dankje, heb er erg mn best op gedaanquote:
Ik bedoel eigenlijk dat ik niet wil gaan serveren in een café of restaurantquote:
je bedoelt een azijnzeikerquote:
Was jij niet die kerel met een IQ onder het vriespunt?quote:
Als je zin hebt mag je onze ook schoonmakenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
Zo eens ff de kookpitjes aangepakt. Wat een teringzooi was dat
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef gers het volgende:
[..]
Als je zin hebt mag je onze ook schoonmaken
om dat je het leuk vindt om te poetsenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Waar denk je dat ze zo vuil waren in eerste instantie
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was jij niet die kerel met een IQ onder het vriespunt?
wiequote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zat net de palingsoap te kijkenen bedacht me net ineens toen het over FC volendam ging, dat ik het hondje van een profvoetballer te logeren had vrijdag
die gozer speelt daar namelijk en kwam net door het beeld gesjouwd
Jawel, maar allemaal regelwerk voor andere dingen zorgt ervoor dat daar vandaag niks van gekomen isquote:
Da's volgende week, lulquote:Op zondag 3 mei 2009 18:14 schreef swarmahoer het volgende:
moederdagkado vergeten :(
wie zijn het nog meer vergeten
er trappen er genoeg inquote:
Toch jammer dat het een slap aftreksel is van het vaderdagtopicquote:
maar zoals ik al aangaf, er trappen er nog genoeg inquote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch jammer dat het een slap aftreksel is van het vaderdagtopic.
Je moet me msnen danquote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Yashi, swarmi, nog 'n potje catan? Ik heb eindelijk een beetje tijd.
Rond kwart over acht ben ik weg, dus tot die tijd is er nog een kansquote:Op zondag 3 mei 2009 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moet me msnen danmaar vanaaf ook nog een beetje tijd? dan doet IB ook mee
![]()
Nu eerst zo eten enzo
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die zich aftrekken met nylonkousjes...
Die schenkstroop er compleet nutteloos tussen, briljant.
hoe kun je cheaten bij katan?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik meld het maar even voordat ze dadelijk blij komt zijn:
Yashi zit in één kamer met IB en cheat bij het Catannen. Toch jammer om zo te moeten winnen, Yash.
een fijne halve verjaardag gevierdquote:Op zondag 3 mei 2009 19:56 schreef Dupje het volgende:
Zoww pap mam en zusje zijn weer weg, was gezellig!
Mja, 't is Yashi. Alles went, zullen we maar zeggen...quote:
speelt ze dan altijd valsquote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, 't is Yashi. Alles went, zullen we maar zeggen...
Of ze beticht anderen er valselijk van. Ook jammer.quote:
ik snap dan niet dat iemand nog met haar wilt catannenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of ze beticht anderen er valselijk van. Ook jammer.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee hallo, uiteindelijk won Mikkie gewoon zelluf
Zulks een kwaliteitspostquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik hoef niet te zeggen dat ik echt niet aant cheaten was want dat is wel duidelijk dat dat niet zo is
ontkennen is bevestigenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik hoef niet te zeggen dat ik echt niet aant cheaten was want dat is wel duidelijk dat dat niet zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |