abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:59:58 #76
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68555773
Oi lekker is dat BE..
Met al die hormonen voel je je vaak al zo lekker zeker. En doe je er juist een beetje je best voor om juist al niet te veel aan te komen dan helpt zulk commentaar nou niet echt mee..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:02:05 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68555815
Lief meiden!

Ja, ik zat al te denken om voortaan maar gewoon de weegschaal te weigeren ofzo. Maar ja, daarmee maak ik het dan ook weer groter dan het is wrsch.
Maandag mijn suiker testen (dagcurve) en ik ga er eig. vanuit dat dat in orde is, was bij Sasha ook zo en dat kan zij me verder mijn rug op. Zolang mijn kindje geen gevaar loopt ga ik niet aan een diabetes-dieet...
Ja, uit de 20w echo bleek dat ik een kindje heb dat weer richting de 8-9 pond gaat, nou en... die moeten er ook zijn om op dat gemiddelde uit te kunnen komen toch?

Zo, en nu ga ik aan de slag!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:09:47 #78
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68556028
Wij waren thuis alle drie een dikke 8~9 pond en dat terwijl mn moeder verder niet overdreven aangekomen was. Mijn mama bakt gewoon spekkies Niets van aantrekken hoor, zolang je niet richting de 12 pond gaat en alles goed met je kindje is is er toch weinig aan de hand?
Werkse!

Mij is helemaal niet verteld trouwens op hoeveel gewicht ze mn meisje bij de geboorte schatten. Kan ik dat terugvinden ergens op de echo papieren normaalgesproken? Ze zat wel met buikje en bovenbeentje op het gemiddelde en met de rest eronder. Betekent dat dan dat ik dit door kan trekken naar een geboortegewicht (als in, het zal wel gemiddeld zijn) of is daar niets over te zeggen? Ik ben wel benieuwd eigk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:10:01 #79
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68556042
Hihi goed bijgetrokken BE

Ik moet zeggen dat ik net als Huup eigenlijk helemaal niet vind dat je te dik bent. Ik vind je een mooie vrouw om te zien, als ik de foto's tenminte mag geloven die ik in het buikentopic heb gezien

Maar buiten dat je te dik zou zijn, is alles verder helemaal in orde, wat klaagt ze dan? Lijkt me dat ze ze liever zo ziet, dan iemand die netjes op gewicht is en van alles mankeert

voor jou, ik vind dat ze zeurt!
No more games, no more drama...
pi_68556227
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ik moet zeggen dat ik net als Huup eigenlijk helemaal niet vind dat je te dik bent. Ik vind je een mooie vrouw om te zien, als ik de foto's tenminte mag geloven die ik in het buikentopic heb gezien

Maar buiten dat je te dik zou zijn, is alles verder helemaal in orde, wat klaagt ze dan? Lijkt me dat ze ze liever zo ziet, dan iemand die netjes op gewicht is en van alles mankeert

voor jou, ik vind dat ze zeurt!
Eensch! Met alles!

En waarom niet de weegschaal weigeren? Je hoeft je niet te laten beledigen.
Als je suiker goed is, is alles prima toch?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:22:55 #81
100412 mefke79
komt goed!
pi_68556365
Be, ze mag best commentaar op je hebben als zij dat nodig vindt, maar hee, dan moet ze je op z'n minst richtlijnen geven ja! En helemaal omdat het je tweede is en je nu veel minder bent aangekomen dan de vorige keer, dan doe je het dus al anders, weet jij veel wat er nog meer anders zou moeten? En de manier waarop is sowieso lomp.
Verder weinig te melden hier, we zijn aan 't babykamerklussen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:24:55 #82
102760 Igraine
Headache
pi_68556428
Ik heb bij aanvang van mijn zwangerschap aangegeven dat ik alleen de eerste keer en daarna niet meer gewogen wilde worden. Ik hield/hou mijn gewicht zelf wel in de gaten. 6 kilo is toch helemaal niet overdreven veel? Is volgens mij best heel netjes eigenlijk.

En ik ken je niet BE, maar op de foto's die ik gezien heb in het buiktopic vind ik je er niet echt dik uitzien. En zeker niet 'Amerikaans dik'. Je 'klinkt' dikker dan je eruit ziet.
daarmee bedoel dat je zelf regelmatig daar iets over zegt, maar ik het niet echt zo zie
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_68556583
Marlieske gefeliciteerd met Ties!
pi_68556648
Ik ben nu al 4 kilo aangekomen dus... Ik vind 6 kilo voor jouw zwangerschapsduur echt niet veel en wat moet je dan doen, niet meer eten zodat je kind klein blijft??
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_68556731
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben nu al 4 kilo aangekomen dus... Ik vind 6 kilo voor jouw zwangerschapsduur echt niet veel en wat moet je dan doen, niet meer eten zodat je kind klein blijft??
Dat niet meer eten om je kind klein te houden gaat niet helpen, dan pakt het kindje namelijk gewoon jouw reserves en het groeit het alsnog.. Zoals bij mij is gebeurd
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:46:32 #86
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68557013
BE, wat een domper zeg...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68557016
BE 6 kilo is gewoon écht helemaal niet veel!! En inderdaad, als die kleine schurk zoveel ruimte in je buik heeft zegt dat meer over bijvoorbeeld de hoeveelheid vruchtwater dan de grootte van jullie kindje hoor! Laat je niet gek maken hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:48:01 #88
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68557042
Jeetje BE, ik zou niet de weegschaal weigeren maar die VK

Na een halve dag om het half uur vegen als een idioot lijkt de bruinrode vloed hier weer gestopt
pi_68557071
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Tan het volgende:

Na een halve dag om het half uur vegen als een idioot lijkt de bruinrode vloed hier weer gestopt
Ik hoop zo dat het nu ook wegblijft en dat jullie wonder groot mag worden
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68557108
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:36 schreef Raissa het volgende:

[..]

Dat niet meer eten om je kind klein te houden gaat niet helpen, dan pakt het kindje namelijk gewoon jouw reserves en het groeit het alsnog.. Zoals bij mij is gebeurd
idd en een kind werd toch alleen maar echt "te groot" als gevolg van diabetes bij de moeder?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:50:46 #91
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68557129
Nou ja da's echt niet leuk nee Misschien toch eens ter sprake brengen bij haar zodat je er niet steeds met een rotgevoel heen moet?
pi_68557140
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Tan het volgende:
Jeetje BE, ik zou niet de weegschaal weigeren maar die VK

pi_68557610
Gelukkig maar Tan!

BE, alles is al gezegd.....ben het ermee eens!
En met baby ging alles goed? Dat is toch het belangrijkste dan?
Maar het drukt wel een negatieve stempel op een vk-bezoekje want anders toch best leuk is...

Stiemie, mooi ja dat de therapie nu al werkt!
En jeetje jij gaat steeds verder van me af zitten met je datum, nu al een week!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 14:11:02 #94
5428 crew  miss_sly
pi_68557705
Wat raar BE!
Ik zit al op +10 en dat was niets overdreven werd er gezegd. En zelfs toen de vk het had over dat het een flink kindje zou worden op basis van voelen, zei ze niet te flink, maar 7-8 pond. Daarbij heeft ze niets gezegd over dat dat te veel was ofzo.
Als jij verder in goede gezondheid bent en je knulletje ook, is het toch goed? En die ruimte zegt inderdaad meer over vruchtwater dan over baby. Als hij nu al te groot zou zijn, zou hij juist niet weg kunnen zwemmen, lijkt me.

Tan, mooi! Ik hoop dat het zo blijft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:12:03 #95
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68557734
Ja Karin ik zag tot mijn schrik dat een aangepaste datum ook inhoud dat je hoger in de lijst komt te staan. Had ik helemaal niet bij stilgestaan nog

Bij Linde was het ook zo'n rommeltje. Toen is mijn uitgerekende datum ook 3x verzet en toen kwam ze ook nog eens 2 weken te vroeg. Ach we zien het allemaal wel. Ik was echt verbaasd bij de echo. Die man zei: ja dan ben je nu 20 weken en nog wat. En ik: nee vorige keer zeiden ze dat ik nu 19 weken en nog wat zou zijn. Maar dat stond neit in de computer zei hij dus we houden deze datum nu maar weer aan

Tan wat fijn
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:18:52 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68557894
BE, ik kan me voorstellen dat je daar een nare nasmaak van hebt zeg, bah, wat een gek mens om dat op die manier erin te wrijven. Is ze gefrustreerd ofzo?

BJ gij stiekemerd! Ik ga je hier ook nog even feliciteren!!! .

En Tan, jij ook weer zwanger, wat fijn. Ik wens je een hele zorgeloze zwangerschap toe .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68557933
BE, wat een belachelijk gedrag van de vk zeg Ik heb het al eerder gezegd en ik zeg het nu weer: ik vind je helemaal niet dik. Je past twee keer in mijn schoonzus en daar zeiden ze ook niks van tijdens haar zwangerschap. Dus.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:25:04 #98
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68558042
Ik ben het eens met alles wat hiervoor over BE is gezegd! Echt, geloof me, zelfs mijn verloskundige zegt dat niet tegen mij. En die zou meer reden hebben er wat van te zeggen dan de jouwe, dacht ik zo

Tan, ik hoop dat alles ok blijft gaan bij je!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 14:26:50 #99
5428 crew  miss_sly
pi_68558093
Kan het zijn dat je je kindje minder voelt als je ziek bent? Dat ze daar ook iets van meekrijgt ofzo, en rustiger wordt?
pi_68558192
Jee wat lomp van je VK BE. 6kg vind ik helemaaaal niet veel. Ze kan het beter wat positiever benaderen, het is toch harstikke goed dat je nu zoveel minder bent aangekomen dan bij Sasha, ik vind het knap hoor. En als verder alles goed is, wat zeurt ze dan.

Mijn VK is gelukkig altijd heel subtiel en aardig over dat ik dik ben, ben ik wel blij mee. Alleen vind ze het meestal moeilijk om te voelen hoe beeb ligt, maar ja, dat is logisch met die speklaag haha, en 12 mei heb ik nog een groeiecho, en dan kijken ze ook gelijk ff naar de ligging.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:31:19 #101
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68558216
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef miss_sly het volgende:
Kan het zijn dat je je kindje minder voelt als je ziek bent? Dat ze daar ook iets van meekrijgt ofzo, en rustiger wordt?
Die keren dat ik verkouden was of grieperig, vooral als ik ook koorts had, dan voelde ik idd veel minder bewegingen. Vond het altijd doodeng, maar volgens de VK was het heel normaal.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:02:54 #102
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_68559132
Jullie zijn lief meiden! Ik vond het echt even niet leuk. Nu voel ik me al beter.

Oh en dit is BE op de telefoon van F.

Tan, fijn dat het gestopt is.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_68559385
Fijn Tan dat het bloeden gestopt is, ik heb zelf tot in de 8e week veel donkerrod/bruine zooi gehad tijdens afvegen na het plassen, echt vervelend

Smeer ik net Midalgan op mn rug, lees ik net op internet dat je dat ook weer beter niet kan gebruiken in de zwangerschap, pfff lijkt wel of je niks meer mag als je zwanger bent zeg!
Ben wel lekker aan het zeuren de laatste dagen, sorry. Zit erg in de zenuwen om de eerste echo volgende week
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:15:54 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_68559503
ach BE, wat vervelend, dat zo'n vk 1 opmerking maakt prima, maar dan mag het wel weer stoppen
meid, ik groeide ook gigantisch, beide keren ruim 20 kilo. de 1 heeft dat nou eenmaal en de ander niet. en ja ik had ook grote kinderen, maar wat doe je er aan? en daarbij, ik heb 2 gezonde kinderen hoor die overigens beiden heeeeel slank zijn
trek het je maar niet aan, je doet je best en meer kan je niet doen
stormy waters...
sailin'
pi_68559519
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:11 schreef Poppejans het volgende:
Fijn Tan dat het bloeden gestopt is, ik heb zelf tot in de 8e week veel donkerrod/bruine zooi gehad tijdens afvegen na het plassen, echt vervelend

Smeer ik net Midalgan op mn rug, lees ik net op internet dat je dat ook weer beter niet kan gebruiken in de zwangerschap, pfff lijkt wel of je niks meer mag als je zwanger bent zeg!
Ben wel lekker aan het zeuren de laatste dagen, sorry. Zit erg in de zenuwen om de eerste echo volgende week
Hoe is het nu met de misselijkheid dan?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68560302
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk het Miss...ik voelde me gister niet zo lekker, snotterig en dichtgeknepen keel enzo en toen heb ik beeb bijna niet gevoeld. En vanmorgen heeft hij/zij mn vriend tegen zn neus geslagen en is sindsdien niet meer opgehouden met feestvieren in m'n buik, dus denk dat dat wel met elkaar te maken heeft ja!
Lotte!
Noah!
pi_68561633
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Hoe is het nu met de misselijkheid dan?

Vandaag is het goed gegaan, niet overgegeven beginnen in de ochtend met crackertjes doet wonderen! Ik moet echt heel langzaam opstarten haha
en bij jou alles naar wens? (ik vind het nog steeds zo leuk samen te zwangeren hihi)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 16:44:11 #108
5428 crew  miss_sly
pi_68562163
Thanks Lina en Tan.
En inderdaad Tan, ik vind het ook doodeng, maar het hoort er kennelijk wel bij. Dan hoop ik maar dat ik snel opknap zodat ik haar weer goed kan voelen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:11:09 #109
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68563098
Marlieske is voor gekropen!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ties!

Ik ben ook weer goedgekeurd en heb nu een 'overtijdafspraak' staan. Verder niks bijzonders hoor gewoon een afspraak over die magische 40 weken. Vorige twee keer heb ik die niet gehaald.
Ik ga lekker hopen dat ik 'm nu ook niet haal.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:23:13 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68563451
Wij hopen met je mee Noli!

miss_sly, snel maar weer opknappen dan. Kan jullie meisje weer naar hartelust dansen en springen in je buik.

En ik neurie al de hele middag het mantra dat Gaoxing mij ooit vertelde. Zij was bij de eerste 20 en bij de 2e 9 kilo aangekomen en beide kindjes waren even zwaar... dus dat zegt sowieso niks.
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 17:26:42 #111
5428 crew  miss_sly
pi_68563558
That's the spirit, BE

Ik begin denk ik al op te knappen. Ik voel me al beter dan afgelopen nacht en de rest van de dag en inderdaad begint onze kleine meid zich direct alweer te roeren
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:27:53 #112
190853 RockabeIIa
pi_68563602
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:02 schreef stinkie het volgende:
Jullie zijn lief meiden! Ik vond het echt even niet leuk. Nu voel ik me al beter.

Oh en dit is BE op de telefoon van F.

Tan, fijn dat het gestopt is.
* RockabeIIa schuift een tompoucje ter troost naar BE
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:14:45 #113
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68564959
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, gefeliciteerd met de geboorte van Ties!

Ik ben vanmorgen bij de vk geweest, goedgekeurd, althans, bloedruk was prima 90/60, hb laten prikken was ook keurig 7,7 maar ik vond dat ze wel heel erg door zat te zagen over dat ik dik was en dat ik een groot kindje zou krijgen etc. etc.
Ja ik weet dat ik te zwaar ben maar toen ze het hartje ging luisteren zei ze 'ik moet hem wel helemaal klem leggen met mijn handen anders zwemt hij steeds weg zoveel ruimte heeft hij in jou buik, ja hebt nou eenmaal een ruime buik.' En ook de 6 kilo die ik nu aangekomen was waren eig te veel, maar ja, voor mij dan wrsch wel normaal. Etc. etc.
Nu ken ik haar van vroegah nog en ik weet dat ze direct is, en daarom mss nog wel ietsjes directer omdat we elkaar kennen maar ik vond nou eig. juist dat ik best heel netjes bezig was nog. Bij Sasha zat ik nu al op de 10 kilo zeg maar.
En ja, ik weet dat ik dik ben, maar met maat 46 is het toch ook niet Jerry Springer-dik toch?

Nah... muts!
Oh, en als het te veel is voor deze termijn, geef me dan een schema mee, iets waar ik me op kan richten, ik weet dat 12 gemiddeld is, maar hoe dat opgebouwd is...
Ach lieve Be wat een lomp mens
hier ben ik nu serieus net zo "dik"zwaar"als met Thijs aan het einde van de zwangerschap, en nu moet ik nog ruim 3 maand....
Ik hoef pas 12 mei weer naar de vlos, maar hier is er nog serieus niemand geweest die er iets over zei.
En ik vind je ook absoluut niet dik, en je bent prachtig zwanger
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:58:43 #114
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68566031
Marlieske gefeliciteerd!

Tan fijn dat 't gestopt is!

BE, 6 kilo is écht niet veel! hier een lijstje dat wat meer inzicht geeft al staat er niet bij hoeveel je wanneer aankomt (ongeveer dan).

Noli nog ff!

en de rest een
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:03:36 #115
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68566150
Marlieske, onwijs gefeliciteerd! Een zoontje, wat super!

BE, ik heb speciaal nog eens in het buikentopic gekeken en nee, ik vind jou niet dik. Maatje 46 vind ik ook niet overdreven, dat valt voor mij binnen de categorie 'Hollands Welvaren' hoor, ze moet je gewoon niet zo'n rotgevoel geven. Als jij je goed voelt en je beeb het verders goed doet is dat toch hardstikke mooi?

Noli, spannend allemaal! Ik hoop voor je dat je inderdaad binnen de 40 weken blijft, dat lijkt me mooi

Poppejans, wel vervelend dat je telkens zo over moet geven. Hoop dat je er nu snel doorheen bent. Ik zag jouw buik trouwens ook in het buikentopic, en dat deukje heb ik ook!

Hiero is alles ok verders, de laatste dagen weer erg veel misselijk (wát een hel zeg, die Koninginnemarkt.. Overal kraampjes met vette zooi, en die lúchten overal.. BAH!), maar overgeven valt mee. Ik had gisteravond trouwens erge krampen in mijn buik, dat duurde zo'n twee uurtjes en verdomd zeg, daarna was mijn buik wérkelijk zichtbaar gegroeid! Het lag niet aan mij, lief zag het ook! Hebben meer mensen zoiets gehad? Ik vind het echt wónderlijk!

Ohja, vandaag precies 9 weken Mag mijn uitgerekende datum trouwens worden aangepast naar 4 december? De echomevrouw vond dat een betere datum voor onze baby-to-be
3!
pi_68567448
Marlieske, gefeliciteerd met Ties!! nog maar 5 boven me

BE, wat een lompe opmerking.. jij bent echt dik hoor, gewoon stevig! En ik vind 6kg heel netjes voor de duur van je zwangerschap

Tan, fijn dat het bloeden gestopt is!!

Hier verder weinig te melden.. ik heb het idee dat mijn buik elke dag dikker en dikker wordt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:58:06 #117
190853 RockabeIIa
pi_68567755
Incantrix, zo maar 5 dagen cadeau!
  Jubileum moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 20:02:54 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68567921
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
En ik neurie al de hele middag het mantra dat Gaoxing mij ooit vertelde. Zij was bij de eerste 20 en bij de 2e 9 kilo aangekomen en beide kindjes waren even zwaar... dus dat zegt sowieso niks.
Bij Eva ruim 30 kilo (tralalalaa) en bij Iris amper 10, en beide kindjes waren rondom de 3 kilo dus het zegt helemaal, helemaal niks
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:03:48 #119
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_68567947
Vandaag ook voor het eerst bij VK geweest. NIets bijzonders helaas, ik ben pas 8 weken, geen echo gehad en geen hartje. Over vier weken krijg ik de eerste echo!! Wel spannend!

Heb trouwens een vraagje, hebben jullie ook naast lichte misselijkheid, vooral na het eten een hele volle maag, terwijl je niet veel hebt gegeten? Net of je elke keer bent wezen uiteten

dit tot zover
groetjes!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:57:33 #120
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_68569848
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef Vicky het volgende:
BE, wat een lompe opmerking.. jij bent echt dik hoor, gewoon stevig!
Wrijf jij het er nog even in
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_68570181
Vandaag naar de gynaecoloog geweest, omdat we nu al bijna 10 dagen te laat zijn.
Hartfilmpje en echo laten maken, alles prima in orde gelukkig.
Komende dinsdag moeten we terugkomen (als de kleine spruit dan nog steeds in mamma's buik zit) en dan gaan ze verder kijken. Is nog niet zeker dat ze het dan gaan inleiden. Schijnt zo te zijn als je al een kindje gebaart hebt, ze soms wel tot de 43ste week wachten met inleiden. Was ook nieuw voor ons.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:13:38 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68570617
zo lang wachten Berto? jeeeeumig
Sterkte voor je vrouw dan zeg (en voor jou ook natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel). Houdt ze het nog een beetje uit?

Even checken, is dit gewoon of moet k mn vk even inlichten bij t volgende bezoekje? Ik heb last van mn rechterheup. Als ik gewoon rechtop sta dan kan ik zeg maar met allebei mn benen op 1 been staan, zowel met links als met rechts dus. Maar als ik voorover buig (of naar achter of de zijkant...) dan kan ik wel op links op 1 been staan, maar op rechts zak ik finaal door mn heup heen voor mn gevoel. Opstaan van de bank gaat dus ook als een bejaarde want ik sta alleen op vanaf mn linkerbeen zeg maar, onbewust waarschijnlijk om mn rechterheup zo min mogelijk te belasten I guess...
herkenbaar iemand? hoort erbij??
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68571292
Ik zou dat wel even bij je VK melden Huup. Misschien kan je ook naar de fysio ofzo. Toen ik bij de fysio was, moest ik trouwens ook alle kanten op buigen, ook op 1 been.... dus misschien iets wat idd vaker voorkomt bij zwangere vrouwen, maar waar vast ook wel iets aan te doen is.
pi_68572261
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:57 schreef stinkie het volgende:

[..]

Wrijf jij het er nog even in
muts ik zag in eerste instantie de smiley niet. voelde of meteen slecht en schuldig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68572498
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 21:05 schreef Berto het volgende:
Schijnt zo te zijn als je al een kindje gebaart hebt, ze soms wel tot de 43ste week wachten met inleiden. Was ook nieuw voor ons.
Wow, dat vind ik wel erg lang
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:59:47 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68572635
Vicky!

Oh en Jelief, dat lijstje is handig wel.
Vooral iig dat wat eronder staat, hoe dat gewicht onderverdeeld is.

Op babybytes stond eerst wel een soort van advies over hoeveel je per week aan zou moeten/mogen komen per periode in de zwangerschap, maar dat hebben ze er af gehaald helaas...
pi_68572853
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky!
ja lach maar... zat helemaal beduusd op de bank ik vind je prachtig zwanger! lekker laten lullen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68572962
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
Sterkte voor je vrouw dan zeg (en voor jou ook natuurlijk maar je snapt wat ik bedoel). Houdt ze het nog een beetje uit?

Even checken, is dit gewoon of moet k mn vk even inlichten bij t volgende bezoekje? Ik heb last van mn rechterheup. Als ik gewoon rechtop sta dan kan ik zeg maar met allebei mn benen op 1 been staan, zowel met links als met rechts dus. Maar als ik voorover buig (of naar achter of de zijkant...) dan kan ik wel op links op 1 been staan, maar op rechts zak ik finaal door mn heup heen voor mn gevoel. Opstaan van de bank gaat dus ook als een bejaarde want ik sta alleen op vanaf mn linkerbeen zeg maar, onbewust waarschijnlijk om mn rechterheup zo min mogelijk te belasten I guess...
Ouderdom

Nee nu serieus. Het kan zijn dat ook het kapsel van jouw heupen losser wordt onder invloed van dezelfde hormonen die de banden e.d. verweekt.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:09:52 #130
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68573095
quote:
Juup
No more games, no more drama...
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:12:04 #131
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68573212
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Incantrix, zo maar 5 dagen cadeau!
Jaah, fijn hoor! Toch alweer een stukje dichter bij die mooie 12 weken, het is stiekum al een beetje aftellen zo

En Jelief, da's inderdaad een handig lijstje, ik heb 'm ook maar meteen gebookmarked! Tot nu toe ben ik 1,5 kilo kwijt door de misselijkheid, maar dat zit er vast zo weer aan als dat over is
3!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:14:19 #132
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68573348
BE Wat een onzin zeg! Gewoon een lomp mens die vk van jou! 6 kilo ís hartstikke netjes en je bent toch helemaal niet dik? Jij hebt maat 46, ik heb maat 44 (BMI is 26 ofzo) en ben 5kg aangekomen (was 6 maar er is ineens 1,2 kg af?). Ik vind dat wij het hartstikke goed doen hoor

Berto en Bertovrouw! Jeetje zeg wat lang wachten! Sterkte!

Huup dat lijkt me echt niet oké, neem even contact op met de vk?

Jammer Bucko dat je nog moet wachten! Hetgeen je schrijft over de volle maag is heel herkenbaar, dat had ik ook Kon ook niet veel eten en had ook momenten dat ik ineens móést eten omdat ik me dan superslap voelde Alles een beetje in de war denk ik

Poppejans hopelijk duurt die misselijkheid niet meer lang zeg, pfff

Icantrix 5 dagen kado?

Iemand schreef hier onlangs (ik dacht Seilram) dat ze bijna 37 weken was en dat ze eindelijk de baby kon gaan ontmoeten op korte termijn (of iets in die trant). Ik voelde me toen écht jaloers dat ik nog zo lang (16,5 w) moet wachten! Ik zou heel erg graag ook al een heel stuk verder willen zijn, gewoon omdat ik dan ons kindje kan leren kennen, ik ben zó benieuwd naar haar Wil haar verzorgen, bekijken, knuffelen, vasthouden, voeden, tegen haar praten en vertellen hoeveel ik van haar hou
*zucht*
Ooh tranen in mijn ogen Ik ben zó gelukkig
#geen
pi_68573563
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef DuchessX het volgende:
[...]
Ooh tranen in mijn ogen Ik ben zó gelukkig
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:18:52 #134
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68573604
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ouderdom

Nee nu serieus. Het kan zijn dat ook het kapsel van jouw heupen losser wordt onder invloed van dezelfde hormonen die de banden e.d. verweekt.
ja daar dacht ik ook maar in dat geval groei ik wel scheef want t is maar aan 1 heup
en bejaard voel ik me toch al tegenwoordig dus dit kan er ook wel bij

Over twee weken weer langs de vk zal het dan even aan haar melden ook. En rustig lopen maar in de tussentijd... bejaardentempo enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:24:25 #135
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68573884
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:

Ja herkenbaar! Alsof je geen kracht meer hebt? Bij mij ging het over als ik weer een tijdje had gelopen. Ik heb het gemeld bij de fisio maar die kon er geen kaas van maken. Na de bevalling was het weg.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:25:54 #136
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68573966
Zou je echt zo lang nog wachten Huup? Even een belletje...beter be safe than sorry...
#geen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:25:59 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68573972
Ik heb ook meer last van mijn rechterheup/bil dan links huup, dus op zich is het niet gek.
Ik heb het bijv. ook bij het aankleden, dat je even 1 been over je knie legt om je broek aan te trekken, dan val ik bijna om... Tip: gewoon zittend doen, die benen in de pijpen en dan gaan staan.

Maar idd wel gewoon even melden.

Oh, en ik had nog een uitsmijter van de dag!
Iemand bij de softbal net: Goh, jij hoeft zeker niet lang meer?
Ach, het was een man, zullen we het daar maar op houden?
pi_68574088
Ik kan, als ik op de bank gelegen heb, er niet meer afkomen... en als het al lukt dan kost het me verschrikkelijk veel moeite... ik lijk wel een oude vent...

BE, ik zag van de week een vrouw lopen in dat jurkje dat je zondag aanhad.. vond het jou veel leuker staan dan haar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 22:29:21 #139
5428 crew  miss_sly
pi_68574137
Duchess

huup, ik heb ook meer last van de ene kant dan van de andere. Ik scheer mijn benen nog steeds onder de douche (heel eigenwijs ) en mijn ene been gaat beter dan het andere omdat het gewoon minder pijn doet.
Inderdaad ook met aankleden, zoals BE zegt. Ik zit gewoon in bejaardenmodus met alles wat ik beweeg: lopen, opstaan, aankleden, fietsen...dan is het wel te doen meestal.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:36:40 #140
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68574487
Hahhaha BE ja zo kwam ik er achter zeg maar ik wilde mn broek aandoen, links ging goed en next thing I know lag ik ineens op bed Ik kom dus ook in een soort rolbeweging uit bed en van de bank af (onbewust zelfs) zodat ik met links eindig om mezelf overeind te hijsen zeg maar, met rechts gaat niet.

Jelief ja als ik loop heb ik eigk nergens last van (mits het niet te hard gaat ) gewoon echt bij het bukken/buigen is het zeg maar. Heel gek.

Duchess het doet niet echt zeer verder en ik denk dat het wel redelijk verklaard wordt door wat Juup zegt. Ik hou het gewoon nog eventjes in de gaten, als het echt erger wordt dan gooi ik er wel een belletje tegenaan, kijken of ze me naar een fysio kan verwijzen. Misschien sta ik wel verkeerd ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68574653
Ik heb ook alleen maar pijn aan mijn linker lies... scheef is blijkbaar normaal
pi_68574677
Marlieske! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! Gefeliciteerd met de geboorte van Ties!

Vandaag heerlijk een dagje uitgewaaid op texel.. GENOTEN!
pi_68574706
Je kan trouwens gewoon ook zelf een fysio bellen, hoef je geen verwijzing voor te hebben ofzo...
pi_68575109
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef Bucko het volgende:
Heb trouwens een vraagje, hebben jullie ook naast lichte misselijkheid, vooral na het eten een hele volle maag, terwijl je niet veel hebt gegeten? Net of je elke keer bent wezen uiteten
Bij mij erg herkenbaar... als ik trek heb wordt ik meteen misselijk, maar als ik dan wat eet zit ik na een paar happen helemaal vol en loop ik nog 2 uur met het gevoel dat mijn buik zowat ontploft... Redelijk irritant aan het worden, maar goed het hoort er bij zeg maar... en liever zo dan continu misselijk en overgeven..
Zit zelf nu op 6w3d.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:21:13 #145
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68576377
Huup! Wel voorzichtig doen he, zodat het niet erger wordt. Als je een tel nr wilt van mijn fysio (die dan weer specialiseert in zwangere vrouwen kwaaltjes), dan PM je maar. Je kan er gewoon heen zonder verwijzing en ze geeft je iig nuttige tips om erger te voorkomen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:31:56 #146
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68576866
Goezoo Hupie
#geen
pi_68583358
Huup ik zou gewoon even langs een bekkenfysio gaan, en als het even kan een die gespecialiseerd is in zwangere vrouwen Bij mij helpt het in elk geval super goed, ik heb allerlei tips gekregen over welke bewegingen ik wel kan maken en welke beter niet. En waar ik voor mijn eerste afspraak nog werd ingehaald door een mevrouw met een rollator, haal ik nu zelf weer mevrouwen met rollators in
pi_68583674
Gisteren zei de oma van lief: Nou jij bent ook dikker he dan bij je vorige zwangerschap...
Waarom zijn die oudere mensen zo ontactisch... ik weet ook heus wel dat ik voor deze zwangerschap echt nog niet op het gewicht zat wat ik had bij Mirte voor de zwangerschap. Maar ik ben tot nu toe wel minder aangekomen... (5kg).
Zelfs lief zat een beetje raar te kijken
Fake it till you make it...
pi_68583747
Wat ik nog de grootste onzin vind, BE, is dat ze zegt dat de baby bij jou extra veel ruimte heeft! Hoezo dan? Wordt je baarmoeder soms groter als je meer vetweefsel hebt? Of heb je dan soms meer vruchtwater? Je ingewanden blijven gewoon even groot, hoor!

En daarnaast vind ik je ook nog eens helemaal niet te dik!

En wat ik nog helemaal niet gedaan heb, is Marlieske feliciteren.

Gefeliciteerd!
pi_68583789
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Thanks Lina en Tan.
En inderdaad Tan, ik vind het ook doodeng, maar het hoort er kennelijk wel bij. Dan hoop ik maar dat ik snel opknap zodat ik haar weer goed kan voelen
Oef, ik had dat gisteren... Sjakie was heel erg rustig en ik was een beetje ongerust wel.... Angelsounds gepakt en zoals altijd trapte hij daar tegenaan. De Sjaak was wel in orde, maar hield gewoon een cocoondag denk ik
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')