Inderdaad, Het heeft niet eens een laser scope, is de SCAR interessant?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net vrijgespeeld. Wat een rukwapen.
Alleen handig als je hem aan je kin zet. Maar daar heb je vaak de tijd niet voor.
Tevens zuipt hij ammo.
SUPER@quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zit veel op de SUPER@ server, operation smokescreen
Mijn volgende unlock is de shotgun upgrade van de engineer. (laatste in de 1e upgrade round). Duurt nog wel ff gezien ik vliegtuigen mijd als de malle.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Inderdaad, Het heeft niet eens een laser scope, is de SCAR interessant?
Ik twijfel voor mijn volgende unlock nog tussen de MP-7 en de P90, iemand tips?
Is de P90 een goede upgrade op een PP-19?
Is de MP-7 interessanter dan een shotgun?
Het vierde wapen dat ik nog niet heb is de F2000+gl+flashbang...
[ afbeelding ]
Haal je uit een AK-47 meer dan close-quarter? Tot nu toe lijkt het me enkel geschikt voor vijanden veilig aan de grond te nagelen terwijl ik soms geveld wordt op een afstand...
works like a charmquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja dat is het..duurde ook even voordat ik dat had uitgevist.
stick controls secundair zetten.
Ik ga denk ik ook wel vaker een helikopter of een vliegtuig kapen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind vliegtuigen en helikopters wel leuk! Alleen ik weet ook niet echt wat ik aan het doen ben. Beetje rondlopen.
Hoe verdien je eigenlijk die badges? Ik ben altijd heel vaak dood, en heb weinig anderen gedood maar heb wel vaak punten voor kampen overnemen enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook wel vaker een helikopter of een vliegtuig kapen.
Al heb je vaak geen kans omdat die lui met een hogere rang altijd weten waneer zo'n ding spawnt en ze weten altijd de kortste route bij het begin van een match.
Ik heb wel mijn helikopterbadge omdat ik keigoed met de transport helikopter ben.
www.bf2s.com en daar je naam invullen, kun je precies zien wat je gedaan hebt en wat je nog moet doen. moet je wel op ranked servers spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe verdien je eigenlijk die badges? Ik ben altijd heel vaak dood, en heb weinig anderen gedood maar heb wel vaak punten voor kampen overnemen enzo.
Vliegtuigen en helikopters vliegen lukt me wel redelijk alleen het timen en schieten etc. niet echt.
-edit-
Is dat niet iets voor pakinson-patienten? de unlock G36E lijkt me daarvoor beter geschikt hoewel ik de L85 handiger vindt, Op long range ben ik immers vertrouwd met vanaf de kin schieten al liggend!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef cerror het volgende:
De AK-47 is bij de assault-class erg okay vind ik zelf. Als je hem vanuit de heup (dus niet aan de kin) singleshots doet is hij ideaal voor mid en long range. Close combat is minder vanuit de heup.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn volgende unlock is de shotgun upgrade van de engineer. (laatste in de 1e upgrade round). Duurt nog wel ff gezien ik vliegtuigen mijd als de malle.
De P90 (ik ken hem alleen van de euroforce) is aardig maar niet fantastisch.
Je hebt 50 rounds ipv iets van 45 en je hebt geen red-dot. Voor mid en- close range aardig effectief.
Ik vind de DAO-12 (unlock) eigenlijk niet zo tof. Je hebt alsnog 4 tot 5 shots nodig om iemand te killen, reloaden duurt eeuwen en de range is absoluut kut.
Tenzij je dichtbij staat, parkinson hebt en cover kan vinden tussen 2 vijanden door is het misschien handig, anders zal ik voor de PP-19 gaan. (veel ammo)
De p-7 is voor de engineer-class geloof ik toch? Kan een pluspunt zijn bij mid-range maar bij close combat is een shotgun altijd handiger.
De AK-47 is bij de assault-class erg okay vind ik zelf. Als je hem vanuit de heup (dus niet aan de kin) singleshots doet is hij ideaal voor mid en long range. Close combat is minder vanuit de heup.
Geef mij maar het geluid van een PKMquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:37 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
de dao is wel een lekker auto-cannon. dat geluid ervan is top!![]()
knalt lekker door
Ik speel gewoon relaxt. Al had je het gedaan in 2 uur, interesseert me geen hol. Sorry.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:48 schreef Burakius het volgende:
GeneraalGiertankWat jij in ongeveer 240 uur heb gedaan qua kills heb ik gedaan in 120 uur ongeveer
. Sorry
Alsof de laatste releases beter zijn... 2142quote:Op zondag 24 januari 2010 01:12 schreef Cliffy het volgende:
Damn, mensen spelen dit nog steeds?![]()
Karkand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |