Bride of Chucky Has Returned!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:11 schreef _Arual_ het volgende:
Waarom vond iedereen Sita destijds de leukste van K-otic. Griezel.
Nee hoor, de anderen hebben allemaal een mager-lat-maatje denk ik. Gezonde meid om te zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Dít pakje staat Rachel nou wél mooi. Maar ik lijk wel de enige te zijn die het leuk vindt
onzinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als mensen niets op de show kunnen aanmerken beginnen ze over kleding. Zo gaat dat.
Martijn was verreweg mijn favoriet. Helemaal geweldig. In het huis was hij ook lachen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik haatte martijn ook en dan te bedenken dat ik hem eens tijdens het uitgaan bijna wilde aanvallen. Bouchra vond ik wel een lekkertje.
Nu ga je wel ver Ade!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Adelante het volgende:
Ze doet me aan iemand denken, maar nu weet ik het:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ohw dat. Nee had ik niet gezien. Ben er ook niet elke weer. En egocentrisch als ik ben lees ik meestal alleen mijn eigen berichtjes
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bride of Chucky Has Returned!
[ afbeelding ]
Ik vond Martijn op een jochie van 6 lijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik bart en rachel
ik haatte martijn en bouchra
Groep 8quote:
Het lijkt wel.quote:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, de anderen hebben allemaal een mager-lat-maatje denk ik. Gezonde meid om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |