Hoezo?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:02 schreef denthemen het volgende:
Barca, heb jij eigenlijk een seizoenkaart?
Blijf het proberen. Misschien dat je het ooit gaat zien.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:55 schreef Rumille het volgende:
Wacht even. Barca wil dat Ajax niets wint, zodat van Basten weggaat. Maar als Ajax meer wint en kampioen wordt blijft van Basten. Maar als van Basten blijft dan gaat het met Ajax slecht. Maar Ajax wordt kampioen. Maar het gaat dus slecht. Dus kampioen is slecht. En we worden geen kampioen, dus dat is goed. Dus we doen het goed. Maar van Basten is bezig bij dit Ajax, dat het dus goed doet, dus van Basten doet het goed. Maar als van Basten het goed doet, doen we het dus slecht?
Ik ben in de war.
Die mafkees komt uit Groningen, hij weet niet eens wat de dam isquote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef denthemen het volgende:
Man, ga foto's maken op de dam of zo, kleuter
Leg het me dan nog eens stap voor stap uit. Jij wilt dat Ajax verliest, zodat van Basten weggaat. Correct?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Blijf het proberen. Misschien dat je het ooit gaat zien.
Ja, want ik wil dat mijn club kampioen van NL wordt, en succesvol is in Europa. Dat gaat met MvB nooit gebeuren. Al word ik 500 jaar oud.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef Rumille het volgende:
[..]
Leg het me dan nog eens stap voor stap uit. Jij wilt dat Ajax verliest, zodat van Basten weggaat. Correct?
Een dam? Is dat niet iets op een schaakbord? Of iets in het water? Stinkdieren bouwen toch dammen? Je hebt toch ook iets als damgiraffen?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die mafkees komt uit Groningen, hij weet niet eens wat de dam is
Ok. Maar als van Basten veel wint, wordt hij dus kampioen. Maar dat wil jij dus niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, want ik wil dat mijn club kampioen van NL wordt, en succesvol is in Europa. Dat gaat met MvB nooit gebeuren. Al word ik 500 jaar oud.
Ik weet niet of ik op hem moet hopen, ken hem namelijk totaal niet. Maar je hebt inderdaad gelijk een linksback kunnen we goed gebruikenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:09 schreef Urquhart het volgende:
Eensch met TT
Ik hoop trouwens wel op die Zweed, want een linksback kunnen we wel gebruiken.
Dat gaat nooit gebeuren. Wie daar op durft te hopen die heeft echt geen verstand van voetbal.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ok. Maar als van Basten veel wint, wordt hij dus kampioen. Maar dat wil jij dus niet?
Ik ken hem ook niet, maar de scouting van Groningen schijnt hem te scoutenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik op hem moet hopen, ken hem namelijk totaal niet. Maar je hebt inderdaad gelijk een linksback kunnen we goed gebruiken
Ja Babel, als je nog een jaar had gebleven had je het veel beter gehad.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef Houniet het volgende:
Ryan Babel: 'Ajax staat voor discipline'
Hij minacht mijquote:Op donderdag 30 april 2009 23:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Die minachting weer
Pathetisch mannetje
Leuk stukje. Die Babel mag van mij zo terugkomen!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef Houniet het volgende:
Ryan Babel: 'Ajax staat voor discipline'
Inderdaad. Niet zo janken nu.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja Babel, als je nog een jaar had gebleven had je het veel beter gehad.
quote:Wielaert: 'Niet iedereen bij Ajax voert zijn taak uit'
01/05/2009 10:30
Robbie Wielaert kwam in de afgelopen winterstop van FC Twente naar Ajax om prijzen te winnen. Dat is er nog niet van gekomen. Over anderhalve week moet de verdediger tegen zijn vorige club plaatsing voor de voorronden van de Champions League afdwingen.
Voetbal International keek samen met Wielaert terug op vier roerige maanden in Amsterdam.
Ben je bij Ajax al de Robbie Wielaert zoals die bij FC Twente speelde?
Robbie Wielaert: 'Dat vind ik niet. Ik merk dat bij Ajax alle spelers golfbewegingen in hun vorm hebben. Voor mij geldt dat ook sinds ik hier ben. Volgens mij kun je als individu pas beter worden als iedereen zich aan zijn taken houdt en bereid is elkaar te helpen. Zolang dat niet altijd het geval is, zullen weinig jongens een constant seizoen draaien.'
Hoe kan het dat spelers van Ajax hun taken niet altijd uitvoeren?
'Dat is moeilijk te verklaren. Je bent kwetsbaar zodra het niet gebeurt, dat hebben we regelmatig ondervonden. Aanvallend ingestelde spelers willen nog wel eens vergeten hoe belangrijk omschakelen en collectief verdedigen is. Bij ons hebben ze veel vrijheid, daardoor is nog te vaak niet duidelijk wie wat moet doen bij balverlies. Dat soort zaken kan beslissend zijn in wedstrijden.'
Die duidelijkheid had toch allang geschapen moeten zijn?
'Eigenlijk wel, ja. Ik merk dat de trainer (Marco van Basten, red.) nu steeds concreter wordt over welke taken bij welke positie horen. En hij wordt steeds resoluter als spelers die opdrachten niet uitvoeren. Díé lijn moeten we volgen. Je ziet aan FC Twente hoe ver je kunt komen met duidelijkheid en discipline op het veld. In het hedendaagse voetbal moet je met z’n elven aanvallen en met z’n elven verdedigen. AZ en Twente hebben dat dit seizoen consequenter gedaan dan Ajax. En bij hen zie je vrijwel altijd dezelfde spelers in de basis staan. Dat is bij ons, mede door de vele blessures, te weinig gebeurd. Het is lastig op die manier vastigheden te creëren.'
Ajax heeft je mede aangetrokken vanwege je leidinggevende capaciteiten. Na het verlies bij PSV zei Luis Suarez dat de club leiders mist. Was dat pijnlijk?
'De 6-2 nederlaag, díé was pijnlijk. En als Luis zoiets zegt, tja, dat vind ik iets te gemakkelijk. In die wedstrijd ging het om andere redenen mis. Er werden te veel basisafspraken op het veld niet nagekomen en daar kwamen persoonlijke fouten bovenop. Terwijl we het eerste kwartier ons beste voetbal van na de winterstop speelden. Die wisselvalligheid moet eruit als we volgend seizoen de titel willen pakken.'
Wat heeft landskampioen AZ dat Ajax níét heeft?
'Ze hebben een veel constanter seizoen gespeeld dan wij, met een systeem dat bij Ajax minder goed zou passen. AZ voetbalt meer verdedigend, vanuit de counter. Dat hebben ze heel consequent gedaan, waardoor ze weinig tegengoals krijgen. En hun middenveld en voorhoede staan garant voor elke wedstrijd minimaal een doelpunt. Ze hebben hun les geleerd van vorig seizoen. Toen wilden ze een stuk aanvallender spelen en dat was geen succes. Dit seizoen was AZ veel minder kwetsbaar.'
Babel dacht totaal niet op de lange termijn, volgens mij is Luis wel zo verstandig... als we Suarez komend seizoen behouden, dan komt dit door de UEFA-cup wedstrijden.... daarin werd het, vooral tegen Fiorentina, voor hem duidelijk, dat het beter is om nog een jaartje te blijven.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja Babel, als je nog een jaar had gebleven had je het veel beter gehad.
Als hij komt op huurbasis/of helemaalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Bojaaaaaan maakt ons volgend seizoen kampioen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:09 schreef Urquhart het volgende:
Eensch met TT
Ik hoop trouwens wel op die Zweed, want zijn vriendin is fucking lekker.
Bojanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Bojaaaaaan maakt ons volgend seizoen kampioen.
Ik zie een onderdeel van de puinhopen van Van Geel & Jaakke ook niet zitten. Laat hem en zijn belachelijke salaris maar lekker in Malaga!quote:Albert Luque hoopt dat hij voor Malaga kan blijven voetballen. Dat zegt hij tegenover de Spaanse krant Malaga Hoy. Luque is momenteel voor één seizoen door Ajax verhuurd aan de Spaanse club, maar de aanvaller zelf hoopt op een langer verblijf in Spanje.
''Mijn prioriteit is om hier te blijven,'' zegt de Spanjaard. Na het weekeinde gaan de zaakwaarnemers van de speler naar Amsterdam om met Ajax over het contract van Luque te spreken. Het liefst zou de Spanjaard zien dat zijn contract beëindigd wordt. De verbintenis loopt momenteel nog door tot juni 2010.
Luque werd aan het begin van dit seizoen samen met Kenneth Perez (inmiddels FC Twente), Jurgen Colin (inmiddels Sporting Gijon) en Laurent Delorge (inmiddels Roda JC) door trainer Marco van Basten teruggezet naar Jong Ajax. Dat is Luque nog steeds niet vergeten, zo laat hij weten.
''Van Basten vertelde me toen hij bij Ajax arriveerde dat hij een jonge selectie wilde hebben en dat ik daarom verhuurd mocht worden. Ik hoop dat hij nog steeds die intenties heeft, want ik wil hier blijven,'' aldus Luque.
Het is echter maar de vraag of Van Basten inderdaad nog naar een jonge selectie streeft. Zo werd in de winterstop de 30-jarige Robbie Wielaert aangetrokken en liet Van Basten onlangs meerdere malen weten dat hij graag wat meer ervaring in zijn selectie wil hebben.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een aanval met Suarez - Bojan en Mikki met Aisatti daarachter
En hij denkt dat Ajax zomaar zijn contract gaat ontbinden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:08 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik zie een onderdeel van de puinhopen van Van Geel & Jaakke ook niet zitten. Laat hem en zijn belachelijke salaris maar lekker in Malaga!
quote:Suarez bij Ajax' productiefste buitenlanders ooit
Aanvaller Luis Suarez verovert in rap tempo een prominente plek in de Ajax-historie. Met vijftig goals voor de Amsterdammers behoort de Uruguayaanse spits nu al tot de productiefste buitenlanders ooit van de club.
Slechts vijf andere buitenlandse toppers van Ajax maakten in het verleden meer doelpunten dan Suarez. Van dat quintet was de Fin Jari Litmanen het trefzekerst: hij scoorde tussen 1992 en 1999 in 159 officiële duels 125 keer in Amsterdamse dienst.
Opvallend is dat Suarez pas anderhalf jaar in Amsterdam speelt. Sinds zijn tussentijdse overstap van FC Groningen naar Ajax in de winter van 2007 had hij slechts 86 optredens nodig om tot zijn vijftig doelpunten te komen, een gemiddelde van 0,58.
Suarez maakt in het restant van het seizoen nog kans zijn scoringsdrift te verzilveren met de topscorerstitel in de Eredivisie. Mede door negen (!) doelpunten in zijn laatste zes competitiewedstrijden heeft hij een streepje voor op AZ-spits Mounir El Hamdaoui, die pas tijdens de laatste speelronde terugkeert van twee duels schorsing.
Wel iemand van Barcelona!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef Dvm86 het volgende:
Op Ajax showtime, dat normaal bekend staat om hun BS:
Een opmerkelijke video vanuit Ecuador. Daar is een centrumverdediger, als we het goed hebben begrepen, gemeld dat er voor hem een aanbieding is gedaan van Ajax.
Het gaat om Jefferson Hurtado (22) van Barcelona Sporting Club. Volgens de journalisten is er 2 miljoen euro geboden door Ajax.
Maar er is een video:
Un jugador de Barcelona podria ser transferido al Ajax de Holanda
Denk dat Wielaert wel gelijk heeft, en hoop dat hier iets aan wordt gedaan. Belangrijk dat we zo iemand nu hebben. Iemand die kan vergelijken vanuit een goed draaiend Twente en een al jaren bagger zijnde Ajax.quote:
Gaan we vrolijk verder met de drie tuinkabouters op het middenveld.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:46 schreef kevin6188 het volgende:
Verschijnt dadelijk wel overal op het net
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Silenus het volgende:
Buikspier kost Vertonghen rest van het seizoen
nieuws Door: Redactie op 1 mei 2009
In navolging van Gabri zit ook voor Jan Vertonghen het nog twee wedstrijden durende seizoen erop. Dit heeft Marco van Basten aangegeven op de persconferentie in aanloop naar het uitduel tegen Sparta. De Belg heeft last van een ongewillige buikspier.
'Frisse Jan'
Vertonghen had al langere tijd problemen. "De laatste maanden speelde zijn buikspier wel vaker op. Tegen AZ kreeg hij opnieuw last, al heeft hij de wedstrijd nog wel uitgespeeld. Maar het is er niet beter op geworden," legt Van Basten uit.
De trainer kijkt al met een schuin oog naar volgend seizoen. "Dan kunnen we een frisse en fitte Jan goed gebruiken." Ook het meespelen Urby Emanuelson tegen Sparta is onzeker; hij heeft last van zijn enkel en schat de kans dat hij mee kan doen zelf niet groot in. Leonardo ontbrak wegens ziekte eveneens op de training. Oleguer verwacht gewoon van de partij te zijn.
Ja, is die transfer al bevestigd? Dan zal Afellay wel de opvolger worden, ook gunstig voor jullie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
Lekker trouwens dat Barcelona Ribery even ophaalt bij Bayern Munchen met het oog op een langer verblijf van Suarez.
Al vaal genoeg aangegeven dat ze in Afellay de opvolger van Ribery zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:03 schreef kevin6188 het volgende:
Afellay en Ribery zijn ook dezelfde types inderdaad.
Transfer is nog niet bevestigd, Ribery zou wel persoonlijk rond zijn.
Ik moet het nog maar zien, maar zou inderdaad mooi zijn..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
Lekker trouwens dat Barcelona Ribery even ophaalt bij Bayern Munchen met het oog op een langer verblijf van Suarez.
Welke coach dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef Dvm86 het volgende:
30 miljoen schijnt er betaald te worden... hebben wij het helemaal niet zo slecht gedaan met 27 miljoen voor de hunt. Bayern wilt trouwens ook Van der Vaart hebben.
Hoi Rots, ben je ook weer terug?
Bojan bij Ajax, droom verder vriend.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien, maar zou inderdaad mooi zijn..Misschien kunnen we daar zelfs dubbel profijt uit halen; Bojan heeft aangegeven als Barcelona nog een aanvaller haalt hij verhuurd wil worden
Twee drukke dagjes gehad, nu kan ik weer nieuwe topics openen etc.quote:
Dat zou echt een droom zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien, maar zou inderdaad mooi zijn..Misschien kunnen we daar zelfs dubbel profijt uit halen; Bojan heeft aangegeven als Barcelona nog een aanvaller haalt hij verhuurd wil worden
Ik vind het niet een rare gedachte, tenzij een echte Engelse topclub hem wilt halen ofzo. Barcelona speelt ook graag aanvallend voetbal met vleugelspelers, het lijkt me dat je je pupillen ook op die manier wilt trainen en ze dus niet bij een of andere Duitse ploeg die altijd 4-5-1 speelt wilt stallen.quote:
Barcelona wilde hem eerder ook al bij Ajax stallen alleen heb ik geen idee waarom dat toen niet is doorgegaan (meen me te herinneren dat dat eind 2008 was)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:39 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Ik vind het niet een rare gedachte, tenzij een echte Engelse topclub hem wilt halen ofzo. Barcelona speelt ook graag aanvallend voetbal met vleugelspelers, het lijkt me dat je je pupillen ook op die manier wilt trainen en ze dus niet bij een of andere Duitse ploeg die altijd 4-5-1 speelt wilt stallen.
De Eredivisie is natuurlijk een lachertje vergeleken met andere competities, maar Ajax is daarin wel een topclub in de trant dat ze eigenlijk altijd mee doen om het kampioenschap en daar ook verwacht wordt dat je kampioen wordt.
Ik zou zelf niet zo raar opkijken als Barcelona Bojan bij Ajax wilt stallen. Juist om deze redenen hebben beide teams samengewerkt in het verleden en daarom zou ik Ajax een betere keus vinden dan pak hem beet een Aston Villa of Newcastle. Aanvallende topploegen zijn natuurlijk altijd een betere keus, maar zou een team als Manchester of Arsenal zo'n speler wel willen huren?
Volgens mij was dat in de voorbereiding van 2007/2008, toen was van Geel er nog mee bezig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Barcelona wilde hem eerder ook al bij Ajax stallen alleen heb ik geen idee waarom dat toen niet is doorgegaan (meen me te herinneren dat dat eind 2008 was)
Een Manchester of Arsenal huurt hem natuurlijk niet. Maar elke club in de subtop van Engeland wil hem wel huren, en die kunnen heel wat meer salaris bieden en voor Barca is dit ook antrekkelijker, de Eredivisie stelt niks voor. Verder is die dikgedrukte zin ook niet meer waar tegenwoordig natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:39 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Ik vind het niet een rare gedachte, tenzij een echte Engelse topclub hem wilt halen ofzo. Barcelona speelt ook graag aanvallend voetbal met vleugelspelers, het lijkt me dat je je pupillen ook op die manier wilt trainen en ze dus niet bij een of andere Duitse ploeg die altijd 4-5-1 speelt wilt stallen.
De Eredivisie is natuurlijk een lachertje vergeleken met andere competities, maar Ajax is daarin wel een topclub in de trant dat ze eigenlijk altijd mee doen om het kampioenschap en daar ook verwacht wordt dat je kampioen wordt.
Ik zou zelf niet zo raar opkijken als Barcelona Bojan bij Ajax wilt stallen. Juist om deze redenen hebben beide teams samengewerkt in het verleden en daarom zou ik Ajax een betere keus vinden dan pak hem beet een Aston Villa of Newcastle. Aanvallende topploegen zijn natuurlijk altijd een betere keus, maar zou een team als Manchester of Arsenal zo'n speler wel willen huren?
Oh waarom niet dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:23 schreef Rots het volgende:
[..]
Verder is die dikgedrukte zin ook niet meer waar tegenwoordig natuurlijk.
Noem je Barcelona concurrentie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:26 schreef Nashje het volgende:
Zou leuk zijn ja, die Bojan. Alleen ben ik tegen het huren van jonge spelers. Na een seizoen zijn ze alweer weg, en nog belangrijker, je maakt je concurrentie alleen maar sterker. En in dit geval Barcelona, wat al niet de minste club is.
Voor SCC, dat gaat toch vanzelf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef RayMania het volgende:
Verlenging opgestuurd. Hopelijk komt het aan, ik vertrouw zo'n vodje papier zonder envelop niet.
Ja, als je dat ooit hebt aangevinkt. Ik had nu de opties blijvend verlengen (en automatische incasso) of eenmalig overmaken (en zelf het geld overmaken). Heb het eerste gedaan, heb ik volgend seizoen geen gezeur.quote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, als je dat ooit hebt aangevinkt. Ik had nu de opties blijvend verlengen (en automatische incasso) of eenmalig overmaken (en zelf het geld overmaken). Heb het eerste gedaan, heb ik volgend seizoen geen gezeur.
Het eerste Ajax shirt ooit?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Dhill0n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan de persoon die als eerst het nieuwe ajax shirt mocht kopen
Grote orenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Dhill0n het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je weer te trollen of wat ..?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:34 schreef Rots het volgende:
[..]
Oh waarom wel dan? Is het waar, wat heb ik gemist?
Ajax strijdt elk seizoen gewoon om het kampioenschap, dus weet niet waarom die dikgedrukte zin niet waar is?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:34 schreef Rots het volgende:
[..]
Oh waarom wel dan? Is het waar, wat heb ik gemist?
Ik vind die nieuwe opzich wel wat hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Schitterend inderdaad. In tegenstelling tot dat echte uitshirt, dat lijkt wel een Star Trek uniform :S
Oké.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax strijdt elk seizoen gewoon om het kampioenschap, dus weet niet waarom die dikgedrukte zin niet waar is?
Mooi om te lezen dat het shirtje wat ik toen geshopt had na de post van Litmanen20 en mooier is uitgewerkt door Izsco (hulde!) nu nog steeds overal zo wordt gewaardeerdquote:
Dat is Ray johquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Dhill0n het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wat kaal, maar voor de rest wel prima shirt dat nieuwe uitshirtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Schitterend inderdaad. In tegenstelling tot dat echte uitshirt, dat lijkt wel een Star Trek uniform :S
Hoopt met je mee!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik hoop dat Luis er 3 inknalt zondag.
Waarom? Jullie horen totaal niet in de CL thuis. Feyenoord is nog constanter dan Ajax op het moment. Gewoon lekker knallen in de UEFA cup gek.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:15 schreef TheJanitor het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat Van Basten zegt dat 'UEFA Cup beter past bij Ajax dan CL'.
Hij hoort gewoon te zeggen dat we in de CL thuishoren.
Oef, wat staat de verdediging toch weer te slapen bij die laatste vrije trap uit dat filmpje. Gewoon er maar vanuit gaan dat het goed komt ipv zo snel mogelijk naar de bal te rennen...quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:45 schreef Rots het volgende:
[..]
Luis gaat erhelemaal niks inknallen zondag gek.
Het is maar wat je met constant bedoelt. Constant onderaan het linkerrijtje is ook constant.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:45 schreef Rots het volgende:
Feyenoord is nog constanter dan Ajax op het moment.
Rots heeft nooit zo'n lang geheugen, hij kijk alleen naar de laatste 2 wedstrijden. Daarin haalt Feyenoord de maximale score tegenover Ajax.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is maar wat je met constant bedoelt. Constant onderaan het linkerrijtje is ook constant.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is maar wat je met constant bedoelt. Constant onderaan het linkerrijtje is ook constant.
Laat maar gratis vertrekkenquote:Rommedahl is currently on loan from Ajax but NEC technical director Carlos Aalbers told AD Sportwereld: "We can't afford to pay him his Amsterdam wages and it's also a question if Ajax will let him go on a free transfer.
"A longer stay is out of the question at this point in time but there might be possibilities."
Geloof dat meer dan de helft van al die berichten ajax er gewoon bij is gezet. Denk ik danquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom Ajax de laatste weken zoveel in het nieuws is m.b.t talenten/onbekende spelers, waar ook PSV of een andere Nederlandse club bij staat.. Zou het scouting apparaat eindelijk gaan werken, of zetten ze Ajax er gewoon bij voor jan lul?
Die jongen smeekt zowat om een plek bij Ajax. Ik kan me niet voorstellen dat er geen clausule in zijn contract staat daar hij onlangs verlengd heeft. 10 miljoen gaat Ajax niet voor hem betalen. 5-6 miljoen zou meer dan genoeg moeten zijn.quote:Danijel Pranjic en Miralem Sulejmani kwamen een seizoen goed uit de verf met z'n tweeen. De Kroaat hoopt nog een keer met de Servische aanvaller te kunnen spelen. Of dit bij Ajax is, is nog de vraag.
"Ik weet dat ze geïnteresseerd zijn geweest", zegt Pranjic in gesprek met Voetbal Magazine. "En ik heb een keertje bij toeval, en vrijblijvend, met Marco van Basten gesproken, meer niet. Ik zou wel graag nog eens met mijn vriend Miki Sulejmani samenspelen, omdat we in het veld als een Siamese tweeling zijn: we kunnen lezen en schrijven met elkaar."
"Ik heb nog dagelijks contact met hem en we komen vaak bij elkaar over de vloer", vervolgt de 27-jarige Kroaat zijn verhaal. "Jammer genoeg wordt Miki bij Ajax vaak verkeerd gebruikt. Hij is een linksbuiten, die zijn acties vanaf de zijkant moet maken. Hij is zeker geen nummer tien, dus de kritiek op hem is onterecht. Maar volgend seizoen gaat hij zich revancheren, let op mijn woorden. Hij heeft meer dan genoeg klasse in huis."
Of Pranjic, die nog in het bezit is van een contract tot medio 2012, komende zomer vertrekt bij Heerenveen is nog afwachten. "Ik weet niet eens precies wat Heerenveen voor me vraagt, maar het zal rond de tien miljoen euro zijn. Dat is veel te veel, vind ik. Feit is dat ze kunnen vragen wat ze willen, omdat ik geen gelimiteerd bedrag in mijn verbintenis heb staan.''
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal wel Anita zijn dan aangezien je denkt dat het een jeugdspeler isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik zag gisteren een Ajax speler bij mij in de straat, een neger. Maar ik zag hem van achteren dus ik weet niet wie het was. Het zou natuurlijk ook een jeugd speler kunnen zijn. Maar het zou wel supervet zijn als hij hier in de straat woont
Je zag een neger met een ajax-shirt, dus het was een Ajax speler.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik zag gisteren een Ajax speler bij mij in de straat, een neger. Maar ik zag hem van achteren dus ik weet niet wie het was. Het zou natuurlijk ook een jeugd speler kunnen zijn. Maar het zou wel supervet zijn als hij hier in de straat woont
Urby verpatsen en Pranjic halen zonder nog wat bij te leggen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef Frankz0rz het volgende:
Pranjic is een Emanuelson die wél goed kan verdedigenIs Pranjic overigens een leider (op het middenveld)? Dan mogen ze hem van mij wel halen
Hoe weet je nou dat het een Ajax speler is?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Nee hij had een vol trainingspak aan en een ajax sporttasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:46 schreef Rots het volgende:
[..]
Je zag een neger met een ajax-shirt, dus het was een Ajax speler.
![]()
Ajacieden.
quote:'Huistra twee jaar coach van Jong Ajax'
De huidige interim-assistent-trainer van Marco van Basten, Pieter Huistra, zal volgend seizoen Jong Ajax leiden. De talentvolle coach tekent volgens de Telegraaf spoedig een tweejarig contract.
Volgens het dagblad ontbrak alleen de tijd om de laatste punten en komma's te zetten. Als dat gebeurt, wordt Huistra definitief de opvolger van Adrie Koster, die komend seizoen naar Club Brugge gaat.
Huistra loopt sinds begin dit seizoen in het kader van een trainerscursus stage bij Ajax. Omdat Rob Witschge begin april een achillespeesblessure opliep, nam Huistra zijn taken in de staf van Ajax tijdelijk over. De 42-jarige coach werd afgelopen zomer door Vitesse op straat gezet, waar hij werkte als assistent.
quote:Bergkamp: "Hoop dat ik bij Ajax aan de slag kan"
De stage van Dennis Bergkamp bij Ajax loopt bijna ten einde, maar als het aan de voormalig stervoetballer ligt blijft hij actief in Amsterdam. In mei hoopt Bergkamp zijn diploma te behalen, waarna hij rustig wil kijken wat hij leuk vindt.
"Ik hoop dat ik hier bij Ajax aan de slag kan", zegt Bergkamp tegenover AjaxLife. "We zijn dat aan het bespreken. Ik wil in elk geval rustig aan doen. Als ik het leuk vind, blijf ik het doen. Vind ik het heel leuk, wil ik stappen maken. Vind ik er niks aan, dan ga ik lekker weer golfen."
De voormalig speler van Ajax en Arsenal geeft aan dat zijn inbreng bij het eerste elftal niet heel groot is. "Ik ben wel af en toe met de spelers bezig, maar ik ga niet zeggen wat ze moeten doen."
Bij de B1 van Ajax, zijn andere stageplek, heeft Bergkamp wel meer zeggenschap. "De jeugdopleiding van Ajax is heel gestructureerd, en met Robin Pronk heeft de B1 al een goede coach. Maar af en toe kan ik iets op mijn manier doen. Ik leid daar soms ook de training."
quote:Van Basten gaat in gesprek met spelers
Ajax-trainer Marco van Basten is begonnen met de evaluatie van het huidige seizoen. De oefenmeester gaat met iedere speler individueel in gesprek over zijn functioneren en het functioneren van Van Basten zelf.
"We zijn begonnen met de evaluatiegesprekken", zegt de voormalig bondscoach tegenover De Telegraaf. "Het streven is om voor de vakantie elke speler gesproken te hebben. Maar het is een grote groep, dus ik weet nu nog niet of dat helemaal gaat lukken."
Over de inhoud van de gesprekken wil Van Basten zich niet uitlaten. "Maar het spreekt voor zich dat zowel de speler als ik kunnen uitspreken wat we vinden dat er goed is gegaan en wat voor verbetering vatbaar is", zegt de trainer in de ochtendkrant. "We moeten het ook niet spannender maken dan het is, het is niet meer dan normaal om dit soort gesprekken te voeren, vind ik."
Ook het functioneren van de trainer zelf komt naar voren bij ieder gesprek. "Natuurlijk is het voor mij van belang om te horen wat een speler van mijn werkwijze vindt, dus dat komt ook ter sprake."
quote:Vind ik het heel leuk, wil ik stappen maken. Vind ik er niks aan, dan ga ik lekker weer golfen."
Die ex-voetballers hebben toch ook maar een zwaar leven. Van Basten zal zich ook wel afvragen waar hij aan begonnen isquote:
Dat vind ik heel realistisch van Van Basten. Een ploeg die al vijf jaar geen kampioen kan worden in de Eredivisie heeft ook he-le-maal niks te zoeken in de Champions League.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:15 schreef TheJanitor het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat Van Basten zegt dat 'UEFA Cup beter past bij Ajax dan CL'.
Hij hoort gewoon te zeggen dat we in de CL thuishoren.
Pranjic kan prima linksback.quote:
En hoe graag ik ook wil: die komt niet naar Ajax.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat van Pranjic is toch totaal geen nieuw bericht?
Het heet niet voor niets Champions League. Alleen jammer dat de UEFA dat niet meer zo nauw neemt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat vind ik heel realistisch van Van Basten. Een ploeg die al vijf jaar geen kampioen kan worden in de Eredivisie heeft ook he-le-maal niks te zoeken in de Champions League.
A1 heeft het lelijk laten liggen de laatste weken. Maargoed, persoonlijke ontwikkeling is in de A1 belangrijker dan kampioen worden wat mij betreft.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:48 schreef Frankz0rz het volgende:
A1 het kampioenschap verspeeld door 2-2 gelijk te spelen uit bij Groningen..
Klopt. Dat is ook het belangrijkste. Wijnaldum, Fer, Pedro, Janota, Leerdam hadden qua leeftijd dit seizoen nog met de A1 mee mogen doen. Maar het is belangrijker dat deze jongens gewoon persoonlijk verder ontwikkelen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
A1 heeft het lelijk laten liggen de laatste weken. Maargoed, persoonlijke ontwikkeling is in de A1 belangrijker dan kampioen worden wat mij betreft.
Had ik wel verwacht. Die hebben alleen maar lopen zuipen afgelopen week.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:57 schreef dndiek het volgende:
Jong Ajax heeft vanmiddag op de Herdgang met 4-2 van Jong PSV verloren
Er stond niet veel meer op het spel dan de eer.... Jong Ajax al kampioen, Jong PSV een grijze middenmotor dit seizoenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht. Die hebben alleen maar lopen zuipen afgelopen week.
Lekkere instellingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Anita verwacht zondag een wedstrijd net als tegen willem II. Dus 0-7 of meer
Hij zei het meer als geintje. Maar ik mag toch hopen dat ze snappen dat Sparta nog voor lijfsbehoud strijdt.quote:
Dat is juist de perfecte instelling, hij verwacht 0-7 met minder neemt hij dus geen genoegen.quote:
Je kan het ook opvatten als dat ze er vanuit gaan dat ze gewoon met 0-5 winnen ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is juist de perfecte instelling, hij verwacht 0-7 met minder neemt hij dus geen genoegen.
Ik mag hopen dat-ie niet zulke onrealistische ideeën er op nahoudt. Verder is het enige wat je bereikt met zulke uitspraken het motiveren van je tegenstander.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is juist de perfecte instelling, hij verwacht 0-7 met minder neemt hij dus geen genoegen.
Anita houdt wel van een beetje spanningquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat-ie niet zulke onrealistische ideeën er op nahoudt. Verder is het enige wat je bereikt met zulke uitspraken het motiveren van je tegenstander.
Waarom die afkeer tegen de aanvoerder die begin dit seizoen goed presteerde? Fuck Anita.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef kevin6188 het volgende:
Wel fit ja. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Que? 2 wedstrijden hooguit ja..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom die afkeer tegen de aanvoerder die begin dit seizoen goed presteerde? Fuck Anita.
Altijd maar dat 'heel slecht'. Dan zouden ze geen profs zijn. 'Niet geschikt' zou beter zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:25 schreef De_kromme het volgende:
Anita is echt fucking slecht. Die gast kan echt niks.
Lindgren is trouwens ook heel slecht. Jammer dat Vertonghen en Gabri geblesseerd zijn.
Ik heb geen afkeer tegen hem. Maar sinds hij weer fit is en in Jong Ajax speelt, is zijn niveau niet echt denderend. En dat is nog naar boven afgerond.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom die afkeer tegen de aanvoerder die begin dit seizoen goed presteerde? Fuck Anita.
Van een speler van Ajax mag je toch een bepaald niveau verwachten. Zowel Anita als Lindgren zitten erg ver onder dat niveau.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Altijd maar dat 'heel slecht'. Dan zouden ze geen profs zijn. 'Niet geschikt' zou beter zijn.
Echt geniaal goed zeg, en zo kan Ajax ook best nog eens wordenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
Zo goed als dit Barcelona, zo goed wordt Ajax nooit meer.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:03 schreef kevin6188 het volgende:
Op FIFA09 ja.
Omdat het altijd zo gaat tegen kleine ploegen in uitwedstrijden, vooral bij Sparta...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom klotewedstrijd morgen?
Inderdaad...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
Zo goed als dit Barcelona, zo goed wordt Ajax nooit meer.![]()
Ja dat is opzich wel waar, maar met Ajax weet je het ook in positief opzicht maar nooitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Omdat het altijd zo gaat tegen kleine ploegen in uitwedstrijden, vooral bij Sparta..
Ik heb er wel zin in. Tenzij ik morgen een kater heb. Dan is het ff wat minder lachen. Laten we alsjeblieft wel winnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad...
Real - Barca gezien, fenomenaal Barca, en dan zit je morgen Sparta - Ajax te kijken
Precies wat ik dacht. In de categorie 'mosterd na de maaltijd'. Qua voetbal dan. Ajax is natuurlijk verder veel mooier dan Barcelona.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad...
Real - Barca gezien, fenomenaal Barca, en dan zit je morgen Sparta - Ajax te kijken
Oh, zo bedoelde ik het totaal niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. In de categorie 'mosterd na de maaltijd'. Qua voetbal dan. Ajax is natuurlijk verder veel mooier dan Barcelona.
Anita moet z'n grote mond houden en een keer gaan presteren. Zo slecht krijgt ie nou ook weer niet betaald.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Anita verwacht zondag een wedstrijd net als tegen willem II. Dus 0-7 of meer
Aissati of Iniesta.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad...
Juist.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Anita moet z'n grote mond houden en een keer gaan presteren. Zo slecht krijgt ie nou ook weer niet betaald.
Het middenveld van Barca is natuurlijk niet te vergelijken met dat van Ajaxquote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Barcelona heeft ook een heel klein middenveld op Touré na, Iniesta 1.70, Xavi 1.71, alleen Touré is 1.91. Dus body maakt niet zoveel uit als je goede voetballers hebt op het middenveld, alleen missen wij die boom met de punt naar achter.
Ja Vertonghen, maar die stelt van Basten toch niet op.
Xavi en Iniesta compenseren dat net ietsjes meer dan Anita en Enoh.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Barcelona heeft ook een heel klein middenveld op Touré na, Iniesta 1.70, Xavi 1.71, alleen Touré is 1.91. Dus body maakt niet zoveel uit als je goede voetballers hebt op het middenveld, alleen missen wij die boom met de punt naar achter.
Ja Vertonghen, maar die stelt van Basten toch niet op.
Daarom zeg ik: ALS je goede voetballers hebt.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:27 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta compenseren dat net ietsjes meer dan Anita en Enoh.
Doe ik ook niet, alleen de lengte op het middenveldquote:Op zondag 3 mei 2009 00:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het middenveld van Barca is natuurlijk niet te vergelijken met dat van Ajax![]()
Die laatste twee zijn niet beter.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Anita en Enoh zijn opzich prima voetballers, maar ik zie liever Vertonghen en Gabri ipv die 2 maarja.
Never nooit.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:47 schreef Chadi het volgende:
Mensen die hen vergelijken met iniesta en Xavi.. Aissati jah die kan zo goed worden maar de rest.. heb je vandaag Xavi om zijn as zien draaien .. jezus zeg die ziet het spel door en door.. die heb je niet bij Ajax lopen zal je nooit hebben ook .
Die kan echt een wereld voetballer worden. Wat pap en aardappel pureequote:
Ik had het net al over Iniesta, maar Xavi is ook zo iemand die heeft moeten groeien. Dat was ook geen geweldenaar vanaf het begin.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:47 schreef Chadi het volgende:
Mensen die hen vergelijken met iniesta en Xavi.. Aissati jah die kan zo goed worden maar de rest.. heb je vandaag Xavi om zijn as zien draaien .. jezus zeg die ziet het spel door en door.. die heb je niet bij Ajax lopen zal je nooit hebben ook .
Ik vind die onderste erger.quote:Op zondag 3 mei 2009 01:16 schreef mcyodogg het volgende:
Dat ik deze titel ooit nog op TT zou tegenkomen![]()
[ afbeelding ]
Maar toch wel een stuk beter dan vooral Anita.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:01 schreef Barca het volgende:
Vertonghen en Gabri ... dat zijn ook geen toppers!
Zo lang Barcelona het spel kan maken is de lengte van Xavi en Iniesta geen probleem. Als ze moeten verdedigen wel.
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 11:12 schreef denthemen het volgende:
Als we vanmiddag winnen, en Twente niet met een monsterscore wint van AZ dan móéten zij volgende week winnen om 2e te worden, Ajax heeft dan genoeg aan een gelijkspel
Doelsaldo:
FC Twente + 29
Ajax + 36
Nee hoor, Twente staat 1 punt voor ons.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:12 schreef denthemen het volgende:
Als we vanmiddag winnen, en Twente niet met een monsterscore wint van AZ dan móéten zij volgende week winnen om 2e te worden, Ajax heeft dan genoeg aan een gelijkspel
Doelsaldo:
FC Twente + 29
Ajax + 36
Eh nee...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:12 schreef denthemen het volgende:
Doelsaldo:
FC Twente + 29
Ajax + 36
Shit, helemaal niet aan gedacht...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eh nee...
Als Twente en Ajax allebei winnen, staat Twente dus nog steeds een punt voor. Wij hebben dan NIET genoeg aan een gelijkspel...
Rekenwonderquote:Op zondag 3 mei 2009 11:12 schreef denthemen het volgende:
Doelsaldo:
FC Twente + 29
Ajax + 36
Maar...maar...wij zijn toch Ajax? Dat krijgen we er toch wel ergens gewoon bij?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee
Twente staat namelijk nog steeds 1 punt voor.
Van jou kan ik het hebbenquote:
De edit staat er alquote:Op zondag 3 mei 2009 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee
Twente staat namelijk nog steeds 1 punt voor.
De enige manier waarop de strijd om de 2e plaats vandaag beslist zou kunnen worden is als Ajax verliest en Twente wint. Dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:26 schreef Robinhoo het volgende:
volgende week zondag. damn dat gaat ongekend spannend wordenik denk namelijk dat er vandaag nog geen beslissing gaat vallen.
geen idee.quote:
Dat weet je nooit. Sparta uit is altijd lastig voor Ajax. Maar ik denk ook niet dat het vandaag al beslist wordt.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De enige manier waarop de strijd om de 2e plaats vandaag beslist zou kunnen worden is als Ajax verliest en Twente wint. Dat gaat toch niet gebeuren.
Wordt een mooie wedstrijd volgende week.
Let maar op Twente wint met 2-0 van Az vandaag, ik denk ook dat Az liever Twente op de 2e plek ziet als Ajax.quote:
Waarom zou AZ dat liever hebben? Denk dat ze gewoon willen winnen van Twente.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Let maar op Twente wint met 2-0 van Az vandaag, ik denk ook dat Az liever Twente op de 2e plek ziet als Ajax.
Maar als Ajax gewoon wint van Sparta, en volgende week Twente pakt. zie ik geen probleemquote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Let maar op Twente wint met 2-0 van Az vandaag, ik denk ook dat Az liever Twente op de 2e plek ziet als Ajax.
Niet dat hij enorm uitblonk tegen AZ, maar ik vond hem ook niet tegenvallen. Hopen dus dat hij wat moois kan laten zien!quote:Miralem Sulejmani staat vanmiddag tegen Sparta Rotterdam vermoedelijk in de basis. Ajax-trainer Marco van Basten heeft na de enkelblessure van Urby Emanuelson weer eens een basisplaats ingeruimd voor de Servische aanvaller.
Emanuelson trainde vrijdag nog wel gewoon mee met de A-selectie van de Amsterdammers, maar moet vanmiddag genoegen nemen met een plaats op de reservebank. Daardoor speelt Sulejmani, die afgelopen weken niet meer zeker was van een basisplaats, weer eens vanaf het begin.
Van Basten kan vanmiddag niet beschikken over Dennis Gentenaar, Gabri, Jan Vertonghen en Darko Bodul. Sparta mist Sander van Gessel, Charles Dissels, Floribert N'galula, Kevin Strootman, Maciej Wilusz. Daarnaast is het meespelen van oud-Ajacied Rydell Poepon twijfelachtig.
Dat mag wel een keer dit seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Niet dat hij enorm uitblink tegen AZ, maar ik vond hem ook niet tegenvallen. Hopen dus dat hij wat moois kan laten zien!
Toch een beetje het anti Ajax gebeuren, als Az net zo speelt als tegen Ajax vorige week gaat Twente erop en erover. En ondanks dat het Sparta is zie ik echt wel een moeilijke wedstrijd voor Ajax, puur gezien de resultaten tegen Sparta de laatste jaren.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom zou AZ dat liever hebben? Denk dat ze gewoon willen winnen van Twente.
Tegen AZ viel hij me 100% mee, hopelijk was dit gewoon de stimulans die hij nodig had, dat zijn krediet ook een keer opraakt..quote:Op zondag 3 mei 2009 11:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Niet dat hij enorm uitblink tegen AZ, maar ik vond hem ook niet tegenvallen. Hopen dus dat hij wat moois kan laten zien!
Ik geloof niet dat AZ anti Ajax is. Ik denk dat ze gewoon van Twente willen winnen. En Ajax heeft het inderdaad weleens moeilijk uit bij Sparta, maar het zou toch een schande zijn als ze vandaag niet weten te winnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Toch een beetje het anti Ajax gebeuren, als Az net zo speelt als tegen Ajax vorige week gaat Twente erop en erover. En ondanks dat het Sparta is zie ik echt wel een moeilijke wedstrijd voor Ajax, puur gezien de resultaten tegen Sparta de laatste jaren.
En volgende week thuis winnen van Twente zie ik eerlijk gezegd ook niet snel gebeuren.
Hij gaat scoren vandaagquote:Op zondag 3 mei 2009 11:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat AZ anti Ajax is. Ik denk dat ze gewoon van Twente willen winnen. En Ajax heeft het inderdaad weleens moeilijk uit bij Sparta, maar het zou toch een schande zijn als ze vandaag niet weten te winnen.
Nu wil ik dan ook wel een keer een groot aantal doelpunten van die gasten zienquote:Op zondag 3 mei 2009 12:30 schreef Silaz het volgende:
Dan spelen we éindelijk is een keer met de so-called droomvoorhoede vanaf het begin geloof ik.![]()
Hmm dat was Sulejmani - Huntelaar - Suarezquote:Op zondag 3 mei 2009 12:30 schreef Silaz het volgende:
Dan spelen we éindelijk is een keer met de so-called droomvoorhoede vanaf het begin geloof ik.![]()
Waarom zou AZ dat willen?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
De supporters zullen dat vast willen ja, maar de spelers hebben daar geen boodschap aan natuurlijk.quote:
Vermaelenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Frankz0rz het volgende:
Vermeer; Van der Wiel, Wielaert, Oleguer, Vermaelen; Enoh, Anita, Aissati; Suárez, Cvitanich en Sulejmani.
zoals verwacht dus inderdaad. Overigens wel weer met de punt naar achter![]()
quote:
Zeer matige spelers. Halen het niveau omlaag. Niet eredivisiewaardig.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan jij geen bann krijgen ofzo
![]()
iemand trouwens een goede sopcast voor mij?![]()
Negeer hem gewoonquote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan jij geen bann krijgen ofzo
![]()
iemand trouwens een goede sopcast voor mij?![]()
Ben je wel eens positief in je leven?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeer matige spelers. Halen het niveau omlaag. Niet eredivisiewaardig.
Volgens mij weet haast niemand meer wie Sno is bij Ajax. Ohja, die negert die elke thuiswedstrijd pas in de 20e minuut met z'n homies aan komt kakken.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Marco "doe mij een donut" van Basten wordt aardig grijs. Sno drijft hem tot wanhoop.²
Ja hoor.quote:
Van Basten wil geen CL spelen, maar UEFA Cup. Daarom doen we al weken ons best niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 14:52 schreef Spougle het volgende:
En het is weer het zelfde liedje in het begin van de wedstrijd, we breien wat hebben veel balbezit maar een goede of een aardige aanval ho maar...
Het lijkt er wel op inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Van Basten wil geen CL spelen, maar UEFA Cup. Daarom doen we al weken ons best niet meer
Niks, maar er is geen fatsoenlijk alternatief.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor toegevoegde waarde die Anita heeft mijn zijn tikjes breed?
Hij heeft geen creativiteit, geen duelkracht, ik snap het niet. Liever Lindgren.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks, maar er is geen fatsoenlijk alternatief.²
Inderdaad soms ja. Vorige week was het ook kut met peren totdat Schaars rood pakte.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef Cheiron het volgende:
Ajax kan enorm goed voetballen alleen lijkt de ploeg enorm veel moeite te hebben zelf een tempoversnelling neer te zetten en de wedstrijd naar een hoger niveau te tillen. Alleen als een tegenstander goed is lijkt Ajax (soms) beter te gaan spelen.
En iets van instelling of mentaliteit?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Het seizoen van Ajax in een notendop: als het erop aan komt komen we body en kwaliteit tekort
En precies tijdens het posten hiervan wordt de 2-0 gemaaktquote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie liever Ajax dan Twente in de Champions League
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |