Weer van je ban afquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Iwanius het volgende:
Begrijp ik goed dat BF2 hier op FOK! weer wat nieuw leven is ingeblazen gezien de optimistische reacties?
Ik speel tegenwoordig AIX 2.0 en als je dat eenmaal speelt dan wil je eigenlijk niet terug naar BF2. Meer mensen met die ervaringen of heerst toch nog steeds het " hoe meer ribbons/ranks wij kunnen behalen,hoe beter,en daarom roeleert BF2 nog altijd boven alles "...
gebeurt wel eens dat je rangloos een server binnenkomt, door een bugje. de eerste rang heb je dan al snel te pakkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:56 schreef Burakius het volgende:
Ik was erg hoog in rang etc. laatst 4 jaar gespeeld. Ik kon weer in mijn oude account komen etc. met alle stats nog, maar nu krijg ik steeds awards die ik 4 jaar geleden al had gehaald. En opeens word ik promoted tot iets wat lager is dan mijn profiel zijn stats. Hoe kan dit?
HOAX! Er zitten geen bugs in BF2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gebeurt wel eens dat je rangloos een server binnenkomt, door een bugje. de eerste rang heb je dan al snel te pakken
he Ruben! Fok! Blijft toch trekken he? Kijken hoe lang deze account het volhoudt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:39 schreef Iwanius het volgende:
Begrijp ik goed dat BF2 hier op FOK! weer wat nieuw leven is ingeblazen gezien de optimistische reacties?
Ik speel tegenwoordig AIX 2.0 en als je dat eenmaal speelt dan wil je eigenlijk niet terug naar BF2. Meer mensen met die ervaringen of heerst toch nog steeds het " hoe meer ribbons/ranks wij kunnen behalen,hoe beter,en daarom roeleert BF2 nog altijd boven alles "...
Ja maar hij begint nu overnieuw lijkt wel, want ik ga wel door op de eerdere verdiende rank zeg maar. Echt klote. Ik ben vet hoog en dan krijg je dit . Ik heb WEL alle unlocks. Echt frappant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gebeurt wel eens dat je rangloos een server binnenkomt, door een bugje. de eerste rang heb je dan al snel te pakken
als medic op inf server haal je de hoogste scores wel, alles afknallen en alles reviven is altijd goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 01:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk het snelst die punten binnen? Ik ben eigenlijk altijd medic namelijk. Krijg je sneller punten wanneer je ook andere poppen speelt?
Welke clan zit je nu ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:06 schreef Incolumis het volgende:
ik niet, vooral piloot, nu ook nog in onze clanservers.
joystickje eraan en iederen pwnen
Tip als je als elite speelt, ben je niet zichtbaar op de radar minimap.quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
vliegtuigen/choppers maakt niet zo veel uit welke kit je pakt.
Ik speel vooral super@operation blue pearl!quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
SUPER@, heeft 16 servers in totaal, waarvan 5 in de top 10 drukst bezochte
Hey Jean-Pierre grapjas, weer de verkeerde voor je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
he Ruben! Fok! Blijft toch trekken he? Kijken hoe lang deze account het volhoudt.
ik zit eigenlijk altijd op de SUPER@ S12 Operation Smokescreen serverquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:23 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[..]
Ik speel vooral super@operation blue pearl!
nick: Roebenx2
nederlandsch is je goeiste vak of nie?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:51 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik ben denk dat ik het langer volhoud dan jullie gezien gemaakte
de afspraken.
Download je de iso...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:50 schreef Dibble het volgende:
heb net maar s weer geinstalleerd. Wordt de CD niet meer herkend. Godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |