abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:49:11 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68557075
Buikspier kost Vertonghen rest van het seizoen
nieuws Door: Redactie op 1 mei 2009

In navolging van Gabri zit ook voor Jan Vertonghen het nog twee wedstrijden durende seizoen erop. Dit heeft Marco van Basten aangegeven op de persconferentie in aanloop naar het uitduel tegen Sparta. De Belg heeft last van een ongewillige buikspier.

'Frisse Jan'
Vertonghen had al langere tijd problemen. "De laatste maanden speelde zijn buikspier wel vaker op. Tegen AZ kreeg hij opnieuw last, al heeft hij de wedstrijd nog wel uitgespeeld. Maar het is er niet beter op geworden," legt Van Basten uit.

De trainer kijkt al met een schuin oog naar volgend seizoen. "Dan kunnen we een frisse en fitte Jan goed gebruiken." Ook het meespelen Urby Emanuelson tegen Sparta is onzeker; hij heeft last van zijn enkel en schat de kans dat hij mee kan doen zelf niet groot in. Leonardo ontbrak wegens ziekte eveneens op de training. Oleguer verwacht gewoon van de partij te zijn.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:57:33 #52
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68557348
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_68557350

Midgetmidfield
pi_68557448
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:41 schreef kevin6188 het volgende:
Einde seizoen Vertonghen. Buikspier.

vrijdag 1 mei 2009 @ 14:06:52 #55
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_68557593
Dat shirt met die rits
pi_68557635
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat shirt met die rits
Dat niet eens een rits is
pi_68557656
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Silenus het volgende:
Buikspier kost Vertonghen rest van het seizoen
nieuws Door: Redactie op 1 mei 2009

In navolging van Gabri zit ook voor Jan Vertonghen het nog twee wedstrijden durende seizoen erop. Dit heeft Marco van Basten aangegeven op de persconferentie in aanloop naar het uitduel tegen Sparta. De Belg heeft last van een ongewillige buikspier.

'Frisse Jan'
Vertonghen had al langere tijd problemen. "De laatste maanden speelde zijn buikspier wel vaker op. Tegen AZ kreeg hij opnieuw last, al heeft hij de wedstrijd nog wel uitgespeeld. Maar het is er niet beter op geworden," legt Van Basten uit.

De trainer kijkt al met een schuin oog naar volgend seizoen. "Dan kunnen we een frisse en fitte Jan goed gebruiken." Ook het meespelen Urby Emanuelson tegen Sparta is onzeker; hij heeft last van zijn enkel en schat de kans dat hij mee kan doen zelf niet groot in. Leonardo ontbrak wegens ziekte eveneens op de training. Oleguer verwacht gewoon van de partij te zijn.

Eensch met TT
Striving to be more than average.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:11:49 #58
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68557727
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:49 schreef Silenus het volgende:

...
Nou dat scheelt weer een moeilijke keuze voor Van Basten.
#FreeHat
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:15:02 #59
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_68557806
Vertonghen
Zit ook tegen weer zeg, met blessures de laatste tijd.
pi_68558387
Jammer van Vertonghen, ben bang dat we met Enoh-Anita-Aissati net te weinig body hebben tegen Twente
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_68558929
Lekker trouwens dat Barcelona Ribery even ophaalt bij Bayern Munchen met het oog op een langer verblijf van Suarez.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68559021
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
Lekker trouwens dat Barcelona Ribery even ophaalt bij Bayern Munchen met het oog op een langer verblijf van Suarez.
Ja, is die transfer al bevestigd? Dan zal Afellay wel de opvolger worden, ook gunstig voor jullie.
pi_68559154
Afellay en Ribery zijn ook dezelfde types inderdaad.
Transfer is nog niet bevestigd, Ribery zou wel persoonlijk rond zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68559303
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:03 schreef kevin6188 het volgende:
Afellay en Ribery zijn ook dezelfde types inderdaad.
Transfer is nog niet bevestigd, Ribery zou wel persoonlijk rond zijn.
Al vaal genoeg aangegeven dat ze in Afellay de opvolger van Ribery zien.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:12:52 #65
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_68559415
Geen Vertonghen? Mis je niks aan!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_68559450
30 miljoen schijnt er betaald te worden... hebben wij het helemaal niet zo slecht gedaan met 27 miljoen voor de hunt. Bayern wilt trouwens ook Van der Vaart hebben.

Hoi Rots, ben je ook weer terug?
pi_68559483
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
Ik moet het nog maar zien, maar zou inderdaad mooi zijn.. Misschien kunnen we daar zelfs dubbel profijt uit halen; Bojan heeft aangegeven als Barcelona nog een aanvaller haalt hij verhuurd wil worden
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:15:56 #68
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_68559504
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef Dvm86 het volgende:
30 miljoen schijnt er betaald te worden... hebben wij het helemaal niet zo slecht gedaan met 27 miljoen voor de hunt. Bayern wilt trouwens ook Van der Vaart hebben.

Welke coach dan?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_68559508
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ik moet het nog maar zien, maar zou inderdaad mooi zijn.. Misschien kunnen we daar zelfs dubbel profijt uit halen; Bojan heeft aangegeven als Barcelona nog een aanvaller haalt hij verhuurd wil worden
Bojan bij Ajax, droom verder vriend.
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef Dvm86 het volgende:
Twee drukke dagjes gehad, nu kan ik weer nieuwe topics openen etc.
pi_68559995
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Dat zou echt een droom zijn (En als we hem kopen een natte )
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:32:20 #71
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68559996
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Barca het volgende:

[..]

Welke coach dan?
Felix Magath.
pi_68560305
Ach ja die kan dan mooi Aissati in de zomer vergezellen. Sulejmani zal ook wel wat moeten doen om op niveau te komen. Die tweede plaats had je allang zeker moeten stellen maar al dat geklungel.. gekkenhuis ook.
pi_68562015
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:16 schreef Rots het volgende:

[..]

Bojan bij Ajax, droom verder vriend.
Ik vind het niet een rare gedachte, tenzij een echte Engelse topclub hem wilt halen ofzo. Barcelona speelt ook graag aanvallend voetbal met vleugelspelers, het lijkt me dat je je pupillen ook op die manier wilt trainen en ze dus niet bij een of andere Duitse ploeg die altijd 4-5-1 speelt wilt stallen.
De Eredivisie is natuurlijk een lachertje vergeleken met andere competities, maar Ajax is daarin wel een topclub in de trant dat ze eigenlijk altijd mee doen om het kampioenschap en daar ook verwacht wordt dat je kampioen wordt.

Ik zou zelf niet zo raar opkijken als Barcelona Bojan bij Ajax wilt stallen. Juist om deze redenen hebben beide teams samengewerkt in het verleden en daarom zou ik Ajax een betere keus vinden dan pak hem beet een Aston Villa of Newcastle. Aanvallende topploegen zijn natuurlijk altijd een betere keus, maar zou een team als Manchester of Arsenal zo'n speler wel willen huren?
:')
pi_68562352
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:39 schreef DemonDEFO het volgende:

[..]

Ik vind het niet een rare gedachte, tenzij een echte Engelse topclub hem wilt halen ofzo. Barcelona speelt ook graag aanvallend voetbal met vleugelspelers, het lijkt me dat je je pupillen ook op die manier wilt trainen en ze dus niet bij een of andere Duitse ploeg die altijd 4-5-1 speelt wilt stallen.
De Eredivisie is natuurlijk een lachertje vergeleken met andere competities, maar Ajax is daarin wel een topclub in de trant dat ze eigenlijk altijd mee doen om het kampioenschap en daar ook verwacht wordt dat je kampioen wordt.

Ik zou zelf niet zo raar opkijken als Barcelona Bojan bij Ajax wilt stallen. Juist om deze redenen hebben beide teams samengewerkt in het verleden en daarom zou ik Ajax een betere keus vinden dan pak hem beet een Aston Villa of Newcastle. Aanvallende topploegen zijn natuurlijk altijd een betere keus, maar zou een team als Manchester of Arsenal zo'n speler wel willen huren?
Barcelona wilde hem eerder ook al bij Ajax stallen alleen heb ik geen idee waarom dat toen niet is doorgegaan (meen me te herinneren dat dat eind 2008 was)
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:51:07 #75
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68562419
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Barcelona wilde hem eerder ook al bij Ajax stallen alleen heb ik geen idee waarom dat toen niet is doorgegaan (meen me te herinneren dat dat eind 2008 was)
Volgens mij was dat in de voorbereiding van 2007/2008, toen was van Geel er nog mee bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')