Ik had het net al over Iniesta, maar Xavi is ook zo iemand die heeft moeten groeien. Dat was ook geen geweldenaar vanaf het begin.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:47 schreef Chadi het volgende:
Mensen die hen vergelijken met iniesta en Xavi.. Aissati jah die kan zo goed worden maar de rest.. heb je vandaag Xavi om zijn as zien draaien .. jezus zeg die ziet het spel door en door.. die heb je niet bij Ajax lopen zal je nooit hebben ook .
Ik vind die onderste erger.quote:Op zondag 3 mei 2009 01:16 schreef mcyodogg het volgende:
Dat ik deze titel ooit nog op TT zou tegenkomen![]()
[ afbeelding ]
Maar toch wel een stuk beter dan vooral Anita.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:01 schreef Barca het volgende:
Vertonghen en Gabri ... dat zijn ook geen toppers!
Zo lang Barcelona het spel kan maken is de lengte van Xavi en Iniesta geen probleem. Als ze moeten verdedigen wel.
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 11:12 schreef denthemen het volgende:
Als we vanmiddag winnen, en Twente niet met een monsterscore wint van AZ dan móéten zij volgende week winnen om 2e te worden, Ajax heeft dan genoeg aan een gelijkspel
Doelsaldo:
FC Twente + 29
Ajax + 36
Nee hoor, Twente staat 1 punt voor ons.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:12 schreef denthemen het volgende:
Als we vanmiddag winnen, en Twente niet met een monsterscore wint van AZ dan móéten zij volgende week winnen om 2e te worden, Ajax heeft dan genoeg aan een gelijkspel
Doelsaldo:
FC Twente + 29
Ajax + 36
Eh nee...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:12 schreef denthemen het volgende:
Doelsaldo:
FC Twente + 29
Ajax + 36
Shit, helemaal niet aan gedacht...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eh nee...
Als Twente en Ajax allebei winnen, staat Twente dus nog steeds een punt voor. Wij hebben dan NIET genoeg aan een gelijkspel...
Rekenwonderquote:Op zondag 3 mei 2009 11:12 schreef denthemen het volgende:
Doelsaldo:
FC Twente + 29
Ajax + 36
Maar...maar...wij zijn toch Ajax? Dat krijgen we er toch wel ergens gewoon bij?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee
Twente staat namelijk nog steeds 1 punt voor.
Van jou kan ik het hebbenquote:
De edit staat er alquote:Op zondag 3 mei 2009 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee
Twente staat namelijk nog steeds 1 punt voor.
De enige manier waarop de strijd om de 2e plaats vandaag beslist zou kunnen worden is als Ajax verliest en Twente wint. Dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:26 schreef Robinhoo het volgende:
volgende week zondag. damn dat gaat ongekend spannend wordenik denk namelijk dat er vandaag nog geen beslissing gaat vallen.
geen idee.quote:
Dat weet je nooit. Sparta uit is altijd lastig voor Ajax. Maar ik denk ook niet dat het vandaag al beslist wordt.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De enige manier waarop de strijd om de 2e plaats vandaag beslist zou kunnen worden is als Ajax verliest en Twente wint. Dat gaat toch niet gebeuren.
Wordt een mooie wedstrijd volgende week.
Let maar op Twente wint met 2-0 van Az vandaag, ik denk ook dat Az liever Twente op de 2e plek ziet als Ajax.quote:
Waarom zou AZ dat liever hebben? Denk dat ze gewoon willen winnen van Twente.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Let maar op Twente wint met 2-0 van Az vandaag, ik denk ook dat Az liever Twente op de 2e plek ziet als Ajax.
Maar als Ajax gewoon wint van Sparta, en volgende week Twente pakt. zie ik geen probleemquote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Let maar op Twente wint met 2-0 van Az vandaag, ik denk ook dat Az liever Twente op de 2e plek ziet als Ajax.
Niet dat hij enorm uitblonk tegen AZ, maar ik vond hem ook niet tegenvallen. Hopen dus dat hij wat moois kan laten zien!quote:Miralem Sulejmani staat vanmiddag tegen Sparta Rotterdam vermoedelijk in de basis. Ajax-trainer Marco van Basten heeft na de enkelblessure van Urby Emanuelson weer eens een basisplaats ingeruimd voor de Servische aanvaller.
Emanuelson trainde vrijdag nog wel gewoon mee met de A-selectie van de Amsterdammers, maar moet vanmiddag genoegen nemen met een plaats op de reservebank. Daardoor speelt Sulejmani, die afgelopen weken niet meer zeker was van een basisplaats, weer eens vanaf het begin.
Van Basten kan vanmiddag niet beschikken over Dennis Gentenaar, Gabri, Jan Vertonghen en Darko Bodul. Sparta mist Sander van Gessel, Charles Dissels, Floribert N'galula, Kevin Strootman, Maciej Wilusz. Daarnaast is het meespelen van oud-Ajacied Rydell Poepon twijfelachtig.
Dat mag wel een keer dit seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Niet dat hij enorm uitblink tegen AZ, maar ik vond hem ook niet tegenvallen. Hopen dus dat hij wat moois kan laten zien!
Toch een beetje het anti Ajax gebeuren, als Az net zo speelt als tegen Ajax vorige week gaat Twente erop en erover. En ondanks dat het Sparta is zie ik echt wel een moeilijke wedstrijd voor Ajax, puur gezien de resultaten tegen Sparta de laatste jaren.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom zou AZ dat liever hebben? Denk dat ze gewoon willen winnen van Twente.
Tegen AZ viel hij me 100% mee, hopelijk was dit gewoon de stimulans die hij nodig had, dat zijn krediet ook een keer opraakt..quote:Op zondag 3 mei 2009 11:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Niet dat hij enorm uitblink tegen AZ, maar ik vond hem ook niet tegenvallen. Hopen dus dat hij wat moois kan laten zien!
Ik geloof niet dat AZ anti Ajax is. Ik denk dat ze gewoon van Twente willen winnen. En Ajax heeft het inderdaad weleens moeilijk uit bij Sparta, maar het zou toch een schande zijn als ze vandaag niet weten te winnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Toch een beetje het anti Ajax gebeuren, als Az net zo speelt als tegen Ajax vorige week gaat Twente erop en erover. En ondanks dat het Sparta is zie ik echt wel een moeilijke wedstrijd voor Ajax, puur gezien de resultaten tegen Sparta de laatste jaren.
En volgende week thuis winnen van Twente zie ik eerlijk gezegd ook niet snel gebeuren.
Hij gaat scoren vandaagquote:Op zondag 3 mei 2009 11:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat AZ anti Ajax is. Ik denk dat ze gewoon van Twente willen winnen. En Ajax heeft het inderdaad weleens moeilijk uit bij Sparta, maar het zou toch een schande zijn als ze vandaag niet weten te winnen.
Nu wil ik dan ook wel een keer een groot aantal doelpunten van die gasten zienquote:Op zondag 3 mei 2009 12:30 schreef Silaz het volgende:
Dan spelen we éindelijk is een keer met de so-called droomvoorhoede vanaf het begin geloof ik.![]()
Hmm dat was Sulejmani - Huntelaar - Suarezquote:Op zondag 3 mei 2009 12:30 schreef Silaz het volgende:
Dan spelen we éindelijk is een keer met de so-called droomvoorhoede vanaf het begin geloof ik.![]()
Waarom zou AZ dat willen?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
De supporters zullen dat vast willen ja, maar de spelers hebben daar geen boodschap aan natuurlijk.quote:
Vermaelenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef Frankz0rz het volgende:
Vermeer; Van der Wiel, Wielaert, Oleguer, Vermaelen; Enoh, Anita, Aissati; Suárez, Cvitanich en Sulejmani.
zoals verwacht dus inderdaad. Overigens wel weer met de punt naar achter![]()
quote:
Zeer matige spelers. Halen het niveau omlaag. Niet eredivisiewaardig.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan jij geen bann krijgen ofzo
![]()
iemand trouwens een goede sopcast voor mij?![]()
Negeer hem gewoonquote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan jij geen bann krijgen ofzo
![]()
iemand trouwens een goede sopcast voor mij?![]()
Ben je wel eens positief in je leven?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeer matige spelers. Halen het niveau omlaag. Niet eredivisiewaardig.
Volgens mij weet haast niemand meer wie Sno is bij Ajax. Ohja, die negert die elke thuiswedstrijd pas in de 20e minuut met z'n homies aan komt kakken.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Marco "doe mij een donut" van Basten wordt aardig grijs. Sno drijft hem tot wanhoop.²
Ja hoor.quote:
Van Basten wil geen CL spelen, maar UEFA Cup. Daarom doen we al weken ons best niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 14:52 schreef Spougle het volgende:
En het is weer het zelfde liedje in het begin van de wedstrijd, we breien wat hebben veel balbezit maar een goede of een aardige aanval ho maar...
Het lijkt er wel op inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Van Basten wil geen CL spelen, maar UEFA Cup. Daarom doen we al weken ons best niet meer
Niks, maar er is geen fatsoenlijk alternatief.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor toegevoegde waarde die Anita heeft mijn zijn tikjes breed?
Hij heeft geen creativiteit, geen duelkracht, ik snap het niet. Liever Lindgren.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks, maar er is geen fatsoenlijk alternatief.²
Inderdaad soms ja. Vorige week was het ook kut met peren totdat Schaars rood pakte.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef Cheiron het volgende:
Ajax kan enorm goed voetballen alleen lijkt de ploeg enorm veel moeite te hebben zelf een tempoversnelling neer te zetten en de wedstrijd naar een hoger niveau te tillen. Alleen als een tegenstander goed is lijkt Ajax (soms) beter te gaan spelen.
En iets van instelling of mentaliteit?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Het seizoen van Ajax in een notendop: als het erop aan komt komen we body en kwaliteit tekort
En precies tijdens het posten hiervan wordt de 2-0 gemaaktquote:Op zondag 3 mei 2009 15:18 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie liever Ajax dan Twente in de Champions League
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |