Eikel [nl], een voormalig BoF-er heeft al 4000+ uur achter zijn naam.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
jeuzus 832 uur, ik weet niet of ik dat ga redden zonder een relatiebreuk
Maar je bent dan ook al 3 jaar bezig.
BF2142 niet interessant?
Geloof 2 of 3 maximaal.. Als je een nieuwe weg zet verdwijnt de eerste weer. In de eerste versies van BF2 kon je ongelimiteerd leggen en dat was wel zo fijn voor je explosives batch.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vraagje; als je bijv. als sniper constant claymores zet en weer wordt geresupplied, kun je dit onneindig door doen? Of verdwijnen na een x aantal de eerste claymores weer?
Staat me vaag iets bij dat dat een of andere videocodec was die in de weg zit?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef muay-toy het volgende:
Hm ik heb een probleempje,
Ik wilde de oude bf1942 weer eens installeren, maar wanneer ik een map laad gaat hij binnen een paar seconden tot 1/8e van het laadbalkje en gebeurd er daarna nauwelijks iets meer. Ik kan het laden wel gewoon cancellen dus hij loopt niet vast. Ik heb de video instellingen al van high naar low gezet maar dit maakt voor het spel helemaal niets uit. Ik heb alles gepatched, heb een originele key en mijn pc voldoet gewoon aan de eisen. Kent iemand dit probleem?
En je kunt natuurlijk wapens van neergeschoten anderen jatten, dan kun je in ieder geval die ronde ze gebruiken.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:01 schreef staticdata het volgende:
vanuit niets beginnen is goed te doen. Je zal alleen het met standaard wapens moeten doen ipv de unlocks die je op een gegeven moment krijgt als je hoger in rank wordt. Daar zal het grootste verschil in zitten, plus de nodige ervaring natuurlijk
quote:
Ik speel zonder uitbreidingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef Batsiaan het volgende:
Hey jongens, spelen jullie de standaard BF2? Of met van die uitbreidingen. Heb het al tijden niet gespeeld maar ga het weer eens installeren.
sf is wat meer infanterie gericht en kleinere maps, en dat vind ik wel fijn dan kom je ook wel eens iemand tegen zonder dat er meteen een bom op je valtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:06 schreef Batsiaan het volgende:
Hey jongens, spelen jullie de standaard BF2? Of met van die uitbreidingen. Heb het al tijden niet gespeeld maar ga het weer eens installeren.
Dan speel je toch infantry only ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bij sommige levels zijn de helikopters en vliegtuigen gewoon zwaar irritant![]()
Je kunt als gewone soldaat dan helemaal niets. Battlefield 1942 was wat dat betreft uitgebalanceerder. Wacht dan ook met smart op 1943
De meeste servers wisselen van map. En ik speel het liefst op servers met een lage ping en 64 spelers. Dus die keus voor infantry only heb ik niet altijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dan speel je toch infantry only ?
Valt wel mee, maar je moet op karkand bijvoorbeeld niet de standaard wegen bewandelen dan ben je granaatvoerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:28 schreef Batsiaan het volgende:
Dat zuigt. Grenade spam all over the place. Wat echt gewoon irritant is.
als je amerika bent links met een squad gaan wandelenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar je moet op karkand bijvoorbeeld niet de standaard wegen bewandelen dan ben je granaatvoer
Als amerika uiterst rechts van het heuveltje aflopen (dus niet dat je bij de gebouwen uitkomt, maar nog meer naar rechts) dan kan je zo vaak ongezien doorlopen naar Train accident.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
als je amerika bent links met een squad gaan wandelen
quote:Battlefield 2 patch 1.5 coming Tuesday September 1st
After nearly a year of development and three public beta tests Battlefield 2 v1.50 is ready for release. The update will be released on Tuesday 1st September at 6pm Europe.
As part of Update 1.50 we are glad to announce that not only is Highway Tampa now a required install included in the update but Euro Forces (Great Wall, Taraba Quarry and Operation Smoke Screen) and Armored Fury (Midnight Sun, Operation Harvest and Operation Road Rage) is now FREE for all Battlefield 2 players. Including the brand new map, Operation Blue Pearl this brings EIGHT new maps that everyone can play and will be added to ranked Battlefield 2 servers world wide. The Booster Pack content is included in the update and has made the file just over 2Gb in size.
quote:Added widescreen support
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |