quote:
Ik ben een geit (water)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Ik denk dat je Elin bij het jaar 2008 moet tellen. Januari kindjes (en soms ook februari) moet je altijd een beetje omzichtig uitrekenen. Hangt er vanaf wanneer het Chinees nieuwjaar valt namelijk. Dus dan hoort ze nog net bij 1 jaargang ervoor. Is bij mij ook. Ik ben eind januari jarig, maar in dat jaar viel het chinees nieuwjaar half februari. En dus ben ik een varken, ipv een ratwoehoe
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
Varken (schaap) en aap (ik) hebben samen een os gemaakt dus. Hele dierentuin
Ja stom is datquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Ik denk dat je Elin bij het jaar 2008 moet tellen. Januari kindjes (en soms ook februari) moet je altijd een beetje omzichtig uitrekenen. Hangt er vanaf wanneer het Chinees nieuwjaar valt namelijk. Dus dan hoort ze nog net bij 1 jaargang ervoor. Is bij mij ook. Ik ben eind januari jarig, maar in dat jaar viel het chinees nieuwjaar half februari. En dus ben ik een varken, ipv een ratwoehoe
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
leg dat maar es aan Midas Dekkers uit!
Dat linkje van Ssserpente (klik) doet het wel goedquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Chan het volgende:
Ik dacht altijd een rat te zijn maar door Huup ga ik twijfelen, want ik ben volgens mij even oud en VOOR half februari van dat jaar geboren..
Manlief is een aap en babylief wordt een os, gezellige beestenbende
de 30equote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja stom is datIk dacht vroeger dat ik een tijger was, maar omdat ik in januari jarig ben bleek ik dus een os
Klinkt toch een stuk minder stoer...
pssst wanneeer in januari ben jij jarig dan? *nieuwsgierig is*
neej ik heb mijn ouders nog niets verteld, probeer er nog mee te wachten....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
Beessie-Jen, wat leuk dat je zus het aanvoelde
Maar je ouders weten dus nog van niets?
ow ja, dankzij post van innepin
* meldt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's komen later nog, ik mag maar 1x per dag mijn bedje (strenge en kraamhulp en vk, gelukkig maar) uit en helaas manlief is net ff weg.
die houden jullie dus nog te goed van me maar hij is super mooi en super lief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |