft geen zin meer wees duidelijk ja ons zei die het gaat tog over ons toen zei ik jaa indd toen zei die maar ik ga nu ophangen en toen hing die in mijn oor op.En dat is dan een jongen van 24 jaar.
Hij heeft me wel vaak gezegd dat ie van me hield maar ik weet niet of hij het echt meende.
Hij zei ook dat als ik een andere jongen leer kennen tog alleen maar aan hem zou blijven denken omdat hij mijn eerste was.
Mijn moeder heeft me gezed dat ie gwn nooit een vriendin heeft gehad en drm zo dom doet en niet weet hoe die met een meisje moet omgaan.
Ik zeg niet dat jongens alles moeten betalen maar dit ging gwn te ver.
Waarom ik dit forum zo heb genoemd is omdat ik nu het gevoel heb dat als ik een nieuwe relatie heb alleen maar aan geld ga denken en gelijk afknap op kleine opmerkingen over dat ik iets moet betalen of iets.En dat wil ik dus helemaal niet vandaar dat ik deze topic/verhaal heb neergezet om jullie meningen te horen of misschien dat iemand van jullie het zelfde heeft meegemaakt.Tps heeft
Groetjes E
-edit- OP teruggezet
[ Bericht 25% gewijzigd door Re op 04-05-2009 23:45:04 ]