Als je het lucratief wil maken natuurlijk welquote:Op maandag 4 mei 2009 16:30 schreef SLP_ het volgende:
Haha nee nog minder ;P
Hmm volgens mij heb je daar geen hbo voor nodig hoor
ik doe toilettenpoetsenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Facilities managen (zeg een toilet ofzo...) dus swarmi is een soort veredelde toiletmeneer
maar t is n hbo opleiding, vooral het managen van alle dingen die een bedrijf wel nodig heeft, maar niet bij de hoofdzaken horen, dus gebouwonderhoud, wagenpark, evenementen enzoquote:Op maandag 4 mei 2009 16:30 schreef SLP_ het volgende:
Haha nee nog minder ;P
Hmm volgens mij heb je daar geen hbo voor nodig hoor
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar t is n hbo opleiding, vooral het managen van alle dingen die een bedrijf wel nodig heeft, maar niet bij de hoofdzaken horen, dus gebouwonderhoud, wagenpark, evenementen enzo
nee beestjes kweken is leukquote:
quote:
Ooit had ik er 130! En nu nog maar 115quote:
Was er in NMGN te doen, eik?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:22 schreef Mikkie het volgende:
Klinkt wel geinig, al die festivals morgen. Helaas moet ik werken.
was al gepost vandaag, ik ben net zo lui als jij om t op te zoekenquote:
Pcies!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was al gepost vandaag, ik ben net zo lui als jij om t op te zoeken
Ben jij nieuw?quote:
Bedankt! Even kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:00 schreef morgane het volgende:
nog maar een keer dan: http://www.4en5mei-nijmegen.nl
Heb je je al ergens voorgesteld? Dan lees ik die post wel even. (linkje graagquote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef SLP_ het volgende:
Uh ja nieuw op dit forumMaar niet in Nijmegen
lazy fuckquote:
Of niet!quote:
dan zul je nooit te weten komen wat voor vlees we in de kuip hebbenquote:
Zoals ze in de Middeleeuwen zeiden Helaasch Pindakaaschquote:Op maandag 4 mei 2009 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan zul je nooit te weten komen wat voor vlees we in de kuip hebben
Jij leert snel!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef SLP_ het volgende:
Haha omg
Hmm volgens mij is D_K erg geliefd hier
hij is eigelijk een doetje en n knuffelbeer, maar nu er nieuw vrouwenvleesch is doet hij alsof die groot en stoer is zoals mikkiequote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef SLP_ het volgende:
Haha omg
Hmm volgens mij is D_K erg geliefd hier
Pindakaas komt oorspronkelijk uit de Verenigde Staten, waar het ontwikkeld werd door Dr. John Harvey Kellogg in 1893quote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals ze in de Middeleeuwen zeiden Helaasch Pindakaasch
Een knuffelbeer?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is eigelijk een doetje en n knuffelbeer, maar nu er nieuw vrouwenvleesch is doet hij alsof die groot en stoer is zoals mikkie
Ik ben ook een doetje en een knuffelbeer!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is eigelijk een doetje en n knuffelbeer, maar nu er nieuw vrouwenvleesch is doet hij alsof die groot en stoer is zoals mikkie
Geheid dat swarmi op de hoogte is.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de hyves van SLP zeker gemist he?
Daarom ben ik hetquote:Op maandag 4 mei 2009 19:38 schreef SLP_ het volgende:
En je bent geen leuke relschopper, niet humorvol, heel irritant en een grote randdebiel
Dan kan je toch ook geen knuffelbeer zijn??
nee, die is er nog nietquote:Op maandag 4 mei 2009 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de hyves van SLP zeker gemist he?
en nuquote:
Nee die functie heb ik overgedragen aan Mikkie. Ik bedoel ik kan ook maar zoveel functies tegelijk vervullen!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:38 schreef SLP_ het volgende:
En je bent geen leuke relschopper, niet humorvol, heel irritant en een grote randdebiel
Dan kan je toch ook geen knuffelbeer zijn??
Moet je zo 2 min je snater houden.quote:
Dat heb ik ook al jaren gehad. Wel al vaker in de auto even aan de kant gaan staan, werd het altijd even aangekondigd.quote:
En hoe vlot het met de verkoop van je auto?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al jaren gehad. Wel al vaker in de auto even aan de kant gaan staan, werd het altijd even aangekondigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |