Ik hoop dat je, wat dat aangaat, mij na gaat doen. Sinds ik oefentherapie heb kan ik veel meer!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:16 schreef Stiemie het volgende: We zijn gisteren vanaf 10 uur tot 18 uur de stad ingeweest en ik had wel wat last, maar echt zoveel minder. En met de oefeningen die ik heb gekregen is de last de volgende dag gewoon zo goed als weg
Welkom in het derde trimester! Wat gaan we hard hè....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag 27 wekenStart van het laatste trimester, nu dus echt aftellen
![]()
Oh McLaura dat is goed nieuws. Hoop dat het bij mij ook zo zal gaan. Ik ben in ieder geval al zo blij dat het nu zoveel minder is! Bij Linde werkte ik rond deze tijd halve dagen omdat ik het anders niet volhield en ik heb zelfs dagen gehad dat ik in bed bleef liggen omdat dat het minste pijn deed.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef Stiemie het volgende:
Kan een van de modjes mijn uitgerekende datum aanpassen naar 15 september 2009? Op 1 of andere manier is die weer aangepast (da's nu al de 3e keer...) En ik heb ook een nieuwe teller gemaakt: http://bd.lilypie.com/5x4wp2.png
Effectiefquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het hielp wel, want ik was zo boos omdat mijn man me negeerde en die deed dat toen niet meer
Dankjewel!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Stiemie, OP is nu wel aangepast hoor
En fijn dat je nu beter met e klachten weet om te gaan.
ik denk dat ik net zo goed in melden word als Noliquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Ja, en daar is AE
twee met meldplicht al...spannend hoor!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef Noli. het volgende:
Euh.. Ik denk manlief, maar da's zo'n held op dat gebied..
En anders misschien Ingrid?
Eensch! Met alles!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ik moet zeggen dat ik net als Huup eigenlijk helemaal niet vind dat je te dik bent. Ik vind je een mooie vrouw om te zien, als ik de foto's tenminte mag geloven die ik in het buikentopic heb gezien
Maar buiten dat je te dik zou zijn, is alles verder helemaal in orde, wat klaagt ze dan? Lijkt me dat ze ze liever zo ziet, dan iemand die netjes op gewicht is en van alles mankeert
voor jou, ik vind dat ze zeurt!
Dat niet meer eten om je kind klein te houden gaat niet helpen, dan pakt het kindje namelijk gewoon jouw reserves en het groeit het alsnog.. Zoals bij mij is gebeurdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben nu al 4 kilo aangekomendus... Ik vind 6 kilo voor jouw zwangerschapsduur echt niet veel en wat moet je dan doen, niet meer eten zodat je kind klein blijft??
![]()
Ik hoop zo dat het nu ook wegblijft en dat jullie wonder groot mag wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Tan het volgende:
Na een halve dag om het half uur vegen als een idiootlijkt de bruinrode vloed hier weer gestopt
![]()
idd en een kind werd toch alleen maar echt "te groot" als gevolg van diabetes bij de moeder?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat niet meer eten om je kind klein te houden gaat niet helpen, dan pakt het kindje namelijk gewoon jouw reserves en het groeit het alsnog.. Zoals bij mij is gebeurd
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Tan het volgende:
Jeetje BE, ik zou niet de weegschaal weigeren maar die VK
Na een halve dag om het half uur vegen als een idiootlijkt de bruinrode vloed hier weer gestopt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |