quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:03 schreef kevin6188 het volgende:
Op FIFA09 ja.
Omdat het altijd zo gaat tegen kleine ploegen in uitwedstrijden, vooral bij Sparta...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom klotewedstrijd morgen?
Inderdaad...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
Zo goed als dit Barcelona, zo goed wordt Ajax nooit meer.![]()
Ja dat is opzich wel waar, maar met Ajax weet je het ook in positief opzicht maar nooitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Omdat het altijd zo gaat tegen kleine ploegen in uitwedstrijden, vooral bij Sparta..
Ik heb er wel zin in. Tenzij ik morgen een kater heb. Dan is het ff wat minder lachen. Laten we alsjeblieft wel winnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad...
Real - Barca gezien, fenomenaal Barca, en dan zit je morgen Sparta - Ajax te kijken
Precies wat ik dacht. In de categorie 'mosterd na de maaltijd'. Qua voetbal dan. Ajax is natuurlijk verder veel mooier dan Barcelona.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad...
Real - Barca gezien, fenomenaal Barca, en dan zit je morgen Sparta - Ajax te kijken
Oh, zo bedoelde ik het totaal niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. In de categorie 'mosterd na de maaltijd'. Qua voetbal dan. Ajax is natuurlijk verder veel mooier dan Barcelona.
Anita moet z'n grote mond houden en een keer gaan presteren. Zo slecht krijgt ie nou ook weer niet betaald.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Anita verwacht zondag een wedstrijd net als tegen willem II. Dus 0-7 of meer
Aissati of Iniesta.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad...
Juist.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Anita moet z'n grote mond houden en een keer gaan presteren. Zo slecht krijgt ie nou ook weer niet betaald.
Het middenveld van Barca is natuurlijk niet te vergelijken met dat van Ajaxquote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Barcelona heeft ook een heel klein middenveld op Touré na, Iniesta 1.70, Xavi 1.71, alleen Touré is 1.91. Dus body maakt niet zoveel uit als je goede voetballers hebt op het middenveld, alleen missen wij die boom met de punt naar achter.
Ja Vertonghen, maar die stelt van Basten toch niet op.
Xavi en Iniesta compenseren dat net ietsjes meer dan Anita en Enoh.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Barcelona heeft ook een heel klein middenveld op Touré na, Iniesta 1.70, Xavi 1.71, alleen Touré is 1.91. Dus body maakt niet zoveel uit als je goede voetballers hebt op het middenveld, alleen missen wij die boom met de punt naar achter.
Ja Vertonghen, maar die stelt van Basten toch niet op.
Daarom zeg ik: ALS je goede voetballers hebt.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:27 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta compenseren dat net ietsjes meer dan Anita en Enoh.
Doe ik ook niet, alleen de lengte op het middenveldquote:Op zondag 3 mei 2009 00:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het middenveld van Barca is natuurlijk niet te vergelijken met dat van Ajax![]()
Die laatste twee zijn niet beter.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Anita en Enoh zijn opzich prima voetballers, maar ik zie liever Vertonghen en Gabri ipv die 2 maarja.
Never nooit.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:47 schreef Chadi het volgende:
Mensen die hen vergelijken met iniesta en Xavi.. Aissati jah die kan zo goed worden maar de rest.. heb je vandaag Xavi om zijn as zien draaien .. jezus zeg die ziet het spel door en door.. die heb je niet bij Ajax lopen zal je nooit hebben ook .
Die kan echt een wereld voetballer worden. Wat pap en aardappel pureequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |