je rook naar appeltaartquote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoe ik gister rook wel ja
Ik ga maar eens ontbijten.. met optimel, het enige gezonde wat hier opt moment in huis is
hij gebruikt je gewoonquote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik voel me ook net zo'n huisvrouwtjeIB is werken en ik heb de hele berg afwas weggewerkt en zit er over te denken een was te draaien en hier nog wat meer op te ruimen enzo
En swarmi, spiegelaar noemen ze zoiets.
die grap is wel heel slechtquote:Op zondag 3 mei 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij gebruikt je gewoon
tegen de tijd dat ik op kamers zit wil ik ook wel n keertje sex met je hoor
owja spiegelaar
dupje is een spiegelaar(hihi ze werkt bij de albert heijn, daar spiegelt iedereen
)
Nee, ik deed het helemaal uit mezelf, dat is het ergstequote:
quote:tegen de tijd dat ik op kamers zit wil ik ook wel n keertje sex met je hoor
Werkte, dat is ook al zeker vanaf september niet meer zoquote:owja spiegelaar
dupje is een spiegelaar(hihi ze werkt bij de albert heijn, daar spiegelt iedereen
)
Als je dadelijk ziek bent weet je in elk geval waar het aan lagquote:Op zondag 3 mei 2009 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, inderdaad.
Hmm die optimel, net was ik vergeten te schudden dus kwam er eerst echt een half schaaltje waterachtig iets mee.. en nu vind ik hem ook verdacht smaken.. maar hij is tot 10 mei goed
mochten we naar eindhoven gaan, zorg ik voor het bier (of mag dat nietquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar was toch een woord voor, mensen lekker maken met dingen die ze niet hebben? huichelaar ofzo?
Pfff ik werk er echt al bijna een jaar niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij gebruikt je gewoon
owja spiegelaar
)
Geen idee, als je daar trakteert zullen ze 't best waarderenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mochten we naar eindhoven gaan, zorg ik voor het bier (of mag dat niet)
ja maar anders klopte de grap niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Pfff ik werk er echt al bijna een jaar niet meer
Waarom zouden er mensen naar Eindhoven gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mochten we naar eindhoven gaan, zorg ik voor het bier (of mag dat niet)
graag een applaus voor de man die altijd op zn woorden kan komen,quote:
erotiekbeursquote:Op zondag 3 mei 2009 14:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zouden er mensen naar Eindhoven gaan
Nobele Henkiequote:Op zondag 3 mei 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das al lang geledenquote:
je bliept dusquote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef morgane het volgende:
Ik werk bij Albert Heijn maar spiegel niet
Nog maar 2 dagen werken!
En dan ga je daarmee stoppen?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef morgane het volgende:
Ik werk bij Albert Heijn maar spiegel niet
Nog maar 2 dagen werken!
bakkersmeisjes van de appiequote:
mijn zusjequote:
pics ?quote:
dont gonna happenquote:
jammerquote:
dont gonna happen?quote:
Jep, zaterdag loopt mn contract af. Ze willen me er in juni uitgooien omdat ik te duur ben, maar ik heb gewoon zelf ontslag genomenquote:
Mja, dat probleem ken ik, mijn zusje is ook na 3 jaar uit de AH geschopt... Beetje stom.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:56 schreef morgane het volgende:
[..]
Jep, zaterdag loopt mn contract af. Ze willen me er in juni uitgooien omdat ik te duur ben, maar ik heb gewoon zelf ontslag genomennu nog een ander baantje vinden
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:03 schreef morgane het volgende:
Ik heb nu nog sollicitaties lopen bij Blue Moon, Etos en La Place. En misschien als oproepkracht bij de bibliotheek, maar dat is dus maar voor af en toe. Ik weet wel dat ik niet de horeca in wil en ook geen call center
bestaan die nog steedsquote:
dankje, heb er erg mn best op gedaanquote:
Ik bedoel eigenlijk dat ik niet wil gaan serveren in een café of restaurantquote:
je bedoelt een azijnzeikerquote:
Was jij niet die kerel met een IQ onder het vriespunt?quote:
Als je zin hebt mag je onze ook schoonmakenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
Zo eens ff de kookpitjes aangepakt. Wat een teringzooi was dat
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef gers het volgende:
[..]
Als je zin hebt mag je onze ook schoonmaken
om dat je het leuk vindt om te poetsenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Waar denk je dat ze zo vuil waren in eerste instantie
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was jij niet die kerel met een IQ onder het vriespunt?
wiequote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zat net de palingsoap te kijkenen bedacht me net ineens toen het over FC volendam ging, dat ik het hondje van een profvoetballer te logeren had vrijdag
die gozer speelt daar namelijk en kwam net door het beeld gesjouwd
Jawel, maar allemaal regelwerk voor andere dingen zorgt ervoor dat daar vandaag niks van gekomen isquote:
Da's volgende week, lulquote:Op zondag 3 mei 2009 18:14 schreef swarmahoer het volgende:
moederdagkado vergeten :(
wie zijn het nog meer vergeten
er trappen er genoeg inquote:
Toch jammer dat het een slap aftreksel is van het vaderdagtopicquote:
maar zoals ik al aangaf, er trappen er nog genoeg inquote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch jammer dat het een slap aftreksel is van het vaderdagtopic.
Je moet me msnen danquote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Yashi, swarmi, nog 'n potje catan? Ik heb eindelijk een beetje tijd.
Rond kwart over acht ben ik weg, dus tot die tijd is er nog een kansquote:Op zondag 3 mei 2009 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moet me msnen danmaar vanaaf ook nog een beetje tijd? dan doet IB ook mee
![]()
Nu eerst zo eten enzo
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die zich aftrekken met nylonkousjes...
Die schenkstroop er compleet nutteloos tussen, briljant.
hoe kun je cheaten bij katan?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik meld het maar even voordat ze dadelijk blij komt zijn:
Yashi zit in één kamer met IB en cheat bij het Catannen. Toch jammer om zo te moeten winnen, Yash.
een fijne halve verjaardag gevierdquote:Op zondag 3 mei 2009 19:56 schreef Dupje het volgende:
Zoww pap mam en zusje zijn weer weg, was gezellig!
Mja, 't is Yashi. Alles went, zullen we maar zeggen...quote:
speelt ze dan altijd valsquote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, 't is Yashi. Alles went, zullen we maar zeggen...
Of ze beticht anderen er valselijk van. Ook jammer.quote:
ik snap dan niet dat iemand nog met haar wilt catannenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of ze beticht anderen er valselijk van. Ook jammer.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee hallo, uiteindelijk won Mikkie gewoon zelluf
Zulks een kwaliteitspostquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik hoef niet te zeggen dat ik echt niet aant cheaten was want dat is wel duidelijk dat dat niet zo is
ontkennen is bevestigenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik hoef niet te zeggen dat ik echt niet aant cheaten was want dat is wel duidelijk dat dat niet zo is
stinkt ie ?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
En nu ga ik mijn vriendje het bad mee in sleuren
Hehe eerst schoonmaken danquote:Op zondag 3 mei 2009 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
En nu ga ik mijn vriendje het bad mee in sleuren
Ohquote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat bad is best schoon hoorhet is alleen eigenlijk net te klein
Dat was toch altijd al bij VB?quote:Op maandag 4 mei 2009 03:30 schreef swarmahoer het volgende:
personeelsfeestje gehad, inc bbq, wat een slettenfestijn zeg
Ja, maar het warm water van het bad is afgesloten boven...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar jij hebt zelf toch ook een bad boven?
Naja ook slapen
toen was ik er niet bij waarschijnlijkquote:
dat bevrijdingsfestival aldaarquote:
Al jaren ben ik daar te vindenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:23 schreef LastRequest het volgende:
5 mei is altijd groot feest in Wageningen
Sander, zeker heen gaan.. echt heel leuk!
waar in de buurt ?quote:
hoe ben je op fok terecht gekomen? en ben je van plan hier te blijven hangenquote:
vergeet de pics nietquote:Op maandag 4 mei 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
gezelligin dat geval is een voorstelpost wel leuk natuurlijk
hoe oud je bent, wat je studeert enzo
sorry, ik begin vergeetachtig te wordenquote:
Als je het lucratief wil maken natuurlijk welquote:Op maandag 4 mei 2009 16:30 schreef SLP_ het volgende:
Haha nee nog minder ;P
Hmm volgens mij heb je daar geen hbo voor nodig hoor
ik doe toilettenpoetsenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Facilities managen (zeg een toilet ofzo...) dus swarmi is een soort veredelde toiletmeneer
maar t is n hbo opleiding, vooral het managen van alle dingen die een bedrijf wel nodig heeft, maar niet bij de hoofdzaken horen, dus gebouwonderhoud, wagenpark, evenementen enzoquote:Op maandag 4 mei 2009 16:30 schreef SLP_ het volgende:
Haha nee nog minder ;P
Hmm volgens mij heb je daar geen hbo voor nodig hoor
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar t is n hbo opleiding, vooral het managen van alle dingen die een bedrijf wel nodig heeft, maar niet bij de hoofdzaken horen, dus gebouwonderhoud, wagenpark, evenementen enzo
nee beestjes kweken is leukquote:
quote:
Ooit had ik er 130! En nu nog maar 115quote:
Was er in NMGN te doen, eik?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:22 schreef Mikkie het volgende:
Klinkt wel geinig, al die festivals morgen. Helaas moet ik werken.
was al gepost vandaag, ik ben net zo lui als jij om t op te zoekenquote:
Pcies!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was al gepost vandaag, ik ben net zo lui als jij om t op te zoeken
Ben jij nieuw?quote:
Bedankt! Even kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:00 schreef morgane het volgende:
nog maar een keer dan: http://www.4en5mei-nijmegen.nl
Heb je je al ergens voorgesteld? Dan lees ik die post wel even. (linkje graagquote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef SLP_ het volgende:
Uh ja nieuw op dit forumMaar niet in Nijmegen
lazy fuckquote:
Of niet!quote:
dan zul je nooit te weten komen wat voor vlees we in de kuip hebbenquote:
Zoals ze in de Middeleeuwen zeiden Helaasch Pindakaaschquote:Op maandag 4 mei 2009 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan zul je nooit te weten komen wat voor vlees we in de kuip hebben
Jij leert snel!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef SLP_ het volgende:
Haha omg
Hmm volgens mij is D_K erg geliefd hier
hij is eigelijk een doetje en n knuffelbeer, maar nu er nieuw vrouwenvleesch is doet hij alsof die groot en stoer is zoals mikkiequote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef SLP_ het volgende:
Haha omg
Hmm volgens mij is D_K erg geliefd hier
Pindakaas komt oorspronkelijk uit de Verenigde Staten, waar het ontwikkeld werd door Dr. John Harvey Kellogg in 1893quote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals ze in de Middeleeuwen zeiden Helaasch Pindakaasch
Een knuffelbeer?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is eigelijk een doetje en n knuffelbeer, maar nu er nieuw vrouwenvleesch is doet hij alsof die groot en stoer is zoals mikkie
Ik ben ook een doetje en een knuffelbeer!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is eigelijk een doetje en n knuffelbeer, maar nu er nieuw vrouwenvleesch is doet hij alsof die groot en stoer is zoals mikkie
Geheid dat swarmi op de hoogte is.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de hyves van SLP zeker gemist he?
Daarom ben ik hetquote:Op maandag 4 mei 2009 19:38 schreef SLP_ het volgende:
En je bent geen leuke relschopper, niet humorvol, heel irritant en een grote randdebiel
Dan kan je toch ook geen knuffelbeer zijn??
nee, die is er nog nietquote:Op maandag 4 mei 2009 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de hyves van SLP zeker gemist he?
en nuquote:
Nee die functie heb ik overgedragen aan Mikkie. Ik bedoel ik kan ook maar zoveel functies tegelijk vervullen!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:38 schreef SLP_ het volgende:
En je bent geen leuke relschopper, niet humorvol, heel irritant en een grote randdebiel
Dan kan je toch ook geen knuffelbeer zijn??
Moet je zo 2 min je snater houden.quote:
Dat heb ik ook al jaren gehad. Wel al vaker in de auto even aan de kant gaan staan, werd het altijd even aangekondigd.quote:
En hoe vlot het met de verkoop van je auto?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al jaren gehad. Wel al vaker in de auto even aan de kant gaan staan, werd het altijd even aangekondigd.
Ik ookquote:
kan je dat belastinggeld nu al verwachten danquote:Op maandag 4 mei 2009 22:15 schreef Sander het volgende:!
Mijn werk heeft mijn salaris niet gestort. Én mijn belastinggeld is er nog niet. Ik sta weer mooi in het donkerrood aan het begin van de maand.
De dagtekening van mijn brief is 6 mei; en binnen twee weken daarna krijg je je geld. Kwestie van meteen in januari invullenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je dat belastinggeld nu al verwachten dan
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:15 schreef Sander het volgende:!
Mijn werk heeft mijn salaris niet gestort. Én mijn belastinggeld is er nog niet. Ik sta weer mooi in het donkerrood aan het begin van de maand.
Volgens je profiel woon je in Wijchen. Leuke bios, maar verderquote:
Beter dan die in Nijmegen (minus de Lux)! Verder is Wijchen niet veel soeps!quote:
Heb je je al ergens voorgesteld trouwens? Zo ja, doe dan eens een linkje posten!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef SLP_ het volgende:
Die in Nijmegen is wel een stuk ruimer in ieder geval. Hmm ik weet niet of er meerderen uit Wijchen komen...
Waarom niet, eik? Ik vond dat wel een toffe peer!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
cp is de enige wijchenaarmaar die komt hier al n tijdje niet meer
lazy fuck je zoekt maar lekker als het je echt interesseertquote:Op maandag 4 mei 2009 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je je al ergens voorgesteld trouwens? Zo ja, doe dan eens een linkje posten!
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom niet, eik? Ik vond dat wel een toffe peer!
nee een vriendinquote:
Zoveel doet het mij nu ook weer niet!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lazy fuck je zoekt maar lekker als het je echt interesseert
Aha, dat verklaart waarom jij hier nog wel zitquote:
ik moest lachenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha, dat verklaart waarom jij hier nog wel zit
ja, als ik te veel ga rijden wordt dat mijn doodquote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoveel doet het mij nu ook weer niet!
[..]
Aha, dat verklaart waarom jij hier nog wel zit
quote:
Dat is verstandig ja! Als jij moet lachen om mij dan moet je duidelijk je bedje opzoeken!quote:
Ik zou eerder dood gaan van schaamte als ik zo zou spellen!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, als ik te veel ga rijden wordt dat mijn dood
Ruk.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe vlot het met de verkoop van je auto?
Belastinggeld? Dat krijg ik altijd pas eind juni ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 22:15 schreef Sander het volgende:!
En inruilen? Of hoe zat dat dan met die milieu-regelingen voor het inleveren van een oude auto voor de sloop-premie?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ruk.. Maar goed, ik heb 'm op dit moment alleen op Fok staan. Moet nog even bij Speurders e.d. regelen, maar dat doe ik in de loop van de week wel. Marktplaats, autotrader e.d. moet je betalen, da's ook weer zonde.
[..]
Belastinggeld? Dat krijg ik altijd pas eind juni ofzo. Eén troost: ik sta ook rood en ik moet nog op reis
En ik wil nog steeds een andere auto
Daar valt m'n huidige auto net buiten, geen slooppremie dus. Bovendien koop ik geen auto van jonger dan 2001 terugquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En inruilen? Of hoe zat dat dan met die milieu-regelingen voor het inleveren van een oude auto voor de sloop-premie?
en geeneens een hulplijn ingeschakeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:36 schreef Mikkie het volgende:
Oh trouwens ook het vermelden waard: we hebben vanavond weer de pubquiz gewonnen.
Geloof me, die hadden we de vorige keer echt niet nodig, waren met enorm ruime voorsprong winnaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en geeneens een hulplijn ingeschakeld
Ik werk in Arnhem in een computerzaak, blijkbaar is er iets misgegaan met de automatische betaling. De accountants die voor mijn werk werken hebben de boel wel doorgehaald, maar de winkel heeft het niet overgemaakt. Ze weten er inmiddels al van maar het regelen gaat nog wel even duren. Ik ga zo gewoon nog een x naar ze bellen en vraegn hoe het zit.quote:
Ik doe altijd zo snel mogelijk aangifte. Dan heb ik mijn geld ook lekker snelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:20 schreef Mikkie het volgende:
Belastinggeld? Dat krijg ik altijd pas eind juni ofzo. Eén troost: ik sta ook rood en ik moet nog op reis
En ik wil nog steeds een andere auto
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je je al ergens voorgesteld trouwens? Zo ja, doe dan eens een linkje posten!
Ooh oke, wel kut zeg.. Ik hoop voor je dat het snel overgemaakt wordt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik werk in Arnhem in een computerzaak, blijkbaar is er iets misgegaan met de automatische betaling. De accountants die voor mijn werk werken hebben de boel wel doorgehaald, maar de winkel heeft het niet overgemaakt. Ze weten er inmiddels al van maar het regelen gaat nog wel even duren. Ik ga zo gewoon nog een x naar ze bellen en vraegn hoe het zit.
Ik mijn aangifte altijd pas een week voor de deadline. Soms vang ik namelijk nog van die mooie constructies op in de tussentijd, die ik dan nog kan verwerken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik doe altijd zo snel mogelijk aangifte. Dan heb ik mijn geld ook lekker snel
Kijk aan dergelijke reacties heb je ook iets. Nu hoef ik niet op te zoeken dat je waarschijnlijk nog op de middelbare school zit. Wat een zestienjarige reactie!quote:
Ja, die is echt meesterlijk.quote:
Niks mis mee. Ik heb ook geen notesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef swarmahoer het volgende:
de kardinaal heeft geneens noteswat een mietje
jouw 2e note komt door mijquote:
als je de tientallen niet meerekend, neequote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je de tientallen niet meerekend, nee
Je overdrijftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je de tientallen niet meerekend, nee
in de fokshopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef morgane het volgende:
Het was inderdaad vanwege een hoi-post in het gitaristentopicwaar kan ik trouwens zien hoeveel notes ik heb?
Ik heb mn konijntje nu los door de kamer lopen, gezelligze is erg vrolijk vandaag, maakt allemaal rare sprongen haha. Het heeft nog een naam ook, ze maakt dan een 'binky'. Ben wel steeds bang dat ze in mn tenen bijt, heb geen schoenen aan
maar het gaat nog goed.
Weer brakquote:
Tuurlijk ben ik niet vrijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Owh verrek, iedereen is natuurlijk vrij vandaag hè? Daar had ik echt niet bij stil gestaan...
quote:
Tnx Piet, het doet me goed om dat te horenquote:
True that. Ervoor betalen al helemaal. Het zal me echt jeuken wat een stel van die omhooggevallen puisterige kutnerds die de hele dag achter hun toetsenbord zitten over me te zeggen hebbenquote:
Jo, thanx.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef Mikkie het volgende:
True that. Ervoor betalen al helemaal. Het zal me echt jeuken wat een stel van die omhooggevallen puisterige kutnerds die de hele dag achter hun toetsenbord zitten over me te zeggen hebben.
Zeventien!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk aan dergelijke reacties heb je ook iets. Nu hoef ik niet op te zoeken dat je waarschijnlijk nog op de middelbare school zit. Wat een zestienjarige reactie!
Wat beloof je ze er dan voor in ruil??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
eens met Mikkieen als ik het zo graag zou willen weten dan kijk ik zo'n puisterig kereltje wel lief aan en dan zegt ie het mij wel...
Nu wel.quote:
Het domste is gewoon dat je eerst niet tot die categorie puisterige kutnerds behoorde, maar door me te noten val je er wél onderquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Californium het volgende:
tis zover mensenUniversiteit heeft op de wc instucties opgehangen: how to protect yourself and others from influenza
![]()
Over hoe je je handen moet wassen....![]()
wees een trendsetter draag als eerste een maskerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:04 schreef Californium het volgende:
nopehier doen ze niet aan maskers (nog niet )
Hoorde wel vorige week op de radio dat het belangrijk was om je handen met anti-bacteriele zeep te wassenwat dat voor een nut heeft weet ik niet
Maar dat is toch het enige wat hier hangt
Ja ik ga zo mijn baas gewoon weer lastig vallen en vragen hoe het zit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:59 schreef SLP_ het volgende:
Ooh oke, wel kut zeg.. Ik hoop voor je dat het snel overgemaakt wordt!
Ik heb je er drie gegeven. Waaronder een op een meet: "wat een lul".quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het domste is gewoon dat je eerst niet tot die categorie puisterige kutnerds behoorde, maar door me te noten val je er wél onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |