wtf alle uitbreidingen gratischquote:
alleen widescreen support zou al prachtig zijn, maar dit is gewoon briljant!!quote:
quote:Increased the splash damage of the UH-60 (Black Hawk) guns from 0.25 to 1.5
tering hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen widescreen support zou al prachtig zijn, maar dit is gewoon briljant!!![]()
[..]
![]()
oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen widescreen support zou al prachtig zijn, maar dit is gewoon briljant!!![]()
[..]
![]()
Ik doe niets anders...quote:
Ja, want dat is bijna net zo een multiplayer ervaring als bf2quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:49 schreef Susteren het volgende:
ik ga likkebaardend wachten op assasins creed 2![]()
zeg ik dat danquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja, want dat is bijna net zo een multiplayer ervaring als bf2
Zal ik het dan maar zeggen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
zeg ik dat dan![]()
Asassins creed is gewoon VET
Hoe je op zo'n toren klimt om er dan weer af te springen
Nee maar het zou net zo een nuttige reactie zijn als... Ik wacht wel op Terminator 5...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
zeg ik dat dan![]()
Asassins creed is gewoon VET
Hoe je op zo'n toren klimt om er dan weer af te springen
eey ijsmuts, ben jij het? van special forcesquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
spelingsfreken hebben ook geen humor
quote:Battlefield 2 v1.50 releases TODAY!!! Keep an eye on www.battlefield.com for the announcement at 17:00 UK, 18:00 Europe, 09:00 Pacific.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |