Vermaelenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Frankz0rz het volgende:
Vermeer; Van der Wiel, Wielaert, Oleguer, Vermaelen; Enoh, Anita, Aissati; Suárez, Cvitanich en Sulejmani.
zoals verwacht dus inderdaad. Overigens wel weer met de punt naar achter![]()
quote:
Zeer matige spelers. Halen het niveau omlaag. Niet eredivisiewaardig.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan jij geen bann krijgen ofzo
![]()
iemand trouwens een goede sopcast voor mij?![]()
Negeer hem gewoonquote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan jij geen bann krijgen ofzo
![]()
iemand trouwens een goede sopcast voor mij?![]()
Ben je wel eens positief in je leven?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeer matige spelers. Halen het niveau omlaag. Niet eredivisiewaardig.
Volgens mij weet haast niemand meer wie Sno is bij Ajax. Ohja, die negert die elke thuiswedstrijd pas in de 20e minuut met z'n homies aan komt kakken.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Marco "doe mij een donut" van Basten wordt aardig grijs. Sno drijft hem tot wanhoop.²
Ja hoor.quote:
Van Basten wil geen CL spelen, maar UEFA Cup. Daarom doen we al weken ons best niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 14:52 schreef Spougle het volgende:
En het is weer het zelfde liedje in het begin van de wedstrijd, we breien wat hebben veel balbezit maar een goede of een aardige aanval ho maar...
Het lijkt er wel op inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Van Basten wil geen CL spelen, maar UEFA Cup. Daarom doen we al weken ons best niet meer
Niks, maar er is geen fatsoenlijk alternatief.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor toegevoegde waarde die Anita heeft mijn zijn tikjes breed?
Hij heeft geen creativiteit, geen duelkracht, ik snap het niet. Liever Lindgren.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks, maar er is geen fatsoenlijk alternatief.²
Inderdaad soms ja. Vorige week was het ook kut met peren totdat Schaars rood pakte.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef Cheiron het volgende:
Ajax kan enorm goed voetballen alleen lijkt de ploeg enorm veel moeite te hebben zelf een tempoversnelling neer te zetten en de wedstrijd naar een hoger niveau te tillen. Alleen als een tegenstander goed is lijkt Ajax (soms) beter te gaan spelen.
En iets van instelling of mentaliteit?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Het seizoen van Ajax in een notendop: als het erop aan komt komen we body en kwaliteit tekort
En precies tijdens het posten hiervan wordt de 2-0 gemaaktquote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie liever Ajax dan Twente in de Champions League
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |