Wow, dat vind ik wel erg langquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:05 schreef Berto het volgende:
Schijnt zo te zijn als je al een kindje gebaart hebt, ze soms wel tot de 43ste week wachten met inleiden. Was ook nieuw voor ons.
ja lach maar... zat helemaal beduusd op de bankquote:
Ouderdomquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:zo lang wachten Berto? jeeeeumig
![]()
Sterkte voor je vrouw dan zeg(en voor jou ook natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel). Houdt ze het nog een beetje uit?
Even checken, is dit gewoon of moet k mn vk even inlichten bij t volgende bezoekje? Ik heb last van mn rechterheup. Als ik gewoon rechtop sta dan kan ik zeg maar met allebei mn benen op 1 been staan, zowel met links als met rechts dus. Maar als ik voorover buig (of naar achter of de zijkant...) dan kan ik wel op links op 1 been staan, maar op rechts zak ik finaal door mn heup heen voor mn gevoel. Opstaan van de bank gaat dus ook als een bejaarde want ik sta alleen op vanaf mn linkerbeen zeg maar, onbewust waarschijnlijk om mn rechterheup zo min mogelijk te belasten I guess...
herkenbaar iemand? hoort erbij??
Juupquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:33 schreef Juup© het volgende:
Er is een uitleg voor mijn klus drang en semi zwangerschap kwaaltjes
Jaah, fijn hoor! Toch alweer een stukje dichter bij die mooie 12 weken, het is stiekum al een beetje aftellen zoquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef DuchessX het volgende:
[...]
Ooh tranen in mijn ogen![]()
![]()
Ik ben zó gelukkig
ja daar dacht ik ook maar in dat geval groei ik wel scheef want t is maar aan 1 heupquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ouderdom
Nee nu serieus. Het kan zijn dat ook het kapsel van jouw heupen losser wordt onder invloed van dezelfde hormonen die de banden e.d. verweekt.
Ja herkenbaar! Alsof je geen kracht meer hebt? Bij mij ging het over als ik weer een tijdje had gelopen. Ik heb het gemeld bij de fisio maar die kon er geen kaas van maken. Na de bevalling was het weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
zo lang wachten Berto? jeeeeumig
![]()
Sterkte voor je vrouw dan zeg(en voor jou ook natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel). Houdt ze het nog een beetje uit?
Even checken, is dit gewoon of moet k mn vk even inlichten bij t volgende bezoekje? Ik heb last van mn rechterheup. Als ik gewoon rechtop sta dan kan ik zeg maar met allebei mn benen op 1 been staan, zowel met links als met rechts dus. Maar als ik voorover buig (of naar achter of de zijkant...) dan kan ik wel op links op 1 been staan, maar op rechts zak ik finaal door mn heup heen voor mn gevoel. Opstaan van de bank gaat dus ook als een bejaarde want ik sta alleen op vanaf mn linkerbeen zeg maar, onbewust waarschijnlijk om mn rechterheup zo min mogelijk te belasten I guess...
herkenbaar iemand? hoort erbij??
Bij mij erg herkenbaar... als ik trek heb wordt ik meteen misselijk, maar als ik dan wat eet zit ik na een paar happen helemaal vol en loop ik nog 2 uur met het gevoel dat mijn buik zowat ontploft...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef Bucko het volgende:
Heb trouwens een vraagje, hebben jullie ook naast lichte misselijkheid, vooral na het eten een hele volle maag, terwijl je niet veel hebt gegeten? Net of je elke keer bent wezen uiteten
Oef, ik had dat gisteren... Sjakie was heel erg rustig en ik was een beetje ongerust wel.... Angelsounds gepakt en zoals altijd trapte hij daar tegenaan. De Sjaak was wel in orde, maar hield gewoon een cocoondag denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Thanks Lina en Tan.
En inderdaad Tan, ik vind het ook doodeng, maar het hoort er kennelijk wel bij. Dan hoop ik maar dat ik snel opknap zodat ik haar weer goed kan voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |