Het is eerder slijmerig en groengeligquote:Op zondag 3 mei 2009 09:24 schreef Memmel het volgende:
Tan, ik had in het begin ook last van afscheiding, beetje gelig en korrelig. Dat was wel degelijk een ontsteking. Ik herkende het van de zwangerschap van Anna. Ik zou even laten kijken, wat als het wel een onschuldige ontsteking is en het slaat door, dan heb je straks wel een urineweginfectie.
dat zeiltje doe ik morgen ook maar meteen. Moet toch het matras van mijn bed halen anders krijgen we de klossen er niet onder, matras is loodzwaar...quote:Op zondag 3 mei 2009 10:00 schreef Memmel het volgende:
Nee, bij Anna verloor ik 's ochtends de slijmprop. Vliezen moesten worden gebroken een dag later. Maar je zal altijd zien dat ik het presteer om het stadhuis van Den Haag onder water te zetten!![]()
Klossen! Moet ik ook nog doen! En er moet nou ook maar een zeiltje in mijn bed.
Tan, het kan natuurlijk ook door de hormonen komen dat je meer afscheiding hebt. Maar dat groengele klinkt zo raar.
Laat ik nou net de meest frisse foto hebben genomen, de andere keek ik erg ongeïnteresseerd net op een manier van... ooh is dat nou een baby en nee die ga ik niet plaatsenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:14 schreef Noli. het volgende:
En ik moet zeggen dat je er een stuk fitter opstaat dan ik na mijn ks (toen bij Wilyan)![]()
ik ga zo ook maar weer eens een buikfoto makenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Straks weer ns een buikfoto maken!
Ben je nu al uit je tekst voor je kaartje?
Ook nog!quote:Op zondag 3 mei 2009 10:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar weer eens een buikfoto maken
En ja, de tekst blijft hetzelfdeRothormonen
inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 10:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ook nog!![]()
Heb je voor niks wakker gelegen!
Ach, je weet het wel zeker nu!
Ik ga er ook vanuit dat alles goed is gegaan, maar ook dat weet ik niet. Het voelt zoo vreemd. Ik ga ook pas bellen als ik mijn tranen weer wat onder controle heb. Stomme hormonen ookquote:Op zondag 3 mei 2009 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen miss_sly, een sms-je voelt zeker een stukje afstandelijker dan een telefoontje.
Althans, ik heb de mensen die het dichtst bij waren gebeld, en de rest zo'n mass-sms-je idd.
Ik snap ook wel wat je zegt over niet gaan, dat dat verkeerd kan vallen. Idd maar even aan hen overlaten.
Wel fijn dat alles goed gegaan is, daar ga ik maar vanuit dan, en dat hij er nu is!
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat alles goed is gegaan, maar ook dat weet ik niet. Het voelt zoo vreemd. Ik ga ook pas bellen als ik mijn tranen weer wat onder controle heb. Stomme hormonen ook
Heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook? Ik word soms echt gek van mezelf. Elke keer als ik denk dat ik alles voor elkaar heb, dan verzin ik gewoon weer leuk iets nieuws wat nog moet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |