abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68583807
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Duchess

huup, ik heb ook meer last van de ene kant dan van de andere. Ik scheer mijn benen nog steeds onder de douche (heel eigenwijs ) en mijn ene been gaat beter dan het andere omdat het gewoon minder pijn doet.
Inderdaad ook met aankleden, zoals BE zegt. Ik zit gewoon in bejaardenmodus met alles wat ik beweeg: lopen, opstaan, aankleden, fietsen...dan is het wel te doen meestal.
Bij mij was het rampzalig, tot de therapeute asymmetrie in mijn heupen constateerde. Ze heeft het toen ter plekke wat rechtgeduwd en sindsdien zijn de klachten met 80% verdwenen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 09:47:41 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_68584082
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef tessie het volgende:
Je kan trouwens gewoon ook zelf een fysio bellen, hoef je geen verwijzing voor te hebben ofzo...
En als je er toch eentje nodig hebt, dan is de fysio meestal de persoon die dat vervolgens regelt (dan doet de arts ook niet moeilijk )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 2 mei 2009 @ 09:48:13 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_68584089
Ow en ik ben gewoon pissed op die verloskundige van BE. Wat een kreng
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 2 mei 2009 @ 09:52:31 #154
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68584126
Ssserpente, mij is door de vk wel verteld dat bij een 2e zwangerschap de baarmoeder doorgaans wel ruimer is dan bij de eerste maar of dat met postuur te maken heeft betwijfel ik ten zeerste.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 09:58:35 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_68584201
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ssserpente, mij is door de vk wel verteld dat bij een 2e zwangerschap de baarmoeder doorgaans wel ruimer is dan bij de eerste maar of dat met postuur te maken heeft betwijfel ik ten zeerste.
Volgens mij heeft dat niet met je postuur te maken, maar kun je het vergelijken met een eenmaal opgeblazen ballon. Dat lubbert uit, volgens mij is dat met de baarmoeder ook zo (kan me dat tenminste voorstellen en dat is volgens mij ook de reden waarom je de baby eerder voelt bij een nieuwe zwangerschap, toch? )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 2 mei 2009 @ 09:59:59 #156
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68584220
Meisjes, nu niet doorslaan he..vanaf maat 42 mogen er toch echt wel een paar pondjes of wat af (en ik heb 42, dus dat geld voor mij net zo goed!) maar wat die verloskundige zegt is natuurlijk bull..en 6 kilo is gewoon netjes. Zal ik volgende keer even met je meegaan BE? .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:06:12 #157
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68584320
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja daar dacht ik ook maar in dat geval groei ik wel scheef want t is maar aan 1 heup
en bejaard voel ik me toch al tegenwoordig dus dit kan er ook wel bij

Over twee weken weer langs de vk zal het dan even aan haar melden ook. En rustig lopen maar in de tussentijd... bejaardentempo enzo
ik werd aan mn been getrokken door de fysio..en toen was alle ellende weg (hing ook scheef)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:19:08 #158
100412 mefke79
komt goed!
pi_68584495
Scheef staan tijdens je zwangerschap komt gewoon vaak voor, dat is volgens mij nu wel bewezen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Huup, tot je naar de fysio kan altijd netjes op 2 benen gaan staan, niet gaan hangen in je heup en netjes eerst op je zij gaan liggen voor je overeind komt. Het helpt echt.
Ik heb gisteren geprobeerd weer een stukje te fietsen (600 meter ofzo). En dat ging. Maar mijn zadel lijkt gewoon te klein, die knobbels van je bekken zitten net op het randje van het zadel en dat doet dus zeer. Toch maar eens even kijken naar een groter zadel. En morgen heel de dag naar de sauna, dat is ook goed voor de ontspanning.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:23:23 #159
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68584558
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:06 schreef Dakota het volgende:

[..]

ik werd aan mn been getrokken door de fysio..en toen was alle ellende weg (hing ook scheef)
auw
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:04 schreef Nijna het volgende:
Gisteren zei de oma van lief: Nou jij bent ook dikker he dan bij je vorige zwangerschap...
Waarom zijn die oudere mensen zo ontactisch... ik weet ook heus wel dat ik voor deze zwangerschap echt nog niet op het gewicht zat wat ik had bij Mirte voor de zwangerschap. Maar ik ben tot nu toe wel minder aangekomen... (5kg).
Zelfs lief zat een beetje raar te kijken
Ohw wat irritant

Mijn oma loopt ook overal rond te vertellen dat ik enorm aan het uitdijen ben En dan verschillende keren enorm gaan zitten benadrukken he laatste keer dat ik mn oma gezien heb was k 20 wkn en ongeveer 4 kg aangekomen... misschien moet k nog maar es duidelijk maken dat ik zwanger ben en niet gewoon dik

Dames bedankt voor de tips!
ik ga es uitzoeken hoe en wat
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:24:58 #160
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68584586
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

auw
[..]

Ohw wat irritant

Mijn oma loopt ook overal rond te vertellen dat ik enorm aan het uitdijen ben En dan verschillende keren enorm gaan zitten benadrukken he laatste keer dat ik mn oma gezien heb was k 20 wkn en ongeveer 4 kg aangekomen... misschien moet k nog maar es duidelijk maken dat ik zwanger ben en niet gewoon dik

Dames bedankt voor de tips!
ik ga es uitzoeken hoe en wat
t was heel even naar..maar ik had er echt veel last van..dus de moeite waard.. daarna ben ik huppelend mn laatste 15 weken ingegaan
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:28:32 #161
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68584653
Nijna en Huup, niet duidelijk gaan maken joh, heeft toch geen zin. Die mensen zien alleen wat ze willen zien moet je maar denken!

Mefke, mag je eigenlijk gewoon de sauna in tijdens je zwangerschap? Ik lees daar verschillende dingen over, dat het mij niet helemaal duidelijk is..... en dat terwijl ik een dagje sauna ook zo ontzettend fijn vindt! Veel plezier iig!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:31:09 #162
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68584694
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef Vivi het volgende:
BE, ik kan me voorstellen dat je daar een nare nasmaak van hebt zeg, bah, wat een gek mens om dat op die manier erin te wrijven. Is ze gefrustreerd ofzo?

BJ gij stiekemerd! Ik ga je hier ook nog even feliciteren!!! .

En Tan, jij ook weer zwanger, wat fijn. Ik wens je een hele zorgeloze zwangerschap toe .
hey Vief bedankt hoor

nog ff een update ten opzichte van mijn familieuitje... mijn zus voelt me gewoon te goed aan, staat ze naast me, na een aantal andere vragen:
z: en hoe gaat het met het zwanger worden?
ik: uhhhh...
z: of ben je al zwanger??
ik: ...........
z: wat leuk! ik dacht het al toen ik jullie vanmorgen zag staan...

dus eigenlijk het ik niets verteld, en WIST ze het gewoon ofzo. maar verder niemand nog verteld, wel leuk om een geheimpje te hebben...

verder een erg leuke dag gehad lekker in de zon.

en o ja, BE, ik vind jouw VK echt enorm lomp! vind het niet professioneel om zulke uitlatingen te doen... en volgens alle reacties hier, valt jouw gewichtstoename echt enorm mee.
*knuffelt*

nog ff een newbie-vraag:
moet ik komende week een afspraak maken bij de huisarts, of kan ik telefonisch verhaal doen en een verwijzing voor een VK vragen? of moet ik er nog mee wachten?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 10:34:04 #163
5428 crew  miss_sly
pi_68584734
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:28 schreef mikoxx het volgende:
Nijna en Huup, niet duidelijk gaan maken joh, heeft toch geen zin. Die mensen zien alleen wat ze willen zien moet je maar denken!

Mefke, mag je eigenlijk gewoon de sauna in tijdens je zwangerschap? Ik lees daar verschillende dingen over, dat het mij niet helemaal duidelijk is..... en dat terwijl ik een dagje sauna ook zo ontzettend fijn vindt! Veel plezier iig!
tot 14 weken wordt het afgeraden, omdat niet helemaal duidelijk is wat hoge temperaturen kunnen doen voor de ontwikkeling van het kindje in dit vroege stadium. Daarna mag het wel, als je maar goed naar je lichaam luistert. Dat wil zeggen niet te lang in een cabine blijven als je lichaam aangeeft dat het genoeg geweest is, nog beter letten op voldoende vochtinname, etc.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 10:35:52 #164
5428 crew  miss_sly
pi_68584772
BJ, je hoeft geen verwijzing te vragen, je kunt zo een afspraak maken bij een vk. Je kunt de ha even inlichten dat je zwanger bent, dat kan wel zo prettig zijn als je gedurende de zwangerschap eens bij de ha moet zijn.

Wat goed van je zus dat ze het zag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:37:10 #165
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68584803
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:34 schreef miss_sly het volgende:
tot 14 weken wordt het afgeraden, omdat niet helemaal duidelijk is wat hoge temperaturen kunnen doen voor de ontwikkeling van het kindje in dit vroege stadium. Daarna mag het wel, als je maar goed naar je lichaam luistert. Dat wil zeggen niet te lang in een cabine blijven als je lichaam aangeeft dat het genoeg geweest is, nog beter letten op voldoende vochtinname, etc.
Oh echt? Da's geweldig nieuws zeg!

BJ, jouw zus kent je goed zeg! Grappig!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:37:19 #166
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68584807
Wat leuk van je zus!

Je hoeft geen verwijzing te hebben voor de VK, je kunt gewoon zelf bellen voor een afspraak rond een week of 5/6 en je eerste afspraak zal waarschijnlijk tussen de 8 en de 10 weken vallen
Misschien wel zo netjes om je HA ook even in te lichten maar dat hoeft niet verder. mijn arme huisarts zal zich wel een ongeluk geschrokken zijn van alle ziekenhuis brieven die hij ineens doorgestuurd kreeg

Mikoxx neuh je hebt ook gelijk, heeft helemaal geen zin. Haha een jaar terug ofzo kwam mn oma ermee dat ze dacht dat zij en ik wel ongeveer hetzelfde zouden wegen hoezo, enorm bezig met je gewicht? na mijn reactie (:') mocht je willen!) heeft ze het er niet meer over gehad haha maf mens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68584899
Leuk, Beessie! Heb je een goede band met je zus?

Je kunt zelf direct contact opnemen met de VK. Mijn huisarts weet niet eens dat ik zwanger ben. Binnenkort toch 'ns bellen.

Ik had gister m'n eerste buikvoeler!

Ging een ijsje halen bij de snackbar om de hoek bij m'n werk. De eigenares is een vreselijk chagrijnige Chinees die ik in geen jaren heb zien lachen. Ik heb 'r zelfs nog nooit wat horen zeggen, op een paar woorden als 'fliet' en 'mayonaise' na.

Afijn, gister dus een ijsje halen. Er kon weer geen lachje of vriendelijk woord vanaf. Tot ze opeens m'n buikje zag en blij verrast riep: "Ben je zwangel?! " Om vervolgens uitgebreid m'n buik te gaan betasten.

Nou ben ik daar gelukkig niet zo allergisch voor als ik wel van andere meiden hoor, maar het was idd een rare gewaarwording.

Daarnaast was ze de eerste die aan me zag dat ik zwanger ben, dus eigenlijk was het best leuk.
pi_68585042
Bij mij was het ook een Chinees die het als eerste aan me zag Maar die bleef gelukkig van mn buik af, want ik ben daar wel bijzonder allergisch voor
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:48:48 #169
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68585067
ja mijn zus en ik hebben wel een goede band, maar we zien mekaar niet elke week hoor, beide een druk leven (zij met 3 kids) en ik met werk, sport etc. Maar we voelen mekaar meestal wel erg goed aan.
eigenlijk heb ik dus helemaal niets verteld zij voelde het gewoon al aan. wel lollig.

ik ga einde deze week dan wel eens even een verloskundige bellen... spannend hoor...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68585166
Chinezen hebben er blijkbaar oog voor, Chan!
pi_68585179
Btw, ga trouwens een kijken in welke Chinezenjaar ons kindje wordt geboren.

Edit: op deze site kun je het uitrekenen.

Het wordt een os! Ik ben stier, als dat maar niet gaat botsen!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:03:09 #172
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68585400
o ik ben een varken
elin een os

boes boes
wanna rub mah puppeh?!
pi_68585490
Grappig Ssserpente Ik had d'r handen van me afgeslagen trouwens , maar dat ben ik dan

BJ grappig dat van je zus. Bij mij zag de dochter van mijn vriend het, en z'n beste vriend ook. Rare gewaarwording, als iemand zoiets aan je ziet

Vandaag 28 weken Woohooo

edit: Oeh wij hebben straks twee ossen (beeb en ik) en een haan (vriend) in huis Grappig.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:10:41 #174
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68585568
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:03 schreef Dakota het volgende:
o ik ben een varken
elin een os

boes boes
weet je dat zeker? Ik denk dat je Elin bij het jaar 2008 moet tellen. Januari kindjes (en soms ook februari) moet je altijd een beetje omzichtig uitrekenen. Hangt er vanaf wanneer het Chinees nieuwjaar valt namelijk. Dus dan hoort ze nog net bij 1 jaargang ervoor. Is bij mij ook. Ik ben eind januari jarig, maar in dat jaar viel het chinees nieuwjaar half februari. En dus ben ik een varken, ipv een rat woehoe
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:11:57 #175
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68585603
ik geloof je gelijk, huup!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties