quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Silenus het volgende:
Buikspier kost Vertonghen rest van het seizoen
nieuws Door: Redactie op 1 mei 2009
In navolging van Gabri zit ook voor Jan Vertonghen het nog twee wedstrijden durende seizoen erop. Dit heeft Marco van Basten aangegeven op de persconferentie in aanloop naar het uitduel tegen Sparta. De Belg heeft last van een ongewillige buikspier.
'Frisse Jan'
Vertonghen had al langere tijd problemen. "De laatste maanden speelde zijn buikspier wel vaker op. Tegen AZ kreeg hij opnieuw last, al heeft hij de wedstrijd nog wel uitgespeeld. Maar het is er niet beter op geworden," legt Van Basten uit.
De trainer kijkt al met een schuin oog naar volgend seizoen. "Dan kunnen we een frisse en fitte Jan goed gebruiken." Ook het meespelen Urby Emanuelson tegen Sparta is onzeker; hij heeft last van zijn enkel en schat de kans dat hij mee kan doen zelf niet groot in. Leonardo ontbrak wegens ziekte eveneens op de training. Oleguer verwacht gewoon van de partij te zijn.
Ja, is die transfer al bevestigd? Dan zal Afellay wel de opvolger worden, ook gunstig voor jullie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
Lekker trouwens dat Barcelona Ribery even ophaalt bij Bayern Munchen met het oog op een langer verblijf van Suarez.
Al vaal genoeg aangegeven dat ze in Afellay de opvolger van Ribery zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:03 schreef kevin6188 het volgende:
Afellay en Ribery zijn ook dezelfde types inderdaad.
Transfer is nog niet bevestigd, Ribery zou wel persoonlijk rond zijn.
Ik moet het nog maar zien, maar zou inderdaad mooi zijn..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
Lekker trouwens dat Barcelona Ribery even ophaalt bij Bayern Munchen met het oog op een langer verblijf van Suarez.
Welke coach dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef Dvm86 het volgende:
30 miljoen schijnt er betaald te worden... hebben wij het helemaal niet zo slecht gedaan met 27 miljoen voor de hunt. Bayern wilt trouwens ook Van der Vaart hebben.
Hoi Rots, ben je ook weer terug?
Bojan bij Ajax, droom verder vriend.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien, maar zou inderdaad mooi zijn..Misschien kunnen we daar zelfs dubbel profijt uit halen; Bojan heeft aangegeven als Barcelona nog een aanvaller haalt hij verhuurd wil worden
Twee drukke dagjes gehad, nu kan ik weer nieuwe topics openen etc.quote:
Dat zou echt een droom zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien, maar zou inderdaad mooi zijn..Misschien kunnen we daar zelfs dubbel profijt uit halen; Bojan heeft aangegeven als Barcelona nog een aanvaller haalt hij verhuurd wil worden
Ik vind het niet een rare gedachte, tenzij een echte Engelse topclub hem wilt halen ofzo. Barcelona speelt ook graag aanvallend voetbal met vleugelspelers, het lijkt me dat je je pupillen ook op die manier wilt trainen en ze dus niet bij een of andere Duitse ploeg die altijd 4-5-1 speelt wilt stallen.quote:
Barcelona wilde hem eerder ook al bij Ajax stallen alleen heb ik geen idee waarom dat toen niet is doorgegaan (meen me te herinneren dat dat eind 2008 was)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:39 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Ik vind het niet een rare gedachte, tenzij een echte Engelse topclub hem wilt halen ofzo. Barcelona speelt ook graag aanvallend voetbal met vleugelspelers, het lijkt me dat je je pupillen ook op die manier wilt trainen en ze dus niet bij een of andere Duitse ploeg die altijd 4-5-1 speelt wilt stallen.
De Eredivisie is natuurlijk een lachertje vergeleken met andere competities, maar Ajax is daarin wel een topclub in de trant dat ze eigenlijk altijd mee doen om het kampioenschap en daar ook verwacht wordt dat je kampioen wordt.
Ik zou zelf niet zo raar opkijken als Barcelona Bojan bij Ajax wilt stallen. Juist om deze redenen hebben beide teams samengewerkt in het verleden en daarom zou ik Ajax een betere keus vinden dan pak hem beet een Aston Villa of Newcastle. Aanvallende topploegen zijn natuurlijk altijd een betere keus, maar zou een team als Manchester of Arsenal zo'n speler wel willen huren?
Volgens mij was dat in de voorbereiding van 2007/2008, toen was van Geel er nog mee bezig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Barcelona wilde hem eerder ook al bij Ajax stallen alleen heb ik geen idee waarom dat toen niet is doorgegaan (meen me te herinneren dat dat eind 2008 was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |