abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:37:46 #51
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_68822425
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 @ 19:14 schreef jpjedi het volgende:
Bf3 sowieso niet meer dit jaar volgens Dice..maar er is met klem bevestigd dat hij komt.
Bron waar BF3 bevestigd wordt? Ik ga er wel een nieuwe pc voor moeten kopen waarschijnlijk.
pi_68836085
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Bron waar BF3 bevestigd wordt? Ik ga er wel een nieuwe pc voor moeten kopen waarschijnlijk.
Geen officiele aankondiging maar wel een betrouwbare info bron. Klik even op de volgende link en lees de post van Zerk. Hij zit redelijk dicht bij het vuur en zegt het volgende:

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/14579.page

Hij zegt "this year".
quote:
> DICE knows that PC gamers want a true sequel to BF2.
> We have been clued many times by Zerk, and DICE that
> it is coming, but I doubt that BC2 is it. BC2 is a
> sequel to BC1, face it. Don't criticize the game
> becuase it is like BFBC, IT'S THE FREAKING SEQUEL.

Yeah, I really have. The PC community won't know what hit them this year, they will be completely shocked with *joy* Just wait.
Patrick Liu van Dice zegt pas in een interview:
quote:
He said: "We are definitely still making PC games, we've not forgotten about that. 1943 is announced for PC. Bad Company 2 is announced for the PC, so obviously we got the engine (Frostbite) running on PC. We just recently released Mirror's Edge on PC as well. I would say that we will continue to do what we are best at. We are not going casual, just because that is the trend. We're not good at that. It's not our core focus for the studio."

And Liu had an exciting message for Battlefield fans: "I feel a little sad sometimes when people say they're lazy or they're not listening to the fans. Yes of course we keep track of what the forums are saying. I can't say anything really, but we have plans. Definitely big plans. The fans don't need to worry."
en later nog:
quote:
In May's issue of PC Gamer there is an article about 3 Battlefield games coming up. While none of them are about Battlefield 3, there was an interesting piece in the article. Here is a the quote. "In a recent conversation, PC Gamer asked producer Patrick Liu if Battlefield 3 was still being made. He admitted: "[DICE executive producer] Ben Cousins did say we were working on five Battlefield titles. You do the math." Hopefully something comes out during E3 this year.

Verder nog wat informatie:

Sterkste bevestiging:
http://www.fz.se/artiklar(...)elds-framtid/?page=1

Vertaald:
http://www.totalgamingnetwork.com/main/showthread.php?t=189578
quote:
What do you say to those that are screaming for Battlefield 3?
I understand and respect them, Lars explains. But I can’t say anything about it. Now we’re talking about Bad Company 2 and try new ways with that.

Patrick adds:
I have nothing to say about that. But I can say that Battlefield 1943 isn’t the next big Battlefield game.
recent interview:
http://www.totalgamingnetwork.com/main/showthread.php?t=189622
quote:
"Will it be like a Battlefield 3 for PC players, or would you say that's something for...later?"
"Battlefield: Bad Company 2 on PC is not Battlefield 3. Battlefield 3, we haven't really announced anything about that yet."
"But it's coming, apparently..."
"You will see."

Het bestaat en er wordt aan gewerkt. We zullen gewoon geduld moeten hebben.

[ Bericht 17% gewijzigd door jpjedi op 09-05-2009 10:24:32 ]
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:03:13 #53
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_68841057
tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 10 mei 2009 @ 17:55:42 #54
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_68878188
Moet ik nu weer 2 topics bij gaan houden
Misschien ook maar weer eens BF2 installeren

Heb alleen wel Windows 7 en dat is dus kak.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zondag 10 mei 2009 @ 18:58:07 #55
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_68879896
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Moet ik nu weer 2 topics bij gaan houden
Misschien ook maar weer eens BF2 installeren

Heb alleen wel Windows 7 en dat is dus kak.
Ben ook alweer startklaar heb ondertussen toch maar Viista erop gezet met Windows 7 is het een drama (punkbuster kicks).
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 10 mei 2009 @ 19:31:27 #56
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_68880883
Ik speel het nog veel maar bijna alleen maar special forces, ik vind die kleinere levels fijner dan uren moeten rondwandelen om iets te raken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_69045677
Ik heb hem een hele tijd geleden gehad, poos gespeeld en weggegeven aan een neefje.
BF2142 nog wel veel gespeeld.
Toevallig zag ik BF2 voorbij komen in 'Vraag en Aanbod', dus ik ben binnenkort ook toch nog maar weer van de partij

Iemand tips voor het solo chopper vliegen? (seat switchen, tv afschieten e.d.) Ik ging gelijk altijd als een baksteen naar beneden als ik dat probeerde.

[ Bericht 0% gewijzigd door ikheetmartijn op 15-05-2009 09:36:49 ]
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:21:29 #58
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_69045903
tvp
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 17 mei 2009 @ 14:55:14 #59
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_69118138
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik heb hem een hele tijd geleden gehad, poos gespeeld en weggegeven aan een neefje.
BF2142 nog wel veel gespeeld.
Toevallig zag ik BF2 voorbij komen in 'Vraag en Aanbod', dus ik ben binnenkort ook toch nog maar weer van de partij

Iemand tips voor het solo chopper vliegen? (seat switchen, tv afschieten e.d.) Ik ging gelijk altijd als een baksteen naar beneden als ik dat probeerde.
Chopper heb ik nu aardig onder controle bijna 100 uur chopper gevlogen.
Het is mij nu 4 x gelukt (solo) om een andere chopper naar beneden te halen.

Normaal switch je met F1 / F2 van plek.
Verander in de opties dat je met F naar de GUNNERS plek switched dan kun je heel snel reageren.

Voordat je switched zorg je dat de de vijand chopper rechts van je cockpit zit (Dit omdat je heli gaat spinnen naar rechts zodra je switched).

Vervolgens ga je snel met F naar de gunners plek, meteen links klikken en de missile afschieten.
Omdat je chopper meteen naar rechts draait ga je als een gek je raket naar links sturen en als het goed is raak je hem ook nog.

Zo heb ik het geleerd te minste je bent wel even bezig behoorlijk lastig.
Zorg wel dat je hoog vliegt het duurt trouwens wel even denk 10 seconden voordat je chopper naar beneden valt.

En anders op Youtube kijken deze is wel goed :
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 17 mei 2009 @ 14:57:20 #60
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_69118229
Hier mijn stats voor de chopper - Tijd - Kills - Deaths - Ratio - Roadkills

» Helicopter

92:38:49

1667

3182

0.52

246
pi_69118303
Nog tips om pantsers en tanks te killen als Anti-Tank? Ze gaan niet zo snel kapot
  zondag 17 mei 2009 @ 16:08:08 #62
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_69120511
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:59 schreef Cudles het volgende:
Nog tips om pantsers en tanks te killen als Anti-Tank? Ze gaan niet zo snel kapot
Bij deze succes : http://www.mashclan.co.uk/bf2-anti-tank-guide.html

HIer meer handleidingen : http://www.mashclan.co.uk/battlefield2_guides.html

Hier ook nog plaatjes met hitpoints : http://www.secretsofbattlefield.com/hitpoints.php

[ Bericht 11% gewijzigd door Razor21 op 17-05-2009 16:14:01 ]
  zondag 17 mei 2009 @ 19:15:57 #63
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_69126435
Welk wapen is eigenlijk het accuraatst op de sniper rifles na.
Ik gebruik altijd dat speciale medic geweer maar voor mijn gevoel is hij niet altijd even accuraat en vaak wordt ik door iemand met een ak101 neer geschoten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 17 mei 2009 @ 20:32:23 #64
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_69129329
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik gebruik altijd dat speciale medic geweer maar voor mijn gevoel is hij niet altijd even accuraat en vaak wordt ik door iemand met een ak101 neer geschoten
Zou hier wel moeten staan lijkt mij http://www.secretsofbattlefield.com/assault.html en anders verder op die site..
pi_69133635
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:08 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Bij deze succes : http://www.mashclan.co.uk/bf2-anti-tank-guide.html

HIer meer handleidingen : http://www.mashclan.co.uk/battlefield2_guides.html

Hier ook nog plaatjes met hitpoints : http://www.secretsofbattlefield.com/hitpoints.php
ty broh
pi_69142660
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
mijn persoonlijke favorieten zonder de SVD (na 800uur spelen )

1 M16 - Loepzuiver, alleen blijft 3burst toch wel jammer
2 G3 - Loepzuiver, krachtig, alleen jammer dattie 20shots is
3 Ak101 - Meesterlijk. alleen bij volle burst niet zo zuiver
4 RPK74 (standaard MEC support) - sniper en G3 met unlimited amma in 1
pi_69164121
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:08 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

mijn persoonlijke favorieten zonder de SVD (na 800uur spelen )

1 M16 - Loepzuiver, alleen blijft 3burst toch wel jammer
2 G3 - Loepzuiver, krachtig, alleen jammer dattie 20shots is
3 Ak101 - Meesterlijk. alleen bij volle burst niet zo zuiver
4 RPK74 (standaard MEC support) - sniper en G3 met unlimited amma in 1
ik speel alleen special forces dus m16 heb ik niet.
maar de g3 vind ik tegen vallen zeker op de wat langere afstand blijkt de g36 of lb82 beter
pi_69173135
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ik speel alleen special forces dus m16 heb ik niet.
maar de g3 vind ik tegen vallen zeker op de wat langere afstand blijkt de g36 of lb82 beter
ieder zn ding, sommige servers verbieden g36 noobs ik vind het een kutding
G3 schiet altijd raak, single shot is killing
pi_69173231
zit vaak met de 2e unlock van de assault te spelen, ook erg fijn, alleen niet bij een spray.
pi_69177109
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:28 schreef IJsmuts het volgende:
G3 schiet altijd raak, single shot is killing
Echt niet
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_69177702
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:28 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

G3 schiet altijd raak, single shot is killing, behalve als FJD het gebruikt
pi_69443352
Draait perfect met windows 7. Zoals gewoonlijk weer wat problemen met PB gehad maar nu als een zonnetje.
pi_69444666
Bedankt voor de tips Razor21!
Vooralsnog niet in een heli gevlogen, wel in jets wat me goed bevalt (met joystick uiteraard)

M'n k/d ratio is nog niet zo geweldig, al beginnen met kills eindelijk m'n deaths een beetje in te lopen
M'n favo maps zijn Karkand en Road to Jalalabad, het liefst beide met voertuigen.
Dus m'n favo kits worden dan ook al snel; medic (L85A1), antitank (P90) en sniper (M95). Al wil ik ook nog wel eens als support rondhuppelen als we er 1 te kort komen in de squad.
pi_69444858
doe es je stats posten vanaf www.bf2s.com
pi_69445289
http://bf2s.com/player/46823598/

ik heb heb het geprobeerd maar met die g3 raak ik echt geen kant op de iets wat langere afstand
pi_69445370
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
http://bf2s.com/player/46823598/

ik heb heb het geprobeerd maar met die g3 raak ik echt geen kant op de iets wat langere afstand
niet in burst schieten he, single shot > aim > pow pow pow > icecreamfarmer [G3] IJsmuts
pi_69447116
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:47 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

niet in burst schieten he, single shot > aim > pow pow pow > icecreamfarmer [G3] IJsmuts
dat snap ik
ik schiet altijd single shot
echter kwam ik er net achter dat de m95 niets accurater en krachtiger is.
pi_69448272
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
doe es je stats posten vanaf www.bf2s.com
Noobalert! :
http://www.bf2stats.net/player/201626565/
Ik stond op een ratio 1 kill 4 deaths

Laatst in een squad gespeeld die het teamplay erg hoog in het vaandel had staan, dan worden de potjes pas echt leuk. Toen ook een ronde gehaald van 122 punten.

Volgende 2 unlocks worden waarschijnlijk de G36E en de PKM.
pi_69448515
No vehicles kan je leuke scores halen hoor. Score van 200 tot 300 vormen dan geen uitzondering. Goede squad is ook wel belangrijk. en lamlullen die je gedachtegang begrijpen. Dat blijkt bij mij nogal moeilijk .

Oefenen op granaten is ook wel een aanrader. kan je veel kills meemaken en je blijft zelf buiten schot.
pi_69448808
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef staticdata het volgende:
No vehicles kan je leuke scores halen hoor. Score van 200 tot 300 vormen dan geen uitzondering. Goede squad is ook wel belangrijk. en lamlullen die je gedachtegang begrijpen. Dat blijkt bij mij nogal moeilijk .

Oefenen op granaten is ook wel een aanrader. kan je veel kills meemaken en je blijft zelf buiten schot.
En wat voor mapgroottes pak je dan? 32vs32? of toch de kleinere maps zodat het percentage kills wat je dan zelf kunt maken groter wordt?

Een goede squad is idd erg leuk/belangrijk, maar ik kom vaak genoeg in een team waar er dan zelfs zonder commander wordt gespeeld, laat staan squads.

En aangezien ik me nog niet echt in de positie voel zitten om de commander taak op me te nemen......laat ik eerst allround maar eens wat beter worden
pi_69449048
En wat handgranaten betreft; heerlijk inderdaad dat je een drietal namen op je beeld ziet die net een aardappel van jou moesten terugkoppen.

Ik heb nu ook eindelijk door hoe dat 'verder gooien' met nades werkt. Eerst gooien, dan gelijk springen, ipv net andersom
pi_69449124
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:30 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

En wat voor mapgroottes pak je dan? 32vs32? of toch de kleinere maps zodat het percentage kills wat je dan zelf kunt maken groter wordt?

Een goede squad is idd erg leuk/belangrijk, maar ik kom vaak genoeg in een team waar er dan zelfs zonder commander wordt gespeeld, laat staan squads.

En aangezien ik me nog niet echt in de positie voel zitten om de commander taak op me te nemen......laat ik eerst allround maar eens wat beter worden
Meestal 64 player maps met totaal 16 vs 16. hierdoor heb je lange doorlooptijd qua tickets en zijn de rondes niet snel afgelopen. Hierdoor kom je snel meerdere kills idd.
Ccommander taak is eigenlijk ook geen reet aan bij No vehicles. Je kan enemies spotten en dat is het wel. Leukste van commander zijn is toch de air strikes
pi_69449187
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
En wat handgranaten betreft; heerlijk inderdaad dat je een drietal namen op je beeld ziet die net een aardappel van jou moesten terugkoppen.

Ik heb nu ook eindelijk door hoe dat 'verder gooien' met nades werkt. Eerst gooien, dan gelijk springen, ipv net andersom
Klopt. Vaak bij karkand net voor Square een granaatje gooien naar de eerste vlag op karkand en je hebt er wel een paar te pakken als ze bij de vlag staan.
pi_69449622
Ja, of gelijk links bij het gat in die schutting....daar heb ik ook al redelijk wat 'nade-kills' kunnen maken. En met een support naast je wordt het helemaal leuk
pi_69449923
als MEC support op het dakje klimmen (in dat steegje) bij hotel en dan een half uur nade spammen als je ver gooit kom je ongeveer bij de hill en maak je muchos kill

ik was eersgister nog op de candy server met dr. bibber even een gouden plak weg gegekaapt voor de neuzen van al die candy pro's
pi_69450532
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef staticdata het volgende:

truc is, terwijl je gooit, ineens je muis omhoog aimen. komt ie bijna altijd bij je tegenstander terecht
pi_69450602
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:30 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

moet je eens in een squad komen met een aantal BoF spelers, dan heb je een goeie squad
pi_69450611
Ik zit er als linkshandige gamer nog aan te denken om zo'n zboard fang te kopen.
Iemand hier ervaring mee?

pi_69450664
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Incolumis het volgende:

[..]

moet je eens in een squad komen met een aantal BoF spelers, dan heb je een goeie squad
Op welke servers wordt er vaak gespeeld dan? Spul van i3d?
pi_69450831
ik zit vooral op Wake Island van de UKm clan. daar kun je als US troops bijna nooit winnen, behalve als je goeie squads hebt.
pi_69450878
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik zit er als linkshandige gamer nog aan te denken om zo'n zboard fang te kopen.
Iemand hier ervaring mee?

[ afbeelding ]
ik raad je aan om gewoon met rechts te gaan spelen. ben zelf ook links, en heb mezelf dit aangeleerd. je hebt dan je hele linkerhand voor je keyboard, en de rechter voor de muis. dat werkt fijner dan andersom bij gamen.
pi_69450996
ik speel gewoon met de pijltjes toetsen

ik zal wel eens een lijstje servers posten waar ik vaak op speel, allemaal IO
check iig de infantry@superservers. 64slots, FF off, chaos en puntenscoren. met tijd en wijlen wordt er ook nog heerlijk gesquad
pi_69451048
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:27 schreef IJsmuts het volgende:
ik speel gewoon met de pijltjes toetsen
dat heb ik ook nog een tijdje gedaan. toen overgegaan naar WASD want mijn UT clan ging wat professioneler spelen. gelijk het eerste potje dik gepwnd ( ), nooit meer er vanaf gestapt
pi_69452169
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:28 schreef Incolumis het volgende:

[..]

dat heb ik ook nog een tijdje gedaan. toen overgegaan naar WASD want mijn UT clan ging wat professioneler spelen. gelijk het eerste potje dik gepwnd ( ), nooit meer er vanaf gestapt
ik speel pro vanaf het begin, dus met pijltjes
ik pwn dus elk potje

ik vind de WASD niet handig voor snel spel, raak in de knoop met lopen/springen/liggen/wapens scrollen
met de pijltjes heb ik daar geen last van, CoD4 speel ik overigens wel online met WASD, maar das een prutsspel
ben ik trouwens ***** general mee met vette golden gun unlocks

epenis + 10
pi_69452261
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik speel pro vanaf het begin, dus met pijltjes
ik pwn dus elk potje

ik vind de WASD niet handig voor snel spel, raak in de knoop met lopen/springen/liggen/wapens scrollen
met de pijltjes heb ik daar geen last van, CoD4 speel ik overigens wel online met WASD, maar das een prutsspel
ben ik trouwens ***** general mee met vette golden gun unlocks

epenis + 10
ik zou dan wel veel knoppen missen als ik met pijltjes speel. het voordeel is dat alle andere functies in de buurt zitten
pi_69452269
Wat zijn jullie bf2 accounts dan? Benieuwd wat voor kits en wapens jullie hoofdzakelijk gebruiken (en hoe schandalig veel tijd jullie er aan hebben besteed )
pi_69452573
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat zijn jullie bf2 accounts dan? Benieuwd wat voor kits en wapens jullie hoofdzakelijk gebruiken (en hoe schandalig veel tijd jullie er aan hebben besteed )
check het leaderboard wat ik eerder poste.... ik heb iets van 850uur gespeeld
ik ben Lt.IJsmuts, Inco is Inco en Static is punisher-SD > hij is de king
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
BoF! & Friends Leaderboard

alle BoF! FOK!kers die trouwens BF2 spelen/speelde

[ Bericht 35% gewijzigd door IJsmuts op 27-05-2009 13:34:50 ]
pi_69452776
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik zou dan wel veel knoppen missen als ik met pijltjes speel. het voordeel is dat alle andere functies in de buurt zitten
daarom heb ik ook nog nooit iets gespot
pi_69452845
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:27 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

daarom heb ik ook nog nooit iets gespot
spotten is fijn zeker als sniper weet je of je op iemand of op een gebouw aan het schieten bent
pi_69452921
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

spotten is fijn zeker als sniper weet je of je op iemand of op een gebouw aan het schieten bent
ik zorg altijd dat ik een mannetje + rode tag in mn scope zie voordat ik schiet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')