***PLAATS HIER GEEN TELEFOONNUMMERS, ADRESGEGEVENS EN DERGELIJKE AUB***quote:Levensgevaar
De 38-jarige dader uit het Gelderse Huissen ligt zelf in "kritieke toestand" in het ziekenhuis en kan volgens het OM niet worden verhoord. Bronnen in het ziekenhuis melden dat hij hersendood is.
De man was niet bekend bij politie of justitie en ook niet bij de AIVD. Hij zou geestelijk gezond zijn geweest.
De marechaussee had hem eerder op de dag een stopteken gegeven en hem aangesproken. Hij volgde die op en reed terug met zijn auto. NOS
Dat is er ook tussen het bestaan van wegen en auto-ongelukken.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat er een causaal verband is.
niks nieuws i.i.g.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef Pakspul het volgende:
iemand nog iets over de dader gehoord? nieuws speculeerde over dat hij hersendood is.
Hij beld enet nog op, dat hij later voor het avondeten kwam.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef Pakspul het volgende:
iemand nog iets over de dader gehoord? nieuws speculeerde over dat hij hersendood is.
Ik begrijp best dat andere mensen er niet om verlegen zitten, maar ik schrik serieus van de walging die mensen erover uitspreken zonder er bij na te denken. Ik als fotograaf maak me daar meer dan eens zorgen over. ...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef Zwoerd het volgende:
Vooral als je ziet hoe iedereen om foto's en filmpjes zit te vragen
Dat is zowel door NOS als RTL 'bevestigd'.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef Pakspul het volgende:
dat was hij waarschijnlijk al voordat hij vanochtend in de auto staptequote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef Pakspul het volgende:
Ah, jij hebt ook de lapo gezien van het vorige topic ?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Je bent echt bang dat je een keer niet een topic kunt openen he F04
Welk causaal verband dan? Denk je dat deze idioot geen andere mogelijkheid had gevonden om met een Big Bang het leven te verlaten? Dan had hij wellicht een wapen gekocht in belgie of op de zwarte markt en was ergens een feestzaal binnengelopen of had een halve school afgeslacht.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat er een causaal verband is. Ik snap niet wat hier specifiek Marokkaans aan is?
Haal je dan ook dat leuke plaatje even weg?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef F04 het volgende:
Op is een beetje outdated van een paar topics eerder maar ik zal hem zo even updaten met actuele informatie.
Komt dit structureel voor dan? Nee, incident dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef Susi het volgende:
Nog steeds dat incident
al gedaanquote:Op donderdag 30 april 2009 21:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Haal je dan ook dat leuke plaatje even weg?
En dus geen enkele reden om er een causaal verband met het Koningshuis aan te koppelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Komt dit structureel voor dan? Nee, incident dus.²
Doelbewust, Koningshuis. Genoeg redenen om het een aanslag te noemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Komt dit structureel voor dan? Nee, incident dus.²
De NOS is in deze vind ik een slechte bron. Die waren de hele middag al achter de verkeerde of oude feiten aan het lopen. RTL is een stuk beter bezig geweest, maar half RTL Boulevard was daar natuurlijk aanwezig, dus dat is niet eens zo raar.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is zowel door NOS als RTL 'bevestigd'.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook de lapo gezien van het vorige topic ?
Een totaal irrelevant causaal verband, niemand zal hierom de monarchie ineens een slecht idee gaan vinden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat er een causaal verband is. Ik snap niet wat hier specifiek Marokkaans aan is?
Ok, dat is mooi, maar dan is het toch ook onlogisch dat hierom ineens meer debat zou komen? En voor de zoveelste keer, behalve jij heeft nauwelijks iemand het over dat debat gehad. Gisteren ging het daar nog veel meer over bijvoorbeeld.quote:[..]
Wacht eens, ook ik stel de verdachte als enige dader en hoofdverantwoordelijke. Het zorgt alleen wel voor dat extra beetje debat. Dat is mooi meegenomen.²
Ik denk niet dat de dader een zelfde actie had uitgevoerd op betreffende plek als alleen André van Duin of Raoul Heertje er waren. Zeg maar een Volkert van der G. scenario.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dus geen enkele reden om er een causaal verband met het Koningshuis aan te koppelen.
Ja want het gebeurt namelijk dagelijks, morgen ook weer waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 21:42 schreef Susi het volgende:
Nog steeds dat incident
Waar wordt het woord 'incident' nog gebruikt dan? Ik zie overal 'drama', 'aanslag', etc staan eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Doelbewust, Koningshuis. Genoeg redenen om het een aanslag te noemen.
Bovendien sprak de dader zelf ook over een 'bewuste aanslag', niet over een bewust incident.
Mag wel zijn allemaal, het is toch een incident, of zie jij dit elke Koninginnedag gebeuren?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Doelbewust, Koningshuis. Genoeg redenen om het een aanslag te noemen.
Bovendien sprak de dader zelf ook over een 'bewuste aanslag', niet over een bewust incident.
ja, met de stijgende verkoop van zonnebrand verdrinken er ook steeds meer mensen? Complot?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat er een causaal verband is..
Zie maar wat ik er de vorige keer op heb gezegd.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja want het gebeurt namelijk dagelijks, morgen ook weer waarschijnlijk
Ja hoor, iemand die zoiets in zijn kop haalt verzint sowieso wel een reden, als er geen koninghuis was geweest, dan was het wel de plaatselijke poelier.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk niet dat de dader een zelfde actie had uitgevoerd op betreffende plek als alleen André van Duin of Raoul Heertje er waren. Zeg maar een Volkert van der G. scenario.²
Ach de NOS is altijd terughoudend met berichtgeving, RTL daarintegen houd van sensatie en deinst er ook niet voor terug om de werkelijkheid(op internet) te laten zien, met een waarschuwing dat het schokkend kan zijn(welke aanslag niet trouwens), toch vind ik de berichtgeving van de NOS(op de radio dan) een stuk beter wegkijken/luisteren.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
De NOS is in deze vind ik een slechte bron. Die waren de hele middag al achter de verkeerde of oude feiten aan het lopen. RTL is een stuk beter bezig geweest, maar half RTL Boulevard was daar natuurlijk aanwezig, dus dat is niet eens zo raar.
Nee, dan had hij een zelfde soort actie uitgevoerd op een optocht vanm Carnavalsvereniging De Blauwe Neuzen in Habbekutteveen. Of had een aandeelhoudersvergadering van Ahold overhoop geschoten. Of op Prinsjesdag het Binnenhof opgeblazen. Dit soort types vindt altijd wel een manier.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dader een zelfde actie had uitgevoerd op betreffende plek als alleen André van Duin of Raoul Heertje er waren. Zeg maar een Volkert van der G. scenario.²
11 september wil je ook een incident noemen? Of gebeurd dat ook elk jaar weerquote:Op donderdag 30 april 2009 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mag wel zijn allemaal, het is toch een incident, of zie jij dit elke Koninginnedag gebeuren?²
Alleen ik noem dat even, omdat ik met een Marokkaan discussieer, dus niet zo overdrijven.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Monidique het volgende:
Hulde, hoor. Het gaat over moslims (sorry: Marokkanen). Is dit Fok! ofzo?
nvm, dat wordt een Cohendiscussiequote:Op donderdag 30 april 2009 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mag wel zijn allemaal, het is toch een incident, of zie jij dit elke Koninginnedag gebeuren?²
Ga daar lekker over discuseren, lekker boeiend.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
11 september wil je ook een incident noemen? Of gebeurd dat ook elk jaar weer
Eerder andersom, strafbaar als je niets doet terwijl je het wel kunt.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft de fotograaf op dat plaatje die foto's maakte ipv ehbo verleende: voor zover ik weet is het strafbaar om ehbo te verlenen als je het niet kunt.
Dat is juist iets heel provinciaals, van alles Ajax en de Randstand de schuld geven.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Provinciaal het volgende:
Ik noem het typisch Marokkaans omdat ik het vooroordeel heb dat het in die groep gebruikelijker is om de schuld bij anderen te zoeken dan bij de dader. Zoals toen met die doodgereden tasjesdief of de door de politie neergeschoten messentrekker.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
Wat een bizar verhaal weer. Kan iemand mij uitleggen waarom het koningshuis gewoon in het openbaar verschijnt??????
Het koningingshuis is de enige trots van Nederland, daar moet je heel zuinig op zijn, die kan je niet zo maar in het openbaar laten rond cruisen.
Die man doet zijn werk. Het is zelfs bewijslast voor het hele gebeuren, zodat ze die man, mocht hij het overleven (geen politiebericht dat ie dood is gezien), goed berecht kan worden. EHBO verlenen als je het niet kunt is niet verboden overigens. Beter iets doen dan niets. Wat doe je als jij de enige bent die iets zou kunnen doen als er geen EHBO'er in de buurt is? Toch maar wat of wachten op de ambulance? Ze zullen je het niet aanrekenen hier als je niets doet. In Amerika kon dat juist weer wel geloof ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft de fotograaf op dat plaatje die foto's maakte ipv ehbo verleende: voor zover ik weet is het strafbaar om ehbo te verlenen als je het niet kunt.
Geenstijl.quote:
Zeker als de man dood gaat en er geen proces komt.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef rene90 het volgende:
We komen denk ik weinig meer te weten over de achtergrond en dergelijke.
Het zou wel heel apart zijn als het blijkbaar zo onveilig is dat het koningshuis zich nooit laat zien, niet echt een goed beeld geeft dat. Elk koningshuis / vergelijkbaar laat zich zien trouwens.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
Wat een bizar verhaal weer. Kan iemand mij uitleggen waarom het koningshuis gewoon in het openbaar verschijnt??????
Het koningingshuis is de enige trots van Nederland, daar moet je heel zuinig op zijn, die kan je niet zo maar in het openbaar laten rond cruisen.
Waarschijnlijk wel. Frappant feit: fotograaf is dezelfde als hij die in 2002 de Zilveren Camera won met z'n foto van de vermoorde Pim Fortuyn.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heel cru misschien, maarre... nieuwsfoto van het jaar?
Het is inderdaad onlogisch, maar dat is helaas met veel dingen zo. Toen wijlen Theo van G. werd vermoord moesten Moslims zich in allerlei programma's gaan verdedigen, vind ik ook onterecht.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Provinciaal het volgende:
Ok, dat is mooi, maar dan is het toch ook onlogisch dat hierom ineens meer debat zou komen?
euh?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
Ze hadden vandaag toch wel goede informatie en foto's. En zijn vaak ook erg snel met informatie.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geenstijl.
(Normaal een beetjeom als bron te gebruiken, maar nu wel betrouwbaar denk ik.)
Die mensen moeten gewoon in een soort Paus mobiel rondrijden, anders is het gewoon veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het zou wel heel apart zijn als het blijkbaar zo onveilig is dat het koningshuis zich nooit laat zien, niet echt een goed beeld geeft dat. Elk koningshuis / vergelijkbaar laat zich zien trouwens.
Touchéquote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is inderdaad onlogisch, maar dat is helaas met veel dingen zo. Toen wijlen Theo van G. werd vermoord moesten Moslims zich in allerlei programma's gaan verdedigen, vind ik ook onterecht.²
Hoe bedoel je "Achteraf lullen is altijd makkelijk."quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
Grapjasquote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
En ja ik weet het, normaliter is Koninginnedag een feest dat dagen duurt, maar nu liep het even anders en ben ik nu al thuis, misschien dat ik zometeen nog even los ga met wat gappies.
11 september gebeurt idd elk jaar weer, maar dat is al honderden jaren zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
11 september wil je ook een incident noemen? Of gebeurd dat ook elk jaar weer
gast, serieus, doe ff normaal manquote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die mensen moeten gewoon in een soort Paus mobiel rondrijden, anders is het gewoon veel te gevaarlijk.
Wat mij betreft wordt het management omtrent de beveiliging linea recta ontslagen, want dit kan gewoon echt niet!
Ik zie geen Pi, maar ik hoop dat je het sarcastisch bedoeltquote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die mensen moeten gewoon in een soort Paus mobiel rondrijden, anders is het gewoon veel te gevaarlijk.
Wat mij betreft wordt het management omtrent de beveiliging linea recta ontslagen, want dit kan gewoon echt niet!
precies stop die mensen in een doosje...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
En ja ik weet het, normaliter is Koninginnedag een feest dat dagen duurt, maar nu liep het even anders en ben ik nu al thuis, misschien dat ik zometeen nog even los ga met wat gappies.
Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt hequote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef JohnDope het volgende:
Gelukkig hebben ze die gast op tijd kunnen dood schieten, wie weet hoe het anders was gegaan.
Zonder Koningshuis is er geen Nederland!!
Oh God, onze huis-komiek is wakker. Blijf jij nou maar in je Wilders topics, want je lult in andere topics ook maar naar dat je verstand hebt. Gelijk weer geblaat over het ontslaan en de schuld leggen bij mensen die gewoon hun werk hebben gedaan. Weet je wat? We geven jou die baan. Kun jij de zaak 100% waterdicht maken. En als er ook maar 1 soort incident gebeurt, pleeg jij in het openbaar hara-kiri, goed?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef JohnDope het volgende:
Gelukkig hebben ze die gast op tijd kunnen dood schieten, wie weet hoe het anders was gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfft.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Met alle respect, er zijn zoveel slachtoffers gevallen kijk naar het WTC, Paus, kennedy, alles.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie geen Pi, maar ik hoop dat je het sarcastisch bedoelt
Vraagje, waarom schrijf je steeds Theo van G. ipv van Goghquote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is inderdaad onlogisch, maar dat is helaas met veel dingen zo. Toen wijlen Theo van G. werd vermoord moesten Moslims zich in allerlei programma's gaan verdedigen, vind ik ook onterecht.²
Waarom wil je hier zo graag de aandacht op vestigen?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Monidique het volgende:
Hulde, hoor. Het gaat over moslims (sorry: Marokkanen). Is dit Fok! ofzo?
Je ziet dan zelf toch hopelijk ook in dat dat een (niet noodzakelijk correct) vooroordeel van jou is he?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
Dat is juist iets heel provinciaals, van alles Ajax en de Randstand de schuld geven.
Neem effe je Prosac.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef JohnDope het volgende:
Wie is Marlon?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Las net pas dat er een 5e dode is.
Een 71 jarige man, zwangere vrouw en een vriend van Marlon is dus overleden. Wie zouden de overige 2 zijn?
ho ho.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Susi het volgende:
Oh, thanks for the wake up call.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect, er zijn zoveel slachtoffers gevallen kijk naar het WTC, Paus, kennedy, alles.
We leven niet in Disneyland, deze wereld wordt gedomineerd door linkse en islamitische terroristen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:54 schreef JohnDope het volgende:
Echt die linkse rakkers zijn helemaal gek!!
Uhhm volgens de NOS(wat volgens sommigen niet als betrouwbare bron beschouwd wordt) is er (afgezien van het verfbom incident tijdens het huwelijk tussen W-A en Maxima) isinds Willem III geen aanslag geweest op het koninklijk huis, en sinds Juliana bestaat iets als koninginnedag al, dus dit werd gewoon niet verwacht(al is het alleen naar aangezien het koninklijk huis amper invloed heeft op de politiek itt een Fortuyn, van Gogh, Hirsi Ali of Wilders).quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef JohnDope het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
Er komt er één net thuis en die wil komen rellen.
Maak je niet druk, Amalia was veilig thuis. In het geval van een aanslag waarbij Beatrix en WA om zouden komen zou zij koningin zijn geworden. Als de wetten in kleurplaatvorm aangeboden worden zal ze er best haar handtekening onder kunnen zetten.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef JohnDope het volgende:
Doe even een linkje ipv deze fotoquote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Sommige foto's op die Belgische site trouwens, wtf.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:57 schreef marcodej het volgende:
[..]Doe ff normaal kerel.
Wat heeft dit met linkse rakkers te maken? Heb je het nieuws wel gevolgd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |