Ik zeg dat de manier waarop hij het vertelt de boel ongeloofwaardig maakt. Le-zen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:03 schreef Re het volgende:
[..]
nou gaat er natuurlijk geen enkele man vreemd in nederland dus ook niet als vriendin zwanger is
en ik zeg nergens of dit verhaal waar of niet waar isquote:Op maandag 4 mei 2009 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zeg dat de manier waarop hij het vertelt de boel ongeloofwaardig maakt. Le-zen.
Nou, ik niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:07 schreef Re het volgende:
[..]
en ik zeg nergens of dit verhaal waar of niet waar is
maar we gaan er vooralsnog vanuit dat het waar zou kunnen zijn
Met als resultaat dat de TS zijn falende genen de wereld niet in kan brengen. Je moet het haar dus gewoon vertellen. Win / Win.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Stress kan een miskraam wel "bevorderen", toch?
En tegen de collega ben je dus ook nog niet duidelijk geweest over dat ze moet stoppen met het flirten?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:40 schreef Moenlait het volgende:
Sinds dit incident lijkt het alsof M. steeds vrolijker op het werk verschijnt, ze flirt nog vaker en dan nu ook waar andere collegas bij zijn, en ze is behoorlijk touchy, ze zit steeds aan me. Ik heb het idee dat ze het een aantal collegas heeft verteld, ik zit er bijhoorlijk mee.. Eigenlijk vanaf de ochtend na de sex, voel ik me eigenlijk ziek van wat er is gebeurd. Ik ben bang om het op te biechten aan mijn vriendin, ze zal superverdrietig zijn en straks krijgt ze nog een miskraam ofzo. Dus voorlopig heb ik nog niets gezegd over dat incident.
Wat moet ik doen?
Dit dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:44 schreef Biogarde het volgende:
Ballen kweken.
Wat denk je nouquote:Op maandag 4 mei 2009 14:40 schreef Moenlait het volgende:Ondertussen is mijn vriendin sinds ze zwanger is, wat rustiger/saaier/heeft geen zin geworden, en dan met name de sex is tussen ons bekoeld, niet dat het slecht tussen ons gaat, maar ze heeft altijd geen zin, ze wil meteen slapen enz, ze wil nergens naartoe gaan drinken/uit eten/uitgaan enz.
Ipv dat jullie er nou even aan meewerken om het een leuk topic te laten worden. Maar nee hoor, Fok zit weer vol moraalridders die alleen maar klootzak kunnen roepen. Zo wordt het nooit wat met die naaktfoto'squote:Op maandag 4 mei 2009 14:54 schreef Gripper het volgende:
Ok, dit wordt zometeen een 7 pagina's durend topic met wat voor eikel je wel niet bent, hoe hard je vriendin je in je ballen zou moeten trappen en dat je een vuile rothond bent.
Laten we een vreemdga-topic nou eens voor één keer luchtig houden, vertel bijvoorbeeld maar wat voor geile dingen je allemaal met M hebt uitgevoerd in die 2 uur:
Nouja, is er tenminste nog een iemand verstandig in de relatie.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:40 schreef Moenlait het volgende:
ze wil nergens naartoe gaan drinken/uit eten/uitgaan
Weet niet of dat het beste advies is.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:30 schreef Druktemaker het volgende:
Al die mensen hier die TS gaan vertellen dat hij een eikel is etc![]()
Dat snapt hij zelf ook wel, geef hem liever wat raad.
TS, moeilijke keuze. Vroeg of laat zal het misschien toch wel uitkomen. Dan is het beter om het nu al aan je vriendin te vertellen.
Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |