abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69453071
jeuzus 832 uur, ik weet niet of ik dat ga redden zonder een relatiebreuk
Maar je bent dan ook al 3 jaar bezig.

BF2142 niet interessant?
pi_69453276
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat zijn jullie bf2 accounts dan? Benieuwd wat voor kits en wapens jullie hoofdzakelijk gebruiken (en hoe schandalig veel tijd jullie er aan hebben besteed )
mijn naam
en veel te lang
pi_69453304
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
jeuzus 832 uur, ik weet niet of ik dat ga redden zonder een relatiebreuk
Maar je bent dan ook al 3 jaar bezig.

BF2142 niet interessant?
nou, mn relatie heb ik nog, maar mn vrouwtje is wordt niet echt blij als ik er weer achter kruip
tegenwoordig speel ik nog maar een half uurtje in de 2 dagen ofzo, paar rondjes en thats it...

BF2142 heb ik nooit gespeeld, ook nooit behoefte gehad, dat hitech future staat me niet echt aan. net zoals ik waarschijnlijk ook geen BF1943 ga spelen...
pi_69453313
Escape had 2274:58:35 uur
ik: 923:44:12
pi_69453344
eigenlijk wel erg he, als je die total time played ziet
pi_69453426
mwah 900 uur in 4 jaar tijd
225 uur per jaar, 0,6 uur per dag gemiddeld
pi_69453455
vanavond effe knallen voordat de voetbal begint?
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:55:47 #108
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_69453586
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik zorg altijd dat ik een mannetje + rode tag in mn scope zie voordat ik schiet
je hebt een soort mist en ik schiet altijd vanaf zeer ver en dan is het vaak nogal onduidelijk wat wat is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_69453662
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:51 schreef Incolumis het volgende:
vanavond effe knallen voordat de voetbal begint?
heb vanavond bday party, dus njet!
daarnaast heb ik een hekel aan die waker servers van je
pi_69453743
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

je hebt een soort mist en ik schiet altijd vanaf zeer ver en dan is het vaak nogal onduidelijk wat wat is
schiet dan van wat dichter bij! doe trouwens ook niet als ik, ik speel met sniper als assault
ik moet trouwens nog een paar uutjes sniperen en dan 35 kills maken om voor mn expert badge gaan
pi_69453799
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

nou, mn relatie heb ik nog, maar mn vrouwtje is wordt niet echt blij als ik er weer achter kruip
tegenwoordig speel ik nog maar een half uurtje in de 2 dagen ofzo, paar rondjes en thats it...

BF2142 heb ik nooit gespeeld, ook nooit behoefte gehad, dat hitech future staat me niet echt aan. net zoals ik waarschijnlijk ook geen BF1943 ga spelen...
In die tijd had je behoorlijk wat kinderen kunnen maken (of iig oefenen) met je vrouwtje

Ik speel het een beetje om en om, ik ben ook wel aardig gecharmeerd van BF2142 moet ik zeggen. Het ranking/unlocksysteem lokt ook aardig om toch nog even dat extra potje te doen.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja klopt, ik probeer nu de laatste potjes op de 'muzzle flashes' te schieten en dat lukt dan ook nog aardig
pi_69453905
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

schiet dan van wat dichter bij! doe trouwens ook niet als ik, ik speel met sniper als assault
ik moet trouwens nog een paar uutjes sniperen en dan 35 kills maken om voor mn expert badge gaan
makkie, gewoon als sniper met de MEC chopper als gunner vliegen, haal je die punten zo
pi_69454094
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef Incolumis het volgende:

[..]

makkie, gewoon als sniper met de MEC chopper als gunner vliegen, haal je die punten zo
nou, gewoon IO Karkand en dan MEC, per rondje clays + SVD kom ik altijd dik over de 40 kills. De tijd dat je een chopper nodig hebt is voorbij hoor
pi_69454427
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

nou, gewoon IO Karkand en dan MEC, per rondje clays + SVD kom ik altijd dik over de 40 kills. De tijd dat je een chopper nodig hebt is voorbij hoor
those were the days
Domo-Tours
pi_69459958
OI

Vanavond potje mannen? Ik kan rond 20:30 joinen.

Zal ik xfire ook weer eens aanslingeren.. Draait er nog ergens een TS server?

Ennuh...Domo tous op Masthuur
pi_69461510
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:07 schreef jpjedi het volgende:
OI

Vanavond potje mannen? Ik kan rond 20:30 joinen.

Zal ik xfire ook weer eens aanslingeren.. Draait er nog ergens een TS server?

Ennuh...Domo tous op Masthuur
jezus JP wat laat, dan begint de voetbal al zowat
pi_69461592
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef Incolumis het volgende:

[..]

jezus JP wat laat, dan begint de voetbal al zowat
Tering das waar ook ja..

Kan sowieso niet eerder voor mij want ik moet nog karretje puin laden en dan mijn auto weer omruilen bij mijn vader.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:50:59 #118
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_69533797
Ga zo weer knallen op : http://www.highdollargaming.com/ mijn favo server niet normaal meer
Heb nu ook Admin rechten gekregen.

Hier mijn stats niet op mijn k / d ratio letten is nog behoorlijk laag..dit omdat ik in het begin als een n00b heb lopen kloten.

Ik concentreer me enkel op de chopper (107 uur nu) daar begin ik nu behoorlijk in te lopen met de kill / death.
Ben in december begonnen met spelen zit nu op 187 uur totaal , waarvan 151 uur op Dragon Valley.

Deze stats pagina is beter dan in de vorige posts wordt aangegeven deze is snel up to date.

Alleen als deze gast online is op deze server dan ben ik kansloos in de chopper. Hij staat plaats 116 en ik nu 26000

Chopper bestuur ik gewoon met muis / keyboard gaat perfect. Je moet even de feeling krijgen dan gaat er een wereld open voor je en wil je niet anders meer.

En nu heb ik de gunner ook aardig onder controle.

Mochten er meerdere mensen weer actief wil spelen laat het weten dan spreken we af.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_69569788
Nou ja, actief... ik knal sinds een paar dagen weer regelmatig wat uurtjes samen met mijn neef.

Ik kan er echt totaal geen klap van maar dat boeit me echt niks, gewoon knallen tot ik er bij neerval en zo nu en dan NIET in de min eindigen
*piep*
pi_69572531
Ik snap niet hoe mensen het volhouden deze game te spelen met de belachelijke aim. Dat is echt de pure reden dat ik het niet meer speel. Je kan door het vizier van je wapen kijken. Dan verwacht je toch dat de kogel terecht te komen waar je op mikt? En als je onaccuraat aan het schieten bent hoor je gewoon terugslag te krijgen. In Battlefield 2 heb je helemaal geen terugslag en blijft je vizier mooi in het midden van je scherm, maar de kogels vliegen wel alle kanten op. Je hebt echt helemaal geen gevoel over de wapens en het voelt helemaal niet lekker aan. In BF1942 en BFV was dat veel beter gedaan.
  zondag 31 mei 2009 @ 13:38:45 #121
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_69573290
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:03 schreef ufopiloot het volgende:
Ik snap niet hoe mensen het volhouden deze game te spelen met de belachelijke aim. Dat is echt de pure reden dat ik het niet meer speel. Je kan door het vizier van je wapen kijken. Dan verwacht je toch dat de kogel terecht te komen waar je op mikt? En als je onaccuraat aan het schieten bent hoor je gewoon terugslag te krijgen. In Battlefield 2 heb je helemaal geen terugslag en blijft je vizier mooi in het midden van je scherm, maar de kogels vliegen wel alle kanten op. Je hebt echt helemaal geen gevoel over de wapens en het voelt helemaal niet lekker aan. In BF1942 en BFV was dat veel beter gedaan.
je hebt wel terugslag maar bij moderne wapens gaat vaak het wapen dan niet omhoog maar naar achter wat ook een onnauwkeurigheid veroorzaakt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_69574981
Ja ok, maar als je door het vizier kijkt en je schiet tegen een muur die 10 meter verder staat, komen de kogels meters ver buiten het vizier terecht (links en rechts). Zo heb je toch geen gevoel over de wapens? De iron sight van Call of Duty werken dan veel beter.
  zondag 31 mei 2009 @ 16:43:20 #123
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_69577481
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef ufopiloot het volgende:
Ja ok, maar als je door het vizier kijkt en je schiet tegen een muur die 10 meter verder staat, komen de kogels meters ver buiten het vizier terecht (links en rechts). Zo heb je toch geen gevoel over de wapens? De iron sight van Call of Duty werken dan veel beter.
ok mee eens ik verbaas me af en toe ook over de kogels
  zondag 31 mei 2009 @ 17:43:36 #124
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_69579239
Iemand een idee hoe ik Fraps (ivm screenshots) kan blijven draaien op de achtergrond zonder dat Punkbuster mij blijft kicken?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_69579747
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:03 schreef ufopiloot het volgende:
bf2 berekent zelfs bullitdrop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')