Ik denk dat ze wel leuk zijn als derde in de finale. Ondanks het feit dat ze zo slecht zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je whatever eruit wilde hebben?
Het is meer de stem van juffrouw janniequote:
Lisa. Met afstand de beste. Jamal is leuk, Hester heeft talent, Rachel kwaliteit maar geen X-factor, Whatever is bonteavond, Roan authentiek maar ik heb vele malen beter gehoord in zijn soort.quote:
Het is zo heerlijk over the topquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik moet echt heel hard meelachen met Gerard en Patty.
Gordon Ramsey ook.quote:
Of die van Brian Ferry...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:35 schreef Starlie het volgende:
Dat nr. Adele dat Lisa zong is een prachtig nr. maar ik miste IETS bij Lisa... Adele haar versie is veel mooier...
Echt! Ik kwam niet meer bij.quote:
Kim Holland komt te vaakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Kim Holland deed Irene altijd goed, maar vandaag niet. Vreemd.
Ook wel mooi, zeker voor zo'n "oudere" man. Maar Adele haar versie spreekt me meer aan.quote:
ik dus ook niet... M. zit te kijken, ik heb de backstageshow aanstaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Dakota het volgende:
ik vind t echt niet grappig
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Erik van Tijn. Die persiflage is echt géniaal.
Ferry bezorgd me echt kippenvel en het raakt me iedere keer weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ook wel mooi, zeker voor zo'n "oudere" man. Maar Adele haar versie spreekt me meer aan.
'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef mootie het volgende:
Rachel heeft een goede stem, maar ik zie haar eigenlijk meer als achtergrondzangeres oid.
Echt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef kwakveense het volgende:
ik vind deze versie van feel my love trouwens het tofstwel een beetje fout...
Idd. Heb ik bij de rest allemaal niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Bij Lisa kan je gewoon relaxed zitten en luisteren zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze er naast gaat zitten op een nootje.
Dat is zonder meer waar. Ik hoef alleen geen optreden van haar te zien, want dan kan ik net zo goed de cd opzetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Bij Lisa kan je gewoon relaxed zitten en luisteren zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze er naast gaat zitten op een nootje.
Die heb ik in de boycot.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?Ik vind Adele d'r versie vele malen mooier
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef kwakveense het volgende:
ik vind deze versie van feel my love trouwens het tofstwel een beetje fout...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |