quote:
Alle bits die naar Mekka wijzen de server afgooienquote:
quote:Battlefield 1943 will be available in June for $15 USD in the Xbox Live Marketplace (1200 MS Points) or the PlayStation Store, while the PC edition will be available in September.
I know you might feel disappointed about the PC release being in September rather than June, but you should be very happy to know this is to give us the proper development time to create a proper PC version of Battlefield 1943 and not a console port. To the contrary of some less informed fans out there this is in no means an intentional ploy to punish our PC fans. And is in fact quite the opposite, we want to make the best damn PC version we can for our PC fans!
Not to bore your eyes out with endless text about the how’s and do’s I will say to make this a proper PC version we need a completed core game to develop over and remember we already released Battlefield Bad Company with the Frostbite Engine on the consoles, so this will be first PC game ever released using Frostbite! PCs are an open platform requiring additional features, support, technical consideration, and can’t just be thrown out there using copy/paste. We have thought very carefully about this decision and in the long run felt it was the right choice even though we knew we’d catch some flak for it, but we feel once you play the first Frostbite PC game ever from DICE you’ll see why we put this extra time and care in on the development making all right again in the universe. I hope this helps clear things up better and answers your concern(s).
Sincerely,
Gordon Van **** (The company that I work for thinks my last name is naughty!)
Battlefield 1943 Producer
Ik zit nog altijd met mijn game-pc die we toen samen hebben aangeschaft. Krijg geen spanning op het mobo en heb de HD`s er uit gehaald dus het wordt nu echt tijd voor een nieuw projectje. Ben al anderhalf jaar aan het kijken maar wil continue wachten tot de top spulletjes wat goedkoper worden maar dan wil ik weer eigenlijk de nieuwere modellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:09 schreef Sickert het volgende:
vraag me af wat de sys specs zullen zijn van 1943...
hoop dat ik geen ander spulletje hoef aan te schaffen om het een beetje te kunnen draaien
Je zat zeker ook te wachten op vista, toen te wachten op een stabiele windows en nu zeker op windows 7..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd met mijn game-pc die we toen samen hebben aangeschaft. Krijg geen spanning op het mobo en heb de HD`s er uit gehaald dus het wordt nu echt tijd voor een nieuw projectje. Ben al anderhalf jaar aan het kijken maar wil continue wachten tot de top spulletjes wat goedkoper worden maar dan wil ik weer eigenlijk de nieuwere modellen.Zo kan ik nog wel even volhouden. Ik heb goede ervaringen met gebruikte componenten en er zijn genoeg van die gekken die elke 3 maanden een nieuwe videokaart kopen. Maar wanneer er een nieuwe BF uitkomt voor de pc dan bestel ik meteen al mijn zooi.
Verder speel ik toch niets op de pc.
BF1943 is eigenlijk een mock-up en geen compleet nieuw geproduceerd deel. BF3 wordt echt een nieuw spel maar doordat pc gaming onder druk staat lijkt die nog ver weg helaas.
ook dat jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zat zeker ook te wachten op vista, toen te wachten op een stabiele windows en nu zeker op windows 7..
Ik wilde dit posten:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:34 schreef FJD het volgende:
Wachten op een stabiele Windows is een beetje als wachten op de terugkeer van Jezus op aarde
maar om nu over ideaal te spreken gaat me wat ver.quote:uto·pie de; v -pieën onbereikbaar ideaal
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik wilde dit posten:
[..]
maar om nu over ideaal te spreken gaat me wat ver.
Neh dat is voor in die Hunebedden bij jou daaroquote:
wat een dingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:25 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist BBQ gehaald. Bijna klaar voor de 27e juni, de stratenmaker komt het terras aanleggen op de 16e.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:34 schreef FJD het volgende:
Thanks, ik wacht nog wel evenZie ze af en toe ook wel op MP voorbij komen maar voorlopig heb ik t ding nog niet nodig.
Ben nu trouwens aant studeren voor Waspoeder-B
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:36 schreef jpjedi het volgende:
![]()
Kun je de tandenborstels er ook bij gaan doen.
Als Timmer gewoon was gekomen zoals Tiendalli had gevraagd, was er niets aan het handje geweest.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef FJD het volgende:
Ongelofelijk die TiendalliTwee absolute beginnersfouten en je staat 0-2 achter en Tiendalli heeft rood. Wat een klootviool zeg.
Hoe dan ook, het was prutswerk van de bovenste plankquote:Op zondag 10 mei 2009 15:20 schreef Keltie het volgende:
Als Timmer gewoon was gekomen zoals Tiendalli had gevraagd, was er niets aan het handje geweest.
Leuke pot, daar in Doetinchemquote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het was prutswerk van de bovenste plank
Jack Tuyp scoort na een assist van Melvin Platje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |