je rook naar appeltaartquote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoe ik gister rook wel ja
Ik ga maar eens ontbijten.. met optimel, het enige gezonde wat hier opt moment in huis is
hij gebruikt je gewoonquote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik voel me ook net zo'n huisvrouwtjeIB is werken en ik heb de hele berg afwas weggewerkt en zit er over te denken een was te draaien en hier nog wat meer op te ruimen enzo
En swarmi, spiegelaar noemen ze zoiets.
die grap is wel heel slechtquote:Op zondag 3 mei 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij gebruikt je gewoon
tegen de tijd dat ik op kamers zit wil ik ook wel n keertje sex met je hoor
owja spiegelaar
dupje is een spiegelaar(hihi ze werkt bij de albert heijn, daar spiegelt iedereen
)
Nee, ik deed het helemaal uit mezelf, dat is het ergstequote:
quote:tegen de tijd dat ik op kamers zit wil ik ook wel n keertje sex met je hoor
Werkte, dat is ook al zeker vanaf september niet meer zoquote:owja spiegelaar
dupje is een spiegelaar(hihi ze werkt bij de albert heijn, daar spiegelt iedereen
)
Als je dadelijk ziek bent weet je in elk geval waar het aan lagquote:Op zondag 3 mei 2009 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, inderdaad.
Hmm die optimel, net was ik vergeten te schudden dus kwam er eerst echt een half schaaltje waterachtig iets mee.. en nu vind ik hem ook verdacht smaken.. maar hij is tot 10 mei goed
mochten we naar eindhoven gaan, zorg ik voor het bier (of mag dat nietquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar was toch een woord voor, mensen lekker maken met dingen die ze niet hebben? huichelaar ofzo?
Pfff ik werk er echt al bijna een jaar niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij gebruikt je gewoon
owja spiegelaar
)
Geen idee, als je daar trakteert zullen ze 't best waarderenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mochten we naar eindhoven gaan, zorg ik voor het bier (of mag dat niet)
ja maar anders klopte de grap niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Pfff ik werk er echt al bijna een jaar niet meer
Waarom zouden er mensen naar Eindhoven gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mochten we naar eindhoven gaan, zorg ik voor het bier (of mag dat niet)
graag een applaus voor de man die altijd op zn woorden kan komen,quote:
erotiekbeursquote:Op zondag 3 mei 2009 14:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zouden er mensen naar Eindhoven gaan
Nobele Henkiequote:Op zondag 3 mei 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das al lang geledenquote:
je bliept dusquote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef morgane het volgende:
Ik werk bij Albert Heijn maar spiegel niet
Nog maar 2 dagen werken!
En dan ga je daarmee stoppen?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef morgane het volgende:
Ik werk bij Albert Heijn maar spiegel niet
Nog maar 2 dagen werken!
bakkersmeisjes van de appiequote:
mijn zusjequote:
pics ?quote:
dont gonna happenquote:
jammerquote:
dont gonna happen?quote:
Jep, zaterdag loopt mn contract af. Ze willen me er in juni uitgooien omdat ik te duur ben, maar ik heb gewoon zelf ontslag genomenquote:
Mja, dat probleem ken ik, mijn zusje is ook na 3 jaar uit de AH geschopt... Beetje stom.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:56 schreef morgane het volgende:
[..]
Jep, zaterdag loopt mn contract af. Ze willen me er in juni uitgooien omdat ik te duur ben, maar ik heb gewoon zelf ontslag genomennu nog een ander baantje vinden
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:03 schreef morgane het volgende:
Ik heb nu nog sollicitaties lopen bij Blue Moon, Etos en La Place. En misschien als oproepkracht bij de bibliotheek, maar dat is dus maar voor af en toe. Ik weet wel dat ik niet de horeca in wil en ook geen call center
bestaan die nog steedsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |