Ok bedankt...wil jij dan zo vriendelijk zijn om de TT aan te passen?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef Bart het volgende:
[PC]Battlefield 2 - Part 26 is volgens mij de laatste van de reeks, dus dit zou deel 27 worden
Pff moelijk persoonlijk vind ik die "oude " OP 's niet zo flitsend.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:16 schreef Bart het volgende:
[PC] Battlefield 2 (44) is de laatste die ik zo snel kan vinden... Wat wil je in de OP hebben?
Het is jouw topic, moet je lekker zelf wetenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Pff moelijk persoonlijk vind ik die "oude " OP 's niet zo flitsend.
En ik weet niet of al die info nog welk klopt zoals de Band of Fokkers.
Wellicht kunnen we die van mij gebruiken om met een schone lij te beginnen en uit te breiiden?
Ik weet niet wat handig is?
Ik speel elke avond er zijn bij rond de 2700 servers online als ik zoek in BF2 dus zat spelers.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:22 schreef MrDrako het volgende:
word dit spel nog veel gespeeld online eigenlijk?? vond het schieten zo slecht vergeleken met de eerste bf, en cod(4) en weet ik welke shooter.
MEt Windows 7 kan ik hem niet spelen ivm punkbuster...of er moet nu een fix voor zijn?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef Incolumis het volgende:
BoF!
ik speel nog regelmatig, heb alleen wel wat problemen in Windows 7, lijkt alsof er een 2e muis ofzo aanhangt en de besturing af en toe laat flippen, lopen vliegen rijden gaat dan schokkerig![]()
http://www.evenbalance.com/quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
MEt Windows 7 kan ik hem niet spelen ivm punkbuster...of er moet nu een fix voor zijn?
Wat ook een goede is installeer Game Booster --> start hem op schakel over naar Game Mode en hij schakelt alle overbodige services uit in Windows.
Wellicht dat het helpt ivm het happeren.
Dragon Valley is echt de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik al zo vaak gedaan en ook via PBsetup.exe (automatisch) onder Windows 7 blijft punkbuster mij kicken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
http://www.evenbalance.com/
effe naar BF2 gaan, dan de juiste htm files kopieren naar de pb map in BF2
Twijfel nu wil namelijk Windows 7 (64) als main OS gebruiken heb nu Vista draaien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef Incolumis het volgende:
met 64bit heb ik geen problemen
nee hoef niks te tweaken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Twijfel nu wil namelijk Windows 7 (64) als main OS gebruiken heb nu Vista draaien.
JIj hebt niets hoeven aan te passen / tweaken om online te kunnen gamen?
Anders installeer ik hem vanavond gewoon..dat Vista komt namelijk mijn strot uit.
Ben nu die laatste versie die dinsdag uit is gekomen aan het binnen halen...
Dit is een hele leuke BF2 server : http://www.highdollargaming.com/ hier speel ik elke avond...
Zit nu reeds 85 uur in de chopper en gisteren aan het oefenen geweest met solo vliegen voor het eerst een andere chopper de lucht uitgeschoten in mijn eentje.
Je moet het even door hebben met het seatswitchen...maar het is prima te doen...
OK lol bedankt heb veel Youtube filmpjes gekeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee hoef niks te tweaken.
ik zit zelf veel op de UKm server, Wake only
en dat seatswitchen is makkelijk, je moet de chopper een beetje links aimen van je doel
speel al sinds 2005 dus ken dat soort dingetjes wel
Ik sta daar niet inquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
BoF! & Friends Leaderboard
alle BoF! FOK!kers die trouwens BF2 spelen/speelde
Heb in die periode nog behoorlijk wat uurtjes op één van die 2 servers gespeeldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij bent er pas bij gekomen toen er haast geen BF2 meer werd gespeeld
Oh ja, kan het haast niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb in die periode nog behoorlijk wat uurtjes op één van die 2 servers gespeeld
Als n00bie zelfs nog aan meebetaald
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok ok, ik post ook wel iets.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok ok, ik post ook wel iets.
[ afbeelding ]
Hell yeahquote:
Nou zit nog geen 1 minuut in het spel en wordt al weer gekicked door Punkbuster (API foutmelding) #%@#%#@% klote zooi...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef Incolumis het volgende:
met 64bit heb ik geen problemen
Heb ze automatisch ge-updated lijkt mij ook hetzelde zal het wel handmatig proberen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:26 schreef Incolumis het volgende:
ja had ik als eerste ook, toen die htm files gedownload, daarna geen probleem meer
Automatisch betekent niet altijd goed bij EA productenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:47 schreef Razor21 het volgende:
Heb ze automatisch ge-updated lijkt mij ook hetzelde zal het wel handmatig proberen...
Handmatig werkt ook niet....damn..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Automatisch betekent niet altijd goed bij EA producten
Bron waar BF3 bevestigd wordt? Ik ga er wel een nieuwe pc voor moeten kopen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 @ 19:14 schreef jpjedi het volgende:
Bf3 sowieso niet meer dit jaar volgens Dice..maar er is met klem bevestigd dat hij komt.
Geen officiele aankondiging maar wel een betrouwbare info bron. Klik even op de volgende link en lees de post van Zerk. Hij zit redelijk dicht bij het vuur en zegt het volgende:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bron waar BF3 bevestigd wordt? Ik ga er wel een nieuwe pc voor moeten kopen waarschijnlijk.
Patrick Liu van Dice zegt pas in een interview:quote:> DICE knows that PC gamers want a true sequel to BF2.
> We have been clued many times by Zerk, and DICE that
> it is coming, but I doubt that BC2 is it. BC2 is a
> sequel to BC1, face it. Don't criticize the game
> becuase it is like BFBC, IT'S THE FREAKING SEQUEL.
Yeah, I really have. The PC community won't know what hit them this year, they will be completely shocked with *joy* Just wait.
en later nog:quote:He said: "We are definitely still making PC games, we've not forgotten about that. 1943 is announced for PC. Bad Company 2 is announced for the PC, so obviously we got the engine (Frostbite) running on PC. We just recently released Mirror's Edge on PC as well. I would say that we will continue to do what we are best at. We are not going casual, just because that is the trend. We're not good at that. It's not our core focus for the studio."
And Liu had an exciting message for Battlefield fans: "I feel a little sad sometimes when people say they're lazy or they're not listening to the fans. Yes of course we keep track of what the forums are saying. I can't say anything really, but we have plans. Definitely big plans. The fans don't need to worry."
quote:In May's issue of PC Gamer there is an article about 3 Battlefield games coming up. While none of them are about Battlefield 3, there was an interesting piece in the article. Here is a the quote. "In a recent conversation, PC Gamer asked producer Patrick Liu if Battlefield 3 was still being made. He admitted: "[DICE executive producer] Ben Cousins did say we were working on five Battlefield titles. You do the math." Hopefully something comes out during E3 this year.
recent interview:quote:What do you say to those that are screaming for Battlefield 3?
I understand and respect them, Lars explains. But I can’t say anything about it. Now we’re talking about Bad Company 2 and try new ways with that.
Patrick adds:
I have nothing to say about that. But I can say that Battlefield 1943 isn’t the next big Battlefield game.
quote:"Will it be like a Battlefield 3 for PC players, or would you say that's something for...later?"
"Battlefield: Bad Company 2 on PC is not Battlefield 3. Battlefield 3, we haven't really announced anything about that yet."
"But it's coming, apparently..."
"You will see."
Ben ook alweer startklaar heb ondertussen toch maar Viista erop gezet met Windows 7 is het een drama (punkbuster kicks).quote:Op zondag 10 mei 2009 17:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Moet ik nu weer 2 topics bij gaan houden
Misschien ook maar weer eens BF2 installeren
Heb alleen wel Windows 7 en dat is dus kak.
Chopper heb ik nu aardig onder controle bijna 100 uur chopper gevlogen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik heb hem een hele tijd geleden gehad, poos gespeeld en weggegeven aan een neefje.
BF2142 nog wel veel gespeeld.
Toevallig zag ik BF2 voorbij komen in 'Vraag en Aanbod', dus ik ben binnenkort ook toch nog maar weer van de partij
Iemand tips voor het solo chopper vliegen? (seat switchen, tv afschieten e.d.) Ik ging gelijk altijd als een baksteen naar beneden als ik dat probeerde.
Bij deze succes : http://www.mashclan.co.uk/bf2-anti-tank-guide.htmlquote:Op zondag 17 mei 2009 14:59 schreef Cudles het volgende:
Nog tips om pantsers en tanks te killen als Anti-Tank? Ze gaan niet zo snel kapot
Zou hier wel moeten staan lijkt mij http://www.secretsofbattlefield.com/assault.html en anders verder op die site..quote:Op zondag 17 mei 2009 19:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Welk wapen is eigenlijk het accuraatst op de sniper rifles na.
Ik gebruik altijd dat speciale medic geweer maar voor mijn gevoel is hij niet altijd even accuraat en vaak wordt ik door iemand met een ak101 neer geschoten
ty brohquote:Op zondag 17 mei 2009 16:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bij deze succes : http://www.mashclan.co.uk/bf2-anti-tank-guide.html
HIer meer handleidingen : http://www.mashclan.co.uk/battlefield2_guides.html
Hier ook nog plaatjes met hitpoints : http://www.secretsofbattlefield.com/hitpoints.php
mijn persoonlijke favorieten zonder de SVD (na 800uur spelenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Welk wapen is eigenlijk het accuraatst op de sniper rifles na.
Ik gebruik altijd dat speciale medic geweer maar voor mijn gevoel is hij niet altijd even accuraat en vaak wordt ik door iemand met een ak101 neer geschoten
ik speel alleen special forces dus m16 heb ik niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mijn persoonlijke favorieten zonder de SVD (na 800uur spelen)
1 M16 - Loepzuiver, alleen blijft 3burst toch wel jammer
2 G3 - Loepzuiver, krachtig, alleen jammer dattie 20shots is
3 Ak101 - Meesterlijk. alleen bij volle burst niet zo zuiver
4 RPK74 (standaard MEC support) - sniper en G3 met unlimited amma in 1
ieder zn ding, sommige servers verbieden g36 noobsquote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik speel alleen special forces dus m16 heb ik niet.
maar de g3 vind ik tegen vallen zeker op de wat langere afstand blijkt de g36 of lb82 beter
Echt nietquote:Op maandag 18 mei 2009 23:28 schreef IJsmuts het volgende:
G3 schiet altijd raak, single shot is killing
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
G3 schiet altijd raak, single shot is killing, behalve als FJD het gebruikt
niet in burst schieten he, single shot > aim > pow pow pow > icecreamfarmer [G3] IJsmutsquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
http://bf2s.com/player/46823598/
ik heb heb het geprobeerd maar met die g3 raak ik echt geen kant op de iets wat langere afstand
dat snap ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
niet in burst schieten he, single shot > aim > pow pow pow > icecreamfarmer [G3] IJsmuts
Noobalert! :quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
doe es je stats posten vanaf www.bf2s.com
En wat voor mapgroottes pak je dan? 32vs32? of toch de kleinere maps zodat het percentage kills wat je dan zelf kunt maken groter wordt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef staticdata het volgende:
No vehicles kan je leuke scores halen hoor. Score van 200 tot 300 vormen dan geen uitzondering. Goede squad is ook wel belangrijk. en lamlullen die je gedachtegang begrijpen. Dat blijkt bij mij nogal moeilijk.
Oefenen op granaten is ook wel een aanrader. kan je veel kills meemaken en je blijft zelf buiten schot.
Meestal 64 player maps met totaal 16 vs 16. hierdoor heb je lange doorlooptijd qua tickets en zijn de rondes niet snel afgelopen. Hierdoor kom je snel meerdere kills idd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
En wat voor mapgroottes pak je dan? 32vs32? of toch de kleinere maps zodat het percentage kills wat je dan zelf kunt maken groter wordt?
Een goede squad is idd erg leuk/belangrijk, maar ik kom vaak genoeg in een team waar er dan zelfs zonder commander wordt gespeeld, laat staan squads.
En aangezien ik me nog niet echt in de positie voel zitten om de commander taak op me te nemen......laat ik eerst allround maar eens wat beter worden
Klopt. Vaak bij karkand net voor Square een granaatje gooien naar de eerste vlag op karkand en je hebt er wel een paar te pakken als ze bij de vlag staan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
En wat handgranaten betreft; heerlijk inderdaad dat je een drietal namen op je beeld ziet die net een aardappel van jou moesten terugkoppen.
Ik heb nu ook eindelijk door hoe dat 'verder gooien' met nades werkt. Eerst gooien, dan gelijk springen, ipv net andersom
truc is, terwijl je gooit, ineens je muis omhoog aimen. komt ie bijna altijd bij je tegenstander terechtquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef staticdata het volgende:
No vehicles kan je leuke scores halen hoor. Score van 200 tot 300 vormen dan geen uitzondering. Goede squad is ook wel belangrijk. en lamlullen die je gedachtegang begrijpen. Dat blijkt bij mij nogal moeilijk.
Oefenen op granaten is ook wel een aanrader. kan je veel kills meemaken en je blijft zelf buiten schot.
moet je eens in een squad komen met een aantal BoF spelers, dan heb je een goeie squadquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
En wat voor mapgroottes pak je dan? 32vs32? of toch de kleinere maps zodat het percentage kills wat je dan zelf kunt maken groter wordt?
Een goede squad is idd erg leuk/belangrijk, maar ik kom vaak genoeg in een team waar er dan zelfs zonder commander wordt gespeeld, laat staan squads.
En aangezien ik me nog niet echt in de positie voel zitten om de commander taak op me te nemen......laat ik eerst allround maar eens wat beter worden
Op welke servers wordt er vaak gespeeld dan? Spul van i3d?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
moet je eens in een squad komen met een aantal BoF spelers, dan heb je een goeie squad
ik raad je aan om gewoon met rechts te gaan spelen. ben zelf ook links, en heb mezelf dit aangeleerd. je hebt dan je hele linkerhand voor je keyboard, en de rechter voor de muis. dat werkt fijner dan andersom bij gamen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik zit er als linkshandige gamer nog aan te denken om zo'n zboard fang te kopen.
Iemand hier ervaring mee?
[ afbeelding ]
dat heb ik ook nog een tijdje gedaan. toen overgegaan naar WASD want mijn UT clan ging wat professioneler spelen. gelijk het eerste potje dik gepwnd (quote:
ik speel pro vanaf het begin, dus met pijltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat heb ik ook nog een tijdje gedaan. toen overgegaan naar WASD want mijn UT clan ging wat professioneler spelen. gelijk het eerste potje dik gepwnd (), nooit meer er vanaf gestapt
ik zou dan wel veel knoppen missen als ik met pijltjes speel. het voordeel is dat alle andere functies in de buurt zittenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik speel pro vanaf het begin, dus met pijltjes![]()
ik pwn dus elk potje![]()
ik vind de WASD niet handig voor snel spel, raak in de knoop met lopen/springen/liggen/wapens scrollen![]()
met de pijltjes heb ik daar geen last van, CoD4 speel ik overigens wel online met WASD, maar das een prutsspel![]()
ben ik trouwens ***** general mee met vette golden gun unlocks![]()
epenis + 10
check het leaderboard wat ik eerder poste.... ik heb iets van 850uur gespeeldquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat zijn jullie bf2 accounts dan? Benieuwd wat voor kits en wapens jullie hoofdzakelijk gebruiken (en hoe schandalig veel tijd jullie er aan hebben besteed)
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
BoF! & Friends Leaderboard
alle BoF! FOK!kers die trouwens BF2 spelen/speelde
daarom heb ik ook nog nooit iets gespotquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zou dan wel veel knoppen missen als ik met pijltjes speel. het voordeel is dat alle andere functies in de buurt zitten
spotten is fijn zeker als sniper weet je of je op iemand of op een gebouw aan het schieten bentquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daarom heb ik ook nog nooit iets gespot
ik zorg altijd dat ik een mannetje + rode tag in mn scope zie voordat ik schietquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
spotten is fijn zeker als sniper weet je of je op iemand of op een gebouw aan het schieten bent
mijn naamquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat zijn jullie bf2 accounts dan? Benieuwd wat voor kits en wapens jullie hoofdzakelijk gebruiken (en hoe schandalig veel tijd jullie er aan hebben besteed)
nou, mn relatie heb ik nog, maar mn vrouwtje is wordt niet echt blij als ik er weer achter kruipquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
jeuzus 832 uur, ik weet niet of ik dat ga redden zonder een relatiebreuk
Maar je bent dan ook al 3 jaar bezig.
BF2142 niet interessant?
je hebt een soort mist en ik schiet altijd vanaf zeer ver en dan is het vaak nogal onduidelijk wat wat isquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zorg altijd dat ik een mannetje + rode tag in mn scope zie voordat ik schiet
heb vanavond bday party, dus njet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:51 schreef Incolumis het volgende:
vanavond effe knallen voordat de voetbal begint?
schiet dan van wat dichter bij! doe trouwens ook niet als ik, ik speel met sniper als assaultquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je hebt een soort mist en ik schiet altijd vanaf zeer ver en dan is het vaak nogal onduidelijk wat wat is
In die tijd had je behoorlijk wat kinderen kunnen maken (of iig oefenen) met je vrouwtjequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, mn relatie heb ik nog, maar mn vrouwtje is wordt niet echt blij als ik er weer achter kruip![]()
tegenwoordig speel ik nog maar een half uurtje in de 2 dagen ofzo, paar rondjes en thats it...
BF2142 heb ik nooit gespeeld, ook nooit behoefte gehad, dat hitech future staat me niet echt aan. net zoals ik waarschijnlijk ook geen BF1943 ga spelen...
Ja klopt, ik probeer nu de laatste potjes op de 'muzzle flashes' te schieten en dat lukt dan ook nog aardigquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je hebt een soort mist en ik schiet altijd vanaf zeer ver en dan is het vaak nogal onduidelijk wat wat is
makkie, gewoon als sniper met de MEC chopper als gunner vliegen, haal je die punten zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
schiet dan van wat dichter bij! doe trouwens ook niet als ik, ik speel met sniper als assault![]()
ik moet trouwens nog een paar uutjes sniperen en dan 35 kills maken om voor mn expert badge gaan
nou, gewoon IO Karkand en dan MEC, per rondje clays + SVD kom ik altijd dik over de 40 kills. De tijd dat je een chopper nodig hebt is voorbij hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
makkie, gewoon als sniper met de MEC chopper als gunner vliegen, haal je die punten zo
those were the daysquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, gewoon IO Karkand en dan MEC, per rondje clays + SVD kom ik altijd dik over de 40 kills. De tijd dat je een chopper nodig hebt is voorbij hoor
jezus JP wat laat, dan begint de voetbal al zowatquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:07 schreef jpjedi het volgende:
OI![]()
Vanavond potje mannen? Ik kan rond 20:30 joinen.![]()
Zal ik xfire ook weer eens aanslingeren.. Draait er nog ergens een TS server?
Ennuh...Domo tous op Masthuur![]()
![]()
![]()
Tering das waar ook ja..quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jezus JP wat laat, dan begint de voetbal al zowat
je hebt wel terugslag maar bij moderne wapens gaat vaak het wapen dan niet omhoog maar naar achter wat ook een onnauwkeurigheid veroorzaaktquote:Op zondag 31 mei 2009 13:03 schreef ufopiloot het volgende:
Ik snap niet hoe mensen het volhouden deze game te spelen met de belachelijke aim. Dat is echt de pure reden dat ik het niet meer speel. Je kan door het vizier van je wapen kijken. Dan verwacht je toch dat de kogel terecht te komen waar je op mikt? En als je onaccuraat aan het schieten bent hoor je gewoon terugslag te krijgen. In Battlefield 2 heb je helemaal geen terugslag en blijft je vizier mooi in het midden van je scherm, maar de kogels vliegen wel alle kanten op. Je hebt echt helemaal geen gevoel over de wapens en het voelt helemaal niet lekker aan. In BF1942 en BFV was dat veel beter gedaan.
ok mee eens ik verbaas me af en toe ook over de kogelsquote:Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef ufopiloot het volgende:
Ja ok, maar als je door het vizier kijkt en je schiet tegen een muur die 10 meter verder staat, komen de kogels meters ver buiten het vizier terecht (links en rechts). Zo heb je toch geen gevoel over de wapens? De iron sight van Call of Duty werken dan veel beter.
bf2 berekent zelfs bullitdrop.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:03 schreef ufopiloot het volgende:
Ik snap niet hoe mensen het volhouden deze game te spelen met de belachelijke aim. Dat is echt de pure reden dat ik het niet meer speel. Je kan door het vizier van je wapen kijken. Dan verwacht je toch dat de kogel terecht te komen waar je op mikt? En als je onaccuraat aan het schieten bent hoor je gewoon terugslag te krijgen. In Battlefield 2 heb je helemaal geen terugslag en blijft je vizier mooi in het midden van je scherm, maar de kogels vliegen wel alle kanten op. Je hebt echt helemaal geen gevoel over de wapens en het voelt helemaal niet lekker aan. In BF1942 en BFV was dat veel beter gedaan.
de impact van de kogel is een animatie die niets te maken heeft met waar je inslag punt is.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ok mee eens ik verbaas me af en toe ook over de kogels
Tegenwoordig wel maar het is al weer een spel van een jaar of 4 oud.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:13 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Welke game heeft dat niet tegenwoordig
wat is dat voor onzin hoe weet je als sniper dan in godesnaam hoe je moet corrigerenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
de impact van de kogel is een animatie die niets te maken heeft met waar je inslag punt is.
corrigerenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat is dat voor onzin hoe weet je als sniper dan in godesnaam hoe je moet corrigeren
Ligt eraan wat jij beter vind!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:37 schreef muay-toy het volgende:
wat is beter bf1942 DC of bf2 ?
Is standaard ingesteld rechts zie je dan je wapens en met je scroll selecteer je ze en dan links drukken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:40 schreef Susteren het volgende:
Hoe kan ik de optie selecteren in battlefield 2 om het wapen te verwisselen door te scrollen? Het doet het namelijk niet
quote:EA Confirms Battlefield 3 in Development
Wednesday, 10 June, 2009 at 18:23 PST
The big Battlefield news going around today is a quote by EA's Chief operating officer John Pleasants basically confirming the development of Battlefield 3; something the Battlefield community has been hoping for all along. The fiscal year ends March 31, 2010.
Update: Karl-Magnus Troedsson, Executive Producer of the Battlefield Franchise posted a message on his twitter again confirming BF3 is in development with no further comment.
We can confirm that Battlefield 3 is currently in development but at this stage we have no further comments to add.
G4TV
Criterion Games working on a Need For Speed game wasn't the only surprising bit of news that Electronic Arts chief operating office John Pleasants tucked into his presentation at the William Blair Growth Stock Conference I listened to today. Pleasants confirmed he's seen DICE's work on Battlefield 3.
"I've had the luxury of looking at Battlefield 3 over at DICE in Sweden and was highly impressed by the way the team is working on that product," he said. "Of course, that's not [coming out] in the fiscal year, but that is a product that is looking very good."
Gamers worried that Battlefield: Bad Company, Battlefield Heroes and Battlefield 1943 were a three-pronged answer to fans demanding a third Battlefield don't have to worry. Battlefield 3 is coming!
ik zou eens goed googlen is een speciale volgorde voor!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:11 schreef Susteren het volgende:
hoe kan ik bf2 sf patchen?
Eikel [nl], een voormalig BoF-er heeft al 4000+ uur achter zijn naam.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
jeuzus 832 uur, ik weet niet of ik dat ga redden zonder een relatiebreuk
Maar je bent dan ook al 3 jaar bezig.
BF2142 niet interessant?
Geloof 2 of 3 maximaal.. Als je een nieuwe weg zet verdwijnt de eerste weer. In de eerste versies van BF2 kon je ongelimiteerd leggen en dat was wel zo fijn voor je explosives batch.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vraagje; als je bijv. als sniper constant claymores zet en weer wordt geresupplied, kun je dit onneindig door doen? Of verdwijnen na een x aantal de eerste claymores weer?
Staat me vaag iets bij dat dat een of andere videocodec was die in de weg zit?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef muay-toy het volgende:
Hm ik heb een probleempje,
Ik wilde de oude bf1942 weer eens installeren, maar wanneer ik een map laad gaat hij binnen een paar seconden tot 1/8e van het laadbalkje en gebeurd er daarna nauwelijks iets meer. Ik kan het laden wel gewoon cancellen dus hij loopt niet vast. Ik heb de video instellingen al van high naar low gezet maar dit maakt voor het spel helemaal niets uit. Ik heb alles gepatched, heb een originele key en mijn pc voldoet gewoon aan de eisen. Kent iemand dit probleem?
En je kunt natuurlijk wapens van neergeschoten anderen jatten, dan kun je in ieder geval die ronde ze gebruiken.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:01 schreef staticdata het volgende:
vanuit niets beginnen is goed te doen. Je zal alleen het met standaard wapens moeten doen ipv de unlocks die je op een gegeven moment krijgt als je hoger in rank wordt. Daar zal het grootste verschil in zitten, plus de nodige ervaring natuurlijk
quote:
Ik speel zonder uitbreidingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef Batsiaan het volgende:
Hey jongens, spelen jullie de standaard BF2? Of met van die uitbreidingen. Heb het al tijden niet gespeeld maar ga het weer eens installeren.
sf is wat meer infanterie gericht en kleinere maps, en dat vind ik wel fijn dan kom je ook wel eens iemand tegen zonder dat er meteen een bom op je valtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef Batsiaan het volgende:
Hey jongens, spelen jullie de standaard BF2? Of met van die uitbreidingen. Heb het al tijden niet gespeeld maar ga het weer eens installeren.
Dan speel je toch infantry only ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bij sommige levels zijn de helikopters en vliegtuigen gewoon zwaar irritant![]()
Je kunt als gewone soldaat dan helemaal niets. Battlefield 1942 was wat dat betreft uitgebalanceerder. Wacht dan ook met smart op 1943
De meeste servers wisselen van map. En ik speel het liefst op servers met een lage ping en 64 spelers. Dus die keus voor infantry only heb ik niet altijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dan speel je toch infantry only ?
Valt wel mee, maar je moet op karkand bijvoorbeeld niet de standaard wegen bewandelen dan ben je granaatvoerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:28 schreef Batsiaan het volgende:
Dat zuigt. Grenade spam all over the place. Wat echt gewoon irritant is.
als je amerika bent links met een squad gaan wandelenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar je moet op karkand bijvoorbeeld niet de standaard wegen bewandelen dan ben je granaatvoer
Als amerika uiterst rechts van het heuveltje aflopen (dus niet dat je bij de gebouwen uitkomt, maar nog meer naar rechts) dan kan je zo vaak ongezien doorlopen naar Train accident.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
als je amerika bent links met een squad gaan wandelen
quote:Battlefield 2 patch 1.5 coming Tuesday September 1st
After nearly a year of development and three public beta tests Battlefield 2 v1.50 is ready for release. The update will be released on Tuesday 1st September at 6pm Europe.
As part of Update 1.50 we are glad to announce that not only is Highway Tampa now a required install included in the update but Euro Forces (Great Wall, Taraba Quarry and Operation Smoke Screen) and Armored Fury (Midnight Sun, Operation Harvest and Operation Road Rage) is now FREE for all Battlefield 2 players. Including the brand new map, Operation Blue Pearl this brings EIGHT new maps that everyone can play and will be added to ranked Battlefield 2 servers world wide. The Booster Pack content is included in the update and has made the file just over 2Gb in size.
quote:Added widescreen support
wtf alle uitbreidingen gratischquote:
alleen widescreen support zou al prachtig zijn, maar dit is gewoon briljant!!quote:
quote:Increased the splash damage of the UH-60 (Black Hawk) guns from 0.25 to 1.5
tering hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen widescreen support zou al prachtig zijn, maar dit is gewoon briljant!!![]()
[..]
![]()
oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen widescreen support zou al prachtig zijn, maar dit is gewoon briljant!!![]()
[..]
![]()
Ik doe niets anders...quote:
Ja, want dat is bijna net zo een multiplayer ervaring als bf2quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:49 schreef Susteren het volgende:
ik ga likkebaardend wachten op assasins creed 2![]()
zeg ik dat danquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja, want dat is bijna net zo een multiplayer ervaring als bf2
Zal ik het dan maar zeggen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
zeg ik dat dan![]()
Asassins creed is gewoon VET
Hoe je op zo'n toren klimt om er dan weer af te springen
Nee maar het zou net zo een nuttige reactie zijn als... Ik wacht wel op Terminator 5...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
zeg ik dat dan![]()
Asassins creed is gewoon VET
Hoe je op zo'n toren klimt om er dan weer af te springen
eey ijsmuts, ben jij het? van special forcesquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
spelingsfreken hebben ook geen humor
quote:Battlefield 2 v1.50 releases TODAY!!! Keep an eye on www.battlefield.com for the announcement at 17:00 UK, 18:00 Europe, 09:00 Pacific.
Ik heb mijn game in het engels geinstalleerd maakt het uit welke patch ik download? Zijn er nog andere goede mirrors want het downloaden duurt echt veel te lang hier.quote:Op dinsdag 1 september 2009 @ 17:55 schreef RudyCarell het volgende:
ftp://nl.ftp.i3d.net/Game(...)2_patch_1_5_full.exe
Dank, weer 2 downloadlinksquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:23 schreef EdVe het volgende:
suc6:
http://87.98.218.18/BF2_patch_1_5_full.exe
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
een gast op tweakers heeft hem op zijn eigen site gezet en dat gaat wel snel
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef Trystar het volgende:
Net weer even gespeeld sinds maanden, was weer eens leuk. Die nieuwe map is wel leuk en dat je nu gratis die booster packs krijgt is mooi mee genomen.
Maar dat we hier zolang op hebben moeten wachten is onzin.
Waarschijnlijk omdat ze er maar 1 programmeur op hebben gezetquote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef Trystar het volgende:
Net weer even gespeeld sinds maanden, was weer eens leuk. Die nieuwe map is wel leuk en dat je nu gratis die booster packs krijgt is mooi mee genomen.
Maar dat we hier zolang op hebben moeten wachten is onzin.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wat een kutmappen zeg, die ze in die nieuwe patch gepropt hebben, dat mensen daar ooit voor betaald hebben
Ik spel nog wel eens hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:51 schreef GeilSpookje het volgende:
Is het niet weer is een idee om de oude BOF members weer is te laten spelen?
Ik krijg hem niet geïnstalleerd... "You already have a newer version"quote:Op woensdag 2 september 2009 14:16 schreef Trystar het volgende:
Oh patch 1.5 is uit, even binnen halen en BF2 installeren.
Ja vooral hierzo:quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:21 schreef GeilSpookje het volgende:
[..]
Heb je nog bepaalde servers die je speelt??
jep, nieuwe maps erbij en een hele zooi fixesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef Dibble het volgende:
btw is die patch echt 1.9 GB? Ik dacht dat 1.41 de laatste was, stond ook op de BF2 site
ja komt doordat de euro forces mod en die tank mod erbij zittenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef Dibble het volgende:
btw is die patch echt 1.9 GB? Ik dacht dat 1.41 de laatste was, stond ook op de BF2 site
Laatste patch installeren und klär.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef emokid het volgende:
Ik heb weer zin gekregen in BF2 tot Bad Company 2 uitkomt. Hij is vast niet zo duur meer nu. Kan ik gewoon de originele game kopen en gaan met die banaan, of zijn er inmiddels 20 addons uitgekomen die ik moet hebben om spelers te kunnen vinden online?
ik geloof dat je eerst 1.41 moet installerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef emokid het volgende:
Is de meest recente patch, 1.5 als ik het goed lees, een die ook gelijk alle voorgaande delen erbij patchet? Je zegt het in principe al maar ik moet om een of andere reden zekerheid hebben.
Oh ja, moet ik uitkijken als ik Windows 7 Ultimate 64 bit draai?
inderdaad, 1.5 is niet echt een full patch. Moest pas bij een lan ook 3 machines updaten via de 1.41 patch.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik geloof dat je eerst 1.41 moet installeren
heb zelf zo'n dvd gedownload met SF, AF en EF mods erbij, zit 1.41 patch ook bij. daarna 1.5 erop gezet en werkt prima (wel met originele key natuurlijk)
is dat het? mijne deed het al niet, alleen de schietknoppen wel. hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad, 1.5 is niet echt een full patch. Moest pas bij een lan ook 3 machines updaten via de 1.41 patch.
Werkt perfect op w7 echter logitech joysticks moeten ff op aparte manier (secundary) worden ingesteld on werkend te krijgen.
ik zit veel op de SUPER@ server, operation smokescreenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben jullie ook favoriete servers? Er zijn er zoveel.
Dit dus. Ik ben gisteren gelijk weer gestopt na een kwartier.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:00 schreef Dibble het volgende:
Ik vind het de laatste tijd erg kut. Wordt alleen maar gebaseraped en krijg je meteen van die 24/7 airwhores op je dag.
ja dat is het..duurde ook even voordat ik dat had uitgevist.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
is dat het? mijne deed het al niet, alleen de schietknoppen wel. hoe doe ik dat?
lol ok, had ergens op een obscuur forumpje juist gelezen dat ie primary moest zijn, zal van de week wel effe kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja dat is het..duurde ook even voordat ik dat had uitgevist.
stick controls secundair zetten.
Ik ook, maar ik speel dan ook voor de funquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:19 schreef cerror het volgende:
http://bf2s.com/player/207801094/
I suck.
Inderdaad, Het heeft niet eens een laser scope, is de SCAR interessant?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net vrijgespeeld. Wat een rukwapen.
Alleen handig als je hem aan je kin zet. Maar daar heb je vaak de tijd niet voor.
Tevens zuipt hij ammo.
SUPER@quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zit veel op de SUPER@ server, operation smokescreen
Mijn volgende unlock is de shotgun upgrade van de engineer. (laatste in de 1e upgrade round). Duurt nog wel ff gezien ik vliegtuigen mijd als de malle.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Inderdaad, Het heeft niet eens een laser scope, is de SCAR interessant?
Ik twijfel voor mijn volgende unlock nog tussen de MP-7 en de P90, iemand tips?
Is de P90 een goede upgrade op een PP-19?
Is de MP-7 interessanter dan een shotgun?
Het vierde wapen dat ik nog niet heb is de F2000+gl+flashbang...
[ afbeelding ]
Haal je uit een AK-47 meer dan close-quarter? Tot nu toe lijkt het me enkel geschikt voor vijanden veilig aan de grond te nagelen terwijl ik soms geveld wordt op een afstand...
works like a charmquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja dat is het..duurde ook even voordat ik dat had uitgevist.
stick controls secundair zetten.
Ik ga denk ik ook wel vaker een helikopter of een vliegtuig kapen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind vliegtuigen en helikopters wel leuk! Alleen ik weet ook niet echt wat ik aan het doen ben. Beetje rondlopen.
Hoe verdien je eigenlijk die badges? Ik ben altijd heel vaak dood, en heb weinig anderen gedood maar heb wel vaak punten voor kampen overnemen enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook wel vaker een helikopter of een vliegtuig kapen.
Al heb je vaak geen kans omdat die lui met een hogere rang altijd weten waneer zo'n ding spawnt en ze weten altijd de kortste route bij het begin van een match.
Ik heb wel mijn helikopterbadge omdat ik keigoed met de transport helikopter ben.
www.bf2s.com en daar je naam invullen, kun je precies zien wat je gedaan hebt en wat je nog moet doen. moet je wel op ranked servers spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe verdien je eigenlijk die badges? Ik ben altijd heel vaak dood, en heb weinig anderen gedood maar heb wel vaak punten voor kampen overnemen enzo.
Vliegtuigen en helikopters vliegen lukt me wel redelijk alleen het timen en schieten etc. niet echt.
-edit-
Is dat niet iets voor pakinson-patienten? de unlock G36E lijkt me daarvoor beter geschikt hoewel ik de L85 handiger vindt, Op long range ben ik immers vertrouwd met vanaf de kin schieten al liggend!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef cerror het volgende:
De AK-47 is bij de assault-class erg okay vind ik zelf. Als je hem vanuit de heup (dus niet aan de kin) singleshots doet is hij ideaal voor mid en long range. Close combat is minder vanuit de heup.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn volgende unlock is de shotgun upgrade van de engineer. (laatste in de 1e upgrade round). Duurt nog wel ff gezien ik vliegtuigen mijd als de malle.
De P90 (ik ken hem alleen van de euroforce) is aardig maar niet fantastisch.
Je hebt 50 rounds ipv iets van 45 en je hebt geen red-dot. Voor mid en- close range aardig effectief.
Ik vind de DAO-12 (unlock) eigenlijk niet zo tof. Je hebt alsnog 4 tot 5 shots nodig om iemand te killen, reloaden duurt eeuwen en de range is absoluut kut.
Tenzij je dichtbij staat, parkinson hebt en cover kan vinden tussen 2 vijanden door is het misschien handig, anders zal ik voor de PP-19 gaan. (veel ammo)
De p-7 is voor de engineer-class geloof ik toch? Kan een pluspunt zijn bij mid-range maar bij close combat is een shotgun altijd handiger.
De AK-47 is bij de assault-class erg okay vind ik zelf. Als je hem vanuit de heup (dus niet aan de kin) singleshots doet is hij ideaal voor mid en long range. Close combat is minder vanuit de heup.
Geef mij maar het geluid van een PKMquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:37 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
de dao is wel een lekker auto-cannon. dat geluid ervan is top!![]()
knalt lekker door
Ik speel gewoon relaxt. Al had je het gedaan in 2 uur, interesseert me geen hol. Sorry.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:48 schreef Burakius het volgende:
GeneraalGiertankWat jij in ongeveer 240 uur heb gedaan qua kills heb ik gedaan in 120 uur ongeveer
. Sorry
Alsof de laatste releases beter zijn... 2142quote:Op zondag 24 januari 2010 01:12 schreef Cliffy het volgende:
Damn, mensen spelen dit nog steeds?![]()
Karkand
Weer van je ban afquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Iwanius het volgende:
Begrijp ik goed dat BF2 hier op FOK! weer wat nieuw leven is ingeblazen gezien de optimistische reacties?
Ik speel tegenwoordig AIX 2.0 en als je dat eenmaal speelt dan wil je eigenlijk niet terug naar BF2. Meer mensen met die ervaringen of heerst toch nog steeds het " hoe meer ribbons/ranks wij kunnen behalen,hoe beter,en daarom roeleert BF2 nog altijd boven alles "...
gebeurt wel eens dat je rangloos een server binnenkomt, door een bugje. de eerste rang heb je dan al snel te pakkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:56 schreef Burakius het volgende:
Ik was erg hoog in rang etc. laatst 4 jaar gespeeld. Ik kon weer in mijn oude account komen etc. met alle stats nog, maar nu krijg ik steeds awards die ik 4 jaar geleden al had gehaald. En opeens word ik promoted tot iets wat lager is dan mijn profiel zijn stats. Hoe kan dit?
HOAX! Er zitten geen bugs in BF2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gebeurt wel eens dat je rangloos een server binnenkomt, door een bugje. de eerste rang heb je dan al snel te pakken
he Ruben! Fok! Blijft toch trekken he? Kijken hoe lang deze account het volhoudt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Iwanius het volgende:
Begrijp ik goed dat BF2 hier op FOK! weer wat nieuw leven is ingeblazen gezien de optimistische reacties?
Ik speel tegenwoordig AIX 2.0 en als je dat eenmaal speelt dan wil je eigenlijk niet terug naar BF2. Meer mensen met die ervaringen of heerst toch nog steeds het " hoe meer ribbons/ranks wij kunnen behalen,hoe beter,en daarom roeleert BF2 nog altijd boven alles "...
Ja maar hij begint nu overnieuw lijkt wel, want ik ga wel door op de eerdere verdiende rank zeg maar. Echt klote. Ik ben vet hoog en dan krijg je dit . Ik heb WEL alle unlocks. Echt frappant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gebeurt wel eens dat je rangloos een server binnenkomt, door een bugje. de eerste rang heb je dan al snel te pakken
als medic op inf server haal je de hoogste scores wel, alles afknallen en alles reviven is altijd goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 01:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk het snelst die punten binnen? Ik ben eigenlijk altijd medic namelijk. Krijg je sneller punten wanneer je ook andere poppen speelt?
Welke clan zit je nu ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:06 schreef Incolumis het volgende:
ik niet, vooral piloot, nu ook nog in onze clanservers.
joystickje eraan en iederen pwnen
Tip als je als elite speelt, ben je niet zichtbaar op de radar minimap.quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
vliegtuigen/choppers maakt niet zo veel uit welke kit je pakt.
Ik speel vooral super@operation blue pearl!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
SUPER@, heeft 16 servers in totaal, waarvan 5 in de top 10 drukst bezochte
Hey Jean-Pierre grapjas, weer de verkeerde voor je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
he Ruben! Fok! Blijft toch trekken he? Kijken hoe lang deze account het volhoudt.
ik zit eigenlijk altijd op de SUPER@ S12 Operation Smokescreen serverquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:23 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Ik speel vooral super@operation blue pearl!
nick: Roebenx2
nederlandsch is je goeiste vak of nie?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:51 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik ben denk dat ik het langer volhoud dan jullie gezien gemaakte
de afspraken.
Download je de iso...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:50 schreef Dibble het volgende:
heb net maar s weer geinstalleerd. Wordt de CD niet meer herkend. Godverdomme.
Toen ik de laatste patch heb geïnstalleerd had ik mijn cd niet eens meer nodig!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:59 schreef Dibble het volgende:
heb ik gedaan, mount hem via deamontools zegt ie nog steeds hetzelfde. Ga nu maar s klooien met de no cd patch.
Kutspel/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |