Tja groep8 kamp hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef Grulez het volgende:
[..]![]()
Ik moest hardop lachen bij de beeldvorming.
Ja, ze doet ook steeds hetzelfde. Ik vond het niet een van haar betere optredens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef Steve het volgende:
Ik ben een beetje Lisa-moe volgens mij.
Dat vind ik ook, maar he. Ik ben de doelgroep denk ik ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Grulez het volgende:
Alles lijkt wel op elkaar wat ze zingt...
Dat heb ik al de hele reeks. En dan komt er een leuk nummer, is het weer te moeilijk...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Karina het volgende:
Goed gezongen, maar ik vind dit geen leuk nummer. Trouwens, ik heb deze aflevering nog geen nummer gehoord dat ik leuk vind, maar ik luister ook nooit naar 538, dus misschien heeft dat er mee te maken. Niet mijn smaal muziek.
Bart was op Sita, maar Sita had een vriendje...hihiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
weten jullie nog dat ie helemaal niet blij was met die clip? door dat gedoe met sita
en dat is nou net helemaal niet belangrijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef player90 het volgende:
[..]
die strijkplank van een hester is wel de slankste van de 3 dames-solisten.
lisa en rachel zijn echt wel chubby zeg, lekkere kussens om je hoofd op te leggen dat wel
oeh baby i was made to love joeeeeeeequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
weten jullie nog dat ie helemaal niet blij was met die clip? door dat gedoe met sita
In het roze.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef tessie het volgende:
Had zij dat rokje ook niet aan bij die eerste auditie?
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Grulez het volgende:
Alles lijkt wel op elkaar wat ze zingt...
Gaat goed komen. Nu kunnen we zo gaan zeiken op de tv kantine.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie wat sneller posten? Dit topic moet uit m'n AT.
LOL... dat zeg je alsof het een feit is. Joplin moest het ook van haar show hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef tong80 het volgende:
Goed gesproken blonde snol
Maar waarom heb je het over haar uiterlijk.
janis Joplin is de beste zangere in de historie
Haar eerste Adele liedje was toch totáál iets anders dan dit nummer?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze doet ook steeds hetzelfde. Ik vond het niet een van haar betere optredens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |