jep, nieuwe maps erbij en een hele zooi fixesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef Dibble het volgende:
btw is die patch echt 1.9 GB? Ik dacht dat 1.41 de laatste was, stond ook op de BF2 site
ja komt doordat de euro forces mod en die tank mod erbij zittenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef Dibble het volgende:
btw is die patch echt 1.9 GB? Ik dacht dat 1.41 de laatste was, stond ook op de BF2 site
Laatste patch installeren und klär.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:00 schreef emokid het volgende:
Ik heb weer zin gekregen in BF2 tot Bad Company 2 uitkomt. Hij is vast niet zo duur meer nu. Kan ik gewoon de originele game kopen en gaan met die banaan, of zijn er inmiddels 20 addons uitgekomen die ik moet hebben om spelers te kunnen vinden online?
ik geloof dat je eerst 1.41 moet installerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef emokid het volgende:
Is de meest recente patch, 1.5 als ik het goed lees, een die ook gelijk alle voorgaande delen erbij patchet? Je zegt het in principe al maar ik moet om een of andere reden zekerheid hebben.
Oh ja, moet ik uitkijken als ik Windows 7 Ultimate 64 bit draai?
inderdaad, 1.5 is niet echt een full patch. Moest pas bij een lan ook 3 machines updaten via de 1.41 patch.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik geloof dat je eerst 1.41 moet installeren
heb zelf zo'n dvd gedownload met SF, AF en EF mods erbij, zit 1.41 patch ook bij. daarna 1.5 erop gezet en werkt prima (wel met originele key natuurlijk)
is dat het? mijne deed het al niet, alleen de schietknoppen wel. hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad, 1.5 is niet echt een full patch. Moest pas bij een lan ook 3 machines updaten via de 1.41 patch.
Werkt perfect op w7 echter logitech joysticks moeten ff op aparte manier (secundary) worden ingesteld on werkend te krijgen.
ik zit veel op de SUPER@ server, operation smokescreenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben jullie ook favoriete servers? Er zijn er zoveel.
Dit dus. Ik ben gisteren gelijk weer gestopt na een kwartier.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:00 schreef Dibble het volgende:
Ik vind het de laatste tijd erg kut. Wordt alleen maar gebaseraped en krijg je meteen van die 24/7 airwhores op je dag.
ja dat is het..duurde ook even voordat ik dat had uitgevist.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
is dat het? mijne deed het al niet, alleen de schietknoppen wel. hoe doe ik dat?
lol ok, had ergens op een obscuur forumpje juist gelezen dat ie primary moest zijn, zal van de week wel effe kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja dat is het..duurde ook even voordat ik dat had uitgevist.
stick controls secundair zetten.
Ik ook, maar ik speel dan ook voor de funquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:19 schreef cerror het volgende:
http://bf2s.com/player/207801094/
I suck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |