quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:14 schreef Noli. het volgende:
Onze baby luistert nu al niet naar zijn vader..
Gisteravond zeidat ze nou wel mocht komen, maar nee hoor.
lolquote:
Doe maar es gauw dan, ik ben wel benieuwd eigenlijk!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:49 schreef Noli. het volgende:
Ach, hopelijk besluit de boel hier te ontsluiten en kan iedereen het elk moment weten...
hier hebben we als het goed is geen echo's meer dus zoiezo zijn onze kansen dan zoiezo verkekenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:46 schreef Noli. het volgende:![]()
"Pulling a Leah"We worden er al goed in..
Bar, het was oorspronkelijk de bedoeling dat wij het ook niet zouden weten. Maar per ongeluk zijn we er dus wél achter gekomen.
Maar nu hebben we soms zo'n lol om vrienden en familie die het dan wel 'denkt zeker te weten'. En we zetten ze ook nooit op het verkeerde been hoor.
(heb vandeweek met W's verjaardag wel de MaxiCosi met geslachtsveradende voetenzak vertopt in een kast.![]()
)
Anyone? Ik heb veel harde buiken, is dat wel normaal? Zo heftig als vanmorgen is het nog niet eerder geweestquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:40 schreef DuchessX het volgende:
Ik werd vroeg in de ochtend wakker van de (pijnlijke) harde buikenMoet ik me zorgen maken of is dit normaal? En ik heb gister echt niet veel gedaan
Zelfs 2x terug naar bed.
Bij mij komt het volgens mij echt van de verstopping. Of van het niezen, kan ook, ik heb heel erg hooikoorts. Maar gister helemaal niks gezien. (wel een hele dikke positieve test (met veel donkerdere strepen dan de vorige keer), had er nog eentje liggenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef Vlindur het volgende:
Het gaat wel, ik heb toenstraks nog een heeeeel klein beetje gekleurde afscheiding gehad en verder is het rustig.. Maar de angst blijft hoor.. Ik snapper helemaal niks van, waar komt dat stomme roze bloed nou vandaan?
Dat zijn heeeeeeele lange weken zeg! Ik ben blij dat ik niet 40 van die weken zwanger hoef te zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:02 schreef Kersjes het volgende:krijgt schoonzusje morgen een mooie bos bloemen van de 365 dagen per week open bloemenkraam etcetcetc......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |