Is Marlieske al bevallen? Dat heb ik even gemist geloof ik!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef DuchessX het volgende:
Ben benieuwd of Marlieske en Ties al thuis zijn omdat Ties best veel te vroeg is gekomen...
nog eens haar berichtjequote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef marlieske het volgende:
even snel via mijn mobiel melden dat ik gisteren ben bevallen van een wolk van een zoon met de naam ties we maken het beide goed al waren er wat hobbels bij de bevalling zal van de week een beter verslag doen
Als ze gister bevallen is dan is het menneke met 37 weken geboren. Hoewel ie misschien beter nog eventjes had kunnen blijven zitten (al was het maar voor de keizersnedequote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef DuchessX het volgende:
Ben benieuwd of Marlieske en Ties al thuis zijn omdat Ties best veel te vroeg is gekomen...
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:56 schreef Memmel het volgende:
He Marlieske, gefeliciteerd met jullie zoon!
Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat alles goed met hem is!
Koot...nu je AWSOM-O bent, hoef je niet ineens de topic-open-held uit te gaan hangen hoor!
hier hetzelfdequote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:53 schreef mefke79 het volgende:
Eerst een geruststelling voor Tan: ja dat kan! Komt bekend voor zeg maar
Het hielp wel, want ik was zo boos omdat mijn man me negeerde en die deed dat toen niet meerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:22 schreef Nijna het volgende:
McLaura, je laptop laten vliegen...... hielp het?
Eigenlijk wel goed om niet kwaad weg te lopen...
En dat is achteraf nog het mafste dan denk ik (ook met het laptopverhaal). Zoiets doe je niet als je geen last hebt van hormonstersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Ssserpente, wat een verhaalEn inderdaad, dat zijn hormonen. Je weet zelf ook wel dat je dat anders niet zou doen, toch?
Ik hoop dat je, wat dat aangaat, mij na gaat doen. Sinds ik oefentherapie heb kan ik veel meer!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:16 schreef Stiemie het volgende: We zijn gisteren vanaf 10 uur tot 18 uur de stad ingeweest en ik had wel wat last, maar echt zoveel minder. En met de oefeningen die ik heb gekregen is de last de volgende dag gewoon zo goed als weg
Welkom in het derde trimester! Wat gaan we hard hè....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag 27 wekenStart van het laatste trimester, nu dus echt aftellen
![]()
Oh McLaura dat is goed nieuws. Hoop dat het bij mij ook zo zal gaan. Ik ben in ieder geval al zo blij dat het nu zoveel minder is! Bij Linde werkte ik rond deze tijd halve dagen omdat ik het anders niet volhield en ik heb zelfs dagen gehad dat ik in bed bleef liggen omdat dat het minste pijn deed.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef Stiemie het volgende:
Kan een van de modjes mijn uitgerekende datum aanpassen naar 15 september 2009? Op 1 of andere manier is die weer aangepast (da's nu al de 3e keer...) En ik heb ook een nieuwe teller gemaakt: http://bd.lilypie.com/5x4wp2.png
Effectiefquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het hielp wel, want ik was zo boos omdat mijn man me negeerde en die deed dat toen niet meer
Dankjewel!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Stiemie, OP is nu wel aangepast hoor
En fijn dat je nu beter met e klachten weet om te gaan.
ik denk dat ik net zo goed in melden word als Noliquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Ja, en daar is AE
twee met meldplicht al...spannend hoor!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef Noli. het volgende:
Euh.. Ik denk manlief, maar da's zo'n held op dat gebied..
En anders misschien Ingrid?
Eensch! Met alles!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ik moet zeggen dat ik net als Huup eigenlijk helemaal niet vind dat je te dik bent. Ik vind je een mooie vrouw om te zien, als ik de foto's tenminte mag geloven die ik in het buikentopic heb gezien
Maar buiten dat je te dik zou zijn, is alles verder helemaal in orde, wat klaagt ze dan? Lijkt me dat ze ze liever zo ziet, dan iemand die netjes op gewicht is en van alles mankeert
voor jou, ik vind dat ze zeurt!
Dat niet meer eten om je kind klein te houden gaat niet helpen, dan pakt het kindje namelijk gewoon jouw reserves en het groeit het alsnog.. Zoals bij mij is gebeurdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben nu al 4 kilo aangekomendus... Ik vind 6 kilo voor jouw zwangerschapsduur echt niet veel en wat moet je dan doen, niet meer eten zodat je kind klein blijft??
![]()
Ik hoop zo dat het nu ook wegblijft en dat jullie wonder groot mag wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Tan het volgende:
Na een halve dag om het half uur vegen als een idiootlijkt de bruinrode vloed hier weer gestopt
![]()
idd en een kind werd toch alleen maar echt "te groot" als gevolg van diabetes bij de moeder?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat niet meer eten om je kind klein te houden gaat niet helpen, dan pakt het kindje namelijk gewoon jouw reserves en het groeit het alsnog.. Zoals bij mij is gebeurd
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Tan het volgende:
Jeetje BE, ik zou niet de weegschaal weigeren maar die VK
Na een halve dag om het half uur vegen als een idiootlijkt de bruinrode vloed hier weer gestopt
![]()
Die keren dat ik verkouden was of grieperig, vooral als ik ook koorts had, dan voelde ik idd veel minder bewegingen. Vond het altijd doodeng, maar volgens de VK was het heel normaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef miss_sly het volgende:
Kan het zijn dat je je kindje minder voelt als je ziek bent? Dat ze daar ook iets van meekrijgt ofzo, en rustiger wordt?
Hoe is het nu met de misselijkheid dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:11 schreef Poppejans het volgende:
Fijn Tan dat het bloeden gestopt is, ik heb zelf tot in de 8e week veel donkerrod/bruine zooi gehad tijdens afvegen na het plassen, echt vervelend
Smeer ik net Midalgan op mn rug, lees ik net op internet dat je dat ook weer beter niet kan gebruiken in de zwangerschap, pfff lijkt wel of je niks meer mag als je zwanger bent zeg!
Ben wel lekker aan het zeuren de laatste dagen, sorry. Zit erg in de zenuwen om de eerste echo volgende week
Ik denk het Miss...ik voelde me gister niet zo lekker, snotterig en dichtgeknepen keel enzo en toen heb ik beeb bijna niet gevoeld. En vanmorgen heeft hij/zij mn vriend tegen zn neus geslagen en is sindsdien niet meer opgehouden met feestvieren in m'n buik, dus denk dat dat wel met elkaar te maken heeft ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef miss_sly het volgende:
Kan het zijn dat je je kindje minder voelt als je ziek bent? Dat ze daar ook iets van meekrijgt ofzo, en rustiger wordt?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de misselijkheid dan?
* RockabeIIa schuift een tompoucje ter troost naar BEquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:02 schreef stinkie het volgende:
Jullie zijn lief meiden! Ik vond het echt even niet leuk. Nu voel ik me al beter.
Oh en dit is BE op de telefoon van F.
Tan, fijn dat het gestopt is.
Ach lieve Be wat een lomp mensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, gefeliciteerd met de geboorte van Ties!
Ik ben vanmorgen bij de vk geweest, goedgekeurd, althans, bloedruk was prima 90/60, hb laten prikken was ook keurig 7,7 maar ik vond dat ze wel heel erg door zat te zagen over dat ik dik was en dat ik een groot kindje zou krijgen etc. etc.
Ja ik weet dat ik te zwaar ben maar toen ze het hartje ging luisteren zei ze 'ik moet hem wel helemaal klem leggen met mijn handen anders zwemt hij steeds weg zoveel ruimte heeft hij in jou buik, ja hebt nou eenmaal een ruime buik.' En ook de 6 kilo die ik nu aangekomen was waren eig te veel, maar ja, voor mij dan wrsch wel normaal. Etc. etc.
Nu ken ik haar van vroegah nog en ik weet dat ze direct is, en daarom mss nog wel ietsjes directer omdat we elkaar kennen maar ik vond nou eig. juist dat ik best heel netjes bezig was nog. Bij Sasha zat ik nu al op de 10 kilo zeg maar.
En ja, ik weet dat ik dik ben, maar met maat 46 is het toch ook niet Jerry Springer-dik toch?
Nah... muts!
Oh, en als het te veel is voor deze termijn, geef me dan een schema mee, iets waar ik me op kan richten, ik weet dat 12 gemiddeld is, maar hoe dat opgebouwd is...
Bij Eva ruim 30 kilo (tralalalaa) en bij Iris amper 10, en beide kindjes waren rondom de 3 kilo dus het zegt helemaal, helemaal niksquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
En ik neurie al de hele middag het mantra dat Gaoxing mij ooit vertelde. Zij was bij de eerste 20 en bij de 2e 9 kilo aangekomen en beide kindjes waren even zwaar... dus dat zegt sowieso niks.
Wrijf jij het er nog even inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef Vicky het volgende:
BE, wat een lompe opmerking.. jij bent echt dik hoor, gewoon stevig!
mutsquote:
Wow, dat vind ik wel erg langquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:05 schreef Berto het volgende:
Schijnt zo te zijn als je al een kindje gebaart hebt, ze soms wel tot de 43ste week wachten met inleiden. Was ook nieuw voor ons.
ja lach maar... zat helemaal beduusd op de bankquote:
Ouderdomquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:zo lang wachten Berto? jeeeeumig
![]()
Sterkte voor je vrouw dan zeg(en voor jou ook natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel). Houdt ze het nog een beetje uit?
Even checken, is dit gewoon of moet k mn vk even inlichten bij t volgende bezoekje? Ik heb last van mn rechterheup. Als ik gewoon rechtop sta dan kan ik zeg maar met allebei mn benen op 1 been staan, zowel met links als met rechts dus. Maar als ik voorover buig (of naar achter of de zijkant...) dan kan ik wel op links op 1 been staan, maar op rechts zak ik finaal door mn heup heen voor mn gevoel. Opstaan van de bank gaat dus ook als een bejaarde want ik sta alleen op vanaf mn linkerbeen zeg maar, onbewust waarschijnlijk om mn rechterheup zo min mogelijk te belasten I guess...
herkenbaar iemand? hoort erbij??
Juupquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:33 schreef Juup© het volgende:
Er is een uitleg voor mijn klus drang en semi zwangerschap kwaaltjes
Jaah, fijn hoor! Toch alweer een stukje dichter bij die mooie 12 weken, het is stiekum al een beetje aftellen zoquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef DuchessX het volgende:
[...]
Ooh tranen in mijn ogen![]()
![]()
Ik ben zó gelukkig
ja daar dacht ik ook maar in dat geval groei ik wel scheef want t is maar aan 1 heupquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ouderdom
Nee nu serieus. Het kan zijn dat ook het kapsel van jouw heupen losser wordt onder invloed van dezelfde hormonen die de banden e.d. verweekt.
Ja herkenbaar! Alsof je geen kracht meer hebt? Bij mij ging het over als ik weer een tijdje had gelopen. Ik heb het gemeld bij de fisio maar die kon er geen kaas van maken. Na de bevalling was het weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
zo lang wachten Berto? jeeeeumig
![]()
Sterkte voor je vrouw dan zeg(en voor jou ook natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel). Houdt ze het nog een beetje uit?
Even checken, is dit gewoon of moet k mn vk even inlichten bij t volgende bezoekje? Ik heb last van mn rechterheup. Als ik gewoon rechtop sta dan kan ik zeg maar met allebei mn benen op 1 been staan, zowel met links als met rechts dus. Maar als ik voorover buig (of naar achter of de zijkant...) dan kan ik wel op links op 1 been staan, maar op rechts zak ik finaal door mn heup heen voor mn gevoel. Opstaan van de bank gaat dus ook als een bejaarde want ik sta alleen op vanaf mn linkerbeen zeg maar, onbewust waarschijnlijk om mn rechterheup zo min mogelijk te belasten I guess...
herkenbaar iemand? hoort erbij??
Bij mij erg herkenbaar... als ik trek heb wordt ik meteen misselijk, maar als ik dan wat eet zit ik na een paar happen helemaal vol en loop ik nog 2 uur met het gevoel dat mijn buik zowat ontploft...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef Bucko het volgende:
Heb trouwens een vraagje, hebben jullie ook naast lichte misselijkheid, vooral na het eten een hele volle maag, terwijl je niet veel hebt gegeten? Net of je elke keer bent wezen uiteten
Oef, ik had dat gisteren... Sjakie was heel erg rustig en ik was een beetje ongerust wel.... Angelsounds gepakt en zoals altijd trapte hij daar tegenaan. De Sjaak was wel in orde, maar hield gewoon een cocoondag denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Thanks Lina en Tan.
En inderdaad Tan, ik vind het ook doodeng, maar het hoort er kennelijk wel bij. Dan hoop ik maar dat ik snel opknap zodat ik haar weer goed kan voelen
Bij mij was het rampzalig, tot de therapeute asymmetrie in mijn heupen constateerde. Ze heeft het toen ter plekke wat rechtgeduwd en sindsdien zijn de klachten met 80% verdwenen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Duchess![]()
huup, ik heb ook meer last van de ene kant dan van de andere. Ik scheer mijn benen nog steeds onder de douche (heel eigenwijs) en mijn ene been gaat beter dan het andere omdat het gewoon minder pijn doet.
Inderdaad ook met aankleden, zoals BE zegt. Ik zit gewoon in bejaardenmodus met alles wat ik beweeg: lopen, opstaan, aankleden, fietsen...dan is het wel te doen meestal.
En als je er toch eentje nodig hebt, dan is de fysio meestal de persoon die dat vervolgens regeltquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef tessie het volgende:
Je kan trouwens gewoon ook zelf een fysio bellen, hoef je geen verwijzing voor te hebben ofzo...
Volgens mij heeft dat niet met je postuur te maken, maar kun je het vergelijken met een eenmaal opgeblazen ballon. Dat lubbert uit, volgens mij is dat met de baarmoeder ook zo (kan me dat tenminste voorstellen en dat is volgens mij ook de reden waarom je de baby eerder voelt bij een nieuwe zwangerschap, toch? )quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ssserpente, mij is door de vk wel verteld dat bij een 2e zwangerschap de baarmoeder doorgaans wel ruimer is dan bij de eerste maar of dat met postuur te maken heeft betwijfel ik ten zeerste.
ik werd aan mn been getrokken door de fysio..en toen was alle ellende weg (hing ook scheef)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daar dacht ik ook maar in dat geval groei ik wel scheef want t is maar aan 1 heup![]()
![]()
en bejaard voel ik me toch al tegenwoordig dus dit kan er ook wel bij
Over twee weken weer langs de vk zal het dan even aan haar melden ook. En rustig lopen maar in de tussentijd... bejaardentempo enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Huup, tot je naar de fysio kan altijd netjes op 2 benen gaan staan, niet gaan hangen in je heup en netjes eerst op je zij gaan liggen voor je overeind komt. Het helpt echt.
Ik heb gisteren geprobeerd weer een stukje te fietsen (600 meter ofzo). En dat ging. Maar mijn zadel lijkt gewoon te klein, die knobbels van je bekken zitten net op het randje van het zadel en dat doet dus zeer. Toch maar eens even kijken naar een groter zadel. En morgen heel de dag naar de sauna, dat is ook goed voor de ontspanning.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:06 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik werd aan mn been getrokken door de fysio..en toen was alle ellende weg (hing ook scheef)
Ohw wat irritantquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:04 schreef Nijna het volgende:
Gisteren zei de oma van lief: Nou jij bent ook dikker he dan bij je vorige zwangerschap...![]()
Waarom zijn die oudere mensen zo ontactisch... ik weet ook heus wel dat ik voor deze zwangerschap echt nog niet op het gewicht zat wat ik had bij Mirte voor de zwangerschap. Maar ik ben tot nu toe wel minder aangekomen... (5kg).
Zelfs lief zat een beetje raar te kijken
t was heel even naar..maar ik had er echt veel last van..dus de moeite waard.. daarna ben ik huppelend mn laatste 15 weken ingegaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]auw
![]()
[..]
Ohw wat irritant![]()
Mijn oma loopt ook overal rond te vertellen dat ik enorm aan het uitdijen benEn dan verschillende keren enorm gaan zitten benadrukken he
laatste keer dat ik mn oma gezien heb was k 20 wkn en ongeveer 4 kg aangekomen... misschien moet k nog maar es duidelijk maken dat ik zwanger ben en niet gewoon dik
![]()
Dames bedankt voor de tips!
ik ga es uitzoeken hoe en wat
hey Viefquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef Vivi het volgende:
BE, ik kan me voorstellen dat je daar een nare nasmaak van hebt zeg, bah, wat een gek mens om dat op die manier erin te wrijven. Is ze gefrustreerd ofzo?
BJ gij stiekemerd! Ik ga je hier ook nog even feliciteren!!!.
En Tan, jij ook weer zwanger, wat fijn. Ik wens je een hele zorgeloze zwangerschap toe.
tot 14 weken wordt het afgeraden, omdat niet helemaal duidelijk is wat hoge temperaturen kunnen doen voor de ontwikkeling van het kindje in dit vroege stadium. Daarna mag het wel, als je maar goed naar je lichaam luistert. Dat wil zeggen niet te lang in een cabine blijven als je lichaam aangeeft dat het genoeg geweest is, nog beter letten op voldoende vochtinname, etc.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:28 schreef mikoxx het volgende:
Nijna en Huup, niet duidelijk gaan maken joh, heeft toch geen zin. Die mensen zien alleen wat ze willen zien moet je maar denken!![]()
Mefke, mag je eigenlijk gewoon de sauna in tijdens je zwangerschap? Ik lees daar verschillende dingen over, dat het mij niet helemaal duidelijk is..... en dat terwijl ik een dagje sauna ook zo ontzettend fijn vindt! Veel plezier iig!
Oh echt? Da's geweldig nieuws zeg!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:34 schreef miss_sly het volgende:
tot 14 weken wordt het afgeraden, omdat niet helemaal duidelijk is wat hoge temperaturen kunnen doen voor de ontwikkeling van het kindje in dit vroege stadium. Daarna mag het wel, als je maar goed naar je lichaam luistert. Dat wil zeggen niet te lang in een cabine blijven als je lichaam aangeeft dat het genoeg geweest is, nog beter letten op voldoende vochtinname, etc.
weet je dat zeker? Ik denk dat je Elin bij het jaar 2008 moet tellen. Januari kindjes (en soms ook februari) moet je altijd een beetje omzichtig uitrekenen. Hangt er vanaf wanneer het Chinees nieuwjaar valt namelijk. Dus dan hoort ze nog net bij 1 jaargang ervoor. Is bij mij ook. Ik ben eind januari jarig, maar in dat jaar viel het chinees nieuwjaar half februari. En dus ben ik een varken, ipv een ratquote:
quote:
Ik ben een geit (water)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Ik denk dat je Elin bij het jaar 2008 moet tellen. Januari kindjes (en soms ook februari) moet je altijd een beetje omzichtig uitrekenen. Hangt er vanaf wanneer het Chinees nieuwjaar valt namelijk. Dus dan hoort ze nog net bij 1 jaargang ervoor. Is bij mij ook. Ik ben eind januari jarig, maar in dat jaar viel het chinees nieuwjaar half februari. En dus ben ik een varken, ipv een ratwoehoe
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
Varken (schaap) en aap (ik) hebben samen een os gemaakt dus. Hele dierentuin
Ja stom is datquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Ik denk dat je Elin bij het jaar 2008 moet tellen. Januari kindjes (en soms ook februari) moet je altijd een beetje omzichtig uitrekenen. Hangt er vanaf wanneer het Chinees nieuwjaar valt namelijk. Dus dan hoort ze nog net bij 1 jaargang ervoor. Is bij mij ook. Ik ben eind januari jarig, maar in dat jaar viel het chinees nieuwjaar half februari. En dus ben ik een varken, ipv een ratwoehoe
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
leg dat maar es aan Midas Dekkers uit!
Dat linkje van Ssserpente (klik) doet het wel goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Chan het volgende:
Ik dacht altijd een rat te zijn maar door Huup ga ik twijfelen, want ik ben volgens mij even oud en VOOR half februari van dat jaar geboren..
Manlief is een aap en babylief wordt een os, gezellige beestenbende
de 30equote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja stom is datIk dacht vroeger dat ik een tijger was, maar omdat ik in januari jarig ben bleek ik dus een os
Klinkt toch een stuk minder stoer...
pssst wanneeer in januari ben jij jarig dan? *nieuwsgierig is*
neej ik heb mijn ouders nog niets verteld, probeer er nog mee te wachten....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
Beessie-Jen, wat leuk dat je zus het aanvoelde
Maar je ouders weten dus nog van niets?
ow ja, dankzij post van innepin
* meldt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's komen later nog, ik mag maar 1x per dag mijn bedje (strenge en kraamhulp en vk, gelukkig maar) uit en helaas manlief is net ff weg.
die houden jullie dus nog te goed van me maar hij is super mooi en super lief![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:14 schreef Noli. het volgende:
Onze baby luistert nu al niet naar zijn vader..
Gisteravond zeidat ze nou wel mocht komen, maar nee hoor.
lolquote:
Doe maar es gauw dan, ik ben wel benieuwd eigenlijk!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:49 schreef Noli. het volgende:
Ach, hopelijk besluit de boel hier te ontsluiten en kan iedereen het elk moment weten...
hier hebben we als het goed is geen echo's meer dus zoiezo zijn onze kansen dan zoiezo verkekenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:46 schreef Noli. het volgende:![]()
"Pulling a Leah"We worden er al goed in..
Bar, het was oorspronkelijk de bedoeling dat wij het ook niet zouden weten. Maar per ongeluk zijn we er dus wél achter gekomen.
Maar nu hebben we soms zo'n lol om vrienden en familie die het dan wel 'denkt zeker te weten'. En we zetten ze ook nooit op het verkeerde been hoor.
(heb vandeweek met W's verjaardag wel de MaxiCosi met geslachtsveradende voetenzak vertopt in een kast.![]()
)
Anyone? Ik heb veel harde buiken, is dat wel normaal? Zo heftig als vanmorgen is het nog niet eerder geweestquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef DuchessX het volgende:
Ik werd vroeg in de ochtend wakker van de (pijnlijke) harde buikenMoet ik me zorgen maken of is dit normaal? En ik heb gister echt niet veel gedaan
Zelfs 2x terug naar bed.
Bij mij komt het volgens mij echt van de verstopping. Of van het niezen, kan ook, ik heb heel erg hooikoorts. Maar gister helemaal niks gezien. (wel een hele dikke positieve test (met veel donkerdere strepen dan de vorige keer), had er nog eentje liggenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef Vlindur het volgende:
Het gaat wel, ik heb toenstraks nog een heeeeel klein beetje gekleurde afscheiding gehad en verder is het rustig.. Maar de angst blijft hoor.. Ik snapper helemaal niks van, waar komt dat stomme roze bloed nou vandaan?
Dat zijn heeeeeeele lange weken zeg! Ik ben blij dat ik niet 40 van die weken zwanger hoef te zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:02 schreef Kersjes het volgende:krijgt schoonzusje morgen een mooie bos bloemen van de 365 dagen per week open bloemenkraam etcetcetc......
Het is eerder slijmerig en groengeligquote:Op zondag 3 mei 2009 09:24 schreef Memmel het volgende:
Tan, ik had in het begin ook last van afscheiding, beetje gelig en korrelig. Dat was wel degelijk een ontsteking. Ik herkende het van de zwangerschap van Anna. Ik zou even laten kijken, wat als het wel een onschuldige ontsteking is en het slaat door, dan heb je straks wel een urineweginfectie.
dat zeiltje doe ik morgen ook maar meteen. Moet toch het matras van mijn bed halen anders krijgen we de klossen er niet onder, matras is loodzwaar...quote:Op zondag 3 mei 2009 10:00 schreef Memmel het volgende:
Nee, bij Anna verloor ik 's ochtends de slijmprop. Vliezen moesten worden gebroken een dag later. Maar je zal altijd zien dat ik het presteer om het stadhuis van Den Haag onder water te zetten!![]()
Klossen! Moet ik ook nog doen! En er moet nou ook maar een zeiltje in mijn bed.
Tan, het kan natuurlijk ook door de hormonen komen dat je meer afscheiding hebt. Maar dat groengele klinkt zo raar.
Laat ik nou net de meest frisse foto hebben genomen, de andere keek ik erg ongeïnteresseerd net op een manier van... ooh is dat nou een baby en nee die ga ik niet plaatsenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:14 schreef Noli. het volgende:
En ik moet zeggen dat je er een stuk fitter opstaat dan ik na mijn ks (toen bij Wilyan)![]()
ik ga zo ook maar weer eens een buikfoto makenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Straks weer ns een buikfoto maken!
Ben je nu al uit je tekst voor je kaartje?
Ook nog!quote:Op zondag 3 mei 2009 10:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar weer eens een buikfoto maken
En ja, de tekst blijft hetzelfdeRothormonen
inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 10:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ook nog!![]()
Heb je voor niks wakker gelegen!
Ach, je weet het wel zeker nu!
Ik ga er ook vanuit dat alles goed is gegaan, maar ook dat weet ik niet. Het voelt zoo vreemd. Ik ga ook pas bellen als ik mijn tranen weer wat onder controle heb. Stomme hormonen ookquote:Op zondag 3 mei 2009 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen miss_sly, een sms-je voelt zeker een stukje afstandelijker dan een telefoontje.
Althans, ik heb de mensen die het dichtst bij waren gebeld, en de rest zo'n mass-sms-je idd.
Ik snap ook wel wat je zegt over niet gaan, dat dat verkeerd kan vallen. Idd maar even aan hen overlaten.
Wel fijn dat alles goed gegaan is, daar ga ik maar vanuit dan, en dat hij er nu is!
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat alles goed is gegaan, maar ook dat weet ik niet. Het voelt zoo vreemd. Ik ga ook pas bellen als ik mijn tranen weer wat onder controle heb. Stomme hormonen ook
Heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook? Ik word soms echt gek van mezelf. Elke keer als ik denk dat ik alles voor elkaar heb, dan verzin ik gewoon weer leuk iets nieuws wat nog moet gebeuren.
Zijn voor die klachten al naar de verloskundige geweest en die heeft alles onderzocht en aangegeven dat het in orde was. Het enige probleem is dat DuchessX meer plat moet gaan liggen en dat wil zij liever niet want dan moet zij naar bed. Dus zetten wij een logeer(vouw)bed hier in de woonkamer en dan kan zij plat liggen en dus rusten en toch bij ons zijn en niet alleen bovenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:51 schreef Nijna het volgende:
Miss_sly, ik snap je tweestrijd. Lijkt me heel slim om te laten weten dat je graag wilt komen maar wel verkouden bent... Gefeliciteerd met je neefje!
Juup, misschien toch ff de vk bellen ook...
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:05 schreef Noli. het volgende:
*meldt* (nog steeeeeds niks)
*nu terug lezen gaat*
(ik leer het nog wel 's)
Ja dat is zij wel, maar de oplossing is heel simpel. RUST, RUST, en nog eens rust. Maar ja dan moet zij nog ruim 3 maanden veel rust houden en dat is lastigquote:Op zondag 3 mei 2009 11:38 schreef Ssserpente het volgende:
Vervelend voor DuchessX! Is ze zelf ook niet ongerust?
Miss, gefeliciteerd! Wat dubbel, zeg! Kan me voorstellen dat je een traantje moest laten.Succes met je beslissing -en die van je zus- om wel of niet langs te gaan!
Precies!!! Je vertelt mijn verhaal, maar dan andersom, ik begon met ramenlappen, want mijn keukenkastjes zijn eigenlijk nog hartstikke schoon, maar die gaan er toch aan geloven hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 10:50 schreef seilram het volgende:
[..]
Heb ik ook last van"Vandaag de keukenkastjes poesten en dan is echt alles klaar in huis". Is de keuken klaar en dan denk ik: "Nou morgen kan ik best de ramen lappen en de gordijnen wassen, dat moet ook ECHT gebeuren voordat ie komt" hahahaha
omdat ze niet regelmatig komen, en ook niet erg pijnlijk zijn (althans bij mij niet)quote:Op zondag 3 mei 2009 12:04 schreef tessie het volgende:
Hoe weet je dan eigenlijk dat het oefenweêen zijn en geen echte? (ik zie mezelf al in paniek rondrennen over een paar weekjes dat het begonnen is haha)
Bij mij dus welquote:Op zondag 3 mei 2009 12:07 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
omdat ze niet regelmatig komen, en ook niet erg pijnlijk zijn (althans bij mij niet)
Maar nu weet Tessie dus nog niet wanneer het écht isquote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef Tan het volgende:
[..]
Bij mij dus wel
Urenlang regelmatig en flink pijnlijk - ik werd er zelfs wakker van 's nachts. Maar dat komt door de VK ook omdat ik meerdere kinderen heb gehad. Bij een eerste of tweede is het minder erg. Maar ook toen (bij de eerste en tweede) vond ik ze best pijnlijk in vergelijking met de echte weeën en bijv. gewoon een harde buik of menstruatiepijn.
haha ja precies, inderdaad bij iedereen anders. Ik heb mijn zussen nog nooit gehoord over voorweëen ook.(elk 3 kinderen)quote:Op zondag 3 mei 2009 12:16 schreef Tan het volgende:
[..]
Maar nu weet Tessie dus nog niet wanneer het écht is![]()
Ik merkte het omdat ik bij de echte weeën echt in een soort isolement kwam, als je niet echt meer aanspreekbaar bent, of liever niet aangesproken wordt tijdens een wee, dan ben je écht bezig. Ook wordt je wereld heel klein ineens... Zolang je nog helder bent, dan is het niet echt of zit je in de eerste fase waarbij je nog geen VK hoeft te bellen.
Maar goed, er zijn vrouwen (ik ken er eentje van zwangerschapsgym ooit) die negen cm krijgen zonder een greintje pijn... Kortom het is bij iedere vrouw anders.
Nou fijn dat je gebeld hebt Miss, wel jammer dat je dan nu zo verkouden bent dan. Wel een snelle bevalling zeg, zo wil ik het ook welquote:Op zondag 3 mei 2009 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn zusje gesproken. Alles was goed gegaan, uur ontsluitingsweeen en 2 persweeen en daar was Brent! Heel snel dus allemaal, maar alles is goed met iedereen en ze is dus nu eindelijk een keer thuis bevallen.
Ik weet niet of ik het sms-je misschien ook wel te emotioneel en afstandelijk geinterpreteerd heb. Ons gesprek was op zich prima en mijn zusje klonk goed en vrij gewoon. we gaan helaas niet vandaag er heen. Helaas vond ook de kraamverzorgster het verstandiger om niet te doen. Dus wordt het pas ergens eind van de week, helaas, voor ik mijn nieuwe neef kan bewonderen.
Jij omschrijft het goedquote:Op zondag 3 mei 2009 11:53 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, zou ook niet zitten te wachten op drie maanden platliggen op een vouwbed in de huiskamer. Lijkt me echt vervelend om in je hoofd nog voldoende energie te hebben, maar lichamelijk toch je rust te moeten nemen.
Geloof ook niet dat ik daar goed in zou zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |