abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68611495
Kersjes, herkenbaar... Het is maar goed dat je hoofd vast zit he... .

DuchessX, misschien toch ff de VK bellen en het voorleggen...? Vooral als je je er onzeker door voelt denk ik dat het altijd ok is om even te bellen.

Memmel, 37 weken alweer... wauw!
Fake it till you make it...
  zondag 3 mei 2009 @ 09:24:40 #252
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68611578
Tan, ik had in het begin ook last van afscheiding, beetje gelig en korrelig. Dat was wel degelijk een ontsteking. Ik herkende het van de zwangerschap van Anna. Ik zou even laten kijken, wat als het wel een onschuldige ontsteking is en het slaat door, dan heb je straks wel een urineweginfectie.

Ja, alweer 37 weken hier. 't is omgevlogen. En zo onbevangen als ik bij Anna was, zoveel zorgen maak ik me nu. Gaat de bevalling goed, zal het kindje gezond zijn. Je bent je toch meer bewust van wat er ook mis kan gaan.

Maar mijn grootste zorg op dit moment is dat ik sokjes moet kopen voor de kleine (niet aan gedacht gewoon!) en dat mijn vliezen niet breken op het moment dat ik op 15 mei opsta in het stadhuis om voor mijn broer te getuigen. Ik ben serieus aan het overwegen om voor de trouwceremonie een kraamverband in te doen. Wat denken jullie?? Vanaf 15 mei, uurtje of 3 mag het komen hoor, tot die tijd houdt mijn adrenaline-niveau de weeen wel tegen .
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68611657
Memmeltje 37 weken

Vandaag al weer 36 weken Nog 1 weekje en dan MAG ik al
Morgen de klossen maar eens halen bij de thuiszorg.
Oh oh oh wat kunnen hormonen toch met je doen, vannacht wakker gelegen over de tekst op het geboortekaartje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 mei 2009 @ 09:42:46 #254
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68611711
McLaura, ik zie het nu pas

Memmel, als jij je er prettiger bij voelt dan doe je dat toch gewoon? Better safe than sorry! Hoe begon de bevalling van Anna, ook met brekende vliezen?
.... met gevoel voor drama....
  zondag 3 mei 2009 @ 09:43:22 #255
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68611722
quote:
Op zondag 3 mei 2009 09:24 schreef Memmel het volgende:
Tan, ik had in het begin ook last van afscheiding, beetje gelig en korrelig. Dat was wel degelijk een ontsteking. Ik herkende het van de zwangerschap van Anna. Ik zou even laten kijken, wat als het wel een onschuldige ontsteking is en het slaat door, dan heb je straks wel een urineweginfectie.

Het is eerder slijmerig en groengelig , niet korrelig. Ik heb het ook lang niet altijd, vanochtend nog niet gezien iig, maar gister wel ineens twee keer achter elkaar of zo...
Ik ga dinsdag of woensdag wel bij de HA langs (ik kan maandag niet).
  zondag 3 mei 2009 @ 10:00:51 #256
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68611868
Nee, bij Anna verloor ik 's ochtends de slijmprop. Vliezen moesten worden gebroken een dag later. Maar je zal altijd zien dat ik het presteer om het stadhuis van Den Haag onder water te zetten!

Klossen! Moet ik ook nog doen! En er moet nou ook maar een zeiltje in mijn bed.

Tan, het kan natuurlijk ook door de hormonen komen dat je meer afscheiding hebt. Maar dat groengele klinkt zo raar.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68611932
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:00 schreef Memmel het volgende:
Nee, bij Anna verloor ik 's ochtends de slijmprop. Vliezen moesten worden gebroken een dag later. Maar je zal altijd zien dat ik het presteer om het stadhuis van Den Haag onder water te zetten!

Klossen! Moet ik ook nog doen! En er moet nou ook maar een zeiltje in mijn bed.

Tan, het kan natuurlijk ook door de hormonen komen dat je meer afscheiding hebt. Maar dat groengele klinkt zo raar.
dat zeiltje doe ik morgen ook maar meteen. Moet toch het matras van mijn bed halen anders krijgen we de klossen er niet onder, matras is loodzwaar...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 mei 2009 @ 10:12:43 #258
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68612006
Oooh Memmel ook al 37 weken, spannend hoor

Iemand vroeg naar Ties zijn geboorte gewicht, dat was 2720 gram inmiddels iets lichter maar er lijkt weer een opgaande lijn in te zitten dus het was nu allemaal volgens het boekje.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:14 schreef Noli. het volgende:
En ik moet zeggen dat je er een stuk fitter opstaat dan ik na mijn ks (toen bij Wilyan)
Laat ik nou net de meest frisse foto hebben genomen, de andere keek ik erg ongeïnteresseerd net op een manier van... ooh is dat nou een baby en nee die ga ik niet plaatsen maar ik voelde me zo stoned als een garnaal. Voor de mensen die nog moeten bevallen morfine is niet fijn! doe dus rustig aan met die pomp aan je bed je bent anders nog 2 dagen van de wap.
Hier gaat herstel wel prima trouwens wond trekt nu wel omdat ie indroogt maar je hoort me niet klagen ik ben thuis en dat telt!
Mama van Isa en Ties
pi_68612019
Goeiemorgen!

Vandaag 20 weken!

Hoe is 't met Vlinder vandaag?
pi_68612027
Sserpente op de helft!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68612047
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:14 schreef Vicky het volgende:
Sserpente op de helft!
Jeuj!

Straks weer ns een buikfoto maken!

Ben je nu al uit je tekst voor je kaartje?
pi_68612173
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:16 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Jeuj!

Straks weer ns een buikfoto maken!

Ben je nu al uit je tekst voor je kaartje?
ik ga zo ook maar weer eens een buikfoto maken

En ja, de tekst blijft hetzelfde Rothormonen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68612242
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik ga zo ook maar weer eens een buikfoto maken

En ja, de tekst blijft hetzelfde Rothormonen
Ook nog!

Heb je voor niks wakker gelegen!

Ach, je weet het wel zeker nu!
pi_68612249
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:30 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ook nog!

Heb je voor niks wakker gelegen!

Ach, je weet het wel zeker nu!
inderdaad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 10:32:06 #265
5428 crew  miss_sly
pi_68612264
Ik ben vanochtend tante geworden. Mijn zusje is bevallen van hun zoon, Brent

In tegenstelling tot de vorige keren, werd ik deze keer op de hoogte gesteld met een sms-je. Ik weet niet of dat nu de bevestiging is van hoeveel er veranderd is, maar ik heb er wel even om gehuild. Het voelt zo afstandelijk, zo anders dan de vorige keren.

Eigenlijk zou ik nu willen bellen, onder de douche springen en naar Best rijden, maar het voelt allemaal anders, moeilijker. Dus bellen ga ik straks wel als de tranen weer weg zijn. Maar ja, naar Best zo verkouden als ik nu ben en bij een baby van nog geen dag uit in de buurt zijn, is misschien geen goed idee. Van de andere kant wordt alles wat ik nu anders doe dan zij verwachten uitgelegd als: zie je, nu is het allemaal niet meer interessant nu ze zelf zwanger is. Ik ga het dan maar bij hun neerleggen en zeggen dat ik dolgraag wil komen, maar dat ik verkouden ben dus dat ze zelf moeten beslissen of ze dit willen of volgend weekend.

Sorry, ik ga nu bijlezen enzo, maar dit moest ik eerst even kwijt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68612325
Gefeliciteerd met je neefje!!
Kan me voorstellen dat het anders voelt!
En beterschap!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 10:38:33 #267
5428 crew  miss_sly
pi_68612366
Tan, inderdaad maar even langs de ha, just in case.

Duchess, je kunt ook harde buiken krijgen van een volle blaas. Dat zou iig in de nacht of vroege ochtend een reden kunnen zijn. Tenminste, ik moet dan altijd vreselijk plassen. Maar ook voor jou geldt: als je het niet vertrouwt, als het niet goed voelt, gewoon even de vk bellen. Vindt de vk helemaal niet gek, dat hoort erbij, en zij kan je echt geruststellen

Memmel ook al meldplicht, wow
En Vicky volgende week ook

Ssserpente op de helft, mooie mijlpaal
  zondag 3 mei 2009 @ 10:41:20 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68612404
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen miss_sly, een sms-je voelt zeker een stukje afstandelijker dan een telefoontje.
Althans, ik heb de mensen die het dichtst bij waren gebeld, en de rest zo'n mass-sms-je idd.
Ik snap ook wel wat je zegt over niet gaan, dat dat verkeerd kan vallen. Idd maar even aan hen overlaten.

Wel fijn dat alles goed gegaan is, daar ga ik maar vanuit dan, en dat hij er nu is!
  zondag 3 mei 2009 @ 10:44:58 #269
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68612459
Marlieske! Nog van harte gefeliciteerd met Ties, ik zo even terug lezen om alles te lezen hoor. Maar moest je eerst even feliciteren! Fijn dat je al thuis bent zeg! Geniet ervan!

Serpente! waar jij het vorige topic mee afsloot, wat een pracht verhaal. Goed bezig hahaha.

Ik sta voorlopig onder controle van het ziekenhuis. Bloeddruk was vrijdag te hoog (140/95) en ik moet nu verplicht in de middag 2 uurtjes op bed gaan liggen en rustig aan doen. Verder ligt ie nog steeds in stuit. Ik moet gaan bedenken of ik hem op 12 mei na de hartecho wil laten draaien. Ben er nog niet over uit.
Niet mieten! Door gieten!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 10:49:43 #270
5428 crew  miss_sly
pi_68612549
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen miss_sly, een sms-je voelt zeker een stukje afstandelijker dan een telefoontje.
Althans, ik heb de mensen die het dichtst bij waren gebeld, en de rest zo'n mass-sms-je idd.
Ik snap ook wel wat je zegt over niet gaan, dat dat verkeerd kan vallen. Idd maar even aan hen overlaten.

Wel fijn dat alles goed gegaan is, daar ga ik maar vanuit dan, en dat hij er nu is!
Ik ga er ook vanuit dat alles goed is gegaan, maar ook dat weet ik niet. Het voelt zoo vreemd. Ik ga ook pas bellen als ik mijn tranen weer wat onder controle heb. Stomme hormonen ook
pi_68612551
DuchessX heeft steeds meer last van haar buik e.d.. Vanmiddag gaan wij kijken of haar ouders nog een logeer(vouw)bed hebben zodat zij hier beneden kan liggen als dat nodig is (boven in bed is ook maar alleen) en als haar ouders het bed niet meer hebben dan gaan wij naar IKEA om er een te halen.
pi_68612557
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ga er ook vanuit dat alles goed is gegaan, maar ook dat weet ik niet. Het voelt zoo vreemd. Ik ga ook pas bellen als ik mijn tranen weer wat onder controle heb. Stomme hormonen ook
  zondag 3 mei 2009 @ 10:50:09 #273
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68612562
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook? Ik word soms echt gek van mezelf. Elke keer als ik denk dat ik alles voor elkaar heb, dan verzin ik gewoon weer leuk iets nieuws wat nog moet gebeuren.
Heb ik ook last van "Vandaag de keukenkastjes poesten en dan is echt alles klaar in huis". Is de keuken klaar en dan denk ik: "Nou morgen kan ik best de ramen lappen en de gordijnen wassen, dat moet ook ECHT gebeuren voordat ie komt" hahahaha
Niet mieten! Door gieten!
pi_68612592
Miss_sly, ik snap je tweestrijd. Lijkt me heel slim om te laten weten dat je graag wilt komen maar wel verkouden bent... Gefeliciteerd met je neefje!

Juup, misschien toch ff de vk bellen ook...
Fake it till you make it...
pi_68612627
Drie meldplichtigen Komen er weer es nieuwe baby's bij hier

Ssserpente op de helft, woohoo

Lijnloos, wat gaaf Mijn moeder, haar zus en haar schoonzus waren 26 jaar geleden binnen 2 maanden van elkaar uitgerekend, dát vond ik al bijzonder, maar zo is het wel heel gaaf

Miss sly, ik snap je ook wel hoor, is ook wel afstandelijk zo. ik moest de geboorte van mijn neefje van mijn moeder horen, maar goed, mijn broer en ik hebben een hele andere relatie natuurlijk
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')