Een Manchester of Arsenal huurt hem natuurlijk niet. Maar elke club in de subtop van Engeland wil hem wel huren, en die kunnen heel wat meer salaris bieden en voor Barca is dit ook antrekkelijker, de Eredivisie stelt niks voor. Verder is die dikgedrukte zin ook niet meer waar tegenwoordig natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:39 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Ik vind het niet een rare gedachte, tenzij een echte Engelse topclub hem wilt halen ofzo. Barcelona speelt ook graag aanvallend voetbal met vleugelspelers, het lijkt me dat je je pupillen ook op die manier wilt trainen en ze dus niet bij een of andere Duitse ploeg die altijd 4-5-1 speelt wilt stallen.
De Eredivisie is natuurlijk een lachertje vergeleken met andere competities, maar Ajax is daarin wel een topclub in de trant dat ze eigenlijk altijd mee doen om het kampioenschap en daar ook verwacht wordt dat je kampioen wordt.
Ik zou zelf niet zo raar opkijken als Barcelona Bojan bij Ajax wilt stallen. Juist om deze redenen hebben beide teams samengewerkt in het verleden en daarom zou ik Ajax een betere keus vinden dan pak hem beet een Aston Villa of Newcastle. Aanvallende topploegen zijn natuurlijk altijd een betere keus, maar zou een team als Manchester of Arsenal zo'n speler wel willen huren?
Oh waarom niet dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:23 schreef Rots het volgende:
[..]
Verder is die dikgedrukte zin ook niet meer waar tegenwoordig natuurlijk.
Noem je Barcelona concurrentie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:26 schreef Nashje het volgende:
Zou leuk zijn ja, die Bojan. Alleen ben ik tegen het huren van jonge spelers. Na een seizoen zijn ze alweer weg, en nog belangrijker, je maakt je concurrentie alleen maar sterker. En in dit geval Barcelona, wat al niet de minste club is.
Voor SCC, dat gaat toch vanzelf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef RayMania het volgende:
Verlenging opgestuurd. Hopelijk komt het aan, ik vertrouw zo'n vodje papier zonder envelop niet.
Ja, als je dat ooit hebt aangevinkt. Ik had nu de opties blijvend verlengen (en automatische incasso) of eenmalig overmaken (en zelf het geld overmaken). Heb het eerste gedaan, heb ik volgend seizoen geen gezeur.quote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, als je dat ooit hebt aangevinkt. Ik had nu de opties blijvend verlengen (en automatische incasso) of eenmalig overmaken (en zelf het geld overmaken). Heb het eerste gedaan, heb ik volgend seizoen geen gezeur.
Het eerste Ajax shirt ooit?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Dhill0n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan de persoon die als eerst het nieuwe ajax shirt mocht kopen
Grote orenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Dhill0n het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je weer te trollen of wat ..?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:34 schreef Rots het volgende:
[..]
Oh waarom wel dan? Is het waar, wat heb ik gemist?
Ajax strijdt elk seizoen gewoon om het kampioenschap, dus weet niet waarom die dikgedrukte zin niet waar is?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:34 schreef Rots het volgende:
[..]
Oh waarom wel dan? Is het waar, wat heb ik gemist?
Ik vind die nieuwe opzich wel wat hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Schitterend inderdaad. In tegenstelling tot dat echte uitshirt, dat lijkt wel een Star Trek uniform :S
Oké.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax strijdt elk seizoen gewoon om het kampioenschap, dus weet niet waarom die dikgedrukte zin niet waar is?
Mooi om te lezen dat het shirtje wat ik toen geshopt had na de post van Litmanen20 en mooier is uitgewerkt door Izsco (hulde!) nu nog steeds overal zo wordt gewaardeerdquote:
Dat is Ray johquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Dhill0n het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wat kaal, maar voor de rest wel prima shirt dat nieuwe uitshirtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Schitterend inderdaad. In tegenstelling tot dat echte uitshirt, dat lijkt wel een Star Trek uniform :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |