en geeneens een hulplijn ingeschakeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:36 schreef Mikkie het volgende:
Oh trouwens ook het vermelden waard: we hebben vanavond weer de pubquiz gewonnen.
Geloof me, die hadden we de vorige keer echt niet nodig, waren met enorm ruime voorsprong winnaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en geeneens een hulplijn ingeschakeld
Ik werk in Arnhem in een computerzaak, blijkbaar is er iets misgegaan met de automatische betaling. De accountants die voor mijn werk werken hebben de boel wel doorgehaald, maar de winkel heeft het niet overgemaakt. Ze weten er inmiddels al van maar het regelen gaat nog wel even duren. Ik ga zo gewoon nog een x naar ze bellen en vraegn hoe het zit.quote:
Ik doe altijd zo snel mogelijk aangifte. Dan heb ik mijn geld ook lekker snelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:20 schreef Mikkie het volgende:
Belastinggeld? Dat krijg ik altijd pas eind juni ofzo. Eén troost: ik sta ook rood en ik moet nog op reis
En ik wil nog steeds een andere auto
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je je al ergens voorgesteld trouwens? Zo ja, doe dan eens een linkje posten!
Ooh oke, wel kut zeg.. Ik hoop voor je dat het snel overgemaakt wordt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik werk in Arnhem in een computerzaak, blijkbaar is er iets misgegaan met de automatische betaling. De accountants die voor mijn werk werken hebben de boel wel doorgehaald, maar de winkel heeft het niet overgemaakt. Ze weten er inmiddels al van maar het regelen gaat nog wel even duren. Ik ga zo gewoon nog een x naar ze bellen en vraegn hoe het zit.
Ik mijn aangifte altijd pas een week voor de deadline. Soms vang ik namelijk nog van die mooie constructies op in de tussentijd, die ik dan nog kan verwerken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik doe altijd zo snel mogelijk aangifte. Dan heb ik mijn geld ook lekker snel
Kijk aan dergelijke reacties heb je ook iets. Nu hoef ik niet op te zoeken dat je waarschijnlijk nog op de middelbare school zit. Wat een zestienjarige reactie!quote:
Ja, die is echt meesterlijk.quote:
Niks mis mee. Ik heb ook geen notesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef swarmahoer het volgende:
de kardinaal heeft geneens noteswat een mietje
jouw 2e note komt door mijquote:
als je de tientallen niet meerekend, neequote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je de tientallen niet meerekend, nee
Je overdrijftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je de tientallen niet meerekend, nee
in de fokshopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef morgane het volgende:
Het was inderdaad vanwege een hoi-post in het gitaristentopicwaar kan ik trouwens zien hoeveel notes ik heb?
Ik heb mn konijntje nu los door de kamer lopen, gezelligze is erg vrolijk vandaag, maakt allemaal rare sprongen haha. Het heeft nog een naam ook, ze maakt dan een 'binky'. Ben wel steeds bang dat ze in mn tenen bijt, heb geen schoenen aan
maar het gaat nog goed.
Weer brakquote:
Tuurlijk ben ik niet vrijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Owh verrek, iedereen is natuurlijk vrij vandaag hè? Daar had ik echt niet bij stil gestaan...
quote:
Tnx Piet, het doet me goed om dat te horenquote:
True that. Ervoor betalen al helemaal. Het zal me echt jeuken wat een stel van die omhooggevallen puisterige kutnerds die de hele dag achter hun toetsenbord zitten over me te zeggen hebbenquote:
Jo, thanx.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef Mikkie het volgende:
True that. Ervoor betalen al helemaal. Het zal me echt jeuken wat een stel van die omhooggevallen puisterige kutnerds die de hele dag achter hun toetsenbord zitten over me te zeggen hebben.
Zeventien!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk aan dergelijke reacties heb je ook iets. Nu hoef ik niet op te zoeken dat je waarschijnlijk nog op de middelbare school zit. Wat een zestienjarige reactie!
Wat beloof je ze er dan voor in ruil??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
eens met Mikkieen als ik het zo graag zou willen weten dan kijk ik zo'n puisterig kereltje wel lief aan en dan zegt ie het mij wel...
Nu wel.quote:
Het domste is gewoon dat je eerst niet tot die categorie puisterige kutnerds behoorde, maar door me te noten val je er wél onderquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Californium het volgende:
tis zover mensenUniversiteit heeft op de wc instucties opgehangen: how to protect yourself and others from influenza
![]()
Over hoe je je handen moet wassen....![]()
wees een trendsetter draag als eerste een maskerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:04 schreef Californium het volgende:
nopehier doen ze niet aan maskers (nog niet )
Hoorde wel vorige week op de radio dat het belangrijk was om je handen met anti-bacteriele zeep te wassenwat dat voor een nut heeft weet ik niet
Maar dat is toch het enige wat hier hangt
Ja ik ga zo mijn baas gewoon weer lastig vallen en vragen hoe het zit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:59 schreef SLP_ het volgende:
Ooh oke, wel kut zeg.. Ik hoop voor je dat het snel overgemaakt wordt!
Ik heb je er drie gegeven. Waaronder een op een meet: "wat een lul".quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het domste is gewoon dat je eerst niet tot die categorie puisterige kutnerds behoorde, maar door me te noten val je er wél onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |