Nee, rode billen van Staceys spanking.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Shitney het volgende:
[..]
Al die aap-vergelijkingen die ik elke week moet lezen zijn zeker omdat hij zulke mooie blonde haren heeft, wou je zeggen?
Ohw dat. Nee had ik niet gezien. Ben er ook niet elke weer. En egocentrisch als ik ben lees ik meestal alleen mijn eigen berichtjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Shitney het volgende:
[..]
Al die aap-vergelijkingen die ik elke week moet lezen zijn zeker omdat hij zulke mooie blonde haren heeft, wou je zeggen?
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:11 schreef BVO het volgende:
Daar hebben we mevrouw-"ik heb geen eigen identiteit" weer.
ik bart en rachelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was destijds groot Sita en Bart fan...en Martijn
Ik moest ook aan een rollade denken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zie een te vol figuur in te strak leer
Die won dan ook niet. Remember Nikki? Ook weer een saai, kleurloos zouteloos meisje dat het won van een veel muzikalere chick met podiumuitstraling.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad. Nathalie was echt een houten klaas.
En nu zonder te lachen!
quote:
Whehehe, hoe lang is dat al geleden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik bart en rachel
ik haatte martijn en bouchra
Lol die linker aap lijkt op Bob Rossquote:
All round is ze, ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Weer geweldig
Rachel is echt de meeste allround van allemaal, zonder twijfel.
Snap nou eens dat je daar geen ene fuck aan hebt als artiest!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Weer geweldig
Rachel is echt de meeste allround van allemaal, zonder twijfel.
Bart is zo'n schatjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik bart en rachel
Nee hoor ik vind het ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Dít pakje staat Rachel nou wél mooi. Maar ik lijk wel de enige te zijn die het leuk vindt
Als mensen niets op de show kunnen aanmerken beginnen ze over kleding. Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Dít pakje staat Rachel nou wél mooi. Maar ik lijk wel de enige te zijn die het leuk vindt
vond jequote:
wie is dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Adelante het volgende:
Ze doet me aan iemand denken, maar nu weet ik het:
[ afbeelding ]
Ik haatte martijn ook en dan te bedenken dat ik hem eens tijdens het uitgaan bijna wilde aanvallen. Bouchra vond ik wel een lekkertje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik bart en rachel
Snap nou eens dat het gaat om de X FACTOR.... En dat betekent dus dat je allround moet zijn. Iets wat Rachel zonder twijfel is. Dat jij dat niet snapt is jouw probleemquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Snap nou eens dat je daar geen ene fuck aan hebt als artiest!!!
Bride of Chucky Has Returned!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:11 schreef _Arual_ het volgende:
Waarom vond iedereen Sita destijds de leukste van K-otic. Griezel.
Nee hoor, de anderen hebben allemaal een mager-lat-maatje denk ik. Gezonde meid om te zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
onzinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als mensen niets op de show kunnen aanmerken beginnen ze over kleding. Zo gaat dat.
Martijn was verreweg mijn favoriet. Helemaal geweldig. In het huis was hij ook lachen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik haatte martijn ook en dan te bedenken dat ik hem eens tijdens het uitgaan bijna wilde aanvallen. Bouchra vond ik wel een lekkertje.
Nu ga je wel ver Ade!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Adelante het volgende:
Ze doet me aan iemand denken, maar nu weet ik het:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ohw dat. Nee had ik niet gezien. Ben er ook niet elke weer. En egocentrisch als ik ben lees ik meestal alleen mijn eigen berichtjes
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bride of Chucky Has Returned!
[ afbeelding ]
Ik vond Martijn op een jochie van 6 lijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik bart en rachel
Groep 8quote:
Het lijkt wel.quote:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, de anderen hebben allemaal een mager-lat-maatje denk ik. Gezonde meid om te zien.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Groep 8. Sterker nog ik heb nog ooit die stukjes van Rachel geplaybacked
.
Ik zie haar nog steeds alleen maar kunstjes doen. Country, zet ze een country-stem op. Rock, probeert ze te grommen. Aguilera, probeert ze de vocale trucjes van Aguilera na te doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap nou eens dat het gaat om de X FACTOR.... En dat betekent dus dat je allround moet zijn. Iets wat Rachel zonder twijfel is. Dat jij dat niet snapt is jouw probleem
Ik was toen zelf nog geen 20 volgens mij...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik vond Martijn op een jochie van 6 lijken
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Groep 8. Sterker nog ik heb nog ooit die stukjes van Rachel geplaybacked
.
Bullshit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap nou eens dat het gaat om de X FACTOR.... En dat betekent dus dat je allround moet zijn.
Ik ook, vond Bart ook leukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik vond Bart leuk, met Supergirl![]()
Lisaaaaaaaaaaa
Door de te luide koptelefoon op hun mp3 speler is hun gehoor beschadigd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:17 schreef tong80 het volgende:
Die Lisa kan heel hard schreeuwen.
Waarom vinden mensen dat goede muziek
Dat dus. Ik begin me steeds meer te ergeren aan Lisaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:17 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef _Arual_ het volgende:
Wat een afschuwelijk liedje.
Dat is dan ook niet zo heel lastig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef Grulez het volgende:
De jury gaat vast zeggen dat ze beter kan zingen dan PInk.
Met weer heel erg veel galm op de microfoon.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:17 schreef tong80 het volgende:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef Svensational het volgende:
Wat lief dat ze naar haar oma heeft geluisterd!
weten jullie nog dat ie helemaal niet blij was met die clip? door dat gedoe met sitaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook, vond Bart ook leuk. Maar ze draaien alleen maar de versie van Raemonn op de radio tegenwoordig
die strijkplank van een hester is wel de slankste van de 3 dames-solisten.quote:
Tja groep8 kamp hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef Grulez het volgende:
[..]![]()
Ik moest hardop lachen bij de beeldvorming.
Ja, ze doet ook steeds hetzelfde. Ik vond het niet een van haar betere optredens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef Steve het volgende:
Ik ben een beetje Lisa-moe volgens mij.
Dat vind ik ook, maar he. Ik ben de doelgroep denk ik ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Grulez het volgende:
Alles lijkt wel op elkaar wat ze zingt...
Dat heb ik al de hele reeks. En dan komt er een leuk nummer, is het weer te moeilijk...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Karina het volgende:
Goed gezongen, maar ik vind dit geen leuk nummer. Trouwens, ik heb deze aflevering nog geen nummer gehoord dat ik leuk vind, maar ik luister ook nooit naar 538, dus misschien heeft dat er mee te maken. Niet mijn smaal muziek.
Bart was op Sita, maar Sita had een vriendje...hihiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
weten jullie nog dat ie helemaal niet blij was met die clip? door dat gedoe met sita
en dat is nou net helemaal niet belangrijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef player90 het volgende:
[..]
die strijkplank van een hester is wel de slankste van de 3 dames-solisten.
lisa en rachel zijn echt wel chubby zeg, lekkere kussens om je hoofd op te leggen dat wel
oeh baby i was made to love joeeeeeeequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
weten jullie nog dat ie helemaal niet blij was met die clip? door dat gedoe met sita
In het roze.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef tessie het volgende:
Had zij dat rokje ook niet aan bij die eerste auditie?
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Grulez het volgende:
Alles lijkt wel op elkaar wat ze zingt...
Gaat goed komen. Nu kunnen we zo gaan zeiken op de tv kantine.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie wat sneller posten? Dit topic moet uit m'n AT.
LOL... dat zeg je alsof het een feit is. Joplin moest het ook van haar show hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef tong80 het volgende:
Goed gesproken blonde snol
Maar waarom heb je het over haar uiterlijk.
janis Joplin is de beste zangere in de historie
Haar eerste Adele liedje was toch totáál iets anders dan dit nummer?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze doet ook steeds hetzelfde. Ik vond het niet een van haar betere optredens.
Niet normaal? Valt mee toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef SwitSok het volgende:
Ik denk ik kijk is wat jullie allemaal tijdens deze show zeggen maar dit is niet normaal....
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef SwitSok het volgende:
Ik denk ik kijk is wat jullie allemaal tijdens deze show zeggen maar dit is niet normaal....![]()
het zijn alle 2 piggies, nou goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Iedereen heeft wat op te merken over rachel? En nu hoor je fucking niemand over Lisa? Die is toch veel vetter dan Rachel
Raar hè. Lisa is idd veel dikker dan Rachel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Iedereen heeft wat op te merken over rachel? En nu hoor je fucking niemand over Lisa? Die is toch veel vetter dan Rachel
Bij jouw top 3 hebben er 2 zelfs geen act meerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
Wat gebeurt er met het vierde jurylid die geen act in de finale heeft? Moet die ook weg?
Mijn finale 3:
1. Hester
2. Lisa
3. Whatevah
jij bent stiekem 'n beetje flieft op Roan he?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Steve het volgende:
Oeh dat voorstukje van Roan!Dadelijk even terugkijken.
Ik heb ook een eigen geluid maar dat is echt geen reden om op mij te stemmen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef tong80 het volgende:
Hup Buurman en Buurman De enigen met een eigen geluid
Rachael heeft een ander soort vol figuurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Raar hè. Lisa is idd veel dikker dan Rachel.
Ja vals.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef tong80 het volgende:
Hup Buurman en Buurman De enigen met een eigen geluid
Okee, ze heeft twee maniertjes... haar ballad maniertje en haar uptempo maniertje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Haar eerste Adele liedje was toch totáál iets anders dan dit nummer?
Het was inderdaad behoorlijk slecht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef tessie het volgende:
Ik heb het eerste optreden van whatever gemist, maar was dat echt de hele tijd zo vals, of laten ze gewoon een heel fout stukje zien nu?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent stiekem 'n beetje flieft op Roan he?!
Heb ik ook steeds met haar. Het is prima gezongen, maar verder doet het je niks.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Weer mooi gezongen, maar weer raakt ze me niet.
Dat bedoelde ik dus...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij jouw top 3 hebben er 2 zelfs geen act meer
Voor Rachel vrees ik... Er wordt te weinig gestemd als ik het hier zo zie...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef norich het volgende:
Ik denk dat Lisa, Rachel en Jamal volgende week in de finale staan. Al heb ik zelf liever Hester dan Jamal.
Ja dat verbaast me ook een beetjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Haar eerste Adele liedje was toch totáál iets anders dan dit nummer?
Rachel is een peer en Lisa een boomstronk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Rachael heeft een ander soort vol figuur
Ja een REET chel, bij Lisa zit het meer overal zeg maar haha, meer in verhoudingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
het zijn alle 2 dikkerds en ze kunnen alle 2 goed schreeuwenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat heb ik al de hele reeks. Meestal zitten er in de liveshows wel een paar nummers die je wat doen, maar nu helemaal niet. In de voorrondes mss 1 of 2 keer, maar ook meer als ik mn best deed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Shitney het volgende:
[..]
Heb ik ook steeds met haar. Het is prima gezongen, maar verder doet het je niks.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja een REET chel, bij Lisa zit het meer overal zeg maar haha, meer in verhouding
Lisa was wederom super geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef tong80 het volgende:
We gaan er even tussen uit. Koop in de tussentijd een kleine zwarte auto
quote:
Tong denkt een leuk grapje te maken. Of aandachtstekort. Tja, volwassen worden en fatsoen tonen is lastig.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef Poppejans het volgende:
Die Karl Noten vind ik meesterlijk, de rest eigenlijk steeds minder leuk van de tvkantine..
Ik dacht dat je whatever eruit wilde hebben?quote:
Er was gelijk een autoreclamequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tong denkt een leuk grapje te maken. Of aandachtstekort. Tja, volwassen worden en fatsoen tonen is lastig.
Ik denk dat ze wel leuk zijn als derde in de finale. Ondanks het feit dat ze zo slecht zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je whatever eruit wilde hebben?
Het is meer de stem van juffrouw janniequote:
Lisa. Met afstand de beste. Jamal is leuk, Hester heeft talent, Rachel kwaliteit maar geen X-factor, Whatever is bonteavond, Roan authentiek maar ik heb vele malen beter gehoord in zijn soort.quote:
Het is zo heerlijk over the topquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik moet echt heel hard meelachen met Gerard en Patty.
Gordon Ramsey ook.quote:
Of die van Brian Ferry...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:35 schreef Starlie het volgende:
Dat nr. Adele dat Lisa zong is een prachtig nr. maar ik miste IETS bij Lisa... Adele haar versie is veel mooier...
Echt! Ik kwam niet meer bij.quote:
Kim Holland komt te vaakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Kim Holland deed Irene altijd goed, maar vandaag niet. Vreemd.
Ook wel mooi, zeker voor zo'n "oudere" man. Maar Adele haar versie spreekt me meer aan.quote:
ik dus ook niet... M. zit te kijken, ik heb de backstageshow aanstaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Dakota het volgende:
ik vind t echt niet grappig
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Erik van Tijn. Die persiflage is echt géniaal.
Ferry bezorgd me echt kippenvel en het raakt me iedere keer weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ook wel mooi, zeker voor zo'n "oudere" man. Maar Adele haar versie spreekt me meer aan.
'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef mootie het volgende:
Rachel heeft een goede stem, maar ik zie haar eigenlijk meer als achtergrondzangeres oid.
Echt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef kwakveense het volgende:
ik vind deze versie van feel my love trouwens het tofstwel een beetje fout...
Idd. Heb ik bij de rest allemaal niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Bij Lisa kan je gewoon relaxed zitten en luisteren zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze er naast gaat zitten op een nootje.
Dat is zonder meer waar. Ik hoef alleen geen optreden van haar te zien, want dan kan ik net zo goed de cd opzetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Bij Lisa kan je gewoon relaxed zitten en luisteren zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze er naast gaat zitten op een nootje.
Die heb ik in de boycot.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?Ik vind Adele d'r versie vele malen mooier
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef kwakveense het volgende:
ik vind deze versie van feel my love trouwens het tofstwel een beetje fout...
Nah das dan tenminste nog een beetje kwaliteit live...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zonder meer waar. Ik hoef alleen geen optreden van haar te zien, want dan kan ik net zo goed de cd opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |