Toch jammer dat het een slap aftreksel is van het vaderdagtopicquote:
maar zoals ik al aangaf, er trappen er nog genoeg inquote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch jammer dat het een slap aftreksel is van het vaderdagtopic.
Je moet me msnen danquote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Yashi, swarmi, nog 'n potje catan? Ik heb eindelijk een beetje tijd.
Rond kwart over acht ben ik weg, dus tot die tijd is er nog een kansquote:Op zondag 3 mei 2009 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moet me msnen danmaar vanaaf ook nog een beetje tijd? dan doet IB ook mee
![]()
Nu eerst zo eten enzo
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die zich aftrekken met nylonkousjes...
Die schenkstroop er compleet nutteloos tussen, briljant.
hoe kun je cheaten bij katan?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik meld het maar even voordat ze dadelijk blij komt zijn:
Yashi zit in één kamer met IB en cheat bij het Catannen. Toch jammer om zo te moeten winnen, Yash.
een fijne halve verjaardag gevierdquote:Op zondag 3 mei 2009 19:56 schreef Dupje het volgende:
Zoww pap mam en zusje zijn weer weg, was gezellig!
Mja, 't is Yashi. Alles went, zullen we maar zeggen...quote:
speelt ze dan altijd valsquote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, 't is Yashi. Alles went, zullen we maar zeggen...
Of ze beticht anderen er valselijk van. Ook jammer.quote:
ik snap dan niet dat iemand nog met haar wilt catannenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of ze beticht anderen er valselijk van. Ook jammer.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee hallo, uiteindelijk won Mikkie gewoon zelluf
Zulks een kwaliteitspostquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik hoef niet te zeggen dat ik echt niet aant cheaten was want dat is wel duidelijk dat dat niet zo is
ontkennen is bevestigenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik hoef niet te zeggen dat ik echt niet aant cheaten was want dat is wel duidelijk dat dat niet zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |