Eensch! Met alles!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ik moet zeggen dat ik net als Huup eigenlijk helemaal niet vind dat je te dik bent. Ik vind je een mooie vrouw om te zien, als ik de foto's tenminte mag geloven die ik in het buikentopic heb gezien
Maar buiten dat je te dik zou zijn, is alles verder helemaal in orde, wat klaagt ze dan? Lijkt me dat ze ze liever zo ziet, dan iemand die netjes op gewicht is en van alles mankeert
voor jou, ik vind dat ze zeurt!
Dat niet meer eten om je kind klein te houden gaat niet helpen, dan pakt het kindje namelijk gewoon jouw reserves en het groeit het alsnog.. Zoals bij mij is gebeurdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben nu al 4 kilo aangekomendus... Ik vind 6 kilo voor jouw zwangerschapsduur echt niet veel en wat moet je dan doen, niet meer eten zodat je kind klein blijft??
![]()
Ik hoop zo dat het nu ook wegblijft en dat jullie wonder groot mag wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Tan het volgende:
Na een halve dag om het half uur vegen als een idiootlijkt de bruinrode vloed hier weer gestopt
![]()
idd en een kind werd toch alleen maar echt "te groot" als gevolg van diabetes bij de moeder?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat niet meer eten om je kind klein te houden gaat niet helpen, dan pakt het kindje namelijk gewoon jouw reserves en het groeit het alsnog.. Zoals bij mij is gebeurd
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Tan het volgende:
Jeetje BE, ik zou niet de weegschaal weigeren maar die VK
Na een halve dag om het half uur vegen als een idiootlijkt de bruinrode vloed hier weer gestopt
![]()
Die keren dat ik verkouden was of grieperig, vooral als ik ook koorts had, dan voelde ik idd veel minder bewegingen. Vond het altijd doodeng, maar volgens de VK was het heel normaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef miss_sly het volgende:
Kan het zijn dat je je kindje minder voelt als je ziek bent? Dat ze daar ook iets van meekrijgt ofzo, en rustiger wordt?
Hoe is het nu met de misselijkheid dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:11 schreef Poppejans het volgende:
Fijn Tan dat het bloeden gestopt is, ik heb zelf tot in de 8e week veel donkerrod/bruine zooi gehad tijdens afvegen na het plassen, echt vervelend
Smeer ik net Midalgan op mn rug, lees ik net op internet dat je dat ook weer beter niet kan gebruiken in de zwangerschap, pfff lijkt wel of je niks meer mag als je zwanger bent zeg!
Ben wel lekker aan het zeuren de laatste dagen, sorry. Zit erg in de zenuwen om de eerste echo volgende week
Ik denk het Miss...ik voelde me gister niet zo lekker, snotterig en dichtgeknepen keel enzo en toen heb ik beeb bijna niet gevoeld. En vanmorgen heeft hij/zij mn vriend tegen zn neus geslagen en is sindsdien niet meer opgehouden met feestvieren in m'n buik, dus denk dat dat wel met elkaar te maken heeft ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef miss_sly het volgende:
Kan het zijn dat je je kindje minder voelt als je ziek bent? Dat ze daar ook iets van meekrijgt ofzo, en rustiger wordt?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de misselijkheid dan?
* RockabeIIa schuift een tompoucje ter troost naar BEquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:02 schreef stinkie het volgende:
Jullie zijn lief meiden! Ik vond het echt even niet leuk. Nu voel ik me al beter.
Oh en dit is BE op de telefoon van F.
Tan, fijn dat het gestopt is.
Ach lieve Be wat een lomp mensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, gefeliciteerd met de geboorte van Ties!
Ik ben vanmorgen bij de vk geweest, goedgekeurd, althans, bloedruk was prima 90/60, hb laten prikken was ook keurig 7,7 maar ik vond dat ze wel heel erg door zat te zagen over dat ik dik was en dat ik een groot kindje zou krijgen etc. etc.
Ja ik weet dat ik te zwaar ben maar toen ze het hartje ging luisteren zei ze 'ik moet hem wel helemaal klem leggen met mijn handen anders zwemt hij steeds weg zoveel ruimte heeft hij in jou buik, ja hebt nou eenmaal een ruime buik.' En ook de 6 kilo die ik nu aangekomen was waren eig te veel, maar ja, voor mij dan wrsch wel normaal. Etc. etc.
Nu ken ik haar van vroegah nog en ik weet dat ze direct is, en daarom mss nog wel ietsjes directer omdat we elkaar kennen maar ik vond nou eig. juist dat ik best heel netjes bezig was nog. Bij Sasha zat ik nu al op de 10 kilo zeg maar.
En ja, ik weet dat ik dik ben, maar met maat 46 is het toch ook niet Jerry Springer-dik toch?
Nah... muts!
Oh, en als het te veel is voor deze termijn, geef me dan een schema mee, iets waar ik me op kan richten, ik weet dat 12 gemiddeld is, maar hoe dat opgebouwd is...
Bij Eva ruim 30 kilo (tralalalaa) en bij Iris amper 10, en beide kindjes waren rondom de 3 kilo dus het zegt helemaal, helemaal niksquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
En ik neurie al de hele middag het mantra dat Gaoxing mij ooit vertelde. Zij was bij de eerste 20 en bij de 2e 9 kilo aangekomen en beide kindjes waren even zwaar... dus dat zegt sowieso niks.
Wrijf jij het er nog even inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef Vicky het volgende:
BE, wat een lompe opmerking.. jij bent echt dik hoor, gewoon stevig!
mutsquote:
Wow, dat vind ik wel erg langquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:05 schreef Berto het volgende:
Schijnt zo te zijn als je al een kindje gebaart hebt, ze soms wel tot de 43ste week wachten met inleiden. Was ook nieuw voor ons.
ja lach maar... zat helemaal beduusd op de bankquote:
Ouderdomquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:zo lang wachten Berto? jeeeeumig
![]()
Sterkte voor je vrouw dan zeg(en voor jou ook natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel). Houdt ze het nog een beetje uit?
Even checken, is dit gewoon of moet k mn vk even inlichten bij t volgende bezoekje? Ik heb last van mn rechterheup. Als ik gewoon rechtop sta dan kan ik zeg maar met allebei mn benen op 1 been staan, zowel met links als met rechts dus. Maar als ik voorover buig (of naar achter of de zijkant...) dan kan ik wel op links op 1 been staan, maar op rechts zak ik finaal door mn heup heen voor mn gevoel. Opstaan van de bank gaat dus ook als een bejaarde want ik sta alleen op vanaf mn linkerbeen zeg maar, onbewust waarschijnlijk om mn rechterheup zo min mogelijk te belasten I guess...
herkenbaar iemand? hoort erbij??
Juupquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:33 schreef Juup© het volgende:
Er is een uitleg voor mijn klus drang en semi zwangerschap kwaaltjes
Jaah, fijn hoor! Toch alweer een stukje dichter bij die mooie 12 weken, het is stiekum al een beetje aftellen zoquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef DuchessX het volgende:
[...]
Ooh tranen in mijn ogen![]()
![]()
Ik ben zó gelukkig
ja daar dacht ik ook maar in dat geval groei ik wel scheef want t is maar aan 1 heupquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ouderdom
Nee nu serieus. Het kan zijn dat ook het kapsel van jouw heupen losser wordt onder invloed van dezelfde hormonen die de banden e.d. verweekt.
Ja herkenbaar! Alsof je geen kracht meer hebt? Bij mij ging het over als ik weer een tijdje had gelopen. Ik heb het gemeld bij de fisio maar die kon er geen kaas van maken. Na de bevalling was het weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
zo lang wachten Berto? jeeeeumig
![]()
Sterkte voor je vrouw dan zeg(en voor jou ook natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel). Houdt ze het nog een beetje uit?
Even checken, is dit gewoon of moet k mn vk even inlichten bij t volgende bezoekje? Ik heb last van mn rechterheup. Als ik gewoon rechtop sta dan kan ik zeg maar met allebei mn benen op 1 been staan, zowel met links als met rechts dus. Maar als ik voorover buig (of naar achter of de zijkant...) dan kan ik wel op links op 1 been staan, maar op rechts zak ik finaal door mn heup heen voor mn gevoel. Opstaan van de bank gaat dus ook als een bejaarde want ik sta alleen op vanaf mn linkerbeen zeg maar, onbewust waarschijnlijk om mn rechterheup zo min mogelijk te belasten I guess...
herkenbaar iemand? hoort erbij??
Bij mij erg herkenbaar... als ik trek heb wordt ik meteen misselijk, maar als ik dan wat eet zit ik na een paar happen helemaal vol en loop ik nog 2 uur met het gevoel dat mijn buik zowat ontploft...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef Bucko het volgende:
Heb trouwens een vraagje, hebben jullie ook naast lichte misselijkheid, vooral na het eten een hele volle maag, terwijl je niet veel hebt gegeten? Net of je elke keer bent wezen uiteten
Oef, ik had dat gisteren... Sjakie was heel erg rustig en ik was een beetje ongerust wel.... Angelsounds gepakt en zoals altijd trapte hij daar tegenaan. De Sjaak was wel in orde, maar hield gewoon een cocoondag denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Thanks Lina en Tan.
En inderdaad Tan, ik vind het ook doodeng, maar het hoort er kennelijk wel bij. Dan hoop ik maar dat ik snel opknap zodat ik haar weer goed kan voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |