Nee, rode billen van Staceys spanking.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Shitney het volgende:
[..]
Al die aap-vergelijkingen die ik elke week moet lezen zijn zeker omdat hij zulke mooie blonde haren heeft, wou je zeggen?
Ohw dat. Nee had ik niet gezien. Ben er ook niet elke weer. En egocentrisch als ik ben lees ik meestal alleen mijn eigen berichtjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Shitney het volgende:
[..]
Al die aap-vergelijkingen die ik elke week moet lezen zijn zeker omdat hij zulke mooie blonde haren heeft, wou je zeggen?
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:11 schreef BVO het volgende:
Daar hebben we mevrouw-"ik heb geen eigen identiteit" weer.
ik bart en rachelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was destijds groot Sita en Bart fan...en Martijn
Ik moest ook aan een rollade denken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zie een te vol figuur in te strak leer
Die won dan ook niet. Remember Nikki? Ook weer een saai, kleurloos zouteloos meisje dat het won van een veel muzikalere chick met podiumuitstraling.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad. Nathalie was echt een houten klaas.
En nu zonder te lachen!
quote:
Whehehe, hoe lang is dat al geleden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik bart en rachel
ik haatte martijn en bouchra
Lol die linker aap lijkt op Bob Rossquote:
All round is ze, ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Weer geweldig
Rachel is echt de meeste allround van allemaal, zonder twijfel.
Snap nou eens dat je daar geen ene fuck aan hebt als artiest!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Weer geweldig
Rachel is echt de meeste allround van allemaal, zonder twijfel.
Bart is zo'n schatjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik bart en rachel
Nee hoor ik vind het ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Dít pakje staat Rachel nou wél mooi. Maar ik lijk wel de enige te zijn die het leuk vindt
Als mensen niets op de show kunnen aanmerken beginnen ze over kleding. Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Dít pakje staat Rachel nou wél mooi. Maar ik lijk wel de enige te zijn die het leuk vindt
vond jequote:
wie is dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Adelante het volgende:
Ze doet me aan iemand denken, maar nu weet ik het:
[ afbeelding ]
Ik haatte martijn ook en dan te bedenken dat ik hem eens tijdens het uitgaan bijna wilde aanvallen. Bouchra vond ik wel een lekkertje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik bart en rachel
Snap nou eens dat het gaat om de X FACTOR.... En dat betekent dus dat je allround moet zijn. Iets wat Rachel zonder twijfel is. Dat jij dat niet snapt is jouw probleemquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Snap nou eens dat je daar geen ene fuck aan hebt als artiest!!!
Bride of Chucky Has Returned!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:11 schreef _Arual_ het volgende:
Waarom vond iedereen Sita destijds de leukste van K-otic. Griezel.
Nee hoor, de anderen hebben allemaal een mager-lat-maatje denk ik. Gezonde meid om te zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
onzinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als mensen niets op de show kunnen aanmerken beginnen ze over kleding. Zo gaat dat.
Martijn was verreweg mijn favoriet. Helemaal geweldig. In het huis was hij ook lachen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik haatte martijn ook en dan te bedenken dat ik hem eens tijdens het uitgaan bijna wilde aanvallen. Bouchra vond ik wel een lekkertje.
Nu ga je wel ver Ade!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Adelante het volgende:
Ze doet me aan iemand denken, maar nu weet ik het:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ohw dat. Nee had ik niet gezien. Ben er ook niet elke weer. En egocentrisch als ik ben lees ik meestal alleen mijn eigen berichtjes
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bride of Chucky Has Returned!
[ afbeelding ]
Ik vond Martijn op een jochie van 6 lijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik bart en rachel
Groep 8quote:
Het lijkt wel.quote:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, de anderen hebben allemaal een mager-lat-maatje denk ik. Gezonde meid om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |