Niet normaal? Valt mee toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef SwitSok het volgende:
Ik denk ik kijk is wat jullie allemaal tijdens deze show zeggen maar dit is niet normaal....
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef SwitSok het volgende:
Ik denk ik kijk is wat jullie allemaal tijdens deze show zeggen maar dit is niet normaal....![]()
het zijn alle 2 piggies, nou goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Iedereen heeft wat op te merken over rachel? En nu hoor je fucking niemand over Lisa? Die is toch veel vetter dan Rachel
Raar hè. Lisa is idd veel dikker dan Rachel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Iedereen heeft wat op te merken over rachel? En nu hoor je fucking niemand over Lisa? Die is toch veel vetter dan Rachel
Bij jouw top 3 hebben er 2 zelfs geen act meerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
Wat gebeurt er met het vierde jurylid die geen act in de finale heeft? Moet die ook weg?
Mijn finale 3:
1. Hester
2. Lisa
3. Whatevah
jij bent stiekem 'n beetje flieft op Roan he?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Steve het volgende:
Oeh dat voorstukje van Roan!Dadelijk even terugkijken.
Ik heb ook een eigen geluid maar dat is echt geen reden om op mij te stemmen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef tong80 het volgende:
Hup Buurman en Buurman De enigen met een eigen geluid
Rachael heeft een ander soort vol figuurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Raar hè. Lisa is idd veel dikker dan Rachel.
Ja vals.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef tong80 het volgende:
Hup Buurman en Buurman De enigen met een eigen geluid
Okee, ze heeft twee maniertjes... haar ballad maniertje en haar uptempo maniertje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Haar eerste Adele liedje was toch totáál iets anders dan dit nummer?
Het was inderdaad behoorlijk slecht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef tessie het volgende:
Ik heb het eerste optreden van whatever gemist, maar was dat echt de hele tijd zo vals, of laten ze gewoon een heel fout stukje zien nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |