kan je dat belastinggeld nu al verwachten danquote:Op maandag 4 mei 2009 22:15 schreef Sander het volgende:!
Mijn werk heeft mijn salaris niet gestort. Én mijn belastinggeld is er nog niet. Ik sta weer mooi in het donkerrood aan het begin van de maand.
De dagtekening van mijn brief is 6 mei; en binnen twee weken daarna krijg je je geld. Kwestie van meteen in januari invullenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je dat belastinggeld nu al verwachten dan
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:15 schreef Sander het volgende:!
Mijn werk heeft mijn salaris niet gestort. Én mijn belastinggeld is er nog niet. Ik sta weer mooi in het donkerrood aan het begin van de maand.
Volgens je profiel woon je in Wijchen. Leuke bios, maar verderquote:
Beter dan die in Nijmegen (minus de Lux)! Verder is Wijchen niet veel soeps!quote:
Heb je je al ergens voorgesteld trouwens? Zo ja, doe dan eens een linkje posten!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef SLP_ het volgende:
Die in Nijmegen is wel een stuk ruimer in ieder geval. Hmm ik weet niet of er meerderen uit Wijchen komen...
Waarom niet, eik? Ik vond dat wel een toffe peer!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
cp is de enige wijchenaarmaar die komt hier al n tijdje niet meer
lazy fuck je zoekt maar lekker als het je echt interesseertquote:Op maandag 4 mei 2009 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je je al ergens voorgesteld trouwens? Zo ja, doe dan eens een linkje posten!
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom niet, eik? Ik vond dat wel een toffe peer!
nee een vriendinquote:
Zoveel doet het mij nu ook weer niet!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lazy fuck je zoekt maar lekker als het je echt interesseert
Aha, dat verklaart waarom jij hier nog wel zitquote:
ik moest lachenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha, dat verklaart waarom jij hier nog wel zit
ja, als ik te veel ga rijden wordt dat mijn doodquote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoveel doet het mij nu ook weer niet!
[..]
Aha, dat verklaart waarom jij hier nog wel zit
quote:
Dat is verstandig ja! Als jij moet lachen om mij dan moet je duidelijk je bedje opzoeken!quote:
Ik zou eerder dood gaan van schaamte als ik zo zou spellen!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, als ik te veel ga rijden wordt dat mijn dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |