mijn naamquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat zijn jullie bf2 accounts dan? Benieuwd wat voor kits en wapens jullie hoofdzakelijk gebruiken (en hoe schandalig veel tijd jullie er aan hebben besteed)
nou, mn relatie heb ik nog, maar mn vrouwtje is wordt niet echt blij als ik er weer achter kruipquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
jeuzus 832 uur, ik weet niet of ik dat ga redden zonder een relatiebreuk
Maar je bent dan ook al 3 jaar bezig.
BF2142 niet interessant?
je hebt een soort mist en ik schiet altijd vanaf zeer ver en dan is het vaak nogal onduidelijk wat wat isquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zorg altijd dat ik een mannetje + rode tag in mn scope zie voordat ik schiet
heb vanavond bday party, dus njet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:51 schreef Incolumis het volgende:
vanavond effe knallen voordat de voetbal begint?
schiet dan van wat dichter bij! doe trouwens ook niet als ik, ik speel met sniper als assaultquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je hebt een soort mist en ik schiet altijd vanaf zeer ver en dan is het vaak nogal onduidelijk wat wat is
In die tijd had je behoorlijk wat kinderen kunnen maken (of iig oefenen) met je vrouwtjequote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, mn relatie heb ik nog, maar mn vrouwtje is wordt niet echt blij als ik er weer achter kruip![]()
tegenwoordig speel ik nog maar een half uurtje in de 2 dagen ofzo, paar rondjes en thats it...
BF2142 heb ik nooit gespeeld, ook nooit behoefte gehad, dat hitech future staat me niet echt aan. net zoals ik waarschijnlijk ook geen BF1943 ga spelen...
Ja klopt, ik probeer nu de laatste potjes op de 'muzzle flashes' te schieten en dat lukt dan ook nog aardigquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je hebt een soort mist en ik schiet altijd vanaf zeer ver en dan is het vaak nogal onduidelijk wat wat is
makkie, gewoon als sniper met de MEC chopper als gunner vliegen, haal je die punten zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
schiet dan van wat dichter bij! doe trouwens ook niet als ik, ik speel met sniper als assault![]()
ik moet trouwens nog een paar uutjes sniperen en dan 35 kills maken om voor mn expert badge gaan
nou, gewoon IO Karkand en dan MEC, per rondje clays + SVD kom ik altijd dik over de 40 kills. De tijd dat je een chopper nodig hebt is voorbij hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
makkie, gewoon als sniper met de MEC chopper als gunner vliegen, haal je die punten zo
those were the daysquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, gewoon IO Karkand en dan MEC, per rondje clays + SVD kom ik altijd dik over de 40 kills. De tijd dat je een chopper nodig hebt is voorbij hoor
jezus JP wat laat, dan begint de voetbal al zowatquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:07 schreef jpjedi het volgende:
OI![]()
Vanavond potje mannen? Ik kan rond 20:30 joinen.![]()
Zal ik xfire ook weer eens aanslingeren.. Draait er nog ergens een TS server?
Ennuh...Domo tous op Masthuur![]()
![]()
![]()
Tering das waar ook ja..quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jezus JP wat laat, dan begint de voetbal al zowat
je hebt wel terugslag maar bij moderne wapens gaat vaak het wapen dan niet omhoog maar naar achter wat ook een onnauwkeurigheid veroorzaaktquote:Op zondag 31 mei 2009 13:03 schreef ufopiloot het volgende:
Ik snap niet hoe mensen het volhouden deze game te spelen met de belachelijke aim. Dat is echt de pure reden dat ik het niet meer speel. Je kan door het vizier van je wapen kijken. Dan verwacht je toch dat de kogel terecht te komen waar je op mikt? En als je onaccuraat aan het schieten bent hoor je gewoon terugslag te krijgen. In Battlefield 2 heb je helemaal geen terugslag en blijft je vizier mooi in het midden van je scherm, maar de kogels vliegen wel alle kanten op. Je hebt echt helemaal geen gevoel over de wapens en het voelt helemaal niet lekker aan. In BF1942 en BFV was dat veel beter gedaan.
ok mee eens ik verbaas me af en toe ook over de kogelsquote:Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef ufopiloot het volgende:
Ja ok, maar als je door het vizier kijkt en je schiet tegen een muur die 10 meter verder staat, komen de kogels meters ver buiten het vizier terecht (links en rechts). Zo heb je toch geen gevoel over de wapens? De iron sight van Call of Duty werken dan veel beter.
bf2 berekent zelfs bullitdrop.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:03 schreef ufopiloot het volgende:
Ik snap niet hoe mensen het volhouden deze game te spelen met de belachelijke aim. Dat is echt de pure reden dat ik het niet meer speel. Je kan door het vizier van je wapen kijken. Dan verwacht je toch dat de kogel terecht te komen waar je op mikt? En als je onaccuraat aan het schieten bent hoor je gewoon terugslag te krijgen. In Battlefield 2 heb je helemaal geen terugslag en blijft je vizier mooi in het midden van je scherm, maar de kogels vliegen wel alle kanten op. Je hebt echt helemaal geen gevoel over de wapens en het voelt helemaal niet lekker aan. In BF1942 en BFV was dat veel beter gedaan.
de impact van de kogel is een animatie die niets te maken heeft met waar je inslag punt is.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ok mee eens ik verbaas me af en toe ook over de kogels
Tegenwoordig wel maar het is al weer een spel van een jaar of 4 oud.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:13 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Welke game heeft dat niet tegenwoordig
wat is dat voor onzin hoe weet je als sniper dan in godesnaam hoe je moet corrigerenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
de impact van de kogel is een animatie die niets te maken heeft met waar je inslag punt is.
corrigerenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat is dat voor onzin hoe weet je als sniper dan in godesnaam hoe je moet corrigeren
Ligt eraan wat jij beter vind!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:37 schreef muay-toy het volgende:
wat is beter bf1942 DC of bf2 ?
Is standaard ingesteld rechts zie je dan je wapens en met je scroll selecteer je ze en dan links drukken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:40 schreef Susteren het volgende:
Hoe kan ik de optie selecteren in battlefield 2 om het wapen te verwisselen door te scrollen? Het doet het namelijk niet
quote:EA Confirms Battlefield 3 in Development
Wednesday, 10 June, 2009 at 18:23 PST
The big Battlefield news going around today is a quote by EA's Chief operating officer John Pleasants basically confirming the development of Battlefield 3; something the Battlefield community has been hoping for all along. The fiscal year ends March 31, 2010.
Update: Karl-Magnus Troedsson, Executive Producer of the Battlefield Franchise posted a message on his twitter again confirming BF3 is in development with no further comment.
We can confirm that Battlefield 3 is currently in development but at this stage we have no further comments to add.
G4TV
Criterion Games working on a Need For Speed game wasn't the only surprising bit of news that Electronic Arts chief operating office John Pleasants tucked into his presentation at the William Blair Growth Stock Conference I listened to today. Pleasants confirmed he's seen DICE's work on Battlefield 3.
"I've had the luxury of looking at Battlefield 3 over at DICE in Sweden and was highly impressed by the way the team is working on that product," he said. "Of course, that's not [coming out] in the fiscal year, but that is a product that is looking very good."
Gamers worried that Battlefield: Bad Company, Battlefield Heroes and Battlefield 1943 were a three-pronged answer to fans demanding a third Battlefield don't have to worry. Battlefield 3 is coming!
ik zou eens goed googlen is een speciale volgorde voor!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:11 schreef Susteren het volgende:
hoe kan ik bf2 sf patchen?
Eikel [nl], een voormalig BoF-er heeft al 4000+ uur achter zijn naam.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
jeuzus 832 uur, ik weet niet of ik dat ga redden zonder een relatiebreuk
Maar je bent dan ook al 3 jaar bezig.
BF2142 niet interessant?
Geloof 2 of 3 maximaal.. Als je een nieuwe weg zet verdwijnt de eerste weer. In de eerste versies van BF2 kon je ongelimiteerd leggen en dat was wel zo fijn voor je explosives batch.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vraagje; als je bijv. als sniper constant claymores zet en weer wordt geresupplied, kun je dit onneindig door doen? Of verdwijnen na een x aantal de eerste claymores weer?
Staat me vaag iets bij dat dat een of andere videocodec was die in de weg zit?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef muay-toy het volgende:
Hm ik heb een probleempje,
Ik wilde de oude bf1942 weer eens installeren, maar wanneer ik een map laad gaat hij binnen een paar seconden tot 1/8e van het laadbalkje en gebeurd er daarna nauwelijks iets meer. Ik kan het laden wel gewoon cancellen dus hij loopt niet vast. Ik heb de video instellingen al van high naar low gezet maar dit maakt voor het spel helemaal niets uit. Ik heb alles gepatched, heb een originele key en mijn pc voldoet gewoon aan de eisen. Kent iemand dit probleem?
En je kunt natuurlijk wapens van neergeschoten anderen jatten, dan kun je in ieder geval die ronde ze gebruiken.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:01 schreef staticdata het volgende:
vanuit niets beginnen is goed te doen. Je zal alleen het met standaard wapens moeten doen ipv de unlocks die je op een gegeven moment krijgt als je hoger in rank wordt. Daar zal het grootste verschil in zitten, plus de nodige ervaring natuurlijk
quote:
Ik speel zonder uitbreidingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef Batsiaan het volgende:
Hey jongens, spelen jullie de standaard BF2? Of met van die uitbreidingen. Heb het al tijden niet gespeeld maar ga het weer eens installeren.
sf is wat meer infanterie gericht en kleinere maps, en dat vind ik wel fijn dan kom je ook wel eens iemand tegen zonder dat er meteen een bom op je valtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef Batsiaan het volgende:
Hey jongens, spelen jullie de standaard BF2? Of met van die uitbreidingen. Heb het al tijden niet gespeeld maar ga het weer eens installeren.
Dan speel je toch infantry only ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bij sommige levels zijn de helikopters en vliegtuigen gewoon zwaar irritant![]()
Je kunt als gewone soldaat dan helemaal niets. Battlefield 1942 was wat dat betreft uitgebalanceerder. Wacht dan ook met smart op 1943
De meeste servers wisselen van map. En ik speel het liefst op servers met een lage ping en 64 spelers. Dus die keus voor infantry only heb ik niet altijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dan speel je toch infantry only ?
Valt wel mee, maar je moet op karkand bijvoorbeeld niet de standaard wegen bewandelen dan ben je granaatvoerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:28 schreef Batsiaan het volgende:
Dat zuigt. Grenade spam all over the place. Wat echt gewoon irritant is.
als je amerika bent links met een squad gaan wandelenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar je moet op karkand bijvoorbeeld niet de standaard wegen bewandelen dan ben je granaatvoer
Als amerika uiterst rechts van het heuveltje aflopen (dus niet dat je bij de gebouwen uitkomt, maar nog meer naar rechts) dan kan je zo vaak ongezien doorlopen naar Train accident.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
als je amerika bent links met een squad gaan wandelen
quote:Battlefield 2 patch 1.5 coming Tuesday September 1st
After nearly a year of development and three public beta tests Battlefield 2 v1.50 is ready for release. The update will be released on Tuesday 1st September at 6pm Europe.
As part of Update 1.50 we are glad to announce that not only is Highway Tampa now a required install included in the update but Euro Forces (Great Wall, Taraba Quarry and Operation Smoke Screen) and Armored Fury (Midnight Sun, Operation Harvest and Operation Road Rage) is now FREE for all Battlefield 2 players. Including the brand new map, Operation Blue Pearl this brings EIGHT new maps that everyone can play and will be added to ranked Battlefield 2 servers world wide. The Booster Pack content is included in the update and has made the file just over 2Gb in size.
quote:Added widescreen support
wtf alle uitbreidingen gratischquote:
alleen widescreen support zou al prachtig zijn, maar dit is gewoon briljant!!quote:
quote:Increased the splash damage of the UH-60 (Black Hawk) guns from 0.25 to 1.5
tering hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen widescreen support zou al prachtig zijn, maar dit is gewoon briljant!!![]()
[..]
![]()
oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen widescreen support zou al prachtig zijn, maar dit is gewoon briljant!!![]()
[..]
![]()
Ik doe niets anders...quote:
Ja, want dat is bijna net zo een multiplayer ervaring als bf2quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:49 schreef Susteren het volgende:
ik ga likkebaardend wachten op assasins creed 2![]()
zeg ik dat danquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja, want dat is bijna net zo een multiplayer ervaring als bf2
Zal ik het dan maar zeggen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
zeg ik dat dan![]()
Asassins creed is gewoon VET
Hoe je op zo'n toren klimt om er dan weer af te springen
Nee maar het zou net zo een nuttige reactie zijn als... Ik wacht wel op Terminator 5...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
zeg ik dat dan![]()
Asassins creed is gewoon VET
Hoe je op zo'n toren klimt om er dan weer af te springen
eey ijsmuts, ben jij het? van special forcesquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
spelingsfreken hebben ook geen humor
quote:Battlefield 2 v1.50 releases TODAY!!! Keep an eye on www.battlefield.com for the announcement at 17:00 UK, 18:00 Europe, 09:00 Pacific.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |