Anyone? Ik heb veel harde buiken, is dat wel normaal? Zo heftig als vanmorgen is het nog niet eerder geweestquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef DuchessX het volgende:
Ik werd vroeg in de ochtend wakker van de (pijnlijke) harde buikenMoet ik me zorgen maken of is dit normaal? En ik heb gister echt niet veel gedaan
Zelfs 2x terug naar bed.
Bij mij komt het volgens mij echt van de verstopping. Of van het niezen, kan ook, ik heb heel erg hooikoorts. Maar gister helemaal niks gezien. (wel een hele dikke positieve test (met veel donkerdere strepen dan de vorige keer), had er nog eentje liggenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef Vlindur het volgende:
Het gaat wel, ik heb toenstraks nog een heeeeel klein beetje gekleurde afscheiding gehad en verder is het rustig.. Maar de angst blijft hoor.. Ik snapper helemaal niks van, waar komt dat stomme roze bloed nou vandaan?
Dat zijn heeeeeeele lange weken zeg! Ik ben blij dat ik niet 40 van die weken zwanger hoef te zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:02 schreef Kersjes het volgende:krijgt schoonzusje morgen een mooie bos bloemen van de 365 dagen per week open bloemenkraam etcetcetc......
Het is eerder slijmerig en groengeligquote:Op zondag 3 mei 2009 09:24 schreef Memmel het volgende:
Tan, ik had in het begin ook last van afscheiding, beetje gelig en korrelig. Dat was wel degelijk een ontsteking. Ik herkende het van de zwangerschap van Anna. Ik zou even laten kijken, wat als het wel een onschuldige ontsteking is en het slaat door, dan heb je straks wel een urineweginfectie.
dat zeiltje doe ik morgen ook maar meteen. Moet toch het matras van mijn bed halen anders krijgen we de klossen er niet onder, matras is loodzwaar...quote:Op zondag 3 mei 2009 10:00 schreef Memmel het volgende:
Nee, bij Anna verloor ik 's ochtends de slijmprop. Vliezen moesten worden gebroken een dag later. Maar je zal altijd zien dat ik het presteer om het stadhuis van Den Haag onder water te zetten!![]()
Klossen! Moet ik ook nog doen! En er moet nou ook maar een zeiltje in mijn bed.
Tan, het kan natuurlijk ook door de hormonen komen dat je meer afscheiding hebt. Maar dat groengele klinkt zo raar.
Laat ik nou net de meest frisse foto hebben genomen, de andere keek ik erg ongeïnteresseerd net op een manier van... ooh is dat nou een baby en nee die ga ik niet plaatsenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:14 schreef Noli. het volgende:
En ik moet zeggen dat je er een stuk fitter opstaat dan ik na mijn ks (toen bij Wilyan)![]()
ik ga zo ook maar weer eens een buikfoto makenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Straks weer ns een buikfoto maken!
Ben je nu al uit je tekst voor je kaartje?
Ook nog!quote:Op zondag 3 mei 2009 10:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar weer eens een buikfoto maken
En ja, de tekst blijft hetzelfdeRothormonen
inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 10:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ook nog!![]()
Heb je voor niks wakker gelegen!
Ach, je weet het wel zeker nu!
Ik ga er ook vanuit dat alles goed is gegaan, maar ook dat weet ik niet. Het voelt zoo vreemd. Ik ga ook pas bellen als ik mijn tranen weer wat onder controle heb. Stomme hormonen ookquote:Op zondag 3 mei 2009 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen miss_sly, een sms-je voelt zeker een stukje afstandelijker dan een telefoontje.
Althans, ik heb de mensen die het dichtst bij waren gebeld, en de rest zo'n mass-sms-je idd.
Ik snap ook wel wat je zegt over niet gaan, dat dat verkeerd kan vallen. Idd maar even aan hen overlaten.
Wel fijn dat alles goed gegaan is, daar ga ik maar vanuit dan, en dat hij er nu is!
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat alles goed is gegaan, maar ook dat weet ik niet. Het voelt zoo vreemd. Ik ga ook pas bellen als ik mijn tranen weer wat onder controle heb. Stomme hormonen ook
Heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook? Ik word soms echt gek van mezelf. Elke keer als ik denk dat ik alles voor elkaar heb, dan verzin ik gewoon weer leuk iets nieuws wat nog moet gebeuren.
Zijn voor die klachten al naar de verloskundige geweest en die heeft alles onderzocht en aangegeven dat het in orde was. Het enige probleem is dat DuchessX meer plat moet gaan liggen en dat wil zij liever niet want dan moet zij naar bed. Dus zetten wij een logeer(vouw)bed hier in de woonkamer en dan kan zij plat liggen en dus rusten en toch bij ons zijn en niet alleen bovenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:51 schreef Nijna het volgende:
Miss_sly, ik snap je tweestrijd. Lijkt me heel slim om te laten weten dat je graag wilt komen maar wel verkouden bent... Gefeliciteerd met je neefje!
Juup, misschien toch ff de vk bellen ook...
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:05 schreef Noli. het volgende:
*meldt* (nog steeeeeds niks)
*nu terug lezen gaat*
(ik leer het nog wel 's)
Ja dat is zij wel, maar de oplossing is heel simpel. RUST, RUST, en nog eens rust. Maar ja dan moet zij nog ruim 3 maanden veel rust houden en dat is lastigquote:Op zondag 3 mei 2009 11:38 schreef Ssserpente het volgende:
Vervelend voor DuchessX! Is ze zelf ook niet ongerust?
Miss, gefeliciteerd! Wat dubbel, zeg! Kan me voorstellen dat je een traantje moest laten.Succes met je beslissing -en die van je zus- om wel of niet langs te gaan!
Precies!!! Je vertelt mijn verhaal, maar dan andersom, ik begon met ramenlappen, want mijn keukenkastjes zijn eigenlijk nog hartstikke schoon, maar die gaan er toch aan geloven hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 10:50 schreef seilram het volgende:
[..]
Heb ik ook last van"Vandaag de keukenkastjes poesten en dan is echt alles klaar in huis". Is de keuken klaar en dan denk ik: "Nou morgen kan ik best de ramen lappen en de gordijnen wassen, dat moet ook ECHT gebeuren voordat ie komt" hahahaha
omdat ze niet regelmatig komen, en ook niet erg pijnlijk zijn (althans bij mij niet)quote:Op zondag 3 mei 2009 12:04 schreef tessie het volgende:
Hoe weet je dan eigenlijk dat het oefenweêen zijn en geen echte? (ik zie mezelf al in paniek rondrennen over een paar weekjes dat het begonnen is haha)
Bij mij dus welquote:Op zondag 3 mei 2009 12:07 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
omdat ze niet regelmatig komen, en ook niet erg pijnlijk zijn (althans bij mij niet)
Maar nu weet Tessie dus nog niet wanneer het écht isquote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef Tan het volgende:
[..]
Bij mij dus wel
Urenlang regelmatig en flink pijnlijk - ik werd er zelfs wakker van 's nachts. Maar dat komt door de VK ook omdat ik meerdere kinderen heb gehad. Bij een eerste of tweede is het minder erg. Maar ook toen (bij de eerste en tweede) vond ik ze best pijnlijk in vergelijking met de echte weeën en bijv. gewoon een harde buik of menstruatiepijn.
haha ja precies, inderdaad bij iedereen anders. Ik heb mijn zussen nog nooit gehoord over voorweëen ook.(elk 3 kinderen)quote:Op zondag 3 mei 2009 12:16 schreef Tan het volgende:
[..]
Maar nu weet Tessie dus nog niet wanneer het écht is![]()
Ik merkte het omdat ik bij de echte weeën echt in een soort isolement kwam, als je niet echt meer aanspreekbaar bent, of liever niet aangesproken wordt tijdens een wee, dan ben je écht bezig. Ook wordt je wereld heel klein ineens... Zolang je nog helder bent, dan is het niet echt of zit je in de eerste fase waarbij je nog geen VK hoeft te bellen.
Maar goed, er zijn vrouwen (ik ken er eentje van zwangerschapsgym ooit) die negen cm krijgen zonder een greintje pijn... Kortom het is bij iedere vrouw anders.
Nou fijn dat je gebeld hebt Miss, wel jammer dat je dan nu zo verkouden bent dan. Wel een snelle bevalling zeg, zo wil ik het ook welquote:Op zondag 3 mei 2009 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn zusje gesproken. Alles was goed gegaan, uur ontsluitingsweeen en 2 persweeen en daar was Brent! Heel snel dus allemaal, maar alles is goed met iedereen en ze is dus nu eindelijk een keer thuis bevallen.
Ik weet niet of ik het sms-je misschien ook wel te emotioneel en afstandelijk geinterpreteerd heb. Ons gesprek was op zich prima en mijn zusje klonk goed en vrij gewoon. we gaan helaas niet vandaag er heen. Helaas vond ook de kraamverzorgster het verstandiger om niet te doen. Dus wordt het pas ergens eind van de week, helaas, voor ik mijn nieuwe neef kan bewonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |