quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent stiekem 'n beetje flieft op Roan he?!
Heb ik ook steeds met haar. Het is prima gezongen, maar verder doet het je niks.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Weer mooi gezongen, maar weer raakt ze me niet.
Dat bedoelde ik dus...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij jouw top 3 hebben er 2 zelfs geen act meer
Voor Rachel vrees ik... Er wordt te weinig gestemd als ik het hier zo zie...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef norich het volgende:
Ik denk dat Lisa, Rachel en Jamal volgende week in de finale staan. Al heb ik zelf liever Hester dan Jamal.
Ja dat verbaast me ook een beetjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Haar eerste Adele liedje was toch totáál iets anders dan dit nummer?
Rachel is een peer en Lisa een boomstronk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Rachael heeft een ander soort vol figuur
Ja een REET chel, bij Lisa zit het meer overal zeg maar haha, meer in verhoudingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
het zijn alle 2 dikkerds en ze kunnen alle 2 goed schreeuwenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat heb ik al de hele reeks. Meestal zitten er in de liveshows wel een paar nummers die je wat doen, maar nu helemaal niet. In de voorrondes mss 1 of 2 keer, maar ook meer als ik mn best deed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Shitney het volgende:
[..]
Heb ik ook steeds met haar. Het is prima gezongen, maar verder doet het je niks.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja een REET chel, bij Lisa zit het meer overal zeg maar haha, meer in verhouding
Lisa was wederom super geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef tong80 het volgende:
We gaan er even tussen uit. Koop in de tussentijd een kleine zwarte auto
quote:
Tong denkt een leuk grapje te maken. Of aandachtstekort. Tja, volwassen worden en fatsoen tonen is lastig.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef Poppejans het volgende:
Die Karl Noten vind ik meesterlijk, de rest eigenlijk steeds minder leuk van de tvkantine..
Ik dacht dat je whatever eruit wilde hebben?quote:
Er was gelijk een autoreclamequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tong denkt een leuk grapje te maken. Of aandachtstekort. Tja, volwassen worden en fatsoen tonen is lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |