Met de lijm die niet meewerkt..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:54 schreef Rijpie het volgende:
[..]
over wat?
kan een behangstomer dat niet oplossen?
dat is ook het principe van een stomerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Met de lijm die niet meewerkt..
Een behangstomer hebben we momenteel niet ter beschikking en volgens mij gaat dat in dit geval ook niet heel erg werken.(Kan het verkeerd hebben hoor..
)
Maar tis echt asociaal dikke laag lijm en volgens mij week je met zo'n stomer alleen dunne lagen lijm op die normaliter gebruikt worden bij behang.
In ieder geval proberen we het nu te weken en erg nat te maken met heet water, maar ut schiet niet echt heel erg hard op..
Da's waar ja..quote:
Mja, misschien toch morgen maar ff kijken anders..quote:je zou een heel eind moeten komen met een stomer en een plamuurmet als je telkens een klein laagje meenemt lijkt me.
kan geen kwaad om er eens een een weekend te huren om te proberen. baat het niet dan schaadt het niet.
anders wordt het met beitel en hamer werken ben ik bang.
Mja, alles dat kan..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 07:42 schreef Sickert het volgende:
wat voor muur is het?
en wat wil je er overheen doen?
We hebben er zelf weer behang over heen gehangen..quote:Op zondag 10 mei 2009 17:25 schreef Sickert het volgende:
Volgens mij hebben ze dan de blokkenlijm aan de buitenkanten gesmeerd
hoe is het verder gegaan met het klussen?
Badkamertje ook nog gelukt?
Mja, dat kreeg ik pas te horen nadat ik jou gebeld had..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Sickert het volgende:
Zat er al een laag van jezelf op dan?..
dat had ik niet begrepen :![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |